Sarah Jessica Parkerquote:Op zondag 18 december 2011 22:28 schreef -Nouvelles het volgende:
Allemaal mooi. Nu de lelijke beroemde vrouwen.
Ik was juist meer benieuwd naar jullie keuzen.quote:Op zondag 18 december 2011 22:32 schreef Cactus1 het volgende:
@Kaneel, help eens mee mooie mannen te zoeken
Die hunk van snow patrol.quote:Op zondag 18 december 2011 22:32 schreef Cactus1 het volgende:
@Kaneel, help eens mee mooie mannen te zoeken
Die neus is ook monsterlijkquote:Op zondag 18 december 2011 22:33 schreef -Nouvelles het volgende:
Precies, lijkt net een travestiet. Zelfs met de juiste make-up op blijft ze lelijk.
Klopt niet en irrelevant, iedereen met ogen ziet dat.quote:Op zondag 18 december 2011 22:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ach ja, dat zeggen alle vrouwen die zelf wat teveel hebben.
Zoals ik al zei, ze is aan de dunne kant. Veel modellen zijn dat. Ook de VS-modellen.
Ik zeg neequote:Op zondag 18 december 2011 22:33 schreef ElDinosaur het volgende:
Als we het over supermodellen hebben; Kate Upton, mensen.
Brrrrquote:Op zondag 18 december 2011 22:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik vind haar prachtig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb altijd gebaald van mijn smalle ogen, bij vrouwen vind ik dat niks.
Ik vind haar ook wel mooi.quote:Op zondag 18 december 2011 22:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Geen idee. Bloedmooi en ze kan nog potje tennissen ook.
Ik zou wat beter kijken nog, heb je hem ook in HD?quote:Op zondag 18 december 2011 22:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klopt niet en irrelevant, iedereen met ogen ziet dat.
Ja ze zijn aan de dunne kant allemaal. Maar bv Doutzen of Adriana of Candice vind ik wel prachtige figuren hebben. Met mooie rondingen, niks geen 12 jarige lichaampjes.
Mijn god wat is zij lekker.quote:
Ook dat valt wel meequote:Op zondag 18 december 2011 22:35 schreef ElDinosaur het volgende:
Er zijn inderdaad matige foto's. Maar dat lichaam.![]()
Tetten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha oke. Kalm aan.quote:Op zondag 18 december 2011 22:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik zou wat beter kijken nog, heb je hem ook in HD?
Er zijn dames met meer rondingen ja, maar die zijn ook dun. Whats your fucking point?
Alessandra heeft gewoon geen 'top'-lichaam, maar wel een mooie kop.
En daar gaat het om, om de kop.
quote:Op zondag 18 december 2011 22:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ook dat valt wel mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, boven de tieten. Mooi schattig hoofd wel.quote:Op zondag 18 december 2011 22:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Zit er ook nog een hoofd bij? Ik zie alleen maar tieten.
Hoe dat zo?quote:Op zondag 18 december 2011 22:36 schreef Sinosappel het volgende:
Dit topic is wel goed voor mn zelfvertrouwen btw.
Eerste ziet d'r goed uit maar tweede niet.quote:
Hier ziet 'ie er wel weer goed uit.quote:Op zondag 18 december 2011 22:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat een belabberde foto van Heath Ledger dat kan beter![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:
True. Maar dat zijn denk ik de enige 4 die ik ken.quote:Op zondag 18 december 2011 22:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat een belabberde foto van Heath Ledger dat kan beter![]()
[ afbeelding ]
Oh mannen. Ja die tweede is wel goed ondanks niet mijn type.quote:
Misschien is ze ook wel dom, kan ze niets aan doen.quote:Op zondag 18 december 2011 22:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat een dom hoofdIk moest hard op lachen
Die kerel is uit Rome toch? Niet lelijk, maar ik prefereer blonde.quote:Op zondag 18 december 2011 22:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh mannen. Ja die tweede is wel goed ondanks niet mijn type.
Deze man:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neukt niet andersquote:Op zondag 18 december 2011 22:41 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Misschien is ze ook wel dom, kan ze niets aan doen.
Je mag ze houdenquote:Op zondag 18 december 2011 22:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh mannen. Ja die tweede is wel goed ondanks niet mijn type.
Deze man:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk die ogen op de eerste
Je zou Ryan Renolds niet doen?quote:Op zondag 18 december 2011 22:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, ik zou hun niet doen. Alhoewel het is een slechte foto van Erik, die is wel lekker lang
Oh nee vreselijk. Nee, niks voor mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, niets mis met jou hoor.quote:Op zondag 18 december 2011 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat weten alleen de mensen die naar de meet geweest zijn(Ok en de rest nu ook)
quote:Op zondag 18 december 2011 22:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh nee vreselijk. Nee, niks voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh oepsquote:Op zondag 18 december 2011 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat weten alleen de mensen die naar de meet geweest zijn(Ok en de rest nu ook)
Je bent niet lelijk hoor, zeker niet. Ik val niet op krullen en blauwe ogen.
je bent niet de enigequote:Op zondag 18 december 2011 22:46 schreef Sinosappel het volgende:
Groene ogen is echt mijn grootste zwak.
quote:Op zondag 18 december 2011 22:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[..]
Oh oeps
Je bent niet lelijk hoor, zeker niet. Ik val niet op krullen en blauwe ogen.
Ik heb wel beetje groene ogenquote:Op zondag 18 december 2011 22:46 schreef Sinosappel het volgende:
Gewoon. Matige vrouwen die als "de mooiste ever" worden bestempeld. En jij mag er ook wezen kingtoppiequote:
Ik geloofde je best maar had het nog niet mogen aanschouwen.quote:Op zondag 18 december 2011 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zei ik je toch al? Geloof me dan toch!
Ik gebruik mn fantasie wel!quote:Op zondag 18 december 2011 22:47 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik heb wel beetje groene ogen
Kan je alleen niet zien op mijn fobo foto... daarop heb ik rode ogen
Dan is het goed.quote:Op zondag 18 december 2011 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik geloofde je best maar had het nog niet mogen aanschouwen.
Toch niet he.quote:
quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 22:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh nee vreselijk. Nee, niks voor mij.
Nee, lelijk vind ik.quote:
Ze vindt je knap over het algemeen maar valt niet op je, dat heb ik ook wel eens bij mensen.quote:
Doe nou niet alsof je dat nog niet gedaan hebtquote:Op zondag 18 december 2011 22:50 schreef palawan het volgende:
[..]
Oeh, spannend. Zal ik die van mij ook op jou loslaten dan?
quote:Op zondag 18 december 2011 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
Echt gespierde mannen zijn niet leuk
Niet heel bijzonder, maar wel ok... Nog niet zo sexy als ikquote:Op zondag 18 december 2011 22:51 schreef Sinosappel het volgende:
Hallo?! Heeft dan niemand commentaar op mijn geilste mannen ever? Kijk niet naar die matige shit die Cactus post aub
Die schijn ik ook te hebben, zegt niks.quote:Op zondag 18 december 2011 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij schijnt een enorme penis te hebben.
Oja dat kan ook nogquote:Op zondag 18 december 2011 22:51 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Nee, lelijk vind ik.
[..]
Ze vindt je knap over het algemeen maar valt niet op je, dat heb ik ook wel eens bij mensen.Jij ook wel, denk ik.
Sorry, lijken niet mijn type. Te donker en te gewoontjes.quote:Op zondag 18 december 2011 22:45 schreef Sinosappel het volgende:
Maak je klaar voor de geilste man:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://upload.wikimedia.o(...)iveOwen_20050923.jpg
[ afbeelding ]
En deze mag er ook wel wezen:
[ afbeelding ]
Kaneelstokje is een hetero man of een homo vrouwquote:Op zondag 18 december 2011 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, lijken niet mijn type. Te donker en te gewoontjes.
Een heleboel plaatjesquote:Op zondag 18 december 2011 22:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoi allemaal![]()
Heb ik wat gemist?
Maar jij bent een neger, dus dat hoort. David is blank.quote:Op zondag 18 december 2011 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Die schijn ik ook te hebben, zegt niks.
Bij deze hebben we oorlogquote:Op zondag 18 december 2011 22:51 schreef Sinosappel het volgende:
Hallo?! Heeft dan niemand commentaar op mijn geilste mannen ever? Kijk niet naar die matige shit die Cactus post aub
Wait, wut?quote:Op zondag 18 december 2011 22:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kaneelstokje is een hetero man of een homo vrouw
De geilste mannen ooit. Ik heb ze gepost. Kijk maar ff terug.quote:Op zondag 18 december 2011 22:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoi allemaal![]()
Heb ik wat gemist?
Guilty as charged! Maar ik ben denk ik een beetje te oud voor jequote:Op zondag 18 december 2011 22:46 schreef Sinosappel het volgende:
Op zoek naar een vaderfiguur?quote:Op zondag 18 december 2011 22:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
De geilste mannen ooit. Ik heb ze gepost. Kijk maar ff terug.
Of niet, vooral die laatste.quote:Op zondag 18 december 2011 22:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Op zoek naar een vaderfiguur?
Ooh no she didn'tquote:Op zondag 18 december 2011 22:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Labeltjes, overal labeltjes.quote:Op zondag 18 december 2011 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je mag van mij ook wel homo man zijn hoor
Nee maar Clive Owen mag mijn pappie wel zijnquote:Op zondag 18 december 2011 22:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Bruin dus?quote:Op zondag 18 december 2011 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb volgens mij een mengeling van grijs, blauw en groen in mijn ogen.
Het ligt een beetje aan de lichtval zeker?quote:Op zondag 18 december 2011 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb volgens mij een mengeling van grijs, blauw en groen in mijn ogen.
Nee, ik kan het gewoon niet benoemen maar het is iets dat op grijs, groen of blauw lijkt, ergens ertusseninquote:
De buitenkant van mijn irissen is blauw/grijs en de binnenkant is bruin. Het gebeurd.quote:
Niet zo hebberig.quote:
quote:
Thxquote:Op zondag 18 december 2011 22:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En jij mag er ook wezen kingtoppie
Ik val op personen, niet op wat er tussen hun benen hangt.quote:
Oke tofquote:Op zondag 18 december 2011 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik val op personen, niet op wat er tussen hun benen hangt.
Je bent een beetje blond toch?quote:Op zondag 18 december 2011 22:57 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb blauw. Wou dat ik groen had.
Nee ik ben een beetje heel erg donkerquote:Op zondag 18 december 2011 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent een beetje blond toch?
Hoe zit dat met groene ogen ook alweer? Dat is toch gewoon een soort van mutatie van bruine ogen ofzo? Ik bedoel.. Stel je krijgt kindjes met een man met blauwe ogen, kan je dan kinderen krijgen met bruine ogen? Of alleen blauw en groen?quote:Op zondag 18 december 2011 22:46 schreef Sinosappel het volgende:
Zien groene ogen er dan niet een beetje raar uit?quote:Op zondag 18 december 2011 22:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee ik ben een beetje heel erg donker
Dat onbeschaamde versieren hier!quote:
Kweetniet. Ik oefen alleen met kindjes maken. Met mannen met groene ogen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe zit dat met groene ogen ook alweer? Dat is toch gewoon een soort van mutatie van bruine ogen ofzo? Ik bedoel.. Stel je krijgt kindjes met een man met blauwe ogen, kan je dan kinderen krijgen met bruine ogen? Of alleen blauw en groen?
quote:Op zondag 18 december 2011 23:00 schreef Sinosappel het volgende:
Wat een schatje is dat Kaneelstokje
quote:Op zondag 18 december 2011 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat onbeschaamde versieren hier!
quote:Op zondag 18 december 2011 23:00 schreef Sinosappel het volgende:
Wat een schatje is dat Kaneelstokje
Ik geloof dat groene ogen dominant is over blauwe ogen, maar dat dat gen veel minder voorkomtquote:Op zondag 18 december 2011 23:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe zit dat met groene ogen ook alweer? Dat is toch gewoon een soort van mutatie van bruine ogen ofzo? Ik bedoel.. Stel je krijgt kindjes met een man met blauwe ogen, kan je dan kinderen krijgen met bruine ogen? Of alleen blauw en groen?
Ik ook, maar dan met wat groen rond mijn pupil.quote:
Vind je het bij Clive Owen er raar uit zien?quote:Op zondag 18 december 2011 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zien groene ogen er dan niet een beetje raar uit?
[..]
Dat onbeschaamde versieren hier!
Bruin > Groen > Blauw. En er zijn inderdaad heel weinig mensen met het gen voor groene ogen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik geloof dat groene ogen dominant is over blauwe ogen, maar dat dat gen veel minder voorkomt
quote:
Dacht dat hij blauwe ogen had.quote:Op zondag 18 december 2011 23:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vind je het bij Clive Owen er raar uit zien?
Ik heb wel een hele lichte huid.
Kleine basispopulatie in een omgeving waar veel bruinogigen zijn?quote:Op zondag 18 december 2011 23:03 schreef Sinosappel het volgende:
Hoe kan het nou weinig voorkomen als het wel dominant is?
Dat kan gewoon. Bruin komt echt heel veel voor, blauw wat minder en groen nog 't minst.quote:Op zondag 18 december 2011 23:03 schreef Sinosappel het volgende:
Hoe kan het nou weinig voorkomen als het wel dominant is?
Maar oogkleur stamt voort uit 2 allelen.. So mensen met groene ogen hebben 2x dat groene allel of groen + blauw.. Dus de kindjes krijgen blauw / groene ogen met een man met blauwe ogen. Hmm ok weet ik dat ook weerquote:Op zondag 18 december 2011 23:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bruin > Groen > Blauw. En er zijn inderdaad heel weinig mensen met het gen voor groene ogen.
Ik ben gezegend met groene ogen met een heel patroon erin, ik hoor wel vaker mensen zeggen dat ik mooie ogen heb.quote:
Hoe kan blauw vaker voorkomen dan groen...als groen dominant is over bruin?quote:Op zondag 18 december 2011 23:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat kan gewoon. Bruin komt echt heel veel voor, blauw wat minder en groen nog 't minst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |