Ja, dat ene jaartje maakt het verschil ja.quote:Op zondag 18 december 2011 18:33 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Haha ja daarom vond ik hem irritant, ging ook mee playbacken en zo...
Moet je niet doen als beginnend artiest (wat hij toen was)
Altijd wat te doenquote:Op zondag 18 december 2011 18:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je komt er ook nooit mee klaar (klinkt fout)...
Klopt!quote:Op zondag 18 december 2011 18:35 schreef alors het volgende:
[..]
die cock is er toch al 3 jaar niet meer?
Dat ken nog!quote:
Doet Paul expres.quote:Op zondag 18 december 2011 18:38 schreef Rainesz het volgende:
Lekker 6 dagen niet eten en nu die geur van Pizza die in het huis hangt.![]()
Vorig jaar zaten ze zelf toch ook nog pizza te kanen totdat de deur op slot ging..quote:
9 uur.quote:Op zondag 18 december 2011 18:39 schreef Mascleta het volgende:
Nu valt SR eens in een rustige week voor mij. Ga het eens volgen. Hoelaat gaat het huis op slot?
Toen hadden ze toch bij allerlei zaken eten besteld, zodat de hele studio vol stond met pizza, chinees, sushi en weet ik het allemaal meer?quote:
Is dat 7up? Ik dacht dat ze daar bier stonden te lurken aan het hek.quote:Op zondag 18 december 2011 18:39 schreef Rainesz het volgende:
Kan dat 7UP clubje weg gestuurd worden door de beveiliging.
quote:
Dat denken hun zelf ook dat is het ergste.quote:Op zondag 18 december 2011 18:40 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Is dat 7up? Ik dacht dat ze daar bier stonden te lurken aan het hek.
van het riool idd.quote:
Ja, leuk..quote:
Jup. En het meeste was niet op.quote:Op zondag 18 december 2011 18:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Toen hadden ze toch bij allerlei zaken eten besteld, zodat de hele studio vol stond met pizza, chinees, sushi en weet ik het allemaal meer?
Die slet van Giel is gewoon irritantquote:Op zondag 18 december 2011 18:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze zingt goed, ze is leuk, ze is grappig, ok, ze stottert een beetje.
Ik zeg: slaapgast
twitter:gerardekdom twitterde op zondag 18-12-2011 om 18:42:04Nu eten in restaurant 'het laatste avondmaal'! Je moet er eens gegeten hebben! Was heurlijk! http://t.co/E29yaRIi reageer retweet
8 uurquote:Op zondag 18 december 2011 18:39 schreef Mascleta het volgende:
Nu valt SR eens in een rustige week voor mij. Ga het eens volgen. Hoelaat gaat het huis op slot?
En ze zingt vals.quote:Op zondag 18 december 2011 18:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze zingt goed, ze is leuk, ze is grappig, ok, ze stottert een beetje.
Ik zeg: slaapgast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |