iets frans he ?quote:Op zondag 18 december 2011 23:06 schreef tong80 het volgende:
Wat was zijn bijnaam ?
Te moeilijk denk ik.
Nigelquote:
Abel Xavier?quote:Op maandag 19 december 2011 09:48 schreef Asap het volgende:
[..]
Nigel
Ik kwam een tijdje geleden een o.a. ex-psv'er tegen in Faro op het vliegveld, kenmerkend waren zijn geblondeerde haren, wie bedoel ik?
Wie was de naīeve medespeler waar de portemonnee van was?quote:Op maandag 19 december 2011 09:40 schreef tong80 het volgende:
Welke ex-prof stal de portemonaie van een ploeggenoot en werd betrapt omdat ze in de bank waar ie geld wilde halen met het pasje, zijn foto niet vond lijken op die van de medespeler ?
Jepperdepep.quote:
Lijkt me eerder iets van Joegoslavië of Duitsland.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Nee. Ik snap je punt. Maar ik bedoel iemand die als speler voor 2 verschillende landen, waarvan hij op dat moment de nationaliteit had, scoorde. Ook op 2 verschillende WK's.
Je theorie klopt. Sammer ist leider nicht gut.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:51 schreef Asap het volgende:
[..]
Lijkt me eerder iets van Joegoslavië of Duitsland.
Sammer?
Ik dacht eerst Savicevic, maar die ging na het uiteenvallen verder met Joegoslaviëquote:
Jaquote:
Nee, die is het niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Hans Jorritsma heeft geloof ik iets met hockey gedaan, ik heb alleen geen idee of die ooit profvoetballer is geweest en of hij ook daadwerkelijk bondscoach is geweest
Goed, maar dan zonder 'e' aan het eind.quote:
Juist.quote:
Ik weet het alleen ongeveer, blijft toch een gokquote:Op woensdag 21 december 2011 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Raul heeft er toch al meer dan 70 gemaakt? Exact weet ik het niet maar ik gok op 170 totaal
Een 'google-vraag' dus.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:46 schreef JaafkeGB het volgende:
hoeveel goals hebben c.ronaldo, Van nistelrooy en raul samen europees gemaakt?
Te moeilijk ook, verandert te vaak. Alhoewel genoeg mensen ook alle caps kunnen opnoemen etc van bepaalde landenquote:Op woensdag 21 december 2011 14:00 schreef fanneke het volgende:
[..]
Een 'google-vraag' dus.
Kan me niet voorstellen dat er iemand is die van alle 3 de spelers het juiste aantal Europese doelpunten weet.
Iets bij een andere clubquote:
Lijkt me een keeper. John Roox?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:31 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Ik kaap even de mogelijkheid om een leuke vraag te stellen.
Welke Nederlandse speler miste tussen 1987/1988 en 1996/1997 niet één Nederlandse competitiewedstrijd. (Het gaat in dit geval zowel om eredivisie als eerste divisie wedstrijden)
Van der Gouw?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:25 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Die is het ook niet. Maar het is inderdaad een keeper. Het waren overigens 9 seizoenen in de eredivisie en 1 in de eerste divisie. In 1997/1998 verhuisde hij naar het buitenland.
Volgens mij klopt dit antwoord...quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:17 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dit antwoord...
Nog 5 te gaan over het finale team.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:43 schreef Bos81 het volgende:
Sepp Maier in de goal
Natuurlijk Beckenbauer, Breitner en Müller
Schwarzenbeck en Vogts weet ik zo ook nog.
Arme Wimpie Jansen ik zie hem nog op zijn knieën zitten : 'Meester ik deed echt niks.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:56 schreef fanneke het volgende:
Niet te vergeten de man die de 'Schwalbe' zowat uitvond: Hölzenbein.
2 goed.quote:
Celta de Vigo?quote:Op maandag 26 december 2011 23:00 schreef vincerusso het volgende:
Naar welke club verhuisde Iván de la Peņa na zijn Barcelona periode ?
Highburyquote:Op maandag 26 december 2011 23:40 schreef fanneke het volgende:
Wat was de officiële naam van het stadion waar Arsenal van 1913 tot 2006 speelde?
Hij ging naar Italië maar de club weet ik niet meerquote:Op maandag 26 december 2011 23:39 schreef vincerusso het volgende:
voor welke club speelde marcio santos na Ajax?
nee hij ging terug naar Braziliequote:Op maandag 26 december 2011 23:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij ging naar Italië maar de club weet ik niet meer
Nee.quote:
gokje Sao Pauloquote:Op maandag 26 december 2011 23:44 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nee hij ging terug naar Brazilie
Sao Paulo?quote:Op maandag 26 december 2011 23:44 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nee hij ging terug naar Brazilie
Ja.quote:
Waar wil he een vraag over ?quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 23:39 schreef vincerusso het volgende:
voor welke club speelde marcio santos na Ajax?
Ik heb het inmiddels opgezocht en dat is niet goed, ze spelen wel in dezelfde kleuren als Botafogo maar komen uit een andere staatquote:
goedquote:Op donderdag 29 december 2011 15:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Atleteico Mineiro?
Spelen ook in zwart wit.
Bizar verhaal, geen idee maar ik gok op Jan Molbyquote:Op donderdag 29 december 2011 17:01 schreef Lange_Lans het volgende:
Welke Deens ex-international vond in zijn kinderjaren, thuis de lijken van zijn ouders?
Moet het dan geen Duitser zijn? ipv een Deen?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Idd bizar. Molby is niet juist. De speler stond zowel binnen als buiten de lijn bekend als een heethoofd. Staat ook bekend als de lelijkste voetballer ooit.
Jip.quote:
Het lelijke deed het 'mquote:
Niet goed.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarschijnlijk omdat het een interland tegen Mexico was?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:25 schreef Lange_Lans het volgende:
Wedstrijd tegen België? Baragewedstrijd voor het WK Mexico.
Juistquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:25 schreef Lange_Lans het volgende:
Wedstrijd tegen België? Baragewedstrijd voor het WK Mexico.
Wilfried van Moer?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:30 schreef tong80 het volgende:
Wie wordt in België beschouwd als hun beste voetballer ooit, terwijl ie nooit landskampioen werd ?
Langer geledenquote:
Jammer dat van mij gaat niet verder, zeker niet als het Belgen betreft, of is het die speler van die indirecte penalty; Coppens?quote:
Die beoel ik. The legendquote:Op maandag 2 januari 2012 23:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jammer dat van mij gaat niet verder, zeker niet als het Belgen betreft, of is het die speler van die indirecte penalty; Coppens?
quote:
Dat zou je verwachten ja maar beiden niet, ik weet niet wanneer er begonnen is maar de eerste Braziliaan won het in 1989quote:
Ik ken een lijst van spelers die ik las na het overlijden van Socrates. Weet niet waar jij het over hebt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zou je verwachten ja maar beiden niet, ik weet niet wanneer er begonnen is maar de eerste Braziliaan won het in 1989
Het blijft verrassendquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken een lijst van spelers die ik las na het overlijden van Socrates. Weet niet waar jij het over hebt.
Dan maar Romario en Ronaldo.
Nee, het gaat om spelers die uitblinken/blonken in Zuid Amerika, Romário won het in 2000 dus niet in zijn Europese tijdquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:54 schreef Tarado het volgende:
Ele foi o quinto brasileiro a ficar com o título de Rei da América, depois de Bebeto (1989), Raí (1992), Cafu (1994) e Romário (2000).
Tostaoquote:
Nee het heeft iets te maken met doelpunten op het WK 70 maar Gerd Muller was toen topscorer dus dat is het niet, hij scoorde minimaal 1x in iedere wedstrijd dacht ikquote:
Precies tot en met de finalequote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee het heeft iets te maken met doelpunten op het WK 70 maar Gerd Muller was toen topscorer dus dat is het niet, hij scoorde minimaal 1x in iedere wedstrijd dacht ik
Tevez, Romario ?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:24 schreef Tarado het volgende:
Nog een vraag over de beste voetballer van Zuid Amerika, sinds 1971 zijn er 3 spelers die deze prijs 3x wonnen, wie zijn dat?
Ik had had het al opgezocht ivm eigen vraag dus doe deze ronde niet mee maar ik had het niet gewetenquote:
Welke wedstrijd is het dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:39 schreef Bos81 het volgende:
Ten Napel is correct. Inderdaad Europacup. Veel mensen kennen deze wedstrijd als de wedstrijd van een andere speler, die echt iedereen kent. Daardoor willen mensen weleens de twee mooie goals van Ellerman vergeten
Dat is juist de vraag die ik stelde, Ik vroeg en naar de commentator en naar de wedstrijd. Het eerste deel is beantwoord nu nog deel 2quote:
Ik denk altijd aan hem als ze mij vragen naar favoriete PSV-ers, Ik weet wel dat hij even in een sportzaak heeft gewerkt hier in de stad, maar die zit er niet meer volgens mijquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:25 schreef tong80 het volgende:
Mooi stukje over hem vorig jaar in de VI
Dat ie in een fantasiewereld leefde dat status en roem hem echt niks scheelde.
Voetbalde als een amateur tussen de profs.
Is volgens mij nu glazenwasser odzo.
Echt een held.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:59 schreef Bos81 het volgende:
Kluivert
Ik weet ook nog welke Belg het was en wie de scheidsOK krijg je bonuspuntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van Nistelrooy is vanaf Margriet naar Den BOsch gegaan, maar begonnen bij Nooit Gedacht.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:16 schreef Irritatie100 het volgende:
van der Sar kwam van Noordwijk, Arie Haan van WVV dacht ik, Ruud van Nistelrooy van Margriet. Kuyt kwam niet van Katwijk maar Quick Boys (wel uit Katwijk). De rest zou ik zo gauw niet weten.
Sorry Bos. Over het hoofd gezienquote:
"een duif of meeuw" en het brilletje van Van Daele?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:02 schreef tong80 het volgende:
Wat zijn de twee vreemdste dingen in het Feyenoordmuseum ?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
"een duif of meeuw" en het brilletje van Van Daele?
Treytelquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik vergeet steeds wie de keeper was. Treytel of PG![]()
Marco kwam van UVVquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:20 schreef Asap het volgende:
Jan Mulder van Winschoten Voetbal Vereniging
Marco van Elinkwijk voetbal club
Dick Advocaatquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:47 schreef tong80 het volgende:
Met welke Nederlander speelde Wim van Hanegem samen bij de Chicago Sting ?
Dick Advocaat???quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:47 schreef tong80 het volgende:
Met welke Nederlander speelde Wim van Hanegem samen bij de Chicago Sting ?
Klopt en nu nog een Latijns-Amerikaanse natuurrampquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:08 schreef LangeTabbetje het volgende:
Washington Diplomats is er eentje volgens mij
Die is inderdaad erg mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Tuurlijk.quote:
Vooral Mrkela behoorde toentertijd met Djurovski tot mijn favoriete spelers in de Eredivisie.quote:
Saloquote:Op zondag 22 januari 2012 19:46 schreef tong80 het volgende:
Kennen jullie ex-verzorger van Ajax nog ?
Geen idee, gokje Gerd Mullerquote:Op maandag 23 januari 2012 08:48 schreef tong80 het volgende:
Wie scoorde in Duitsland het doelpunt van de 20e eeuw ?
Andere spitsquote:
Juist.quote:
Het zijn 3 clubs allen uit Dld, ik noem van iedere club 1 speler (deze speelden niet samen met Fischer):quote:
Goedquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:00 schreef Bos81 het volgende:
Bochum dan?
Die hadden toen die lelijke shirts met allerlei kleuren aan een kant vanwege de sponsor..
Je zal hem wel niet bedoelen maar Littbarski?quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:50 schreef tong80 het volgende:
Welke Duitse trainer had een oorbel in ?
Nee, een anderquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je zal hem wel niet bedoelen maar Littbarski?
Juist.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |