succes!quote:Op maandag 19 december 2011 01:17 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!
Klaar met werken, nu verslag voor school maken
Dag dus weer!
Ga slapen jij!!!quote:
Ik moet nog heel even wachten... verslag is online ingeleverd, maar moet nog op papier... maar pas vanaf 8u. Moet nog een kwartiertje geduld hebben, dan even op de scooter heen en weer en dan lekker tukkenquote:Op maandag 19 december 2011 07:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ga slapen jij!!!
Goedemorgen meisje
Nou, ik had het eigenlijk gewoon eerder moeten doen natuurlijkquote:
Dat was ook een optiequote:Op maandag 19 december 2011 07:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, ik had het eigenlijk gewoon eerder moeten doen natuurlijk
Volgens mij welquote:Op maandag 19 december 2011 07:59 schreef Stormqueen het volgende:
hehehe, way to go lin
en lol@studentenvreugde! Besef wel dat je nu extra lang met je geld moet doen eh
ben benieuwd wanneer wij ons salaris krijgen... Normaliter rond de dertigste, hoop dat ze het niet een week eerder gaan storten eigenlijk
Volgens het nieuws kan het op sommige plekken glad zijnquote:
Truequote:Op maandag 19 december 2011 07:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat was ook een optieMaar je hebt het toch klaar inclusief lamballen en uitstellen
Hier is het spekglad... ben netjes mijn 25km naar school gereden op de scooter. Durfde niet harderquote:
Anders heb je er voor de 30ste al allemaal nagellak en andere zut voor gekochtquote:Op maandag 19 december 2011 08:06 schreef Stormqueen het volgende:
argh crappe!
Naja, dan maar ff wat reserve naar den spaarrekening!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |