lekker man! klemzuipen ftwquote:
Is er geen nieuws + reclame op FM dan? Blij als ik dat vanaf morgen ook gewoon weer kan doenquote:Op maandag 19 december 2011 01:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Moet je even je TV op radio zetten, die is hetzelfde als FM denk ik. Er is muziek nu.
Wij ook van jouquote:Op maandag 19 december 2011 01:02 schreef Paul het volgende:
Een mooi moment om te zeggen dat ik van jullie hou
Lekker?quote:Op maandag 19 december 2011 01:03 schreef Krambo het volgende:
Annemieke is best lekker, beetje jammer allen dat ze een matige dj is
quote:Op maandag 19 december 2011 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo ben ik dan ook weer niet... Even slikken, uitjanken en wakker liggen is mijn credo
's Nachts alleen nieuws, geen reclame meerquote:Op maandag 19 december 2011 01:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is er geen nieuws + reclame op FM dan? Blij als ik dat vanaf morgen ook gewoon weer kan doen
Jouw smaak is echt om te jankenquote:Op maandag 19 december 2011 01:03 schreef Krambo het volgende:
Annemieke is best lekker, beetje jammer allen dat ze een matige dj is
Jawel maar dat duurt geen 10 minuten, veel korter dan die updates.quote:Op maandag 19 december 2011 01:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is er geen nieuws + reclame op FM dan? Blij als ik dat vanaf morgen ook gewoon weer kan doen
Jij had toch een lekker wijf als vriendin?quote:Op maandag 19 december 2011 01:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jouw smaak is echt om te janken![]()
Ik zou haar nog niet met een geïsoleerde stok willen aanraken!
Weet ik, maar meestal toch wel zo'n 5 minutenquote:Op maandag 19 december 2011 01:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jawel maar dat duurt geen 10 minuten, veel korter dan die updates.
Heb ik nog steeds.quote:Op maandag 19 december 2011 01:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Jij had toch een lekker wijf als vriendin?
mwa, jouw muzieksmaak is ook om te jankenquote:Op maandag 19 december 2011 01:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jouw smaak is echt om te janken![]()
Ik zou haar nog niet met een geïsoleerde stok willen aanraken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |