abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 31 december 2011 @ 18:37:04 #126
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_106257935
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 15:16 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Haha ja precies zal ik doen.
Wellicht schaam ik me dan niet meer zo erg voor het verstand van de mensen hier.

Ik word precies herhaald maar mijn woorden zijn belachelijk
terwijl zijn eigen woorden die precies gelijk zijn goed zijn :') :') :')
Tsja dat jij geen nuancering kent, maakt het logisch dat je denkt dat we echt hetzelfde zeggen.

Ik zeg dat Juve mogelijk de beste is, jij blaat dat de rest het niet haalt bij Juve. Ik stel juist dat de verschillen klein zijn. Jij beweert later alweer dat Milan het niet gaat volhouden. Terwijl Milan de ervaring heeft die Juve ontbeert.

Juve wordt niet zomaar even kampioen. Ze maken een goede kans ja, maar dat maakt de Juve critici niet meteen achterlijk.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_106260283
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2011 18:37 schreef Redefine het volgende:

[..]

Tsja dat jij geen nuancering kent, maakt het logisch dat je denkt dat we echt hetzelfde zeggen.

Ik zeg dat Juve mogelijk de beste is, jij blaat dat de rest het niet haalt bij Juve. Ik stel juist dat de verschillen klein zijn. Jij beweert later alweer dat Milan het niet gaat volhouden. Terwijl Milan de ervaring heeft die Juve ontbeert.

Juve wordt niet zomaar even kampioen. Ze maken een goede kans ja, maar dat maakt de Juve critici niet meteen achterlijk.
Ik stel ook dat de verschillen klein zijn. Je hebt mij alleen hoor zeggen dat Juve beter is, en niet veel beter. Ongelofelijk.

Weer zeg je precies hetzelfde als wat ik zeg, en weer keur je dat van mij af en van jezelf goed.
:') :') :')
  zaterdag 31 december 2011 @ 20:17:59 #128
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_106261539
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 19:41 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ik stel ook dat de verschillen klein zijn. Je hebt mij alleen hoor zeggen dat Juve beter is, en niet veel beter. Ongelofelijk.

Weer zeg je precies hetzelfde als wat ik zeg, en weer keur je dat van mij af en van jezelf goed.
:') :') :')
Ik zeg nergens dat ik het zonder meer goed heb. Echter is heel duidelijk dat jij geen nuances ziet, dan houdt het verder ook op. Iedereen ziet het fout behalve jij :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_106272021
Kunnen we met het nieuwjaar 2012 niet gewoon een nieuw topic openen en grafmongolen ( sorry voor het taalgebruik maar wat moet een mens nog gebruiken ?? ) als bianconeri weren ?
  zondag 1 januari 2012 @ 10:40:50 #130
131800 Tarado
capô de fusca
pi_106272365
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 09:15 schreef BramKVO het volgende:
Kunnen we met het nieuwjaar 2012 niet gewoon een nieuw topic openen en grafmongolen ( sorry voor het taalgebruik maar wat moet een mens nog gebruiken ?? ) als bianconeri weren ?
Daar zijn de mods voor, tenminste als iemand echt over de schreef gaat, domheid hoort daar niet bij, gewoon niet meer op ingaan is wel een aardig begin van 2012
pi_106274813
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2011 20:17 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat ik het zonder meer goed heb. Echter is heel duidelijk dat jij geen nuances ziet, dan houdt het verder ook op. Iedereen ziet het fout behalve jij :')
Ik zeg toch dat ik het met je eens bent dus wat praat je nou weer dom dan?

quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 09:15 schreef BramKVO het volgende:
Kunnen we met het nieuwjaar 2012 niet gewoon een nieuw topic openen en grafmongolen ( sorry voor het taalgebruik maar wat moet een mens nog gebruiken ?? ) als BramKVO weren ?
Spijtig genoeg kunnen we domkoppen zoals jouw niet weren.
Spijtig maar helaas.
Niet iedereen kijkt naar Serie A wedstrijden, maar mensen als Bram die nooit kijken kunnen hier wel reageren.

Haha Boateng bv top noemen haha _O-
Of Seedorf, Zambrotta, Pato, Aquilani _O-
pi_106275139
Betere oplossing: Negeer deze troll gewoon :)

Vanaf ...... NU!
★★★
pi_106283346
quote:
Thiago Silva beste Braziliaan van 2011
Thiago Silva is zondag verkozen tot de beste Braziliaanse voetballer in Europa van 2011. De verdediger van AC Milan kreeg de prestigieuze Samba d'Or uitgereikt.
Thiago Silva is al jarenlang een vaste waarde in het nationale elftal van Brazilië en is bij zijn club AC Milan uitgegroeid tot één van de beste verdedigers ter wereld. Vorig seizoen was hij een belangrijke pion in de kampioensploeg van Milan.

Vanwege zijn goede prestaties bij AC Milan mocht Thiago Silva zondag de Samba d'Or in ontvangst nemen. Hij hield Dani Alves (FC Barcelona) en Hulk (FC Porto) achter zich. Kaká, Luis Fabiano en Maicon waren eerdere winnaars van de prijs, die sinds 2008 bestaat.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_106291143
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 13:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Betere oplossing: Negeer deze troll gewoon :)

Vanaf ...... NU!
Sorry maar ik kan Bram niet negeren als hij weer van die achterlijke opmerkingen maakt.

@Steven

Haha ja beste Braziliaan nou das pas moeilijk want die bakken er geen bal van allemaal.
Brazilie is niet meer wat het was. En daarbij zei ik ook dat Silva 1 vd zeer weinige is die nog wel goed speelt.
pi_106292035
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 22:07 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Sorry maar ik kan Bram niet negeren als hij weer van die achterlijke opmerkingen maakt.

@Steven

Haha ja beste Braziliaan nou das pas moeilijk want die bakken er geen bal van allemaal.
Brazilie is niet meer wat het was. En daarbij zei ik ook dat Silva 1 vd zeer weinige is die nog wel goed speelt.
:?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_106384736
Juve haalt Boriello, een afdanker van Milan, wat een armoe. Zo zie je duidelijk dat juve maar een middenmoot, bijna topploeg is en Milan een echte topclub. ( de vaste lezers snappen deze ironie wel hoop ik )
O ja en die middelmatige speler Boateng staat in het serie a team van 2011 op een Italiaanse voetbalsite.
pi_106385951
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 22:29 schreef Steven184 het volgende:

[..]

:?
Nu snap ik het, blijkbaar werd gedacht dat ik mij in een discussie wilde mengen over Milan vs Juventus. Ik postte echter gewoon een nieuwsbericht over een speler in de Serie A.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  woensdag 4 januari 2012 @ 10:00:43 #138
131800 Tarado
capô de fusca
pi_106387373
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 08:08 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Nu snap ik het, blijkbaar werd gedacht dat ik mij in een discussie wilde mengen over Milan vs Juventus. Ik postte echter gewoon een nieuwsbericht over een speler in de Serie A.
Welke discussie?
pi_106430514
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 02:48 schreef BramKVO het volgende:
Juve haalt Boriello, een afdanker van Milan, wat een armoe. Zo zie je duidelijk dat juve maar een middenmoot, bijna topploeg is en Milan een echte topclub. ( de vaste lezers snappen deze ironie wel hoop ik )
Die vent is nergens voor gehaald, ja voor de tribune.
Dus vraag me niet waarom die vent gehaald is maar die gaat niet in de basis komen.
Heeft nog zeker 4 spelers voor zich.
pi_106431409
Gewoon slim voor in de breedte, vaak hebben kampioensploegen een erg brede selectie om het een en ander op te kunnen vangen.

Ik denk dat als Juve middenmoot had gestaan ze dit niet hadden gedaan.
pi_106431741
Ik vind Boriello eigenlijk niet veel slechter dan een Iaquinta of Quagliarella.
  donderdag 5 januari 2012 @ 15:07:29 #142
364758 rentonsvd
Palermitano sine qua non
pi_106460643
Borriello is maar om één reden gehaald, om Milan dwars te zitten, die schijnbaar ook geïnteresseerd waren.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_106462080
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 22:13 schreef Roberto258 het volgende:
Borriello is maar om één reden gehaald, om Milan dwars te zitten, die schijnbaar ook geïnteresseerd waren.
Ik vond hem in zijn laatste seizoenbij Milan vrij degelijk, scoorde enkele knappe goals. Van mij mocht hij gerust naar Milan gaan als Backup, want een zlatan is het niet natuurlijk.
pi_106474412
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 11:09 schreef Paul-89 het volgende:
Gewoon slim voor in de breedte, vaak hebben kampioensploegen een erg brede selectie om het een en ander op te kunnen vangen.

Ik denk dat als Juve middenmoot had gestaan ze dit niet hadden gedaan.
Ja, maar het ding is dat Juve nog genoeg man boven deze vent hebben staan.
Nah ja als ze weer van die drama blessure seizoenen krijgen zoals afgelopen jaren het altijd verpesten dan is het wel nodig.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 22:13 schreef Roberto258 het volgende:
Borriello is maar om één reden gehaald, om Milan dwars te zitten, die schijnbaar ook geïnteresseerd waren.
Nou ja, tis dat hij maar een half miljoen kost voor dit half jaartje.
Als ze die 8 miljoen maar niet gaan betalen, dat kan wel beter besteedt worden aan een nieuwe topspits.

Wel apart aankoopbeleid ook altijd bij Juventus, mogelijke toppers als Giovinco laten ze zo gaan.
En kopen mensen als Toni die binnen no-time weer weg mogen. Of bv Ziegler die na een maand al weg kon.............
pi_106474497
Elia heeft ook nog geen serieuze kans gehad.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 10:50:33 #147
131800 Tarado
capô de fusca
pi_106474731
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 10:41 schreef Paul-89 het volgende:
Elia heeft ook nog geen serieuze kans gehad.
Vind ik met het oog op het EK wel jammer hoewel hij dat van te voren had kunnen weten, de sukkel
pi_106482223
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 10:41 schreef Paul-89 het volgende:
Elia heeft ook nog geen serieuze kans gehad.
Dat is altijd toegeschreven aan de taal enzo.
Maar hij heeft al eens wat mogen invallen, nu met oefenwedstrijdjes krijgt
hij de kans om te laten zien wat hij heeft.

Zijn kans komt denk ik nog wel, maar hij heeft wel spelers voor zich die het ook goed doen.
Maar bij invalbeurten deed Elia het wel leuk, alleen verknalde hij tegen Udinese de winst.
pi_106534083
Lazio krijgt dikke klappen, 4-0.
pi_106538577
Inter heeft het weer aardig op de rit gekregen, 43e min. 3-0.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')