Sarah Jessica Parkerquote:Op zondag 18 december 2011 22:28 schreef -Nouvelles het volgende:
Allemaal mooi. Nu de lelijke beroemde vrouwen.
Ik was juist meer benieuwd naar jullie keuzen.quote:Op zondag 18 december 2011 22:32 schreef Cactus1 het volgende:
@Kaneel, help eens mee mooie mannen te zoeken
Die hunk van snow patrol.quote:Op zondag 18 december 2011 22:32 schreef Cactus1 het volgende:
@Kaneel, help eens mee mooie mannen te zoeken
Die neus is ook monsterlijkquote:Op zondag 18 december 2011 22:33 schreef -Nouvelles het volgende:
Precies, lijkt net een travestiet. Zelfs met de juiste make-up op blijft ze lelijk.
Klopt niet en irrelevant, iedereen met ogen ziet dat.quote:Op zondag 18 december 2011 22:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ach ja, dat zeggen alle vrouwen die zelf wat teveel hebben.
Zoals ik al zei, ze is aan de dunne kant. Veel modellen zijn dat. Ook de VS-modellen.
Ik zeg neequote:Op zondag 18 december 2011 22:33 schreef ElDinosaur het volgende:
Als we het over supermodellen hebben; Kate Upton, mensen.
Brrrrquote:Op zondag 18 december 2011 22:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik vind haar prachtig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb altijd gebaald van mijn smalle ogen, bij vrouwen vind ik dat niks.
Ik vind haar ook wel mooi.quote:Op zondag 18 december 2011 22:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Geen idee. Bloedmooi en ze kan nog potje tennissen ook.
Ik zou wat beter kijken nog, heb je hem ook in HD?quote:Op zondag 18 december 2011 22:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klopt niet en irrelevant, iedereen met ogen ziet dat.
Ja ze zijn aan de dunne kant allemaal. Maar bv Doutzen of Adriana of Candice vind ik wel prachtige figuren hebben. Met mooie rondingen, niks geen 12 jarige lichaampjes.
Mijn god wat is zij lekker.quote:
Ook dat valt wel meequote:Op zondag 18 december 2011 22:35 schreef ElDinosaur het volgende:
Er zijn inderdaad matige foto's. Maar dat lichaam.![]()
Tetten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha oke. Kalm aan.quote:Op zondag 18 december 2011 22:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik zou wat beter kijken nog, heb je hem ook in HD?
Er zijn dames met meer rondingen ja, maar die zijn ook dun. Whats your fucking point?
Alessandra heeft gewoon geen 'top'-lichaam, maar wel een mooie kop.
En daar gaat het om, om de kop.
quote:Op zondag 18 december 2011 22:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ook dat valt wel mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, boven de tieten. Mooi schattig hoofd wel.quote:Op zondag 18 december 2011 22:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Zit er ook nog een hoofd bij? Ik zie alleen maar tieten.
Hoe dat zo?quote:Op zondag 18 december 2011 22:36 schreef Sinosappel het volgende:
Dit topic is wel goed voor mn zelfvertrouwen btw.
Eerste ziet d'r goed uit maar tweede niet.quote:
Hier ziet 'ie er wel weer goed uit.quote:Op zondag 18 december 2011 22:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat een belabberde foto van Heath Ledger dat kan beter![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:
True. Maar dat zijn denk ik de enige 4 die ik ken.quote:Op zondag 18 december 2011 22:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat een belabberde foto van Heath Ledger dat kan beter![]()
[ afbeelding ]
Oh mannen. Ja die tweede is wel goed ondanks niet mijn type.quote:
Misschien is ze ook wel dom, kan ze niets aan doen.quote:Op zondag 18 december 2011 22:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat een dom hoofdIk moest hard op lachen
Die kerel is uit Rome toch? Niet lelijk, maar ik prefereer blonde.quote:Op zondag 18 december 2011 22:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh mannen. Ja die tweede is wel goed ondanks niet mijn type.
Deze man:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neukt niet andersquote:Op zondag 18 december 2011 22:41 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Misschien is ze ook wel dom, kan ze niets aan doen.
Je mag ze houdenquote:Op zondag 18 december 2011 22:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh mannen. Ja die tweede is wel goed ondanks niet mijn type.
Deze man:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk die ogen op de eerste
Je zou Ryan Renolds niet doen?quote:Op zondag 18 december 2011 22:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, ik zou hun niet doen. Alhoewel het is een slechte foto van Erik, die is wel lekker lang
Oh nee vreselijk. Nee, niks voor mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, niets mis met jou hoor.quote:Op zondag 18 december 2011 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat weten alleen de mensen die naar de meet geweest zijn(Ok en de rest nu ook)
quote:Op zondag 18 december 2011 22:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh nee vreselijk. Nee, niks voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh oepsquote:Op zondag 18 december 2011 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat weten alleen de mensen die naar de meet geweest zijn(Ok en de rest nu ook)
Je bent niet lelijk hoor, zeker niet. Ik val niet op krullen en blauwe ogen.
je bent niet de enigequote:Op zondag 18 december 2011 22:46 schreef Sinosappel het volgende:
Groene ogen is echt mijn grootste zwak.
quote:Op zondag 18 december 2011 22:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[..]
Oh oeps
Je bent niet lelijk hoor, zeker niet. Ik val niet op krullen en blauwe ogen.
Ik heb wel beetje groene ogenquote:Op zondag 18 december 2011 22:46 schreef Sinosappel het volgende:
Gewoon. Matige vrouwen die als "de mooiste ever" worden bestempeld. En jij mag er ook wezen kingtoppiequote:
Ik geloofde je best maar had het nog niet mogen aanschouwen.quote:Op zondag 18 december 2011 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zei ik je toch al? Geloof me dan toch!
Ik gebruik mn fantasie wel!quote:Op zondag 18 december 2011 22:47 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik heb wel beetje groene ogen
Kan je alleen niet zien op mijn fobo foto... daarop heb ik rode ogen
Dan is het goed.quote:Op zondag 18 december 2011 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik geloofde je best maar had het nog niet mogen aanschouwen.
Toch niet he.quote:
quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 22:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh nee vreselijk. Nee, niks voor mij.
Nee, lelijk vind ik.quote:
Ze vindt je knap over het algemeen maar valt niet op je, dat heb ik ook wel eens bij mensen.quote:
Doe nou niet alsof je dat nog niet gedaan hebtquote:Op zondag 18 december 2011 22:50 schreef palawan het volgende:
[..]
Oeh, spannend. Zal ik die van mij ook op jou loslaten dan?
quote:Op zondag 18 december 2011 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
Echt gespierde mannen zijn niet leuk
Niet heel bijzonder, maar wel ok... Nog niet zo sexy als ikquote:Op zondag 18 december 2011 22:51 schreef Sinosappel het volgende:
Hallo?! Heeft dan niemand commentaar op mijn geilste mannen ever? Kijk niet naar die matige shit die Cactus post aub
Die schijn ik ook te hebben, zegt niks.quote:Op zondag 18 december 2011 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij schijnt een enorme penis te hebben.
Oja dat kan ook nogquote:Op zondag 18 december 2011 22:51 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Nee, lelijk vind ik.
[..]
Ze vindt je knap over het algemeen maar valt niet op je, dat heb ik ook wel eens bij mensen.Jij ook wel, denk ik.
Sorry, lijken niet mijn type. Te donker en te gewoontjes.quote:Op zondag 18 december 2011 22:45 schreef Sinosappel het volgende:
Maak je klaar voor de geilste man:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://upload.wikimedia.o(...)iveOwen_20050923.jpg
[ afbeelding ]
En deze mag er ook wel wezen:
[ afbeelding ]
Kaneelstokje is een hetero man of een homo vrouwquote:Op zondag 18 december 2011 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, lijken niet mijn type. Te donker en te gewoontjes.
Een heleboel plaatjesquote:Op zondag 18 december 2011 22:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoi allemaal![]()
Heb ik wat gemist?
Maar jij bent een neger, dus dat hoort. David is blank.quote:Op zondag 18 december 2011 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Die schijn ik ook te hebben, zegt niks.
Bij deze hebben we oorlogquote:Op zondag 18 december 2011 22:51 schreef Sinosappel het volgende:
Hallo?! Heeft dan niemand commentaar op mijn geilste mannen ever? Kijk niet naar die matige shit die Cactus post aub
Wait, wut?quote:Op zondag 18 december 2011 22:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kaneelstokje is een hetero man of een homo vrouw
De geilste mannen ooit. Ik heb ze gepost. Kijk maar ff terug.quote:Op zondag 18 december 2011 22:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoi allemaal![]()
Heb ik wat gemist?
Guilty as charged! Maar ik ben denk ik een beetje te oud voor jequote:Op zondag 18 december 2011 22:46 schreef Sinosappel het volgende:
Op zoek naar een vaderfiguur?quote:Op zondag 18 december 2011 22:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
De geilste mannen ooit. Ik heb ze gepost. Kijk maar ff terug.
Of niet, vooral die laatste.quote:Op zondag 18 december 2011 22:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Op zoek naar een vaderfiguur?
Ooh no she didn'tquote:Op zondag 18 december 2011 22:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Labeltjes, overal labeltjes.quote:Op zondag 18 december 2011 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je mag van mij ook wel homo man zijn hoor
Nee maar Clive Owen mag mijn pappie wel zijnquote:Op zondag 18 december 2011 22:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Bruin dus?quote:Op zondag 18 december 2011 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb volgens mij een mengeling van grijs, blauw en groen in mijn ogen.
Het ligt een beetje aan de lichtval zeker?quote:Op zondag 18 december 2011 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb volgens mij een mengeling van grijs, blauw en groen in mijn ogen.
Nee, ik kan het gewoon niet benoemen maar het is iets dat op grijs, groen of blauw lijkt, ergens ertusseninquote:
De buitenkant van mijn irissen is blauw/grijs en de binnenkant is bruin. Het gebeurd.quote:
Niet zo hebberig.quote:
quote:
Thxquote:Op zondag 18 december 2011 22:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En jij mag er ook wezen kingtoppie
Ik val op personen, niet op wat er tussen hun benen hangt.quote:
Oke tofquote:Op zondag 18 december 2011 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik val op personen, niet op wat er tussen hun benen hangt.
Je bent een beetje blond toch?quote:Op zondag 18 december 2011 22:57 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb blauw. Wou dat ik groen had.
Nee ik ben een beetje heel erg donkerquote:Op zondag 18 december 2011 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent een beetje blond toch?
Hoe zit dat met groene ogen ook alweer? Dat is toch gewoon een soort van mutatie van bruine ogen ofzo? Ik bedoel.. Stel je krijgt kindjes met een man met blauwe ogen, kan je dan kinderen krijgen met bruine ogen? Of alleen blauw en groen?quote:Op zondag 18 december 2011 22:46 schreef Sinosappel het volgende:
Zien groene ogen er dan niet een beetje raar uit?quote:Op zondag 18 december 2011 22:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee ik ben een beetje heel erg donker
Dat onbeschaamde versieren hier!quote:
Kweetniet. Ik oefen alleen met kindjes maken. Met mannen met groene ogen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe zit dat met groene ogen ook alweer? Dat is toch gewoon een soort van mutatie van bruine ogen ofzo? Ik bedoel.. Stel je krijgt kindjes met een man met blauwe ogen, kan je dan kinderen krijgen met bruine ogen? Of alleen blauw en groen?
quote:Op zondag 18 december 2011 23:00 schreef Sinosappel het volgende:
Wat een schatje is dat Kaneelstokje
quote:Op zondag 18 december 2011 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat onbeschaamde versieren hier!
quote:Op zondag 18 december 2011 23:00 schreef Sinosappel het volgende:
Wat een schatje is dat Kaneelstokje
Ik geloof dat groene ogen dominant is over blauwe ogen, maar dat dat gen veel minder voorkomtquote:Op zondag 18 december 2011 23:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe zit dat met groene ogen ook alweer? Dat is toch gewoon een soort van mutatie van bruine ogen ofzo? Ik bedoel.. Stel je krijgt kindjes met een man met blauwe ogen, kan je dan kinderen krijgen met bruine ogen? Of alleen blauw en groen?
Ik ook, maar dan met wat groen rond mijn pupil.quote:
Vind je het bij Clive Owen er raar uit zien?quote:Op zondag 18 december 2011 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zien groene ogen er dan niet een beetje raar uit?
[..]
Dat onbeschaamde versieren hier!
Bruin > Groen > Blauw. En er zijn inderdaad heel weinig mensen met het gen voor groene ogen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik geloof dat groene ogen dominant is over blauwe ogen, maar dat dat gen veel minder voorkomt
quote:
Dacht dat hij blauwe ogen had.quote:Op zondag 18 december 2011 23:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vind je het bij Clive Owen er raar uit zien?
Ik heb wel een hele lichte huid.
Kleine basispopulatie in een omgeving waar veel bruinogigen zijn?quote:Op zondag 18 december 2011 23:03 schreef Sinosappel het volgende:
Hoe kan het nou weinig voorkomen als het wel dominant is?
Dat kan gewoon. Bruin komt echt heel veel voor, blauw wat minder en groen nog 't minst.quote:Op zondag 18 december 2011 23:03 schreef Sinosappel het volgende:
Maar oogkleur stamt voort uit 2 allelen.. So mensen met groene ogen hebben 2x dat groene allel of groen + blauw.. Dus de kindjes krijgen blauw / groene ogen met een man met blauwe ogen. Hmm ok weet ik dat ook weerquote:Op zondag 18 december 2011 23:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bruin > Groen > Blauw. En er zijn inderdaad heel weinig mensen met het gen voor groene ogen.
Ik ben gezegend met groene ogen met een heel patroon erin, ik hoor wel vaker mensen zeggen dat ik mooie ogen heb.quote:
Hoe kan blauw vaker voorkomen dan groen...als groen dominant is over bruin?quote:Op zondag 18 december 2011 23:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat kan gewoon. Bruin komt echt heel veel voor, blauw wat minder en groen nog 't minst.
Whuut, dikke chickmagnet brahquote:Op zondag 18 december 2011 23:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben gezegend met groene ogen met een heel patroon erin, ik hoor wel vaker mensen zeggen dat ik mooie ogen heb.
Ik dacht dat het een bepaalde mutatie was(maar die is dan ook overerfelijk lijkt me)quote:Op zondag 18 december 2011 23:03 schreef Sinosappel het volgende:
Dominant over blauw, niet over bruin.quote:Op zondag 18 december 2011 23:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe kan blauw vaker voorkomen dan groen...als groen dominant is over bruin?
Of neuken groenogigen gewoon alleen met bruinogigen...In dat geval ben ik de sjaak
ik dacht het, jij zegt het.quote:Op zondag 18 december 2011 23:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Whuut, dikke chickmagnet brah
Uitmelken die hap
Mijn moeder heeft bruine ogen en mijn vader blauw/grijs. Mijn zusje en ik hebben beiden groene ogen, maar de hare zijn wat egaler terwijl de mijne allemaal patroontjes hebben. Ik heb echt van alles in m'n ogen qua kleurquote:Op zondag 18 december 2011 23:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe kan blauw vaker voorkomen dan groen...als groen dominant is over bruin?
Of neuken groenogigen gewoon alleen met bruinogigen...In dat geval ben ik de sjaak
Ik dacht dat het meerdere genen waren. Ik las zelfs 6 genen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar oogkleur stamt voort uit 2 allelen.. So mensen met groene ogen hebben 2x dat groene allel of groen + blauw.. Dus de kindjes krijgen blauw / groene ogen met een man met blauwe ogen. Hmm ok weet ik dat ook weer![]()
Ik vind een lichte oogkleur heel mooi bij donker haar.
Ga ermee versieren kerel!quote:Op zondag 18 december 2011 23:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben gezegend met groene ogen met een heel patroon erin, ik hoor wel vaker mensen zeggen dat ik mooie ogen heb.
Ja, daarom. Groenogigen neuken alleen met bruinogigen met als resultaat dat er weinig groenogigen zijn. Snappiequote:Op zondag 18 december 2011 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een bepaalde mutatie was(maar die is dan ook overerfelijk lijkt me)
[..]
Dominant over blauw, niet over bruin.
Haha, bedankt!quote:Op zondag 18 december 2011 23:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Whuut, dikke chickmagnet brah
Uitmelken die hap
Pics or it didnt happenquote:Op zondag 18 december 2011 23:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, en ik ookquote:Op zondag 18 december 2011 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat Sinosappel naar de volgende meet moet komen.
Bwehe, dat was grappig. Chapeauquote:Op zondag 18 december 2011 23:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben net thuis, als ik morgen tijd (ahem) en zin heb, maak ik wel even een snelle pic.
quote:Op zondag 18 december 2011 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat Sinosappel naar de volgende meet moet komen.
Mijn haar is een stuk donkerder geworden met de tijd.quote:Op zondag 18 december 2011 23:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Mijn ogen zijn trouwens wel donkerder geworden, vroeger leken ze een stuk lichter
Het gen groen is dan wel dominant, maar komt zoveel minder voor dat het, ondankt de dominantie over blauw, toch minder voorkomt dan blauw. Er zijn gewoonweg niet zoveel mensen met het gen voor groene ogen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja, daarom. Groenogigen neuken alleen met bruinogigen met als resultaat dat er weinig groenogigen zijn. Snappie
Ja dat gebeurt bij mij helaas niet. Maar ik ga het in januari/ februari bruin verven.quote:Op zondag 18 december 2011 23:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mijn haar is een stuk donkerder geworden met de tijd.
Was je vroeger donkerblond? Een vriend van me had vroeger (donker)blond haar en is nu gewoon bruinquote:Op zondag 18 december 2011 23:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mijn haar is een stuk donkerder geworden met de tijd.
als je vrouwen (wat langer) in de ogen kijkt vinden ze je aantrekkelijker.quote:
Jij geeft mij een complimentje... dan geef ik jou een complimentjequote:
Je hebt goddelijke ogen Sinosappelquote:In de Chinese en Griekse mythologie hebben de goden groene ogen, wellicht vanwege de zeldzaamheid bij mensen.
Zeker waar, alhoewel het soms ook wel ongemakkelijk is.quote:Op zondag 18 december 2011 23:14 schreef dawg het volgende:
[..]
als je vrouwen (wat langer) in de ogen kijkt vinden ze je aantrekkelijker.
ik heb dat eens op een personeelsfeest gedaan bij een meisje wat net bij het bedrijf was komen werken. beetje praten, ik bleef haar in haar ogen kijken, en als er een collega bij wilde komen staan werden die terstond verzocht ons alleen te laten door haar.
andere vrouwelijke collega ging ik altijd mee roken in de pauzes. die keek ik ook altijd wat langer aan en die zei op een dag ineens uit het niets dat ze niet met collega's in zee gaat.
het waren beide collega's dus niks gedaan/zou sowieso niks mee gedaan hebben. maar zulke dingen zijn altijd leuk. pro tip dus.
Wat is nu helemaal de punt van het verhaal.quote:Op zondag 18 december 2011 23:14 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb dat eens op een personeelsfeest gedaan bij een meisje wat net bij het bedrijf was komen werken. beetje praten, ik bleef haar in haar ogen kijken, en als er een collega bij wilde komen staan werden die terstond verzocht ons alleen te laten door haar.
andere vrouwelijke collega ging ik altijd mee roken in de pauzes. die keek ik ook altijd wat langer aan en die zei op een dag ineens uit het niets dat ze niet met collega's in zee gaat.
het waren beide collega's dus niks gedaan/zou sowieso niks mee gedaan hebben. maar zulke dingen zijn altijd leuk. pro tip dus.
Oogcontact maken.quote:Op zondag 18 december 2011 23:15 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat is nu helemaal de punt van het verhaal.
Mogen meer mensen de ogen van Sinosappel zien?quote:Op zondag 18 december 2011 23:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij geeft mij een complimentje... dan geef ik jou een complimentje
[..]
Je hebt goddelijke ogen Sinosappel
zoals met alles moet je bepaalde dingen niet zomaar klakkeloos doen maar aanvoelen wanneer en hoe ver je kunt gaan.quote:Op zondag 18 december 2011 23:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zeker waar, alhoewel het soms ook wel ongemakkelijk is.
Heb je een plaat voor je kop ofzoquote:Op zondag 18 december 2011 23:15 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat is nu helemaal de punt van het verhaal.
Zekers, dus even als sidenote dat je niet zomaar iedereen aan moet gaan staren, maar beetje aftasten wat voor effect het heeft en zorgen dat het positief blijft.quote:Op zondag 18 december 2011 23:16 schreef dawg het volgende:
[..]
zoals met alles moet je bepaalde dingen niet zomaar klakkeloos doen maar aanvoelen wanneer en hoe ver je kunt gaan.
ik rook nu overigens al jaren niet meer.
Ja, ben ook wel benieuwd, nu we het toch over ogen hebbenquote:Op zondag 18 december 2011 23:16 schreef palawan het volgende:
[..]
Mogen meer mensen de ogen van Sinosappel zien?
Ze vinden je dus niet aantrekkelijker, ze denken alleen dat je iets van ze wil.quote:Op zondag 18 december 2011 23:14 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb het niet over staren nee.quote:Op zondag 18 december 2011 23:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zekers, dus even als sidenote dat je niet zomaar iedereen aan moet gaan staren, maar beetje aftasten wat voor effect het heeft en zorgen dat het positief blijft.
Dat was volgens mijn ook een beetje de strekking van het verhaal... maar blijkbaar heb ik plaat voor men kopquote:Op zondag 18 december 2011 23:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ze vinden je dus niet aantrekkelijker, ze denken alleen dat je iets van ze wil.
Verder: goed verhaal
Ze gaan je wel als interessant zien hoor... Merk ik zelf ookquote:Op zondag 18 december 2011 23:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ze vinden je dus niet aantrekkelijker, ze denken alleen dat je iets van ze wil.
Verder: goed verhaal
Nee dat snap ik, maar met dergelijke dingen kun je hier soms beter duidelijk het verschil aangeven.quote:Op zondag 18 december 2011 23:19 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb het niet over staren nee.
anyway, dit was mijn tip voor vandaag. ik ga weer. adiosss
Is je huis al helemaal vol?quote:Op zondag 18 december 2011 23:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Ff staren met een straaltje kwijl in je mondhoek.
Het enige wat er gebeurt als je vrouwen te lang aankijkt is dat ze je gaan overwegen. Het maakt je er niet interessanter door voor ze als ze je in de eerste plaats al niet interessant vonden.quote:Op zondag 18 december 2011 23:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze gaan je wel als interessant zien hoor... Merk ik zelf ookWegkijken is misschien een afknapper wat misschien duidt op dat je haar minder speciaal vindt waardoor ze jou misschien minder leuk vind?
Jup, heb wel leuke herinneringen aan flirtend oogcontact.quote:Op zondag 18 december 2011 23:21 schreef Sinji het volgende:
Je moet niet als een gek gaan staren, gewoon laten merken dat je niet bang bent voor oogcontact. Neutraal kijken met maybe een glimlach op het einde.
Je zit hier ook wel in het AVNZMG topic he.. blijf dat in je hoofd houden.quote:Op zondag 18 december 2011 23:20 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat was volgens mijn ook een beetje de strekking van het verhaal... maar blijkbaar heb ik plaat voor men kop.
Pak pen en papier voor deze Kaneelquote:Op zondag 18 december 2011 23:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jup, heb wel leuke herinneringen aan flirtend oogcontact.![]()
Vaak gecombineerd met even aanraken in het voorbijgaan.
Dat is nog een verbeterpuntje bij mij.quote:Op zondag 18 december 2011 23:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jup, heb wel leuke herinneringen aan flirtend oogcontact.![]()
Vaak gecombineerd met even aanraken in het voorbijgaan.
Dat werkt ook als een sneeuwbal... Vrouwen die veel aan een jongen denken worden vanzelf verliefd lijkt het wel.quote:Op zondag 18 december 2011 23:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het enige wat er gebeurt als je vrouwen te lang aankijkt is dat ze je gaan overwegen. Het maakt je er niet interessanter door voor ze als ze je in de eerste plaats al niet interessant vonden.
En het is dodelijk vervelend als iemand die je niet leuk vindt je maar te lang blijft aanstaren. Sexuele intimidatie in het rokershok!
Wel eens gehad dat iemand mij eerder niet bijzonder opgevallen was, maar na dergelijk oogcontact werd er uiteindelijk toch wat af geflirt.quote:Op zondag 18 december 2011 23:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het enige wat er gebeurt als je vrouwen te lang aankijkt is dat ze je gaan overwegen. Het maakt je er niet interessanter door voor ze als ze je in de eerste plaats al niet interessant vonden.
En het is dodelijk vervelend als iemand die je niet leuk vindt je maar te lang blijft aanstaren. Sexuele intimidatie in het rokershok!
Niemand ziet mijn ogen!quote:Op zondag 18 december 2011 23:16 schreef palawan het volgende:
[..]
Mogen meer mensen de ogen van Sinosappel zien?
Ik geloof nu bijna zeker dat je een man bent die aan het trollen isquote:Op zondag 18 december 2011 23:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je zit hier ook wel in het AVNZMG topic he.. blijf dat in je hoofd houden.
quote:Op zondag 18 december 2011 23:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wel eens gehad dat iemand mij eerder niet bijzonder opgevallen was, maar na dergelijk oogcontact werd er uiteindelijk toch wat af geflirt.
quote:Op zondag 18 december 2011 23:24 schreef palawan het volgende:
[..]
Dat is nog een verbeterpuntje bij mij.
Ik ben echt helemaal niet zo aanrakerig, maar weet dat het wel supergoed werkt. Voelt alleen geforceerd als ik het doe
quote:
Moet je nog iets hebben, of is je huis woonklaar?quote:
Ik heb het genoteerd.quote:
Dat is wishful thinking jongenquote:Op zondag 18 december 2011 23:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat werkt ook als een sneeuwbal... Vrouwen die veel aan een jongen denken worden vanzelf verliefd lijkt het wel.
Het staat bij mij al op /ignorequote:Op zondag 18 december 2011 23:25 schreef Sinji het volgende:
Ik geloof nu bijna zeker dat je een man bent die aan het trollen is
Huh hoezo?quote:Op zondag 18 december 2011 23:25 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik geloof nu bijna zeker dat je een man bent die aan het trollen is
Het werkt echt inderdaad, kwestie van zo vaak doen dat je je er gemakkelijk bij gaat voelen en het uiteindelijk als vanzelf gaat.quote:Op zondag 18 december 2011 23:24 schreef palawan het volgende:
[..]
Dat is nog een verbeterpuntje bij mij.
Ik ben echt helemaal niet zo aanrakerig, maar weet dat het wel supergoed werkt. Voelt alleen geforceerd als ik het doe
Nou, een indruk achterlaten is wat je moet doen, als je iets langer dan normaal iemand in de ogen kijkt en een beetje glimlacht laat je al een indruk achter.. En dat is een goede want je laat ziet dat je haar interessant vind en dat je haar dus wel wilt beschermen oid (Lekker in oertermen)quote:
Zo sociaal gestoord ben ik gelukkig nog nietquote:
Opeens heb je hetquote:Op zondag 18 december 2011 23:27 schreef Sinji het volgende:
Dat jij als 'vrouw zijnde' de kracht van oogcontact bagatelliseert, zegt echt genoeg
Ik ben jaren zo geweestquote:Op zondag 18 december 2011 23:27 schreef palawan het volgende:
[..]
Zo sociaal gestoord ben ik gelukkig nog niet
Maar wat als je wel bang bent voor oogcontact?quote:Op zondag 18 december 2011 23:21 schreef Sinji het volgende:
Je moet niet als een gek gaan staren, gewoon laten merken dat je niet bang bent voor oogcontact. Neutraal kijken met maybe een glimlach op het einde.
Hmm ja misschien heb je wel gelijk.quote:Op zondag 18 december 2011 23:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou, een indruk achterlaten is wat je moet doen, als je iets langer dan normaal iemand in de ogen kijkt en een beetje glimlacht laat je al een indruk achter.. En dat is een goede want je laat ziet dat je haar interessant vind en dat je haar dus wel wilt beschermen oid (Lekker in oertermen)
Hmm, oefenen dan maar. Anders kijk je naar de brug van de neus. Niemand die merkt dat je niet in de ogen kijktquote:Op zondag 18 december 2011 23:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar wat als je wel bang bent voor oogcontact?
Oogcontact, en dan vooral met meisjes, vind ik nog erg lastig en is toch wel een verbeterpunt.
tegenovergestelde van openminded.quote:Op zondag 18 december 2011 23:30 schreef formerjellybean het volgende:
ik schijn eenkennig te zijn whatever that means
Dat is niet bagatelliseren dat is realisme.quote:Op zondag 18 december 2011 23:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat jij als 'vrouw zijnde' de kracht van oogcontact bagatelliseert, zegt echt genoeg
Van een man die slecht kan versieren snap ik die opmerking wel. Van een vrouw niet.quote:Op zondag 18 december 2011 23:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is niet bagatelliseren dat is realisme.
Nu wel, ik heb het mezelf aangeleerd. Vroeger deed het bijna pijn als mensen mijn huid aanraakten, dat is gelukkig over gegaan.quote:Op zondag 18 december 2011 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je wel gewoon mensen aanraken?
Probeer het in situaties waar het niet veel kwaad kan. Bv aan de kassa of in de winkel. Je kan zo weer weglopen en zij zijn gewoon aan het werkquote:Op zondag 18 december 2011 23:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar wat als je wel bang bent voor oogcontact?
Oogcontact, en dan vooral met meisjes, vind ik nog erg lastig en is toch wel een verbeterpunt.
?quote:Op zondag 18 december 2011 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nu wel, ik heb het mezelf aangeleerd. Vroeger deed het bijna pijn als mensen mijn huid aanraakten, dat is gelukkig over gegaan.
nee denk meer dat ik wat terughoudend ben in contacten en dat die dat bedoelde degene kent mij en eigenlijk al een poosje maar ik ben iemand die heel vaak wat terughoudend is naar mensen en ik denk dat die dat bedoelde met eenkennig.quote:
Heb jij dat ooit ook eng gevonden?quote:Op zondag 18 december 2011 23:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hmm, oefenen dan maar. Anders kijk je naar de brug van de neus. Niemand die merkt dat je niet in de ogen kijkt
Ok, je bent dus niet zo openminded naar nieuwe mensen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
nee denk meer dat ik wat terughoudend ben in contacten en dat die dat bedoelde degene kent mij en eigenlijk al een poosje maar ik ben iemand die heel vaak wat terughoudend is naar mensen en ik denk dat die dat bedoelde met eenkennig.
Dat is wel heel extreem. Ik vond het altijd erg ongemakkelijk, nu nog steeds eigenlijk. Komt zo'n collega die je ineens op je schouders slaat. Ik schrik me het apenlazarus. Zelfs bij toenmalige vriendin kon ik er niet altijd normaal mee omgaan.quote:Op zondag 18 december 2011 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nu wel, ik heb het mezelf aangeleerd. Vroeger deed het bijna pijn als mensen mijn huid aanraakten, dat is gelukkig over gegaan.
Het ging om een specifieke situatie, het was geen uitspraak over het algemene.quote:Op zondag 18 december 2011 23:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Van een man die slecht kan versieren snap ik die opmerking wel. Van een vrouw niet.
Dat ik het gevoel had dat er een soort plek op mijn huis achterbleef nadat iemand me had aangeraakt, vreselijk onprettig.quote:
Dit vraagt om meer uitleg!quote:Op zondag 18 december 2011 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ik het gevoel had dat er een soort plek op mijn huis achterbleef nadat iemand me had aangeraakt, vreselijk onprettig.
Vroeger wel een beetje. Vooral bij een specifiek meisje op de basisschoolquote:Op zondag 18 december 2011 23:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Heb jij dat ooit ook eng gevonden?
Het vereist een beetje een duwtje voordat ik dat ga doen denk ik.
Ja. En wat ook goed werkt: als je in een lawaaiige plek staat (een bar oid) om dan tijdens het praten met je lippen heel dichtbij te komen. Als een man leuk is krijg je vanzelf zin om te zoenenquote:Op zondag 18 december 2011 23:32 schreef ook_gek het volgende:
In de ogen kijken, aanraken, in haar oor fluisteren.
Dat is al 100x gezegt hier
Ik vind het altijd onprettig als iemand mij aanraakt die ik niet magquote:Op zondag 18 december 2011 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel heel extreem. Ik vond het altijd erg ongemakkelijk, nu nog steeds eigenlijk. Komt zo'n collega die je ineens op je schouders slaat. Ik schrik me het apenlazarus. Zelfs bij toenmalige vriendin kon ik er niet altijd normaal mee omgaan.
Blijven oefenen dan maar.
Nee, je snapt het niet. Dat is niet openmindedquote:Op zondag 18 december 2011 23:33 schreef Sinji het volgende:
Ok, je bent dus niet zo openminded naar nieuwe mensen.
Dat is weer bij mij heel dubbel ik maak heel makkelijk contacten maar heb dat tot een bepaalde hoogte, mensen kunnen soms heel moeilijk hoogte van me krijgen omdat ik dat maar doe tot een bepaalde hoogte en ik schijn daarmee mensen die me kennen dus een beetje lichtelijk gek mee te maken.quote:Op zondag 18 december 2011 23:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ok, je bent dus niet zo openminded naar nieuwe mensen.
Dat deed een meisje bij me!quote:Op zondag 18 december 2011 23:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja. En wat ook goed werkt: als je in een lawaaiige plek staat (een bar oid) om dan tijdens het praten met je lippen heel dichtbij te komen. Als een man leuk is krijg je vanzelf zin om te zoenen
En aanrakingen altijd heel subtiel!!
Ach, je zal vast wel goeie eigenschappen hebben toch? Met jou valt een gesprek bijvoorbeeld nooit stil, altijd handigquote:Op zondag 18 december 2011 23:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is weer bij mij heel dubbel ik maak heel makkelijk contacten maar heb dat tot een bepaalde hoogte, mensen kunnen soms heel moeilijk hoogte van me krijgen omdat ik dat maar doe tot een bepaalde hoogte en ik schijn daarmee mensen die me kennen dus een beetje lichtelijk gek mee te maken.
Ja echt verschrikkelijk is dat he!!!quote:Op zondag 18 december 2011 23:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind het altijd onprettig als iemand mij aanraakt die ik niet mag
Dat kan ook.quote:Op zondag 18 december 2011 23:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind het altijd onprettig als iemand mij aanraakt die ik niet mag
Dat vind ik altijd zo vreemd klinken. Hoe gaat dat in zijn werk dan?quote:Op zondag 18 december 2011 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Overgevoelige zintuigen enzo. Vroeger was het veel en veel erger dan nu.
Nee, echt,quote:
Het allerergste: knuffelen met iemand die je niet mag. Dat kan ik zelfs vies vindenquote:Op zondag 18 december 2011 23:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, echt,
Maar adak als ik iemand mag vind ik het niet erg door die persoon aangeraakt te worden
Waarom ga je dan ook knuffelen met iemand die je niet mag?quote:Op zondag 18 december 2011 23:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het allerergste: knuffelen met iemand die je niet mag. Dat kan ik zelfs vies vinden
Al van hele normale hoeveelheden licht, geluid of aanraking heb je het gevoel dat je zintuigen op het maximum van wat ze aankunnen zitten. Dan kan gewoon zonlicht aan je ogen of een aanraking van je ouders gewoon teveel zijn.quote:Op zondag 18 december 2011 23:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo vreemd klinken. Hoe gaat dat in zijn werk dan?
Behalve dan haar lippenquote:Op zondag 18 december 2011 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat deed een meisje bij me!
Dan denk je inderdaad aan zoenen.. Ook al wil je niks met dat meisje hebben trouwens...
Ow ik verstijf dan gewoon. Of ik duw hem/haar van me af numeteenquote:Op zondag 18 december 2011 23:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het allerergste: knuffelen met iemand die je niet mag. Dat kan ik zelfs vies vinden
Verplicht seks! Dat is pas erg.quote:Op zondag 18 december 2011 23:41 schreef DigitalGirl het volgende:
Erger dat verplicht moeten kussen als je iemand ontmoet... blegh.
quote:Op zondag 18 december 2011 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Verplicht seks! Dat is pas erg.
Ik vind sowieso dat 3x kussen ding helemaal niks. Ik geef liever een hand of een knuffelquote:Op zondag 18 december 2011 23:41 schreef DigitalGirl het volgende:
Erger dat verplicht moeten kussen als je iemand ontmoet... blegh.
Tja soms ben je gewoon in die situatie...Dat iemand je een knuffel geeft, dan kan je die zo moeilijk afslaan..quote:Op zondag 18 december 2011 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook knuffelen met iemand die je niet mag?
Knuffel is ook intiemer. En voelt ook natuurlijker trouwens.quote:Op zondag 18 december 2011 23:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat 3x kussen ding helemaal niks. Ik geef liever een hand of een knuffel
Gewoon niet doen. Zo doe ik dat tenminste. En als je er niet aan ontkomt altijd achteraf je zakken checkenquote:Op zondag 18 december 2011 23:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tja soms ben je gewoon in die situatie...Dat iemand je een knuffel geeft, dan kan je die zo moeilijk afslaan..
Inderdaad... ontloop het altijd. Wordt je wel raar aangekeken dat wel en ik zie ze denken, hmmm misschien ben ik daarom nog singlequote:Op zondag 18 december 2011 23:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat 3x kussen ding helemaal niks. Ik geef liever een hand of een knuffel
Ik ga met je tips werken brah. Benieuwd hoe snel ik dat plaatje voor mezelf kan posten.quote:
quote:
Hoezo niet? Heel veel mensen zoenen tijdens het uitgaan gewoon om het zoenenquote:Op zondag 18 december 2011 23:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Ik heb het idee dat ik dat dan niet kan maken...
Ken haar langer dan 1 avond.quote:Op zondag 18 december 2011 23:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoezo niet? Heel veel mensen zoenen tijdens het uitgaan gewoon om het zoenen
Ja, maar het is in het buitenland veel gebruikelijker om elkaar een knuf te geven ipv een hand. Bijvoorbeeld familieleden onder elkaar.quote:
Zachter praten zodat de vrouw beter moet lijsteren.quote:Op zondag 18 december 2011 23:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja. En wat ook goed werkt: als je in een lawaaiige plek staat (een bar oid) om dan tijdens het praten met je lippen heel dichtbij te komen. Als een man leuk is krijg je vanzelf zin om te zoenen
En aanrakingen altijd heel subtiel!!
Mannen hebben het nog makkelijk. Die hoeven alleen vrouwen te zoenen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Inderdaad... ontloop het altijd. Wordt je wel raar aangekeken dat wel en ik zie ze denken, hmmm misschien ben ik daarom nog single.
Die fransozn geven in sommige delen 5-7 zoenen ofzo per ontmoeting, gekke mensen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar het is in het buitenland veel gebruikelijker om elkaar een knuf te geven ipv een hand. Bijvoorbeeld familieleden onder elkaar.
Alleen in Nederland zijn de groeten doen als een handvol kouwe kikkers
Waarquote:Op zondag 18 december 2011 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die fransozn geven in sommige delen 5-7 zoenen ofzo per ontmoeting, gekke mensen.
Apart hoe geur je kan bedwelmen trouwens... Maar dat doet het pas als je bewust ruikt...quote:Op zondag 18 december 2011 23:45 schreef ook_gek het volgende:
Kleine opmerking maken over dat ze lekker ruikt
Ik weet niet, om de 1 of andere reden vind ik het gewoon niks dat zoenen op de wangen. En nog erger vind ik om dan te zoenen in de lucht, langs iemands wangen heenquote:Op zondag 18 december 2011 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die fransozn geven in sommige delen 5-7 zoenen ofzo per ontmoeting, gekke mensen.
Jij snapt hetquote:Op zondag 18 december 2011 23:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zachter praten zodat de vrouw beter moet lijsteren.
Hand op haar schouder of arm en praten in haar oor.
Kleine opmerking maken over dat ze lekker ruikt
Kennelijk.quote:Op zondag 18 december 2011 23:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Begrijp ik het nou goed, onze Soitie wordt papa?
Mijn hersenen moeten dit nog verwerken.quote:Op zondag 18 december 2011 23:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Begrijp ik het nou goed, ons Soitje wordt papa?
Het kind is in ieder geval in goede financiële handenquote:Op zondag 18 december 2011 23:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Begrijp ik het nou goed, ons Soitje wordt papa?
Zijn posts zijn nogal makkelijk herkennen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus het was hem inderdaad hehe
Voorbeelden?quote:Op zondag 18 december 2011 23:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn posts zijn nogal makkelijk herkennen.
Hij doet echt kort met z'n kloontjesquote:Op zondag 18 december 2011 23:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn posts zijn nogal makkelijk herkennen.
Hand op haar zij, been kan ook.quote:Op zondag 18 december 2011 23:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij snapt het![]()
Maar van mij mag de aanraking nog subtieler. Als je nog twijfelt is een hand op je schouder too much
Haha liever dat dan van die natte plekken op je wangen :Squote:Op zondag 18 december 2011 23:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet niet, om de 1 of andere reden vind ik het gewoon niks dat zoenen op de wangen. En nog erger vind ik om dan te zoenen in de lucht, langs iemands wangen heen
Hij heeft hier al toegegeven dat hij het isquote:Op zondag 18 december 2011 23:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Topic van hem onder een kloon. Er komen teveel dingen overeen om toe te schrijven aan toeval.
Precies, in de 1e reactie kun je al zien dat hij het is. Maar hij heeft zag ik weer gepost in deze topicreeks?quote:Op zondag 18 december 2011 23:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Topic van hem onder een kloon. Er komen teveel dingen overeen om toe te schrijven aan toeval.
Ja dat "per ongeluk" kan je goed geil van rakenquote:Op zondag 18 december 2011 23:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hand op haar zij, been kan ook.
"per ongeluk" aanraken
En hij heeft hier alweer gepost en toegegeven dat hij het was.quote:Op zondag 18 december 2011 23:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 december 2011 23:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja dat "per ongeluk" kan je goed geil van raken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |