vocht: goed luchten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:12 schreef trovey het volgende:
Ok, die ontvochtiger doet dus niets...maar dan ook helemaal niets als zijnde kapot. stroom staat er wel op maar ik hoor en zie niets in werking komen...terug en garantie claimen maar morgen zoals mij die aangeboden is....oftwel geld terug
...weer geen oplossing voor het vochtprobleem.
Gaat niet lukken met een schuurtje wat apart van je huis staatquote:
ventilatieroosters een optie?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Gaat niet lukken met een schuurtje wat apart van je huis staat....ik wil mijn spullen erin graag houden.
Zitten erinquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ventilatieroosters een optie?
Sommige winkels die dingen niet prijzen doen het wel, andere winkelen prijzen en hebben een vaste prijs. Ik ben niet zo'n onderhandelaar.quote:Op zondag 25 december 2011 21:22 schreef Exorbitantes het volgende:
Onderhandelen jullie ook? Of zijn ze daar vrij stug in?
in den haag zit er ook een winkel met 'vaste prijzen', maar daar is het me ook gewoon gelukt om er 1/3 vanaf te krijgen. 'ik vind dit wel leuk maar te duurquote:Op maandag 26 december 2011 01:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Sommige winkels die dingen niet prijzen doen het wel, andere winkelen prijzen en hebben een vaste prijs. Ik ben niet zo'n onderhandelaar.
Hoe gaat zo'n dialoog dan verder :d?quote:Op maandag 26 december 2011 01:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
in den haag zit er ook een winkel met 'vaste prijzen', maar daar is het me ook gewoon gelukt om er 1/3 vanaf te krijgen. 'ik vind dit wel leuk maar te duur'
Pech gehad, laat je het staan is het hier dan.quote:Op maandag 26 december 2011 01:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
in den haag zit er ook een winkel met 'vaste prijzen', maar daar is het me ook gewoon gelukt om er 1/3 vanaf te krijgen. 'ik vind dit wel leuk maar te duur'
ow... * kijkt naar geval * ik moet even vragenquote:Op maandag 26 december 2011 01:03 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Hoe gaat zo'n dialoog dan verder :d?
Zo kan ik daar dus gratis apparatuur krijgen.quote:Op maandag 26 december 2011 12:34 schreef trovey het volgende:
Hier ligt het er ook een beetje aan wie je treft bij de kassa, sommigen geven dingen wel eens gratis meë want "je komt hier al zolang, dus van het huis en er staat geen prijsje op dus neem maar mee"...ik weet dan weer niet of het goed is dat ze je zo goed kennen omdat je regelmatig langskomt.
Zover gaan ze dan weer nietquote:Op maandag 26 december 2011 12:35 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Zo kan ik daar dus gratis apparatuur krijgen.
Volgens de testpiet is het stuk, terwijl het gewoon werkt.quote:Op maandag 26 december 2011 13:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Zover gaan ze dan weer niet, het is altijd wel iets kleins.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |