succes!quote:Op maandag 19 december 2011 01:17 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!
Klaar met werken, nu verslag voor school maken
Dag dus weer!
Ga slapen jij!!!quote:
Ik moet nog heel even wachten... verslag is online ingeleverd, maar moet nog op papier... maar pas vanaf 8u. Moet nog een kwartiertje geduld hebben, dan even op de scooter heen en weer en dan lekker tukkenquote:Op maandag 19 december 2011 07:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ga slapen jij!!!
Goedemorgen meisje
Nou, ik had het eigenlijk gewoon eerder moeten doen natuurlijkquote:
Dat was ook een optiequote:Op maandag 19 december 2011 07:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, ik had het eigenlijk gewoon eerder moeten doen natuurlijk
Volgens mij welquote:Op maandag 19 december 2011 07:59 schreef Stormqueen het volgende:
hehehe, way to go lin
en lol@studentenvreugde! Besef wel dat je nu extra lang met je geld moet doen eh
ben benieuwd wanneer wij ons salaris krijgen... Normaliter rond de dertigste, hoop dat ze het niet een week eerder gaan storten eigenlijk
Volgens het nieuws kan het op sommige plekken glad zijnquote:
Truequote:Op maandag 19 december 2011 07:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat was ook een optieMaar je hebt het toch klaar inclusief lamballen en uitstellen
Hier is het spekglad... ben netjes mijn 25km naar school gereden op de scooter. Durfde niet harderquote:
Anders heb je er voor de 30ste al allemaal nagellak en andere zut voor gekochtquote:Op maandag 19 december 2011 08:06 schreef Stormqueen het volgende:
argh crappe!
Naja, dan maar ff wat reserve naar den spaarrekening!
ook als het geen pijn doet en je er verder geen last van hebt? Kan het kwaad?quote:Op maandag 19 december 2011 08:52 schreef Debsterr het volgende:
Sq, een ganglion verdwijnt zelden uit zichzelf, ff langs de dokter.
Binnen hoe lang is dat ding op komen zetten?quote:Op maandag 19 december 2011 09:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook als het geen pijn doet en je er verder geen last van hebt? Kan het kwaad?
quote:Op maandag 19 december 2011 08:54 schreef Mss het volgende:
Ik dacht dat den TT over tetten ging. Tegenvaller.
dit!quote:Op maandag 19 december 2011 09:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Binnen hoe lang is dat ding op komen zetten?
En hoe groot istie?
En hoe ziet ie er uit? Pics![]()
Het fascineert me![]()
ehm, ik merkte 'm gisteravond ineens op, kan nooit lang zijn geweest.quote:Op maandag 19 december 2011 09:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Binnen hoe lang is dat ding op komen zetten?
En hoe groot istie?
En hoe ziet ie er uit? Pics![]()
Het fascineert me![]()
Ik normaal ook, maar het is vroeger want kerstquote:Op maandag 19 december 2011 09:34 schreef Sharana_LV het volgende:
huuuuuuuuu ik moet nog vier dagen wachten tot salaris
Kijk, dat beantwoordt al een hoopquote:Op maandag 19 december 2011 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ehm, ik merkte 'm gisteravond ineens op, kan nooit lang zijn geweest.
Formaat: doperwt?
Wegens mijn spekgehalte is een pic helaas niet mogelijk.
Ga eens slapenquote:Op maandag 19 december 2011 09:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kijk, dat beantwoordt al een hoop![]()
Ik ga eens nadenken over meer vragen!
dat kan geen kwaad hoor, integendeelquote:Op maandag 19 december 2011 09:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mwehhee mijn computer staat al de hele nacht aan, oeps
Dit. Maar ik heb geen verwarming om aan te zetten.quote:Op maandag 19 december 2011 09:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kouddd
* SpaceInvaders draait verwarming omhoog
quote:Op maandag 19 december 2011 09:33 schreef Sharana_LV het volgende:
ook even terug gelezen, ik moest lollen om lindy![]()
Nee, maar wel zonde van de stroom endezoquote:Op maandag 19 december 2011 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kan geen kwaad hoor, integendeel
ik wil ook mandje in boehoehoehoequote:Op maandag 19 december 2011 09:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Maar nu wel lekker in mijn mandje
Je mag hier wel bij komen liggen hoor!quote:Op maandag 19 december 2011 09:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil ook mandje in boehoehoehoe
Aan alle kanten scheuren enzo.quote:
Kak... what a bummerquote:Op maandag 19 december 2011 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aan alle kanten scheuren enzo.
Tukze.quote:Op maandag 19 december 2011 09:54 schreef Lindytje het volgende:
Nou chicks, ik ga nu eens even een goede poging wagen!
Laters
kan iemand uit de SC dan pleeeease even mijn werk overnemenquote:Op maandag 19 december 2011 09:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je mag hier wel bij komen liggen hoor!
dat had ik vroeger ook altijd, nog vet vaak alles doorlezen, en met spanning inleverenquote:Op maandag 19 december 2011 10:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat mijn paper klaar is maar ik ben te bang om het in te leveren![]()
mijn faalpooierquote:Op maandag 19 december 2011 10:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Falen voor sjaan op de vroege ochtend
Nee ik ben blijkbaar scheelquote:Op maandag 19 december 2011 10:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je klok staat een uur vooruit?
Welken?quote:Op maandag 19 december 2011 10:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Beste Demelza,
Bedankt voor je bestelling op zavvi.nl.
Hopla nieuwe game
Daar heb ik ook een game besteld! Wel voor m'n broerquote:Op maandag 19 december 2011 10:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Beste Demelza,
Hopla nieuwe game
quote:Op maandag 19 december 2011 10:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Beste Demelza,
Hopla nieuwe game
annoying. En Eindje, zo noemen buitenlandse studentpubers mijn stad vaakquote:Op maandag 19 december 2011 10:54 schreef BGTes het volgende:
Argh mijn zus maakt overal verkleinwoordjes vanSchooltje, Eindje, tasje, autootje.. ksjdfsd
DAMSCO JONGE JWZquote:Op maandag 19 december 2011 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
annoying. En Eindje, zo noemen buitenlandse studentpubers mijn stad vaak
Dat verzin je toch niet?
Ik ga Amsterdam toch ook niet aanduiden met Amsje?
dat moeten wel negers en wegers zijnquote:Op maandag 19 december 2011 10:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DAMSCO JONGE JWZ
mensen die damsco zeggen
Mijn zusje denkt dat ze een buitenlander isquote:Op maandag 19 december 2011 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
annoying. En Eindje, zo noemen buitenlandse studentpubers mijn stad vaak
Dat verzin je toch niet?
Ik ga Amsterdam toch ook niet aanduiden met Amsje?
quote:Op maandag 19 december 2011 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat moeten wel negers en wegers zijn
ik zie 23423048249 van dat soort types voordat ik uberhaupt al op het werk benquote:Op maandag 19 december 2011 10:59 schreef BGTes het volgende:
[..]
Mijn zusje denkt dat ze een buitenlander isMet dr Blackberry en nep-Uggs en donkere foundation en vuilniszakjas
hehehe, zondag weer een helen horde van dit soort fraaien exemplaren gezienquote:Op maandag 19 december 2011 10:59 schreef BGTes het volgende:
[..]
Mijn zusje denkt dat ze een buitenlander isMet dr Blackberry en nep-Uggs en donkere foundation en vuilniszakjas
fraaien exemplarenquote:Op maandag 19 december 2011 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe, zondag weer een helen horde van dit soort fraaien exemplaren gezien
Ze kaant zeker ook hard op kauwgom en heeft spinnenpotenmascara en groten oorbellen?
vergeet je niet de kinderwagen met krijzende koter erin?quote:Op maandag 19 december 2011 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze kaant zeker ook hard op kauwgom en heeft spinnenpotenmascara en groten oorbellen?
Jaquote:Op maandag 19 december 2011 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Snookieeeequote:Op maandag 19 december 2011 11:03 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja
Ik heb haar voor haar verjaardag zelfs een foundation in haar kleur (bijna wit) gegeven en kleine lieve oorbellen, maar neeee
krijsende mini halfneger!quote:Op maandag 19 december 2011 11:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vergeet je niet de kinderwagen met krijzende koter erin?
Dat is wel knap, applaus voor je zusjequote:Op maandag 19 december 2011 11:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn zusje is een halve neger en zo gedraagt ze zich ook. De ene helft van de tijd (bij haar vriendinnen) praat ze met accent, de andere helft (gewoon thuis) zonder
heeft ze een blackberry?quote:Op maandag 19 december 2011 11:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn zusje is een halve neger en zo gedraagt ze zich ook. De ene helft van de tijd (bij haar vriendinnen) praat ze met accent, de andere helft (gewoon thuis) zonder
Uiteraard. Die ook al 3 keer naar de verzekering is geweest en nu weer stuk is.quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 11:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Uiteraard. Die ook al 3 keer naar de verzekering is geweest en nu weer stuk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |