succes!quote:Op maandag 19 december 2011 01:17 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!
Klaar met werken, nu verslag voor school maken
Dag dus weer!
Ga slapen jij!!!quote:
Ik moet nog heel even wachten... verslag is online ingeleverd, maar moet nog op papier... maar pas vanaf 8u. Moet nog een kwartiertje geduld hebben, dan even op de scooter heen en weer en dan lekker tukkenquote:Op maandag 19 december 2011 07:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ga slapen jij!!!
Goedemorgen meisje
Nou, ik had het eigenlijk gewoon eerder moeten doen natuurlijkquote:
Dat was ook een optiequote:Op maandag 19 december 2011 07:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, ik had het eigenlijk gewoon eerder moeten doen natuurlijk
Volgens mij welquote:Op maandag 19 december 2011 07:59 schreef Stormqueen het volgende:
hehehe, way to go lin
en lol@studentenvreugde! Besef wel dat je nu extra lang met je geld moet doen eh
ben benieuwd wanneer wij ons salaris krijgen... Normaliter rond de dertigste, hoop dat ze het niet een week eerder gaan storten eigenlijk
Volgens het nieuws kan het op sommige plekken glad zijnquote:
Truequote:Op maandag 19 december 2011 07:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat was ook een optieMaar je hebt het toch klaar inclusief lamballen en uitstellen
Hier is het spekglad... ben netjes mijn 25km naar school gereden op de scooter. Durfde niet harderquote:
Anders heb je er voor de 30ste al allemaal nagellak en andere zut voor gekochtquote:Op maandag 19 december 2011 08:06 schreef Stormqueen het volgende:
argh crappe!
Naja, dan maar ff wat reserve naar den spaarrekening!
ook als het geen pijn doet en je er verder geen last van hebt? Kan het kwaad?quote:Op maandag 19 december 2011 08:52 schreef Debsterr het volgende:
Sq, een ganglion verdwijnt zelden uit zichzelf, ff langs de dokter.
Binnen hoe lang is dat ding op komen zetten?quote:Op maandag 19 december 2011 09:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook als het geen pijn doet en je er verder geen last van hebt? Kan het kwaad?
quote:Op maandag 19 december 2011 08:54 schreef Mss het volgende:
Ik dacht dat den TT over tetten ging. Tegenvaller.
dit!quote:Op maandag 19 december 2011 09:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Binnen hoe lang is dat ding op komen zetten?
En hoe groot istie?
En hoe ziet ie er uit? Pics![]()
Het fascineert me![]()
ehm, ik merkte 'm gisteravond ineens op, kan nooit lang zijn geweest.quote:Op maandag 19 december 2011 09:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Binnen hoe lang is dat ding op komen zetten?
En hoe groot istie?
En hoe ziet ie er uit? Pics![]()
Het fascineert me![]()
Ik normaal ook, maar het is vroeger want kerstquote:Op maandag 19 december 2011 09:34 schreef Sharana_LV het volgende:
huuuuuuuuu ik moet nog vier dagen wachten tot salaris
Kijk, dat beantwoordt al een hoopquote:Op maandag 19 december 2011 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ehm, ik merkte 'm gisteravond ineens op, kan nooit lang zijn geweest.
Formaat: doperwt?
Wegens mijn spekgehalte is een pic helaas niet mogelijk.
Ga eens slapenquote:Op maandag 19 december 2011 09:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kijk, dat beantwoordt al een hoop![]()
Ik ga eens nadenken over meer vragen!
dat kan geen kwaad hoor, integendeelquote:Op maandag 19 december 2011 09:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mwehhee mijn computer staat al de hele nacht aan, oeps
Dit. Maar ik heb geen verwarming om aan te zetten.quote:Op maandag 19 december 2011 09:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kouddd
* SpaceInvaders draait verwarming omhoog
quote:Op maandag 19 december 2011 09:33 schreef Sharana_LV het volgende:
ook even terug gelezen, ik moest lollen om lindy![]()
Nee, maar wel zonde van de stroom endezoquote:Op maandag 19 december 2011 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kan geen kwaad hoor, integendeel
ik wil ook mandje in boehoehoehoequote:Op maandag 19 december 2011 09:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Maar nu wel lekker in mijn mandje
Je mag hier wel bij komen liggen hoor!quote:Op maandag 19 december 2011 09:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil ook mandje in boehoehoehoe
Aan alle kanten scheuren enzo.quote:
Kak... what a bummerquote:Op maandag 19 december 2011 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aan alle kanten scheuren enzo.
Tukze.quote:Op maandag 19 december 2011 09:54 schreef Lindytje het volgende:
Nou chicks, ik ga nu eens even een goede poging wagen!
Laters
kan iemand uit de SC dan pleeeease even mijn werk overnemenquote:Op maandag 19 december 2011 09:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je mag hier wel bij komen liggen hoor!
dat had ik vroeger ook altijd, nog vet vaak alles doorlezen, en met spanning inleverenquote:Op maandag 19 december 2011 10:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat mijn paper klaar is maar ik ben te bang om het in te leveren![]()
mijn faalpooierquote:Op maandag 19 december 2011 10:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Falen voor sjaan op de vroege ochtend
Nee ik ben blijkbaar scheelquote:Op maandag 19 december 2011 10:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je klok staat een uur vooruit?
Welken?quote:Op maandag 19 december 2011 10:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Beste Demelza,
Bedankt voor je bestelling op zavvi.nl.
Hopla nieuwe game
Daar heb ik ook een game besteld! Wel voor m'n broerquote:Op maandag 19 december 2011 10:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Beste Demelza,
Hopla nieuwe game
quote:Op maandag 19 december 2011 10:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Beste Demelza,
Hopla nieuwe game
annoying. En Eindje, zo noemen buitenlandse studentpubers mijn stad vaakquote:Op maandag 19 december 2011 10:54 schreef BGTes het volgende:
Argh mijn zus maakt overal verkleinwoordjes vanSchooltje, Eindje, tasje, autootje.. ksjdfsd
DAMSCO JONGE JWZquote:Op maandag 19 december 2011 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
annoying. En Eindje, zo noemen buitenlandse studentpubers mijn stad vaak
Dat verzin je toch niet?
Ik ga Amsterdam toch ook niet aanduiden met Amsje?
dat moeten wel negers en wegers zijnquote:Op maandag 19 december 2011 10:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DAMSCO JONGE JWZ
mensen die damsco zeggen
Mijn zusje denkt dat ze een buitenlander isquote:Op maandag 19 december 2011 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
annoying. En Eindje, zo noemen buitenlandse studentpubers mijn stad vaak
Dat verzin je toch niet?
Ik ga Amsterdam toch ook niet aanduiden met Amsje?
quote:Op maandag 19 december 2011 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat moeten wel negers en wegers zijn
ik zie 23423048249 van dat soort types voordat ik uberhaupt al op het werk benquote:Op maandag 19 december 2011 10:59 schreef BGTes het volgende:
[..]
Mijn zusje denkt dat ze een buitenlander isMet dr Blackberry en nep-Uggs en donkere foundation en vuilniszakjas
hehehe, zondag weer een helen horde van dit soort fraaien exemplaren gezienquote:Op maandag 19 december 2011 10:59 schreef BGTes het volgende:
[..]
Mijn zusje denkt dat ze een buitenlander isMet dr Blackberry en nep-Uggs en donkere foundation en vuilniszakjas
fraaien exemplarenquote:Op maandag 19 december 2011 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe, zondag weer een helen horde van dit soort fraaien exemplaren gezien
Ze kaant zeker ook hard op kauwgom en heeft spinnenpotenmascara en groten oorbellen?
vergeet je niet de kinderwagen met krijzende koter erin?quote:Op maandag 19 december 2011 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze kaant zeker ook hard op kauwgom en heeft spinnenpotenmascara en groten oorbellen?
Jaquote:Op maandag 19 december 2011 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Snookieeeequote:Op maandag 19 december 2011 11:03 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja
Ik heb haar voor haar verjaardag zelfs een foundation in haar kleur (bijna wit) gegeven en kleine lieve oorbellen, maar neeee
krijsende mini halfneger!quote:Op maandag 19 december 2011 11:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vergeet je niet de kinderwagen met krijzende koter erin?
Dat is wel knap, applaus voor je zusjequote:Op maandag 19 december 2011 11:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn zusje is een halve neger en zo gedraagt ze zich ook. De ene helft van de tijd (bij haar vriendinnen) praat ze met accent, de andere helft (gewoon thuis) zonder
heeft ze een blackberry?quote:Op maandag 19 december 2011 11:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn zusje is een halve neger en zo gedraagt ze zich ook. De ene helft van de tijd (bij haar vriendinnen) praat ze met accent, de andere helft (gewoon thuis) zonder
Uiteraard. Die ook al 3 keer naar de verzekering is geweest en nu weer stuk is.quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 11:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Uiteraard. Die ook al 3 keer naar de verzekering is geweest en nu weer stuk is.
Ik heb ook een blackberry maar dat is zo'n irritant kutding dat ik hem niet gebruikquote:
Mijne is bij de reparatieservice as we speakquote:Op maandag 19 december 2011 11:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb ook een blackberry maar dat is zo'n irritant kutding dat ik hem niet gebruik
Ik ken niemand met een blackberry die nog nooit naar de reparateur is geweestquote:Op maandag 19 december 2011 11:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijne is bij de reparatieservice as we speak
I don't want to live on this planet anymore!quote:Op maandag 19 december 2011 11:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb op m'n werk een kind van 7 met een blackberry.![]()
Dan zegt ze dat ze kan pingen![]()
Ze zit in groep 3![]()
Ze kan nog nauwelijks lezen
Ik heb in 1.5 jaar 3 telefoons versletenquote:Op maandag 19 december 2011 11:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ken niemand met een blackberry die nog nooit naar de reparateur is geweest
schatje ben je ookquote:Op maandag 19 december 2011 11:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb in 1.5 jaar 3 telefoons versleten
BB storm, HTC nexus one en nu deze BB torch die bij de reperateur ligt
Da's toch niks man.quote:Op maandag 19 december 2011 11:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
WAT een artikel van 42 paginas?!!?!
* SpaceInvaders leest de samenvatting
Doe je goedquote:Op maandag 19 december 2011 11:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb in 1.5 jaar 3 telefoons versleten
BB storm, HTC nexus one en nu deze BB torch die bij de reperateur ligt
storm heeft gezwommen in nagellakremover en dat was mijn eigen schuld.quote:Op maandag 19 december 2011 11:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Doe je goed
Maar ik dacht dat HTC's nog best goede telefoons waren?
De eerste was mijn schuld, ik moet geen flesjes nagellakremover op tafel open laten staan maar met die andere doe/deed ik gewoon normaal hoorquote:Op maandag 19 december 2011 11:23 schreef Diconnected het volgende:
Jamaar spees jij bent puber en die kunnen niet normaal met spullen omgaan
Normaal? Jij?? Wooooooowquote:Op maandag 19 december 2011 11:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De eerste was mijn schuld, ik moet geen flesjes nagellakremover op tafel open laten staan maar met die andere doe/deed ik gewoon normaal hoor
Ik wil me niet voorstellen hoe dat ding gemeurd moet hebben na de nagellakremoverquote:Op maandag 19 december 2011 11:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
storm heeft gezwommen in nagellakremover en dat was mijn eigen schuld.
HTC was 'opeens' vochtschade. Ding had nooit water gezien of regen of in de badkamer gelegen ofzo
En wat er nu met dat kleauteding aan de hand is weet ik ook niet
Naar aardbeien, het was die roze van essencequote:Op maandag 19 december 2011 11:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wil me niet voorstellen hoe dat ding gemeurd moet hebben na de nagellakremover
quote:Op maandag 19 december 2011 11:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naar aardbeien, het was die roze van essence<insert emoslinger hier>
Das heul niet lief!quote:Op maandag 19 december 2011 11:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De ker0l in de telefoonwinkel heeft me toen uitgelachen
'Hey wat ruik ik?' *ruikt aan telefoon* 'AARDBEI, HAHAHAHAHAHA'. *pokerface* 'gelukkig ben je verzekerd voor vochtschade'.quote:Op maandag 19 december 2011 11:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Das heul niet lief!![]()
Maar wel een beetje begrijpelijk
quote:Op maandag 19 december 2011 11:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
'Hey wat ruik ik?' *ruikt aan telefoon* 'AARDBEI, HAHAHAHAHAHA'. *pokerface* 'gelukkig ben je verzekerd voor vochtschade'.
* IJsdraakje schopt spees.quote:Op maandag 19 december 2011 11:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders durft nog steeds niet in te leveren
Ik nog eens doorlezen op papier en dan pas inleverenquote:Op maandag 19 december 2011 11:50 schreef Diconnected het volgende:
Gewoon geven speesje! Komt goed schatje
Ik ga maar eens even onderzoeken hoe het zit met een uitkering ofzo.
Je zit nu in de ziektewet toch?quote:Op maandag 19 december 2011 11:50 schreef Diconnected het volgende:
Hoe vaak heb je het inmiddels al doorgelezen?quote:Op maandag 19 december 2011 11:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik nog eens doorlezen op papier en dan pas inleveren![]()
Je bent 'ontslagen' dus je hebt sowieso wel ergens recht op toch?!
You can do itquote:Op maandag 19 december 2011 11:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik nog eens doorlezen op papier en dan pas inleveren![]()
Je bent 'ontslagen' dus je hebt sowieso wel ergens recht op toch?!
Als het goed is moeten ze je ziek uit dienst melden en neemt UWV je ziekteuitkering over. En dan moet je bij hen af en toe op gesprek om te laten weten dat je nog steeds niet kan werken (of juist wel)quote:Op maandag 19 december 2011 11:50 schreef Diconnected het volgende:
Zo vaak dat ik er nu geen zin meer in hebquote:Op maandag 19 december 2011 11:52 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je het inmiddels al doorgelezen?
Naja contract niet verlengen is wel een soort van ontslag toch?quote:Op maandag 19 december 2011 11:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
You can do it
Naja niet ontslagen, contract wordt niet verlengd, dus even uitzoeken hoe en wat aangezien ik idd in de ziektewet zit nu
Yep. Valt onder dezelfde noemerquote:Op maandag 19 december 2011 11:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja contract niet verlengen is wel een soort van ontslag toch?![]()
Dat dusquote:Op maandag 19 december 2011 11:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als het goed is moeten ze je ziek uit dienst melden en neemt UWV je ziekteuitkering over. En dan moet je bij hen af en toe op gesprek om te laten weten dat je nog steeds niet kan werken (of juist wel)
Okay, ik bel sowieso het UWV wel dan even vragen hoe het allemaal in z'n werk gaatquote:Op maandag 19 december 2011 11:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als het goed is moeten ze je ziek uit dienst melden en neemt UWV je ziekteuitkering over. En dan moet je bij hen af en toe op gesprek om te laten weten dat je nog steeds niet kan werken (of juist wel)
Ja maar het is toch een bijbaantje? Je krijgt toch stufi?quote:Op maandag 19 december 2011 11:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
You can do it
Naja niet ontslagen, contract wordt niet verlengd, dus even uitzoeken hoe en wat aangezien ik idd in de ziektewet zit nu
Jep, daarom ga ik even bellen met UWV hoe het nu allemaal zit. Maar geloof dat ik wel recht heb op uitkering, maar ben het niet zeker. Ik zie het welquote:Op maandag 19 december 2011 11:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja maar het is toch een bijbaantje? Je krijgt toch stufi?
Volgens mij niet als het alleen een bijbaantje is.quote:Op maandag 19 december 2011 11:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jep, daarom ga ik even bellen met UWV hoe het nu allemaal zit. Maar geloof dat ik wel recht heb op uitkering, maar ben het niet zeker. Ik zie het wel
Lijkt me niet dan zou je dubbel "gesponsord" worden door het rijk.quote:Op maandag 19 december 2011 12:00 schreef Jacqie1986 het volgende:
Is het dan niet voor het gemiddeld aantal uren?? Of de hoeveelheid contracturen??
Ben wel benieuwdquote:Op maandag 19 december 2011 12:02 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga zo bellen en dan horen jullie het
Hmmz... mjah ik weet het niet. Heb nooit recht gehad op stufiquote:Op maandag 19 december 2011 12:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Lijkt me niet dan zou je dubbel "gesponsord" worden door het rijk.
van UWV?quote:
aan leuke dingen denken!quote:Op maandag 19 december 2011 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ingeleverd, niet meer aan denken, niet meer aan denken, niet meer aan denken,
shop.llarowe.comquote:Op maandag 19 december 2011 12:14 schreef Sharana_LV het volgende:
waar konden we ook alweer ozotics falen?
Ik vind dat ook beetje achterlijk eigenlijk, want ik kan nu geen baan vinden, krijg geen uitkering meer.. zij krijgt lekker stufi EN uitkeringquote:Op maandag 19 december 2011 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
zou wel raar worden als je als student ook al een uitkering kon aanvragen
Niks ten nadele van Dico natuurlijk, maar als dat zo is verlies ik wel een beetje mijn vertrouwen in het systeem
loik, waar?quote:Op maandag 19 december 2011 12:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind dat ook beetje achterlijk eigenlijk, want ik kan nu geen baan vinden, krijg geen uitkering meer.. zij krijgt lekker stufi EN uitkeringHoe krom is dat.
Morgen sollicitatie btw.
En nu maar hopen dat jouw werk daar sneller mee is dan dat van mijquote:Op maandag 19 december 2011 12:21 schreef Diconnected het volgende:
Heb gebeld. Ik heb recht op een uitkering aangezien stufi weer wat anders ismevrouw zei dat ik m'n werk moet bellen om te vragen of ze mij willen aanmelden bij het UWV en dan krijg ik als het goed is volgende week bericht van het UWV.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar mn Engels moet eerst getest worden morgen
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op maandag 19 december 2011 12:40 schreef Joysa het volgende:
[..]ik zal voor je duimenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar mn Engels moet eerst getest worden morgen
disclaimer
Jij gaat me even alle engelse kennis die je hebt teleporterenquote:
Yesquote:Op maandag 19 december 2011 12:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij gaat me even alle engelse kennis die je hebt teleporteren
Welles! Lekker op tostiquote:Op maandag 19 december 2011 12:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maaslander 30+ kaas smaakt nergens naar
Niet, smaakt ook nergens naar.quote:
30+ van AH is ook lekker trouwens. Of die van Milnerquote:Op maandag 19 december 2011 12:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet, smaakt ook nergens naar.
Ik wil beeemsteeeer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze is ook nice!
quote:Op maandag 19 december 2011 12:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Lijkt net Aqua Violet van MOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze is ook nice!The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
nee nog niet, maar kerst he...quote:Op maandag 19 december 2011 12:56 schreef Sharana_LV het volgende:
sq is die shipping van die ozotics beetje snel? heb jij ze al binnen?
Dat ja jukquote:Op maandag 19 december 2011 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
nog erger: twintigpluskaas. Da's gewoon een lapje smaakloos rubber op je brood
30+ is al smaakloosquote:Op maandag 19 december 2011 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
nog erger: twintigpluskaas. Da's gewoon een lapje smaakloos rubber op je brood
Dat is inderdaad wel heel krom..quote:Op maandag 19 december 2011 13:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zoals ik al zei, ziektegeld is best vreemd. 800 euro van de staat terwijl je thuis woont. Dat was wajong geloof ik, maar dat meisje wist van gekkigheid niet wat ze met al dat geld moest doen. Haar vaste lasten waren haar telefoonrekening, ziektekostenverzekering en benzine... Dus dan had ze nog 550 euro over om riant van te leven, op kosten van de staat
.
Maar als je medische hulp nodig hebt, betaal je je scheel aan eigen bijdrage en krijg je daarna hopelijk nog wat vergoed
belachelijk dit soort dingenquote:Op maandag 19 december 2011 13:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zoals ik al zei, ziektegeld is best vreemd. 800 euro van de staat terwijl je thuis woont. Dat was wajong geloof ik, maar dat meisje wist van gekkigheid niet wat ze met al dat geld moest doen. Haar vaste lasten waren haar telefoonrekening, ziektekostenverzekering en benzine... Dus dan had ze nog 550 euro over om riant van te leven, op kosten van de staat
.
Maar als je medische hulp nodig hebt, betaal je je scheel aan eigen bijdrage en krijg je daarna hopelijk nog wat vergoed
Dan krijgt ze het toch met een reden?quote:Op maandag 19 december 2011 13:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hoezo in de wajong kom je toch niet zomaar?
Nou, dat weet ik niet hoor. Ik heb ook wel eens van een uitkering geleefd en voelde me al die tijd een smerige uitzuiger. En van dat geld ga je echt niet lekker op je gemakje shoppen ofzo (althans, ik niet).quote:Op maandag 19 december 2011 13:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als jullie die 800 ekkies gratis zouden krijgen zouden jullie ze met liefde uitgeven
quote:Op maandag 19 december 2011 13:12 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb nu al behoorlijke tipwear aan mijn Pinky Brown
Maar ik geloof niet dat je dat geld terug zou stortenquote:Op maandag 19 december 2011 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet hoor. Ik heb ook wel eens van een uitkering geleefd en voelde me al die tijd een smerige uitzuiger. En van dat geld ga je echt niet lekker op je gemakje shoppen ofzo (althans, ik niet).
Ja en als je te ziek bent om te werken is het een heel ander verhaal, maar ik hoop toch wel dat mensen die gewoon kunnen werken daar ook alles voor in het werk stellen
Betekend niet dat de rest het ook moet doenquote:Op maandag 19 december 2011 13:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ik geloof niet dat je dat geld terug zou storten
Je een uitbuiter voelen OK, maar er zijn volgens mij ergere mensen die overal misbruik van maken
helemaal mee eens, al vrees ik dat het uitzoeken en keuren van elk individueel geval uiteindelijk meer geld kost, dan gewoon iedereen over 1 kam te scherenquote:Op maandag 19 december 2011 13:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind dat het bedrag wel aangepast mag worden aan je situatieals je nog thuis woont heb je minder nodig als iemand die zelfs een woning huurt. In de Wajong kom je niet meer zomaar, en veel mensen die ziek zijn krijgen niets om dat er geen geld voor is, dan kan iemand die het niet echt nodig heeft best iets minder krijgen zodat er ook wat geld over blijft voor anderen
Dat vind ik ook ja.quote:Op maandag 19 december 2011 13:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind dat het bedrag wel aangepast mag worden aan je situatieals je nog thuis woont heb je minder nodig als iemand die zelfs een woning huurt. In de Wajong kom je niet meer zomaar, en veel mensen die ziek zijn krijgen niets om dat er geen geld voor is, dan kan iemand die het niet echt nodig heeft best iets minder krijgen zodat er ook wat geld over blijft voor anderen
Oke dat wel idd!quote:Op maandag 19 december 2011 13:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Dat zeg ik toch ook niet. Maar waarom zou ik bij wijze van mijn stufi in gaan leveren als sommige mensen in een dikke bmw naar de voedselbank gaan.. Dan ben je toch zelf domquote:Op maandag 19 december 2011 13:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Betekend niet dat de rest het ook moet doen
nee, want ik had het nodig om van te leven destijdsquote:Op maandag 19 december 2011 13:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ik geloof niet dat je dat geld terug zou storten
Je een uitbuiter voelen OK, maar er zijn volgens mij ergere mensen die overal misbruik van maken
Ben ik het ook mee eensquote:Op maandag 19 december 2011 13:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Als jij morgen een brief krijgt datje recht hebt op 1000 euro uitkering per maand terwijl je gewoon werkt zeg je dan dat je het niet wil hebben?!quote:Op maandag 19 december 2011 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
wacht maar tot je zelf belastingbetalert bent
Ja, anders kun je toch alles terug gaan ebtalen.quote:Op maandag 19 december 2011 13:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als jij morgen een brief krijgt datje recht hebt op 1000 euro uitkering per maand terwijl je gewoon werkt zeg je dan dat je het niet wil hebben?!
Ik ben er toevallig vanochtend geweest, voor het werken & leren deel, ze kunnen niks meer doen, geldkraan is helemaal dicht.quote:Op maandag 19 december 2011 13:19 schreef Jacqie1986 het volgende:
Aan de andere kant... Ik heb bij het UWV aangegeven dat ik graag begeleiding wil in het reintergratieproces, maar dan krijg je dus te horen dat daar geen geld voor is...
Het is een voorbeeld hequote:Op maandag 19 december 2011 13:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, anders kun je toch alles terug gaan ebtalen.
ja. Dat klopt.quote:Op maandag 19 december 2011 13:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als jij morgen een brief krijgt datje recht hebt op 1000 euro uitkering per maand terwijl je gewoon werkt zeg je dan dat je het niet wil hebben?!
Dat is toch niet realistischquote:Op maandag 19 december 2011 13:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is een voorbeeld he
Dan staat er ook in dat je NIETS terug hoeft te betalen bladiebla.
Klote he?!quote:Op maandag 19 december 2011 13:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben er toevallig vanochtend geweest, voor het werken & leren deel, ze kunnen niks meer doen, geldkraan is helemaal dicht.
Heb je een werk coach? Die zouden je ook al moeten helpen met zoiets. (Ik weet dat ze meestal moeilijk doen en niks willen doenquote:Op maandag 19 december 2011 13:21 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Klote he?!
Want ik heb echt geen flauw idee waar ik een baan kan vinden waar ik m'n uren op kan bouwen... Hoe is dat aan moet pakken enzo.
ik zou het niet aannemen ...quote:Op maandag 19 december 2011 13:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik neem aan dat je oud genoeg bent om te beseffen dat geld niet zomaar ontstaat door wat bankbiljetten te printenquote:
Vreselijk dat soort fraudeurs!!quote:Op maandag 19 december 2011 13:21 schreef Mss het volgende:
Zo kots ik ook op thuiswonende studenten die bij een familielid ingeschreven staan om stufi te vangen. Ik had een collega waarvan de ouders 'werkloos' waren. Die beunden dus zwart bij. Zij ontving maximale stufi en stond bij haar neef ingeschreven zodat ze ook nog uitwonend kreeg. En dan lekker dat geld opsparen en daarvan de hele zomer naar Marokko. En ik maar pezen om mijn boeken betaald te krijgen.
Ik durf zoiets echt niet hoorquote:Op maandag 19 december 2011 13:21 schreef Mss het volgende:
Zo kots ik ook op thuiswonende studenten die bij een familielid ingeschreven staan om stufi te vangen. Ik had een collega waarvan de ouders 'werkloos' waren. Die beunden dus zwart bij. Zij ontving maximale stufi en stond bij haar neef ingeschreven zodat ze ook nog uitwonend kreeg. En dan lekker dat geld opsparen en daarvan de hele zomer naar Marokko. En ik maar pezen om mijn boeken betaald te krijgen.
Groeit aan een boom toch?quote:Op maandag 19 december 2011 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik neem aan dat je oud genoeg bent om te beseffen dat geld niet zomaar ontstaat door wat bankbiljetten te printen
ja, echt zum kotzen gewoonquote:Op maandag 19 december 2011 13:21 schreef Mss het volgende:
Ik heb helemaal niks.... 2 weken geleden eindelijk het geld gekregen waar ik al vanaf oktober recht op heb... Verder helemaal niks... Voel me wel beetje hulpeloos verloren zo hoor, want ik weet echt niet waar ik beginnen moet... Bij voorkeur bij een verzekeringsarts van ze, maar ja daar is ook geen geld voor ofzoquote:Op maandag 19 december 2011 13:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heb je een werk coach? Die zouden je ook al moeten helpen met zoiets. (Ik weet dat ze meestal moeilijk doen en niks willen doen)
quote:Op maandag 19 december 2011 13:21 schreef Mss het volgende:
Ik PM je evenquote:Op maandag 19 december 2011 13:23 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks.... 2 weken geleden eindelijk het geld gekregen waar ik al vanaf oktober recht op heb... Verder helemaal niks... Voel me wel beetje hulpeloos verloren zo hoor, want ik weet echt niet waar ik beginnen moet... Bij voorkeur bij een verzekeringsarts van ze, maar ja daar is ook geen geld voor ofzo
Ja dat snap ik ook nooit, echt belachelijkquote:Op maandag 19 december 2011 13:21 schreef Mss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 december 2011 13:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dus als ik mijn portemonnee op de grond gooi met 500 ekkies erin komen jullie hem allemaal bij me terug brengen
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus als ik mijn portemonnee op de grond gooi met 500 ekkies erin komen jullie hem allemaal bij me terug brengen
Ik wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.it's the map in my mind that sends me on my way.
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of op politiebureau
Dat is toch wel heel tof!!quote:Op maandag 19 december 2011 13:27 schreef Sharana_LV het volgende:
God ik weet nog wel een keer dat ik echt krap bij kas zat en mijn portemonnee kwijt was, de TNT postbezorger had hem ergens gevonden en alles zat er nog in, kwam hem aan de deur brengen, fijn dat soort mensen
quote:Op maandag 19 december 2011 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gelukkig zit Fok! vol eerlijke wereldverbeteraars, anders zou de wereld er wel heel slecht uit zien.
Politiebureau zou ik het nooit achterlaten, dan houden ze het zelf als het naar x aantal dagen niet opgehaald wordtquote:
Troost je dat is bij sommige bedrijven net zo slecht geregeld helaasquote:Op maandag 19 december 2011 13:21 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Klote he?!
Want ik heb echt geen flauw idee waar ik een baan kan vinden waar ik m'n uren op kan bouwen... Hoe ik dat aan moet pakken enzo.
Betere wereld begint bij jezelfquote:Op maandag 19 december 2011 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gelukkig zit Fok! vol eerlijke wereldverbeteraars, anders zou de wereld er wel heel slecht uit zien.
Gelukkig waren ze bij jou wel zo eerlijk! Bij mij was m'n portemonnee gestolen door een collega in m'n eerste werkweek, zelfde dag alles nog geblokkeerd en opnieuw aangevraagd. Zat 50 euro cash in en in die tijd nog een lege nieuwe grote strippenkaart. Op m'n verjaardag is toen portemonnee exclusief geld, strippenkaart en pinpas in de brievenbus gegooid, zeiknat en stinkendquote:Op maandag 19 december 2011 13:27 schreef Sharana_LV het volgende:
God ik weet nog wel een keer dat ik echt krap bij kas zat en mijn portemonnee kwijt was, de TNT postbezorger had hem ergens gevonden en alles zat er nog in, kwam hem aan de deur brengen, fijn dat soort mensen
Is dat zo?!quote:Op maandag 19 december 2011 13:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Politiebureau zou ik het nooit achterlaten, dan houden ze het zelf als het naar x aantal dagen niet opgehaald wordtik zou aangeven dat ik hem heb en dat de eigenaar het bij mij op kan halen
maar vaak kun je aan de pasjes binnenin wel die persoon vinden
Kun je nagaan, voelt zo kutquote:Op maandag 19 december 2011 13:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Gelukkig waren ze bij jou wel zo eerlijk! Bij mij was m'n portemonnee gestolen door een collega in m'n eerste werkweek, zelfde dag alles nog geblokkeerd en opnieuw aangevraagd. Zat 50 euro cash in en in die tijd nog een lege nieuwe grote strippenkaart. Op m'n verjaardag is toen portemonnee exclusief geld, strippenkaart en pinpas in de brievenbus gegooid, zeiknat en stinkend
Als je naar het politiebureau gaat en aangeeft dat je geld hebt van iemand en dat diegene het bij jou op mag halen is het ook voor een x aantal dagen, als er geen eigenaar komt mag je het ook houden, maar je weet bij het politiebureau maar nooit waar het heen gaatquote:Op maandag 19 december 2011 13:31 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Is dat zo?!
Geen vindersloon meer enzo?!
Dan ga ik dat dus inderdaad nooit doen als ik ooit Space d'r portemonnee vind
Wat is met die containers?quote:Op maandag 19 december 2011 13:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kun je nagaan, voelt zo kutik zou het nooit bij anderen flikken
Als je geld wilt ga je er maar voor werken, niet andersmans geld uitgeven ...
[..]
Als je naar het politiebureau gaat en aangeeft dat je geld hebt van iemand en dat diegene het bij jou op mag halen is het ook voor een x aantal dagen, als er geen eigenaar komt mag je het ook houden, maar je weet bij het politiebureau maar nooit waar het heen gaat
zelfde als die kledingcontainers van de gemeente, vieze afzetters
Nasty... Dan zoek ik de mensen zelf wel op..quote:Op maandag 19 december 2011 13:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kun je nagaan, voelt zo kutik zou het nooit bij anderen flikken
Als je geld wilt ga je er maar voor werken, niet andersmans geld uitgeven ...
[..]
Als je naar het politiebureau gaat en aangeeft dat je geld hebt van iemand en dat diegene het bij jou op mag halen is het ook voor een x aantal dagen, als er geen eigenaar komt mag je het ook houden, maar je weet bij het politiebureau maar nooit waar het heen gaat
zelfde als die kledingcontainers van de gemeente, vieze afzetters
daar verdiend de gemeente ook grof geld mee! terwijl de mensen denken "ik gooi mijn kleding in die bakken voor het goede doel" ... je kunt het beter gewoon naar het leger des heils of iets zelf brengenquote:
Hier hebben ze bakken van de kringloopwinkel, dat is niet gemeente toch?quote:Op maandag 19 december 2011 13:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
daar verdiend de gemeente ook grof geld mee! terwijl de mensen denken "ik gooi mijn kleding in die bakken voor het goede doel" ... je kunt het beter gewoon naar het leger des heils of iets zelf brengen
Uh kut dan. Mijn vriend heeft daar vorige week zijn halve garderobe ingegooid omdat het niet meer past. Dat waren echt hele goed klerenquote:Op maandag 19 december 2011 13:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
daar verdiend de gemeente ook grof geld mee! terwijl de mensen denken "ik gooi mijn kleding in die bakken voor het goede doel" ... je kunt het beter gewoon naar het leger des heils of iets zelf brengen
kringloopwinkel moet aan de gemeente betalen om die bak neer te mogen zettenquote:Op maandag 19 december 2011 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hier hebben ze bakken van de kringloopwinkel, dat is niet gemeente toch?
quote:Op maandag 19 december 2011 13:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kringloopwinkel moet aan de gemeente betalen om die bak neer te mogen zetten
leger des heils gooit toch van die zakken in de bus waar je het in kan stoppen en langs de weg kan zetten dan halen ze het op?quote:Op maandag 19 december 2011 13:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
Dan hebben ze pech hoor, wij hebben hier niets om het anders in te doen en ik ga echt niet naar eindhoven oid rijden om die zooi weg te brengen.
Nee? Wij krijgen alleen zakjes om geld in te stoppen voor collectesquote:Op maandag 19 december 2011 13:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
leger des heils gooit toch van die zakken in de bus waar je het in kan stoppen en langs de weg kan zetten dan halen ze het op?
Bij ons wel jaquote:Op maandag 19 december 2011 13:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
leger des heils gooit toch van die zakken in de bus waar je het in kan stoppen en langs de weg kan zetten dan halen ze het op?
aaah okayquote:Op maandag 19 december 2011 13:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee? Wij krijgen alleen zakjes om geld in te stoppen voor collectes
Als ik t hier weg kon brengen geen problemo hoor, maar ik ga niet 'betalen' om die zooi weg te krijgenquote:Op maandag 19 december 2011 13:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
aaah okaynee wij krijgen hier die zakken wel, dan komen ze het halen
maar snap ook wel dat niet iedereen gaat reizen om kleding te brengen, maar veel mensen weten niet hoe verrot de gemeente het weer geregeld heeft
Een collega van me deed dat, totdat hij betrapt werd. Nou moet hij alles terugbetalen plus boete en krijgt hij dit jaar helemaal geen stufiquote:Op maandag 19 december 2011 13:21 schreef Mss het volgende:
Die zakjes krijgen ze gratisquote:Op maandag 19 december 2011 13:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die zakjes van die collectes hadden ze beter kunnen besteden aan het goede doel denk ik dan
Goeden oplossingquote:Op maandag 19 december 2011 13:45 schreef BGTes het volgende:
[..]
Een collega van me deed dat, totdat hij betrapt werd. Nou moet hij alles terugbetalen plus boete en krijgt hij dit jaar helemaal geen stufi
Oh dan. En de reclames op tv?quote:Op maandag 19 december 2011 13:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die zakjes krijgen ze gratisis donatie
NICEquote:Op maandag 19 december 2011 13:45 schreef BGTes het volgende:
[..]
Een collega van me deed dat, totdat hij betrapt werd. Nou moet hij alles terugbetalen plus boete en krijgt hij dit jaar helemaal geen stufi
Dat weet ik niet!quote:Op maandag 19 december 2011 13:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh dan. En de reclames op tv?
Mijn vriend kreeg laatst een boekje van de parochie waar in staat dat ze voor 2012 ¤ 55.000 tekort voorspellen... Ik had echt zoiets van 'schrap dan eerst deze domme boekjes'. Meneer gaat binnenkort ook even kijken hoe ie zich uit kan schrijven daar van, want die zit daar helemaal niet op te wachten.quote:Op maandag 19 december 2011 13:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die zakjes van die collectes hadden ze beter kunnen besteden aan het goede doel denk ik dan
En terecht!quote:Op maandag 19 december 2011 13:45 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik breng het gewoon rechtstreeks, wil geen risico lopen.... gierige mongolenquote:Op maandag 19 december 2011 13:46 schreef Mss het volgende:
Ik heb trouwens wel eens gehoord dat tweehands kledingzaken als eerst in die gedoneerde kleding mogen kijken en mogen opkopen. Wat overblijft gaat naar 'het goede doel'.
Mwehehe.quote:Op maandag 19 december 2011 13:45 schreef BGTes het volgende:
[..]
Uitshcrijven kost geldquote:Op maandag 19 december 2011 13:46 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Mijn vriend kreeg laatst een boekje van de parochie waar in staat dat ze voor 2012 ¤ 55.000 tekort voorspellen... Ik had echt zoiets van 'schrap dan eerst deze domme boekjes'. Meneer gaat binnenkort ook even kijken hoe ie zich uit kan schrijven daar van, want die zit daar helemaal niet op te wachten.
Kost dat geld?!quote:Op maandag 19 december 2011 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Uitshcrijven kost geldtrue story,.
en voorspellen, heeft zeker een engeltje gezegd
Toen ik naar Amsterdam verhuisde kreeg ik meteen een brief van de kerk met welkom en bla, en meteen een acceptgiro erbijquote:Op maandag 19 december 2011 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Uitshcrijven kost geldtrue story,.
en voorspellen, heeft zeker een engeltje gezegd
quote:Op maandag 19 december 2011 13:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Toen ik naar Amsterdam verhuisde kreeg ik meteen een brief van de kerk met welkom en bla, en meteen een acceptgiro erbij.
Geen idee, dat was 2,5 jaar geledenquote:Op maandag 19 december 2011 13:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hebben ze een antwoordnummer?![]()
Bier?!quote:Op maandag 19 december 2011 13:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Geen idee, dat was 2,5 jaar geleden.
Toen ik naar Amstelveen verhuisde kreeg ik best een leuke brief van de kerk. Dat ze zich heel erg op jongeren wilde richten, en dat ik welkom was om een keer vrijblijvend te komen. En ze hadden bier.
Met extragratis stinkwierookquote:Op maandag 19 december 2011 13:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Alleen als je een mis wil houden geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |