abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199663434
Oef, Matthew Perry bijna niet in beeld, zegt bijna niets. Ik had vroeger een crush op hem, zonde om hem nu zo te zien ;(
pi_199663446
Wat een raar abrupt einde....
Geen afronding maar middenin afgebroken.

Een beetje hap snap allemaal. Vond het wel leuk om te zien hoeveel lol ze hadden.
He,l. Nou gaat het ineens weer door?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_199663478
Lisa Kudrow is het meest naturel van allemaal
pi_199663504
Vreselijk die mislukte verbouwing van Courtney Cox...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_199663529
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 22:37 schreef Enawh het volgende:
Lisa Kudrow is het meest naturel van allemaal
Wou ik ook net posten. Ze is niet veel veranderd en is lekker zichzelf.
pi_199663570
Lisa en Matt
pi_199663581
Mathew maakt ook een hele depressieve indruk. En hij kan geen ‘lach’beweging maken.
pi_199663598
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 22:43 schreef Injetta het volgende:
Mathew maakt ook een hele depressieve indruk. En hij kan geen ‘lach’beweging maken.
Ik vond het zo typerend dat ze zeiden "dit is de laatste keer dat we zo zitten".
pi_199663675
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 22:43 schreef Injetta het volgende:
Die man leek een schaduw van zichzelf.
Deed gewoon een beetje zeer hem zo te zien, al heb ik natuurlijk wel vaker foto’s gezien en verhalen gehoord. ;(
Hij was er, maar mistte zijn aanwezigheid. Totaal geen ziel ofzo.
David, Matt en Jennifer hadden duidelijk de meeste aandacht.
pi_199663700
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 22:44 schreef SilverEyes het volgende:

[..]

Ik vond het zo typerend dat ze zeiden "dit is de laatste keer dat we zo zitten".
Nou ja, ze zijn nu zo half de 50. En volgende reünie is met dezelfde tijdsbestek weer 20 jaar verder zo’n beetje.
Moet je tegen die tijd niet perse verwachten dat ze er allemaal nog zijn.
pi_199663724
Verder vond ik de reünie best aardig. Nooit de bloopers echt bekeken of achter de schermen gezien dus ik zag een hoop nieuwe dingen. :)
pi_199663750
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 22:48 schreef vencodark het volgende:

[..]

Deed gewoon een beetje zeer hem zo te zien, al heb ik natuurlijk wel vaker foto’s gezien en verhalen gehoord. ;(
Ja... zielloos. Het doet zeker pijn als je dan die stukjes ziet van toen...
pi_199663755
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 22:50 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nou ja, ze zijn nu zo half de 50. En volgende reünie is met dezelfde tijdsbestek weer 20 jaar verder zo’n beetje.
Moet je tegen die tijd niet perse verwachten dat ze er allemaal nog zijn.
Het werd expliciet gezegd. Ze zijn vijftig, geen 70. Ik denk echt dat Matthew binnen 2 jaar de pijp uit is. Helaas :'(

Van Monica wist ik dat ze redelijk aan de plastische chirurgie/botox zet, maar ik schrok wel van Rachel. Brr.
pi_199663850
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 22:52 schreef SilverEyes het volgende:

[..]

Het werd expliciet gezegd. Ze zijn vijftig, geen 70. Ik denk echt dat Matthew binnen 2 jaar de pijp uit is. Helaas :'(

Van Monica wist ik dat ze redelijk aan de plastische chirurgie/botox zet, maar ik schrok wel van Rachel. Brr.
Jennifer Anniston vind ik eerlijk gezegd nog haar gewone gezicht hebben. Dat is wat voller en wat ouder. Ze heeft toch geen standaard plastic verbouwd gezicht. Geen rare brede mond met ducklips, geen strakgetrokken wangen of gekke ogen.
Maar die Monica... echt gewoon een ander gezicht. Maar dat was bekend omdat ze nog volop in films en series speelt.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 23:24:05 #265
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_199664314
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 22:52 schreef Injetta het volgende:

[..]

Seizoenen 1 t/m 3 (of 4) en vanaf seizoen 8 ziet hij er goed uit. Daar tussenin zie je veel schommelingen in uiterlijk bij hem.

Zit net een aflevering uit seizoen 9 te kijken; goed gekleurd gezicht, ogen staan goed. Gewoon een heel fitte en energieke uitstraling.

Zonde en pijnlijk om hem nu zo te zien. Dit is niet puur het ouder worden. Al begon de verslaving ergens in het midden van de serie, dus dat hij het aan het einde van de serie goed uit ziet was al een prestatie.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_199664414
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 22:58 schreef Injetta het volgende:

[..]

Jennifer Anniston vind ik eerlijk gezegd nog haar gewone gezicht hebben. Dat is wat voller en wat ouder. Ze heeft toch geen standaard plastic verbouwd gezicht. Geen rare brede mond met ducklips, geen strakgetrokken wangen of gekke ogen.
Maar die Monica... echt gewoon een ander gezicht. Maar dat was bekend omdat ze nog volop in films en series speelt.
Ik vond Jennifer juist een heel raar gezicht hebben.

Monica wisten we en dit is nog herstel resultaat.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 23:52:25 #267
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_199664718
Matige show. Het zegt wel veel dat er meer gepraat wordt over de looks dan over de daadwerkelijke inhoud van de reünie.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_199664852
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 23:52 schreef Knutknuttsson het volgende:
Matige show. Het zegt wel veel dat er meer gepraat wordt over de looks dan over de daadwerkelijke inhoud van de reünie.
Ben ik met je eens. :Y
Ik vind het erger om Matthew zo te zien dan de anderen die hebben laten verbouwen bijv.
Jammer dat de gastoptredens belachelijk kort waren. Heb ik nu maar 1 vraag uit het publiek gezien?
pi_199664925
ik vond het ook opvallend dat Matthew schijnbaar zo onzeker was als wat.

Zal die daardoor met coke zijn begonnen?
No bitch to me
  zaterdag 29 mei 2021 @ 00:30:20 #270
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_199665053
Leuke aflevering maar meer ook niet. Ben zelf op de set geweest in studio 24 bij warner studios. Wel grappig heb op die bank gezeten in central perk :) Volgens mij staat de set er nog steeds voor bezoekers.
pi_199665298
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 00:02 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. :Y
Ik vind het erger om Matthew zo te zien dan de anderen die hebben laten verbouwen bijv.
Jammer dat de gastoptredens belachelijk kort waren. Heb ik nu maar 1 vraag uit het publiek gezien?
Ja wat ze niet leuk vonden en toen kregen we dat verhaal van die aap, maar de rest gaf geen antwoord.
pi_199665307
Ja die gastoptredens had je wel kunnen laten zo, 7 gastacteurs ? totaal niet eens 10 minuten en alleen maar leuke tijd. Die kostuum parade en lady Gaga voegden ook niets toe.
pi_199666189
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 00:11 schreef TornadoDK het volgende:
ik vond het ook opvallend dat Matthew schijnbaar zo onzeker was als wat.

Zal die daardoor met coke zijn begonnen?
Je zag ook de verbaasde reacties van de andere castleden. Het leek even een emotioneel of kwetsbaar stukje te worden. Voor een seconde dacht ik dat ze in zouden gaan op Matthews persoonlijke situatie maar daar werd ook vrij snel vanaf gestapt.
Niet dat het van mij had gemoeten, ze wilden het luchtig houden natuurlijk.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 12:05:17 #274
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_199667955
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 22:48 schreef vencodark het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 22:52 schreef Injetta het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 23:52 schreef Knutknuttsson het volgende:
Een artikel op Esquire over de reunie, het gebrek een inhoud, waarom het nooit meer zal gebeuren en Matthew Perry... ;(
Raakt veel van de zaken die hier in dit topic ook zijn opgevallen:

Friends: The Reunion Happened. And It's Clear They'll Never Do It Again.
The one where you wonder why any of this is happening.

Friends: The Reunion, the multi-million-dollar HBO Max not-new-episode of the massive and beloved NBC sitcom, raises a lot of big questions, not through what it explores but by what it ignores. You’re going to do some thinking here, about the nature of friendship, about the passage of time, but mostly, about why any of this is happening.

And you will start right away: five seconds in, text in the show’s iconic font informs us that since the finale, the six main cast members have only been in the same room once. You think wow, and then you think wait. Once? Since 2003? There are circles of friends from jobs I’ve long forgotten, people I don’t think about all that often, who I can rely on seeing at a wedding once a year. The six people who went through this experience together, the only six people who understand what it was like to be that famous in that media ecosystem, haven’t all seen each other but once in 17 years? How? Why?

[...]

In one of the few present-day Matthew Perry moments, he says “I felt like I was going to die if the studio audience didn’t laugh. And that’s not healthy for sure, but if I said a line and they didn’t laugh, I would sweat and just go into convulsions.” Kudrow says she didn’t know he was going through that, and he says, “Yes. Every night.” A perfect opening to talk about something real and honest and serious, so of course we go right into a segment about how much the audience screamed when Monica woke up in bed with Chandler.

It is impossible not to notice what we are being asked not to notice. Perry is frequently framed out of group shots. He is often hidden behind other cast members’ heads, and in at least one significant group scene, he’s not there at all.

According to unnamed sources quoted in The Sun, the explanation for some noticeably slurred speech is that Perry had a dental procedure on the day of the reunion, which opens up more questions, like: if whole CBS sitcoms can be scuttled to make way for the first season of Friends, can’t a root canal or a reunion special get pushed a couple weeks? If a cast member was so fragile at the peak of the show that he fell apart when a joke wouldn’t land, why put him on camera now, in this condition, in this vicious social media landscape? I want to believe the best, I want a very talented and much-loved actor to get and be and stay healthy, and one cannot really address the speculation without implicitly speculating oneself, which I will not do. I just hope he’s okay.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 12:46:55 #275
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_199668329
Eén voor één de set binnenstappen was al zo nep, alsof ze elkaar al jaren niet meer hadden gezien, en vooraf niets hadden besproken.
pi_199668398
Heel nep ja. En ik zag eigenlijk ook heel weinig chemie. Je ziet elkaar serieus maar 1x al die tijd samen terwijl je de beste vrienden bent.

Had gewoon een documentaire gemaakt met een round table segment zoals Seinfeld of The Office.
Zonder clipshows en cameo's van 10 seconden. En fans die 20 minuten praten hoe belangrijk het wel was voor hun.

We zullen nog wel een DVD krijgen ook of wie weet als extra bij een Blu Ray uitgave met "unseen" footage.
pi_199668420
Enige nieuwe en interessante wat ik heb gezien was Joey's arm uit de kom bij die sprong...
pi_199668476
Sommige dingen leken inderdaad gespeeld of van te voren besproken.
Er mistte spontaniteit. Courtney en Matthew waren beide niet erg goed aanwezig. Alsof niemand er echt zin in had en beetje een moetje was.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 13:49:06 #279
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_199668757
Met zo’n productie lijkt me dat ze volgens een script werken. Zo’n vraag uit het publiek ook, dat is echt wel van te voren doorgenomen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_199668876
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 13:49 schreef Knutknuttsson het volgende:
Met zo’n productie lijkt me dat ze volgens een script werken. Zo’n vraag uit het publiek ook, dat is echt wel van te voren doorgenomen.
Ja tuurlijk, maar zeg dan niet unscripted episode.
En vertel dan meer en wat nieuwe dingen.

Bij de Fresh Prince of Bel Air bood Will Smith zijn excuses nog aan als ik het goed begreep.
pi_199668977
Hopelijk krijgen we ooit commentaries op de Blu Ray of i.d.

Vraag dan dingen als waarom hoorden we niets meer van die triplets of zo weinig van Carol en Ben.
Of de acteurs weleens veranderingen wilden in verhaallijnen bv.

Was ook weinig interactie met die schrijvers eigenlijk.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 16:41:26 #282
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_199669973
Mensen dit is tv. Zeker in usa is alles gescript. En er wordt wel niet zoveel geknipt. Die opkomst naar die fontein dat is vast 4x opnieuw gedaan. Alles voor de juiste shots. Wel eens ooit naar nl uitzending geweest? Ik ben ooit bij Jensen geweest toen dat dagelijks op tv kwam. Vond dat heerlijke tv. Na die opname nooit meer gekeken. Manman wat een nepzooi is het. Tot het klappen toe en de opkomt van jensen wat paar keer opnieuw moest etc. Of dat bepaalde gasten zonder publiek was opgenomen. Wordt gewoon zo geknipt alsof het lijkt dat er publiek bijzit.
pi_199671030
Daar gaat het toch niet over, maak het wat interessanter. De helft had je al kunnen knippen, maar dan was er te weinig tijd voor reclame geweest.
pi_199671176

Hier is Chandler redelijk normaal, als je zijn tanden alleen al vergelijkt met nu.......
Dat was het gebit van Ross na whitening.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 18:51:23 #285
338319 ZarB
Piña colada
pi_199671250
Net terug gekeken. Had er lage verwachtingen van, maar nadat gister enkele positieve verhalen te horen waren had ik er wel zin in. Maar ik vond er weinig aan. Oppervlakkig, niet relevante celebs (met bijv de modeshow, wat deden die lui daar??) en ze zagen er allemaal slecht uit. Dan mag je wel een vijftiger zijn, maar ik ken een hoop vijftigers (en zestigers) die er stukken beter uitzien. Het had iets triests. Het heeft weinig toegevoegd.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  zaterdag 29 mei 2021 @ 21:37:16 #286
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_199673829
Hoe lang hadden ze (volgens hunzelf) elkaar al eigenlijk niet meer met zijn 6en tegelijk gezien?

Ik meen te herinneren dat ze net deden of dat heel lang geleden was, maar er is een Instagram-selfie gepost in oktober 2019 waarmee Jennifer Aniston haar Insta-debuut maakte. Daar stonden ze alle 6 op.

Of het moet een oudere foto zijn geweest, maar leek best recent. Of ze bedoelen met zn 6en op TV?
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_199674141
Net gekeken.

Belachelijk dat lady Gaga 3 minuten krijgt en Günter en Janice 10 seconden.

Had eerst niet eens door dat het lady Gaga was, dacht het moet wel iemand uit de serie zijn maar de leeftijd klopte niet.

Ook jammer: Joey's deal dat hij als enige niet oud zou worden is niet door gegaan ;(
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_199679236
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 21:45 schreef DX11 het volgende:
Net gekeken.

Belachelijk dat lady Gaga 3 minuten krijgt en Günter en Janice 10 seconden.

Had eerst niet eens door dat het lady Gaga was, dacht het moet wel iemand uit de serie zijn maar de leeftijd klopte niet.

Ook jammer: Joey's deal dat hij als enige niet oud zou worden is niet door gegaan ;(
Eens. Het leek wel alsof ze andere celebrity’s nodig hadden om de show een beetje op te krikken.
Ook de random fans die aan het woord kwamen om te zeggen hoe geweldig of speciaal Friends voor hun was. Waarom? :?
pi_199679327
Nvm

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2021 08:37:29 ]
pi_199679338
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:56 schreef macca728 het volgende:
Heel nep ja. En ik zag eigenlijk ook heel weinig chemie. Je ziet elkaar serieus maar 1x al die tijd samen terwijl je de beste vrienden bent.

Had gewoon een documentaire gemaakt met een round table segment zoals Seinfeld of The Office.
Zonder clipshows en cameo's van 10 seconden. En fans die 20 minuten praten hoe belangrijk het wel was voor hun.

We zullen nog wel een DVD krijgen ook of wie weet als extra bij een Blu Ray uitgave met "unseen" footage.
Als groep maar 1 keer maar mss wel 1 op 1 vaker
pi_199680879
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 08:37 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Als groep maar 1 keer maar mss wel 1 op 1 vaker
Ja onderling vaker, de dames meerdere keren ws en wellicht Joey en Ross ook.
Maar ze kwamen niet echt over als goede vrienden somehow.
pi_199680906
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 21:37 schreef Pvt.Webster het volgende:
Hoe lang hadden ze (volgens hunzelf) elkaar al eigenlijk niet meer met zijn 6en tegelijk gezien?

Ik meen te herinneren dat ze net deden of dat heel lang geleden was, maar er is een Instagram-selfie gepost in oktober 2019 waarmee Jennifer Aniston haar Insta-debuut maakte. Daar stonden ze alle 6 op.

Of het moet een oudere foto zijn geweest, maar leek best recent. Of ze bedoelen met zn 6en op TV?
Die foto was recent, was de enigste keer dat ze elkaar allemaal zagen en dat was 2019 ja.
pi_199681191
ik hoop eigenlijk dat de andere Friends zich ontfermen om Matthew Perry.
  zondag 30 mei 2021 @ 12:08:44 #294
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199681370
quote:
2s.gif Op zondag 30 mei 2021 11:57 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop eigenlijk dat de andere Friends zich ontfermen om Matthew Perry.
Hij is verloofd he. Ik denk dat hij meer aan z’n verloofde heeft dan aan een groep “vrienden”.
pi_199689611
David Beckham zou toch als guest star langskomen?

Heb hem niet gezien of heb ik iets gemist..
pi_199689653
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 00:11 schreef Enawh het volgende:

Wat wij gezien hebben schijnt nogal een geknipte variant te zijn. Ik heb op tiktok al meerdere "extra" stukjes revival gezien zoals waar ze Matt de beroemde Rachel taart (met gehakt) ineens op tafel zet en laat eten door Jennifer.

David Beckham heb ik inderdaad ook 5 seconden in beeld gezien. Maar ze hadden beter Brad Pitt kunnen halen aangezien die ook echt mee gespeeld heeft..

[ Bericht 5% gewijzigd door DX11 op 31-05-2021 00:29:41 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  Forum Admin maandag 31 mei 2021 @ 00:25:35 #297
35723 crew  GGMM
pi_199689661
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 00:11 schreef Enawh het volgende:

Jawel die kwam langs om te vertellen wat zijn favoriete aflevering was.

Die ene waar Joey en Chandler ruzie maken om de stoel.

Altijd al willen weten dit
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 31 mei 2021 @ 09:31:54 #298
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_199691301
scripted show om te cashen idd.. En heel erg amerikaans. Heel politiek correct om de olifant in de kamer (de moeilijkheden van Matthew Perry), niet te bespreken.

Ik vroeg me gaandeweg af hoe goede vrienden deze Friends nog zijn. Kwam zo geforceerd over, dat ik het niet geloof. Ik kan me voorstellen dat ze er na 10 jaar zo klaar mee waren, dat ze er echt een punt hebben gezet, en dat ze nu gewoon wilden cashen..
Bij tijd en wijle aanwezig...
  maandag 31 mei 2021 @ 09:49:09 #299
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_199691454
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 09:31 schreef greatgonzo het volgende:
scripted show om te cashen idd.. En heel erg amerikaans. Heel politiek correct om de olifant in de kamer (de moeilijkheden van Matthew Perry), niet te bespreken.

Ik vroeg me gaandeweg af hoe goede vrienden deze Friends nog zijn. Kwam zo geforceerd over, dat ik het niet geloof. Ik kan me voorstellen dat ze er na 10 jaar zo klaar mee waren, dat ze er echt een punt hebben gezet, en dat ze nu gewoon wilden cashen..
Naast 'cashen' is het ook gewoon om van het gezeik af te zijn. We horen al 17 jaar 'er komt een film', 'er komt nog een special' en 'er komt nog dit dat'. Ze hebben nu wel duidelijk gezegd dat dit het is. Klaar. Over.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 31 mei 2021 @ 10:23:10 #300
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_199691726
Smelly cat was leuk :)

quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 09:31 schreef greatgonzo het volgende:
(de moeilijkheden van Matthew Perry), niet te bespreken.
wat zijn de moeilijkheden van Perry?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')