Wou ik ook net posten. Ze is niet veel veranderd en is lekker zichzelf.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:37 schreef Enawh het volgende:
Lisa Kudrow is het meest naturel van allemaal
Ik vond het zo typerend dat ze zeiden "dit is de laatste keer dat we zo zitten".quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:43 schreef Injetta het volgende:
Mathew maakt ook een hele depressieve indruk. En hij kan geen ‘lach’beweging maken.
Die man leek een schaduw van zichzelf.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:43 schreef Injetta het volgende:
Mathew maakt ook een hele depressieve indruk. En hij kan geen ‘lach’beweging maken.
Nou ja, ze zijn nu zo half de 50. En volgende reünie is met dezelfde tijdsbestek weer 20 jaar verder zo’n beetje.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:44 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik vond het zo typerend dat ze zeiden "dit is de laatste keer dat we zo zitten".
Ja... zielloos. Het doet zeker pijn als je dan die stukjes ziet van toen...quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die man leek een schaduw van zichzelf.
Deed gewoon een beetje zeer hem zo te zien, al heb ik natuurlijk wel vaker foto’s gezien en verhalen gehoord.![]()
Hij was er, maar mistte zijn aanwezigheid. Totaal geen ziel ofzo.
David, Matt en Jennifer hadden duidelijk de meeste aandacht.
Het werd expliciet gezegd. Ze zijn vijftig, geen 70. Ik denk echt dat Matthew binnen 2 jaar de pijp uit is. Helaasquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou ja, ze zijn nu zo half de 50. En volgende reünie is met dezelfde tijdsbestek weer 20 jaar verder zo’n beetje.
Moet je tegen die tijd niet perse verwachten dat ze er allemaal nog zijn.
Jennifer Anniston vind ik eerlijk gezegd nog haar gewone gezicht hebben. Dat is wat voller en wat ouder. Ze heeft toch geen standaard plastic verbouwd gezicht. Geen rare brede mond met ducklips, geen strakgetrokken wangen of gekke ogen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:52 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Het werd expliciet gezegd. Ze zijn vijftig, geen 70. Ik denk echt dat Matthew binnen 2 jaar de pijp uit is. Helaas![]()
Van Monica wist ik dat ze redelijk aan de plastische chirurgie/botox zet, maar ik schrok wel van Rachel. Brr.
Seizoenen 1 t/m 3 (of 4) en vanaf seizoen 8 ziet hij er goed uit. Daar tussenin zie je veel schommelingen in uiterlijk bij hem.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:52 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ja... zielloos. Het doet zeker pijn als je dan die stukjes ziet van toen...
Ik vond Jennifer juist een heel raar gezicht hebben.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:58 schreef Injetta het volgende:
[..]
Jennifer Anniston vind ik eerlijk gezegd nog haar gewone gezicht hebben. Dat is wat voller en wat ouder. Ze heeft toch geen standaard plastic verbouwd gezicht. Geen rare brede mond met ducklips, geen strakgetrokken wangen of gekke ogen.
Maar die Monica... echt gewoon een ander gezicht. Maar dat was bekend omdat ze nog volop in films en series speelt.
Ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:52 schreef Knutknuttsson het volgende:
Matige show. Het zegt wel veel dat er meer gepraat wordt over de looks dan over de daadwerkelijke inhoud van de reünie.
Ja wat ze niet leuk vonden en toen kregen we dat verhaal van die aap, maar de rest gaf geen antwoord.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 00:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.![]()
Ik vind het erger om Matthew zo te zien dan de anderen die hebben laten verbouwen bijv.
Jammer dat de gastoptredens belachelijk kort waren. Heb ik nu maar 1 vraag uit het publiek gezien?
Je zag ook de verbaasde reacties van de andere castleden. Het leek even een emotioneel of kwetsbaar stukje te worden. Voor een seconde dacht ik dat ze in zouden gaan op Matthews persoonlijke situatie maar daar werd ook vrij snel vanaf gestapt.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 00:11 schreef TornadoDK het volgende:
ik vond het ook opvallend dat Matthew schijnbaar zo onzeker was als wat.
Zal die daardoor met coke zijn begonnen?
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die man leek een schaduw van zichzelf.
Deed gewoon een beetje zeer hem zo te zien, al heb ik natuurlijk wel vaker foto’s gezien en verhalen gehoord.![]()
Hij was er, maar mistte zijn aanwezigheid. Totaal geen ziel ofzo.
David, Matt en Jennifer hadden duidelijk de meeste aandacht.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:52 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ja... zielloos. Het doet zeker pijn als je dan die stukjes ziet van toen...
Een artikel op Esquire over de reunie, het gebrek een inhoud, waarom het nooit meer zal gebeuren en Matthew Perry...quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:52 schreef Knutknuttsson het volgende:
Matige show. Het zegt wel veel dat er meer gepraat wordt over de looks dan over de daadwerkelijke inhoud van de reünie.
Ja tuurlijk, maar zeg dan niet unscripted episode.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 13:49 schreef Knutknuttsson het volgende:
Met zo’n productie lijkt me dat ze volgens een script werken. Zo’n vraag uit het publiek ook, dat is echt wel van te voren doorgenomen.
Eens. Het leek wel alsof ze andere celebrity’s nodig hadden om de show een beetje op te krikken.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:45 schreef DX11 het volgende:
Net gekeken.
Belachelijk dat lady Gaga 3 minuten krijgt en Günter en Janice 10 seconden.
Had eerst niet eens door dat het lady Gaga was, dacht het moet wel iemand uit de serie zijn maar de leeftijd klopte niet.
Ook jammer: Joey's deal dat hij als enige niet oud zou worden is niet door gegaan
Als groep maar 1 keer maar mss wel 1 op 1 vakerquote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:56 schreef macca728 het volgende:
Heel nep ja. En ik zag eigenlijk ook heel weinig chemie. Je ziet elkaar serieus maar 1x al die tijd samen terwijl je de beste vrienden bent.
Had gewoon een documentaire gemaakt met een round table segment zoals Seinfeld of The Office.
Zonder clipshows en cameo's van 10 seconden. En fans die 20 minuten praten hoe belangrijk het wel was voor hun.
We zullen nog wel een DVD krijgen ook of wie weet als extra bij een Blu Ray uitgave met "unseen" footage.
Ja onderling vaker, de dames meerdere keren ws en wellicht Joey en Ross ook.quote:Op zondag 30 mei 2021 08:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Als groep maar 1 keer maar mss wel 1 op 1 vaker
Die foto was recent, was de enigste keer dat ze elkaar allemaal zagen en dat was 2019 ja.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:37 schreef Pvt.Webster het volgende:
Hoe lang hadden ze (volgens hunzelf) elkaar al eigenlijk niet meer met zijn 6en tegelijk gezien?
Ik meen te herinneren dat ze net deden of dat heel lang geleden was, maar er is een Instagram-selfie gepost in oktober 2019 waarmee Jennifer Aniston haar Insta-debuut maakte. Daar stonden ze alle 6 op.
Of het moet een oudere foto zijn geweest, maar leek best recent. Of ze bedoelen met zn 6en op TV?
Hij is verloofd he. Ik denk dat hij meer aan z’n verloofde heeft dan aan een groep “vrienden”.quote:Op zondag 30 mei 2021 11:57 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop eigenlijk dat de andere Friends zich ontfermen om Matthew Perry.
Wat wij gezien hebben schijnt nogal een geknipte variant te zijn. Ik heb op tiktok al meerdere "extra" stukjes revival gezien zoals waar ze Matt de beroemde Rachel taart (met gehakt) ineens op tafel zet en laat eten door Jennifer.quote:Op maandag 31 mei 2021 00:11 schreef Enawh het volgende:
David Beckham zou toch als guest star langskomen?
Heb hem niet gezien of heb ik iets gemist..
Jawel die kwam langs om te vertellen wat zijn favoriete aflevering was.quote:Op maandag 31 mei 2021 00:11 schreef Enawh het volgende:
David Beckham zou toch als guest star langskomen?
Heb hem niet gezien of heb ik iets gemist..
Naast 'cashen' is het ook gewoon om van het gezeik af te zijn. We horen al 17 jaar 'er komt een film', 'er komt nog een special' en 'er komt nog dit dat'. Ze hebben nu wel duidelijk gezegd dat dit het is. Klaar. Over.quote:Op maandag 31 mei 2021 09:31 schreef greatgonzo het volgende:
scripted show om te cashen idd.. En heel erg amerikaans. Heel politiek correct om de olifant in de kamer (de moeilijkheden van Matthew Perry), niet te bespreken.
Ik vroeg me gaandeweg af hoe goede vrienden deze Friends nog zijn. Kwam zo geforceerd over, dat ik het niet geloof. Ik kan me voorstellen dat ze er na 10 jaar zo klaar mee waren, dat ze er echt een punt hebben gezet, en dat ze nu gewoon wilden cashen..
wat zijn de moeilijkheden van Perry?quote:Op maandag 31 mei 2021 09:31 schreef greatgonzo het volgende:
(de moeilijkheden van Matthew Perry), niet te bespreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |