Ik ben verbaasd dat ze niet meer achter staan. En toch kunnen ze nog makkelijk winnenquote:Op zondag 18 december 2011 21:24 schreef The_Playmaker het volgende:
Volgens mij ben ik de enigste die niet verbaast is dat ze achterstaan.
Rodgers heeft op dit moment geen vertrouwen in zijn WR's en vooral niet in Finley. Ze hebben al veels te veel ballen laten vallen vandaag. Nu mis je Jennings pas echt.quote:Op zondag 18 december 2011 21:25 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd dat ze niet meer achter staan. En toch kunnen ze nog makkelijk winnen
Rodgers staat toch ook niet echt accurate te gooien.quote:Op zondag 18 december 2011 21:27 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Rodgers heeft op dit moment geen vertrouwen in zijn WR's en vooral niet in Finley. Ze hebben al veels te veel ballen laten vallen vandaag. Nu mis je Jennings pas echt.
De Chiefs laten het midden open en juist die receivers vangen op dit moment niks. Finley had nu al 100 yd catching moeten hebben. Hij forceert nu de ballen naar de andere WR's.quote:Op zondag 18 december 2011 21:29 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Rodgers staat toch ook niet echt accurate te gooien.
Hij lijkt wel een beetje rattled
Komt door de skittles, taste the rainbow!quote:Op zondag 18 december 2011 21:34 schreef Moonlighter het volgende:
Seahawks staan ook aardig te ballen de laatste tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |