quote:Op zondag 18 december 2011 19:30 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ja dat viel me nu ook pas op, we kunnen CindieY dus niks kwalijk nemen.
Klopt maar ik had een link toegevoegd op die 3FMFAN OP pagina.quote:Op zondag 18 december 2011 19:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De OP hoeft niet gewijzigd te worden bij nieuw topic, alleen de TT.
quote:Op zondag 18 december 2011 19:31 schreef Vlindur het volgende:
Niet dat ik het savonds op de mobiel bij kan houden, maar hoi voor nu!
Je kan mij niks verwijtenquote:Op zondag 18 december 2011 19:32 schreef Swomp het volgende:
Er staat nu zelfs een webcamlink boven het kopje webcamstreams.
haaiquote:Op zondag 18 december 2011 19:31 schreef Vlindur het volgende:
Niet dat ik het savonds op de mobiel bij kan houden, maar hoi voor nu!
ze heeft facebook ,, maar je kan niet zien hoe oud ze is..quote:Op zondag 18 december 2011 19:31 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Weet het niet precies, maar haar naam is Emma Geelen. Misschien kun je het ergens opzoeken?
Manmanman, wat een gedoe... Ik ga er niet aan wennen, ik zing de week wel uit en ga hier dan wel weer genieten van de rustquote:Op zondag 18 december 2011 19:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wen er maar aan: alles wordt 10 keer beantwoord en verbeterd in dit topic.
Ik fix het wel weer.quote:Op zondag 18 december 2011 19:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Klopt maar ik had een link toegevoegd op die 3FMFAN OP pagina.
Ze heeft alle social media maar nergens geboortedatum.quote:Op zondag 18 december 2011 19:32 schreef miieejj het volgende:
[..]
ze heeft facebook ,, maar je kan niet zien hoe oud ze is..
quote:Op zondag 18 december 2011 19:33 schreef Nuchterheid het volgende:
Het plein ziet er nu al 10 keer gezelliger uit dan dat verschrikkelijke Eindhoven van vorig jaar.
Ik vraag me af wat ik verkeerd heb gedaan, een regel er bij in zetten, zou niets uit moeten maken qua info verder , toch?quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 19:33 schreef Nuchterheid het volgende:
Het plein ziet er nu al 10 keer gezelliger uit dan dat verschrikkelijke Eindhoven van vorig jaar.
Toch heeft belgie meer sfeer als ik dat gister zo zag, ook leuk met dat podium enz.quote:Op zondag 18 december 2011 19:33 schreef Nuchterheid het volgende:
Doe even die oude OP fixen dan. Deze linkjes zijn ook allemaal dood.quote:
JAquote:Op zondag 18 december 2011 19:33 schreef Guanabana het volgende:
En als VeilingTV komt dan wordt dat zeker 30 keer gepost![]()
Ja ik heb de oude OP niet. Zal even fixen met 'afbeeldingen etc.quote:Op zondag 18 december 2011 19:34 schreef Swomp het volgende:
[..]
Doe even die oude OP fixen dan. Deze linkjes zijn ook allemaal dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |