Gewoon snel zijnquote:Op zondag 18 december 2011 20:44 schreef Doler12 het volgende:
GODVER sint heeft een soort hack programma!
Wouden?quote:Op zondag 18 december 2011 20:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe wouden ze bewijzen dat het open flesje bier van hun was
In spreektaal wellicht, ja.quote:Op zondag 18 december 2011 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wouden en wilden mag allebei
quote:Op zondag 18 december 2011 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wouden en wilden mag allebei
quote:De enkelvoudsvorm wou wordt minder in de schrijftaal gebruikt; de meervoudsvorm wou(d)en is geheel beperkt tot de spreektaal.
Die wedstrijd is nooit doorgegaan.quote:Op zondag 18 december 2011 20:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja
Ow, de kosten van Ajax feijenoord:
http://www.nrcnext.nl/blo(...)ging-ajax-feyenoord/
taalnaziquote:
Nee, dat wouen we nietquote:Op zondag 18 december 2011 20:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
We doen hier ook geen dictee
Moeten ze ervoor zorgen dat er een regel komt dat er geen incompetent beveiligingsvolk rondloopt, maar gewone agenten. Ik betaal graag wat meer om een naar een 'overlastvrij' evenement te gaan. Door verhoging van de toegangsprijs wordt waarschijnlijk het grootste aandeel van probleemveroorzakend paupervolk al geweerd omdat ze er het geld niet meer voor hebbenquote:Op zondag 18 december 2011 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus bij elk concert, festival en evenement moet de organisator ook maar de meerprijs doorberekenen in de toegangsprijs zonder dat het ook maar enigzins uit de hand loopt? Dan krijg je dus dat dergelijke evenementen de beveiliging volledig zelf gaan regelen. Levert ook onwerkbare situaties op, bekijk de zembla van 2 weken maar eens terug. MBO'ertjes die als politieagent moeten spelen.
maakt geen reet uitquote:
omdat je eerder thuis wil zijn?quote:Op zondag 18 december 2011 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom zou je je pauzes niet nemen
omdat je baas haast heeftquote:Op zondag 18 december 2011 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom zou je je pauzes niet nemen
wel als ie je straks niet meer kiest maar een pool inhuurt om jouw werk te doenquote:
Dat valt vies tegen, kan ik je vertellen. Ook bij een duur en grootschalig festival als mysteryland zijn er talloze pelotons ME achter de hand en is er zelfs een geimproviseerd politiebureau op het terrein zelf. Waar ook trouwens x30 meer aanhoudingen zijn dan bij een willekeurige voetbalwedstrijd.quote:Op zondag 18 december 2011 20:46 schreef missU het volgende:
[..]
Moeten ze ervoor zorgen dat er een regel komt dat er geen incompetent beveiligingsvolk rondloopt, maar gewone agenten. Ik betaal graag wat meer om een naar een 'overlastvrij' evenement te gaan. Door verhoging van de toegangsprijs wordt waarschijnlijk het grootste aandeel van probleemveroorzakend paupervolk al geweerd omdat ze er het geld niet meer voor hebben
doe dat, dan krijgen we nog meer kut TT'squote:Op zondag 18 december 2011 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
1 Doler12 - 72
2 sinterklaaskapoentje - 70
Ik kan je vanavond nog inhalen doler
Wat een gezeik hier vanavondquote:Op zondag 18 december 2011 20:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
doe dat, dan krijgen we nog meer kut TT's
Gelukkig heb ik een contract voor onbepaalde tijd en in mijn sector vindt je weinig polen die het werk goedkoper kunnen doenquote:Op zondag 18 december 2011 20:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wel als ie je straks niet meer kiest maar een pool inhuurt om jouw werk te doen
aduh, zoals elke avondquote:Op zondag 18 december 2011 20:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat een gezeik hier vanavond
ja, maar die vrachtwagenchauffeur is ZZP'er omdat dat volgens zijn baas goedkoper is ( lees, hij hoeft hem niet te ontslaan)quote:Op zondag 18 december 2011 20:49 schreef missU het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een contract voor onbepaalde tijd en in mijn sector vindt je weinig polen die het werk goedkoper kunnen doen
Zo weinig?quote:Op zondag 18 december 2011 20:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb dat echt maar één keer meegemaakt, zo'n controle, en ik rij 4/5 x per week met de bus
tsja das voor hem pech hebbenquote:Op zondag 18 december 2011 20:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, maar die vrachtwagenchauffeur is ZZP'er omdat dat volgens zijn baas goedkoper is ( lees, hij hoeft hem niet te ontslaan)
Ja, bij een concert van Justin Bieber staan er ook tientallen peletons ME klaar om te voorkomen dat er iets gebeurd. Waar ook trouwens x30 meer aanhoudingen zijn dan bij een willekeurige voetbalwedstrijd.quote:Op zondag 18 december 2011 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt vies tegen, kan ik je vertellen. Ook bij een duur en grootschalig festival als mysteryland zijn er talloze pelotons ME achter de hand en is er zelfs een geimproviseerd politiebureau op het terrein zelf. Waar ook trouwens x30 meer aanhoudingen zijn dan bij een willekeurige voetbalwedstrijd.
dus 1 keer per week ga je niet meer terugquote:Op zondag 18 december 2011 20:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb dat echt maar één keer meegemaakt, zo'n controle, en ik rij 4/5 x per week met de bus
Look Justin bieberquote:Op zondag 18 december 2011 20:51 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ja, bij een concert van Justin Bieber staan er ook tientallen peletons ME klaar om te voorkomen dat er iets gebeurd. Waar ook trouwens x30 meer aanhoudingen zijn dan bij een willekeurige voetbalwedstrijd.
Hou opquote:Op zondag 18 december 2011 20:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dus 1 keer per week ga je niet meer terug
heb je GoW3 RAAMS DLC al gekochtquote:
De voorkomen is beter dan genezen cultuur. Je moest eens weten hoeveel geld er per jaar verspild wordt aan onnodige politieinzet bij voetbalwedstrijden.quote:Op zondag 18 december 2011 20:51 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ja, bij een concert van Justin Bieber staan er ook tientallen peletons ME klaar om te voorkomen dat er iets gebeurd. Waar ook trouwens x30 meer aanhoudingen zijn dan bij een willekeurige voetbalwedstrijd.
ik welquote:Op zondag 18 december 2011 20:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
heb je GoW3 RAAMS DLC al gekocht
Nope, ik speel bijna alleen online...quote:Op zondag 18 december 2011 20:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
heb je GoW3 RAAMS DLC al gekocht
Ze doen het ook niet tijdens de spits, maar juist erg vroeg of erg laatquote:Op zondag 18 december 2011 20:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zou ook erg handig zijn als je van te voren wist dat er wat ging gebeurenquote:Op zondag 18 december 2011 20:54 schreef Ties02 het volgende:
Die agenten bij ons in het stadion gaan na de 2e helft ook gewoon op de tribune zitten en de wedstrijd kijken.![]()
Echt zo onnodig, ook die tientallen ME busjes bij europese wedstrijden
Het gaat erom als ik een feest geef ik zelf voor beveiliging moet zorgen volgens de gemeente (terecht, want waarom moeten de belastingbetaler meebetalen?), terwijl als het om voetbal gaat ineens alles mogelijk is.quote:Op zondag 18 december 2011 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
De voorkomen is beter dan genezen cultuur. Je moest eens weten hoeveel geld er per jaar verspild wordt aan onnodige politieinzet bij voetbalwedstrijden.
Maar ach, voor de grote boze buitenwereld gaat het elk weekend compleet los bij het voetbal. terwijl de realiteit totaal anders is.
welke dag is deze week?quote:Op zondag 18 december 2011 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nope, ik speel bijna alleen online...
Ik wil met wat fokkers horde lvl 1 t/m 50 doen. Ik heb al 2 fokkers die mee willen doen deze week
Ik rijd ook niet tijdens de spits, rond 10 en 17 uurquote:Op zondag 18 december 2011 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze doen het ook niet tijdens de spits, maar juist erg vroeg of erg laat
Complete nonsens. Bij grote evenementen is er altijd politie aanwezig waarvoor de organisator niet hoeft te betalen.quote:Op zondag 18 december 2011 20:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Het gaat erom als ik een feest geef ik zelf voor beveiliging moet zorgen volgens de gemeente (terecht, want waarom moeten de belastingbetaler meebetalen?)
Door de combi en manier van stadioninrichting is het nagenoeg onmogelijk dat er iets gebeurt. Zoveel agenten als soms aanwezig zijn is pure verspillingquote:Op zondag 18 december 2011 20:55 schreef missU het volgende:
[..]
zou ook erg handig zijn als je van te voren wist dat er wat ging gebeuren
Gelukkig geloof je het zelfquote:Op zondag 18 december 2011 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Complete nonsens. Bij grote evenementen is er altijd politie aanwezig waarvoor de organisator niet hoeft te betalen.
bron?quote:Op zondag 18 december 2011 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Complete nonsens. Bij grote evenementen is er altijd politie aanwezig waarvoor de organisator niet hoeft te betalen.
quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 20:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Spannend
En weer in een warm land, tietjesshirts
http://www.rijksoverheid.(...)bij-evenementen.htmlquote:
Hehe!quote:Op zondag 18 december 2011 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
VIC team dus
alles in teams
Ff lobbyen en een actiegroep oprichten dan maarquote:Op zondag 18 december 2011 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)bij-evenementen.html
Voorstel is er uiteraard nooit doorheen gekomen.
Respect!quote:Op zondag 18 december 2011 21:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Die vent voelt zich heel wat, met zijn oortje.
Doe maar. Gaat geen stand houden.quote:Op zondag 18 december 2011 21:01 schreef missU het volgende:
[..]
Ff lobbyen en een actiegroep oprichten dan maar![]()
die gast denkt ook:quote:Op zondag 18 december 2011 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
goh, wordt er nog 'officieel voorgelezen' hoe het zit
ik wist het nietquote:
we zullen zien, ik denk dat er veel belastingbetalers zijn die niet willen dat de belastingcenten daaraan uitgegeven wordenquote:Op zondag 18 december 2011 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe maar. Gaat geen stand houden.
Gemeentes verdienen veel te veel aan dergelijke evenementen.
Inderdaad ja!quote:Op zondag 18 december 2011 21:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik vind die controleur nog redelijk fatsoenlijk.
Het is simpelweg de opbrengsten afstrepen tegen de kosten. Uiteindelijk levert het de ´belastingbetaler´ (+1 voor de populaire term) dus zelfs geld op.quote:Op zondag 18 december 2011 21:04 schreef missU het volgende:
[..]
we zullen zien, ik denk dat er veel belastingbetalers zijn die niet willen dat de belastingcenten daaraan uitgegeven worden
Je kan ook 5 minuten de moeite nemen om de voorwaarden door te lezenquote:Op zondag 18 december 2011 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
hoe jaag je je klanten weg... Door dit soort belachelijke dingen als falende OV-kaarten en vervolgens uitschrijven van boetes.
Zo triest dit
uit welke aflevering is dat ook alweerquote:
Hehe slim!quote:Op zondag 18 december 2011 21:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Haha, die gast heeft al maandenlang gratis gereisd en enorm veel geld bespaart!!!!!!
Baasquote:Op zondag 18 december 2011 21:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Haha, die gast heeft al maandenlang gratis gereisd en enorm veel geld bespaart!!!!!!
Slim hoor.. ik zou hetzelfde doen zonder reisproductquote:
Hoe levert het iets op dan?quote:Op zondag 18 december 2011 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is simpelweg de opbrengsten afstrepen tegen de kosten. Uiteindelijk levert het de ´belastingbetaler´ (+1 voor de populaire term) dus zelfs geld op.
Direct 25 of indirect 39quote:Op zondag 18 december 2011 21:06 schreef donald_dick het volgende:
waarom is de boete os 25 of 39 euro
6 jaar reizen, 5 boetes pakken, dan weet ik het welquote:Op zondag 18 december 2011 21:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ze kennen daar soms hun eigen buren geen eensquote:
quote:Op zondag 18 december 2011 21:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
6 jaar reizen, 5 boetes pakken, dan weet ik het wel
Melkkoe. Mensen gaan de dure met bezaar nemen, en vervolgens wordt het bezwaar niet ontvankelijk verklaard.quote:Op zondag 18 december 2011 21:06 schreef Eenskijken het volgende:
wat is dat voor onzin dat je kan kiezen tussen boetes btw? Je hebt gewoon recht om bezwaar te maken, daar zou je niet extra voor moeten betalen.
Wat denk je dat een wekelijkse toestroom van 30.000+ man doet met de horeca en dergelijke?quote:
die matties konden ook zo een paar honderd euro neertikkenquote:
Hehe!quote:Op zondag 18 december 2011 21:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat een aap, komt uit het raam springen
Tasjes roven van oude vrouwtjesquote:Op zondag 18 december 2011 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die matties konden ook zo een paar honderd euro neertikken
Hommies over here!quote:Op zondag 18 december 2011 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die matties konden ook zo een paar honderd euro neertikken
Het zou sowieso niet mogen om niet in beroep te kunnen gaan. Dat is een basisrecht. sinds wanneer moet je daar 'extra' voor betalen (als in, de duurdere variant nemen)quote:Op zondag 18 december 2011 21:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Melkkoe. Mensen gaan de dure met bezaar nemen, en vervolgens wordt het bezwaar niet ontvankelijk verklaard.
lekker xboxen!quote:Op zondag 18 december 2011 21:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
21 dagen
ga die dan gewoon ff uitzitten
Krijg je een strafblad lolquote:Op zondag 18 december 2011 21:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
21 dagen
Ja, dat is geen straf hier. Gratis goed eten, tv, fitness, en lekker geen klap hoeven uitvoeren.quote:Op zondag 18 december 2011 21:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
21 dagen
zelf meenemen!quote:Op zondag 18 december 2011 21:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze hebben geen GoW 3 in de cel
Hardstikke leuk, maar daar weegt het ongemak voor de gewone medemens (vernieling, rotzooi, lastiggevallen worden, preventieve fouillering etc) niet tegen op. Ik zal wel een kostenplaatje willen zien wat het Amsterdam oplevert bijvoorbeeldquote:Op zondag 18 december 2011 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat denk je dat een wekelijkse toestroom van 30.000+ man doet met de horeca en dergelijke?
Oja, FlevolandKunnen we dat niet weer in het water laten zakken?
En een strafblad leuk!quote:Op zondag 18 december 2011 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat is geen straf hier. Gratis goed eten, tv, fitness, en lekker geen klap uitvoeren.
dat hebben ze al, anders krijg je geen celstraf he :pquote:
owja. Maar dat zullen dat soort mensen sowieso al wel hebben.quote:
deuro open doen, ff uit je kijkers kieken en je afvragen of je niet in de jungle bent belandquote:Op zondag 18 december 2011 21:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe komen ze achter die wietplantage
Wel als de eigenaar vrijwillig toestemming geeft.quote:Op zondag 18 december 2011 21:10 schreef Ties02 het volgende:
Dat mag toch niet even die woning doorzoeken
Dat is waar natuurlijk!quote:Op zondag 18 december 2011 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
owja. Maar dat zullen dat soort mensen sowieso al wel hebben.
Inderdaad, gewoon zeggen: kom maar op met je huiszoekingsbevel. Voor ze die geregeld hebben heb je die plantage allang gedumptquote:Op zondag 18 december 2011 21:10 schreef TheKC het volgende:
Een wietplantage hebben en dan agenten binnen laten
Hoe vaak komt dit nog voor op een heel seizoen?quote:Op zondag 18 december 2011 21:10 schreef missU het volgende:
[..]
Hardstikke leuk, maar daar weegt het ongemak voor de gewone medemens (vernieling, rotzooi, lastiggevallen worden, preventieve fouillering etc)
Ajax huurt de arena zelfs van de gemeente Amsterdam. Dubbele inkomsten dus.quote:niet tegen op. Ik zal wel een kostenplaatje willen zien wat het Amsterdam oplevert bijvoorbeeld
daarom zijn die SEON gasten altijd stonedquote:Op zondag 18 december 2011 21:11 schreef missU het volgende:
en dan het inbeslaggenomen wiet zelf oproken
Is nog geen kostenplaatjequote:Op zondag 18 december 2011 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe vaak komt dit nog voor op een heel seizoen?
[..]
Ajax huurt de arena zelfs van de gemeente Amsterdam. Dubbele inkomsten dus.
uhuh!quote:Op zondag 18 december 2011 21:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
daarom zijn die SEON gasten altijd stoned
Bij flodder hebben de agenten ook altijd een huiszoekingsbevelquote:Op zondag 18 december 2011 21:10 schreef Ties02 het volgende:
Dat mag toch niet even die woning doorzoeken
Laten we het erop houden dat de gemeente Amsterdam de bouw van de Arena al talloze keren heeft terugverdiend aan Ajax.quote:
*proest*quote:Op zondag 18 december 2011 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
30 miljoen, zoveel geld wil ik niet eens
niet fucken met Big Nin ja!quote:
Laten we het erop houden dat ik multimiljonair ben en morgen een wietplantage op de maan begin. Zonder onderbouwing + bron geloof ik er niks vanquote:Op zondag 18 december 2011 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat de gemeente Amsterdam de bouw van de Arena al talloze keren heeft terugverdiend aan Ajax.
Ben altijd enorme nintendo fan geweest, heb alles gehad. tot ze met dat kutding van een wii kwamenquote:
Kunnen gewoon veel beter 30x 1 miljoen of 60x 500.000 is toch mooierquote:Op zondag 18 december 2011 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
30 miljoen, zoveel geld wil ik niet eens
Wiiquote:Op zondag 18 december 2011 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben altijd enorme nintendo fan geweest, heb alles gehad. tot ze met dat kutding van een wii kwamen
Wel een hele mooie ... Niets dusquote:Op zondag 18 december 2011 21:16 schreef missU het volgende:
[..]
wat is er mis met nintendo??
[ afbeelding ]![]()
Ik ben al blij met een paar 1000 euroquote:Op zondag 18 december 2011 21:16 schreef WcPot het volgende:
[..]
Kunnen gewoon veel beter 30x 1 miljoen of 60x 500.000 is toch mooier
tl;dnrquote:Op zondag 18 december 2011 21:16 schreef WcPot het volgende:
[..]
Kunnen gewoon veel beter 30x 1 miljoen of 60x 500.000 is toch mooier
quote:Op zondag 18 december 2011 21:16 schreef missU het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Mijn jeugd in 1 fotoquote:Op zondag 18 december 2011 21:16 schreef missU het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Elk jaarquote:Op zondag 18 december 2011 21:19 schreef missU het volgende:
[..]
pfff zenden ze die films nog steeds uit??
dat waren bazenspellen!quote:
1&2 zijn legendarischquote:Op zondag 18 december 2011 21:19 schreef missU het volgende:
[..]
pfff zenden ze die films nog steeds uit??
1 en 2 op videoband, cd, dvd, en bluray!quote:
die woont hier niet vriend!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |