Ohhh, gevaarlijk! Ik heb bij Zeeman gewerkt en had hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:32 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik ben 5,5 jaar bedrijfsleider van de Action geweest. Mijn god, wat ben ik blij dat ik daar weg ben. Mijn volledige salaris ging op aan die prut.
Met garantiequote:
pics? en wat heb je betaaldquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:48 schreef krakkemieke het volgende:
Er is weer een wonder gebeurd door de kringloop! Na ik-weet-niet-hoe-lang heb ik 2 eetkamerstoelen gevonden en gekocht. Nu heb ik er weer 4 die bij elkaar passen!![]()
Sorry, geen pics. Het zijn grenen stoelen met een gebogen rugleuning en spijltjes. Je ziet ze wel eens in amerikaanse series. Ik vind ze erg lekker zitten en had ze ook wel nieuw willen kopen. Maar ik kon ze nergens vinden.quote:
Nou posten danquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:32 schreef Muck het volgende:
[..]
60 euro, maar dat was inclusief de wasmachine, prullenbak en strijkplank
[..]
1. dat doe ik nooit, maar dat weet je inmiddels wel een beetje
2. Dat ook niet, maar ik woon om de hoek bij Action en haal er van alles
ja ik heb een hele set weckpotten van de blokker. de oude die je wel bij de kringloop tegenkomt zijn vaak mooierquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Of nieuwe ringen bij de Blokker.
Ik heb laatst weckpotten gebruikt om likeur te maken, maar de ringen waren lek. Die kan jes weer kopen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
gebruik weckpotten voor oa opslag pasta ed. ideaal en goedkoper dan die overpriced brabantia shizzle.
ja zo. je kunt idd losse rubbers kopen bij de blokker. ze hebben volgens mij alleen maar 1 maat.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb laatst weckpotten gebruikt om likeur te maken, maar de ringen waren lek. Die kan jes weer kopen.
Als je weckpotten lek zijn, kan het spul wat je erin bewaart, bederven. Vandaar mijn tip.
leuk ja. nee kom ik nooit tegen. wel eens een los kopje of een paar bordjes maar er staan nauwelijks complete serviezen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:39 schreef davo1979 het volgende:
Even een vraagje: Komen jullie weleens servies tegen van boeren bond? En wat zijn een beetje de gangbare tweedehandsprijzen. Vind het servies al jaren leuk maar nieuw gewoon te duur ( ja ik weet ben een zeikerd).
Dit bedoel ik:
[ afbeelding ]
voor compleet servies heb je op marktplaats meer kans gok ik.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:47 schreef davo1979 het volgende:
Zag toevallig in de snelheid naar buiten 2 borden vandaag. Maar ik was behoorlijk moei en ik vond het zo raar om weer terug naar binnen te gaan. Had ik natuurlijk moeten doen.
ik zou ze best willen ipv het standaard blokker servies dat hier in de kast staat voor dagelijks gebruik.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:01 schreef Tamashii het volgende:
Leuk. Mijn oma spaart dat ook. Heb wel eens wat voor haar gekocht in kringlopen. Meestal staat er een kommetje of bordje.
Dit moet ik zienquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:03 schreef davo1979 het volgende:
Ik ben vandaag ook geweest. Ruzie in de winkel gehad met mijn partnerDie zou op een stoel letten want ik was even boven kijken. Ik kom beneden, partner weg en stoel werd verkocht. Maarja ik heb een beetje teveel gekocht. Een sauna voor je hoofd
een bad voor me voeten. Nog een bus van douwe egberts. Een paar vis boeken en kookboeken en een weckpot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |