Die zullen er wel komen over 2 uurtjes ofzo, als Jochem weer weg isquote:Op zondag 18 december 2011 22:00 schreef Dagoduck het volgende:
Gelukkig nog niet van die kut updates
ja, dat vind ik ook stom! ik wil dat zien, maar ik wil ook lekker gourmetten met de mensen die seks met elkaar hebben gehad om mij te produceren.quote:Op zondag 18 december 2011 21:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, ik zie dat ze dit jaar weer zo 'slim' zijn om pas na achten op kerstavond uit het huis te komen.
Dat scheelt ja, schijtirritant was dat.quote:Op zondag 18 december 2011 22:00 schreef Dagoduck het volgende:
D.Rosequote:Op zondag 18 december 2011 22:00 schreef D. het volgende:
Voordeel van naar Blöf luisteren: het wordt (hierna) beter
Mja, smaken verschillen zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 18 december 2011 22:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Helemaal niet zo'n slecht nummer..
100 dezelfde reacties:quote:Op zondag 18 december 2011 22:00 schreef Dagoduck het volgende:
Juist!quote:Op zondag 18 december 2011 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat vind ik ook stom! ik wil dat zien, maar ik wil ook lekker gourmetten met de mensen die seks met elkaar hebben gehad om mij te produceren.
quote:Op zondag 18 december 2011 22:01 schreef ValHallen het volgende:
Blof vorig jaar toen ze Smells Like Teen Spirit gingen spelen___!_!_!_!______!__!
quote:Op zondag 18 december 2011 21:59 schreef Evertjan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was nog een van de betere nummers samen met die Bob marley coverquote:Op zondag 18 december 2011 22:01 schreef ValHallen het volgende:
Blof vorig jaar toen ze Smells Like Teen Spirit gingen spelen___!_!_!_!______!__!
Beter, dan ben ik tenminste thuis.quote:Op zondag 18 december 2011 21:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, ik zie dat ze dit jaar weer zo 'slim' zijn om pas na achten op kerstavond uit het huis te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |