iets frans he ?quote:Op zondag 18 december 2011 23:06 schreef tong80 het volgende:
Wat was zijn bijnaam ?
Te moeilijk denk ik.
Nigelquote:
Abel Xavier?quote:Op maandag 19 december 2011 09:48 schreef Asap het volgende:
[..]
Nigel
Ik kwam een tijdje geleden een o.a. ex-psv'er tegen in Faro op het vliegveld, kenmerkend waren zijn geblondeerde haren, wie bedoel ik?
Wie was de naïeve medespeler waar de portemonnee van was?quote:Op maandag 19 december 2011 09:40 schreef tong80 het volgende:
Welke ex-prof stal de portemonaie van een ploeggenoot en werd betrapt omdat ze in de bank waar ie geld wilde halen met het pasje, zijn foto niet vond lijken op die van de medespeler ?
Jepperdepep.quote:
Lijkt me eerder iets van Joegoslavië of Duitsland.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Nee. Ik snap je punt. Maar ik bedoel iemand die als speler voor 2 verschillende landen, waarvan hij op dat moment de nationaliteit had, scoorde. Ook op 2 verschillende WK's.
Je theorie klopt. Sammer ist leider nicht gut.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:51 schreef Asap het volgende:
[..]
Lijkt me eerder iets van Joegoslavië of Duitsland.
Sammer?
Ik dacht eerst Savicevic, maar die ging na het uiteenvallen verder met Joegoslaviëquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |