Veel van Borneo is natuurlijk regenwoud, maar het was dus kouder en natter dan normaal? Ik heb er flinke buien meegemaakt, maar die hielden ook weer op na een tijdje.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:52 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Aan de andere kant: ik was in de droge tijd op Borneo en het was verschrikkelijk rampzalig nat. Heb me nooit zo ellendig gevoeld als enkele dagen daar tijdens hiken en duiken (koud!). La Niña kreeg de schuld.
Zo'n buitje kan best verfrissend zijn idd.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Wij waren in het regenseizoen in PdC (september) en je kon er de klok op gelijk zetten. Iedere dag om 16:00 een buitje van ca. 15 minuten. Lekker verfrissend in het zwembad iig
Ik heb dagen van full-time regen meegemaakt en de eerste week was het permanent bewolkt en miezerig! Toen een paar dagen met af en toe een buitje en vervolgens weer een paar dagen bewolkt en miezerig. En het was zeer ongebruikelijk, volgens de mensen daar (maar dat zeggen ze vast altijd tegen toeristen).quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:55 schreef Individual het volgende:
[..]
Veel van Borneo is natuurlijk regenwoud, maar het was dus kouder en natter dan normaal? Ik heb er flinke buien meegemaakt, maar die hielden ook weer op na een tijdje.
Op een motorscooter rondrijden met slechts een t-shirtje aan kan wel fris worden in zo'n buitje.
[..]
Zo'n buitje kan best verfrissend zijn idd.
Eindelijk, goed dat je de stap toch genomen hebtquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:09 schreef casper019 het volgende:
playa del carmen is geboekt voor 1e 2 wkeen van april yeeeee!!!!
dus als julie nog extra tips hbebben voor daar is welkom!!!
k vroeg me wel af, aangezien ik geen creditcard heb kan je gewoon geld uit de muur halen?
Wel heel toeristisch, maar Chitchen Itza is eigenlijk wel een must. Sian Ka'an is ook leuk en mooi; jeep tocht naar het reservaat toe (zelf rijden) en daar een boottocht op zoek naar dolfijnen en snorkelen. Dit is in de lagune waar een film is opgenomen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:20 schreef casper019 het volgende:
ok thx cool, als jullie nog tips hebben voor dingen di eje echt moet doen, kopen of zien daar zijn welkom!!
meerijden kan ook, wij hadden ook passagiers meequote:Op donderdag 15 maart 2012 11:50 schreef casper019 het volgende:
ik heb geen rijbewijs haha dus zelf rijden zit er niet in
Inderdaad ja. Prijzen in de etalage zijn voor de Amerikanenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 05:30 schreef Buttarfly het volgende:
Ik kom net terug van 2 weken vakantie Playa del Carmen, Tulum en Cancun. etc etc.
Geld kan je overal uit de muur halen, laat in ieder geval merken dat je geen Amerikaan bent dan is alles veel goedkoper. Cozumel en Akumal vond ik persoonlijk beter!
kom ook net terug van mexicoquote:Op dinsdag 20 maart 2012 05:30 schreef Buttarfly het volgende:
Ik kom net terug van 2 weken vakantie Playa del Carmen, Tulum en Cancun. etc etc.
Geld kan je overal uit de muur halen, laat in ieder geval merken dat je geen Amerikaan bent dan is alles veel goedkoper. Cozumel en Akumal vond ik persoonlijk beter!
Als je naar Playa del Carmen gaat:quote:Op zondag 8 juli 2012 13:31 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand nog tips voor een (ultra) all inclusive hotel in Mexico? Er is teveel keus
Tnx. Mijn referentiekader is Turkije (Royal Wings) en hou van VEEL eten en ook veel variatie (niet drie bakken met vlees en that's it).quote:Op zondag 8 juli 2012 21:43 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Als je naar Playa del Carmen gaat:
http://www.zoover.nl/mexi(...)can-en-quetzal/hotel
http://www.zoover.nl/mexi(...)ort-vh-village/hotel
Ik ben naar deze twee geweest, super geregeld allemaal en geen slechte ervaringen. Zou zo weer terug willen ^.^
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |