abonnement Unibet Coolblue
  zondag 18 december 2011 @ 18:05:08 #2
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_105733352
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:03 schreef Haringkop het volgende:
Toch beginnen die wedstrijden thuis tegen ado en nec wel heel zuur te worden, kijk waar we dan gestaan hadden. Maar verder respect voor de ploeg en staf voor de eerste seizoenshelft. Hopelijk trekken we het door, want we kunnen zo ook maar weer 8e staan.
Klopt, maar je hebt ook wedstrijden als VVV, RKC en NAC die je met een beetje pech had kunnen verliezen...
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_105733357
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:02 schreef Merkie het volgende:

[..]

Biseswar viel anders goed in vond ik. Voorin was niemand meer in staat om de bal vast te houden (Guidetti op, Cabral en Schaken onkunde). Biseswar hield de bal vast en heeft volgens mij geen één keer balverlies geleden en zorgde nog bijna voor de 4-2 in de slotfase.

Goede wissels dus :6 .
Niet mee eens, de kans van Fer was door direct falen van Biseswar op het middenveld en werd zeer gelukkig dankzij De Vrij gered.
  zondag 18 december 2011 @ 18:06:37 #4
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_105733396
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:05 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Niet mee eens, de kans van Fer was door direct falen van Biseswar op het middenveld en werd zeer gelukkig dankzij De Vrij gered.
Dat zijn incidenten. Koeman wilde voorin iemand hebben die de bal vast kon houden, want dat lukte Schaken, Guidetti en Cabral niet, Biseswar lukte het wel (enigszins). Wissel dus redelijk geslaagd.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_105733403
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:05 schreef TC03 het volgende:

[..]

Klopt, maar je hebt ook wedstrijden als VVV, RKC en NAC die je met een beetje pech had kunnen verliezen...
Ik snap niet waarom iedereen juist ADO onterecht vind? Die verloren we zó terecht, we speelden niets klaar.

NEC was wél onterecht, 300 keer op doel geschoten, fucking hell man :{.

Maar waar we écht punten hebben laten liggen is 25 minuten tegen 9-man Heerenveen in De Kuip en dan nog steeds gelijk spelen.
Of in de ArenA gelijkspelen.

Of KEIHARD genaaid worden door Blom met een rode kaart voor Leerdam (beste man van het veld) tegen AZ.

Dit waren gewoon sowieso al 8 punten die we hadden MOETEN hebben. En dan sta je dus gewoon eerste hé jongens :D
pi_105733412
Kweet nie of die goed is Maar hier dat spa.doek

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105733422
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:05 schreef TC03 het volgende:

[..]

Klopt, maar je hebt ook wedstrijden als VVV, RKC en NAC die je met een beetje pech had kunnen verliezen...
Ik denk dat we in dit eerste gedeelte van de competieronde meer pech dan geluk hebben gehad.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_105733445
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:06 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat zijn incidenten. Koeman wilde voorin iemand hebben die de bal vast kon houden, want dat lukte Schaken, Guidetti en Cabral niet, Biseswar lukte het wel (enigszins). Wissel dus redelijk geslaagd.
"incidenten"? :D Het kostte ons bijna de kop man, en het leidde dus juist tot het BIJNA VERLIEZEN van deze wedstrijd!
pi_105733451
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:06 schreef Caland het volgende:
Kweet nie of die goed is Maar hier dat spa.doek

[ afbeelding ]
:D _O-
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 18 december 2011 @ 18:08:21 #10
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_105733463
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:07 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

"incidenten"? :D Het kostte ons bijna de kop man, en het leidde dus juist tot het BIJNA VERLIEZEN van deze wedstrijd!
Biseswar verloor 1x de bal, hoe vaak hebben Cabral en Schaken balverlies geleden? Het eindstation van een aanvaller is veelal een doelpoging of balverlies.
2000 light years from home
pi_105733484
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:05 schreef TC03 het volgende:

[..]

Klopt, maar je hebt ook wedstrijden als VVV, RKC en NAC die je met een beetje pech had kunnen verliezen...
Die wisselvalligheid is ook onze grootste valkuil. Zoals wij de eerste helft speeldden dan zijn er maar weinig ploegen die dat aankunnen..helaas zijn we niet in staat dat elke week te leveren laat staan 90 minuten..
#12 is not for sale!
pi_105733498
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:08 schreef Merkie het volgende:

[..]

Biseswar verloor 1x de bal, hoe vaak hebben Cabral en Schaken balverlies geleden?
Hoe vaak heeft het balverlies van Schaken geleid tot een 100% kans van Twente? (Van Cabral kan ik niet oordelen, niet op gelet).

En hoe vaak gebeurde dat bij Biseswar in fuckign 12 minuten? :{. 'Nuff said. Weer een kutpot gespeeld die gast.
  zondag 18 december 2011 @ 18:09:32 #13
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_105733505
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:06 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom iedereen juist ADO onterecht vind? Die verloren we zó terecht, we speelden niets klaar.

NEC was wél onterecht, 300 keer op doel geschoten, fucking hell man :{.

Maar waar we écht punten hebben laten liggen is 25 minuten tegen 9-man Heerenveen in De Kuip en dan nog steeds gelijk spelen.
Of in de ArenA gelijkspelen.

Of KEIHARD genaaid worden door Blom met een rode kaart voor Leerdam (beste man van het veld) tegen AZ.

Dit waren gewoon sowieso al 8 punten die we hadden MOETEN hebben. En dan sta je dus gewoon eerste hé jongens :D
Ik snap je punt wel, maar zo zal iedereen over zijn eigen club praten natuurlijk.
pi_105733545
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:09 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Ik snap je punt wel, maar zo zal iedereen over zijn eigen club praten natuurlijk.
Ofcourse. Maar wat ik meer probeerde te zeggen: gillen dat we het 'tegen ADO hebben laten liggen' is oerstom. Die wedstrijd hadden we nooit gewonnen, ADO begon echt té sterk in die pot. Dat is niet 'jammer' maar gewoon terecht.

AZ, Ajax, Heerenveen, díé waren 'jammer'.
  zondag 18 december 2011 @ 18:11:52 #15
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_105733603
Het wordt tijd dat wij ook eens een overwinning gaan stelen. Zoals die 0-1 vorig jaar in Heerenveen.
2000 light years from home
pi_105733628
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:11 schreef Merkie het volgende:
Het wordt tijd dat wij ook eens een overwinning gaan stelen. Zoals die 0-1 vorig jaar in Heerenveen.
:D RKC uit dit jaar anyone? Dat vond ik aardig 'stelen' hoor :).
  zondag 18 december 2011 @ 18:13:05 #17
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_105733653
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:12 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

:D RKC uit dit jaar anyone? Dat vond ik aardig 'stelen' hoor :).
Nouja, toen waren wij wel de betere ploeg en had RKC nauwelijks kansen. We kwamen er gelukkig weg, maar ik vond de 3 punten niet onverdiend.
2000 light years from home
  zondag 18 december 2011 @ 18:14:24 #18
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105733712
Ook Fer gi.g trouwe s via de nooduitgang. Tyfus nsb'er.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 18 december 2011 @ 18:14:38 #19
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_105733721
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:06 schreef Caland het volgende:
Kweet nie of die goed is Maar hier dat spa.doek

[ afbeelding ]
"Snelcursus Duits" _O-

Leuk dat ze dit spandoek binnen hebben gekregen trouwens... dacht dat dit soort doeken werden geweerd?
pi_105733782
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:14 schreef Dekatria het volgende:

[..]

"Snelcursus Duits" _O-

Leuk dat ze dit spandoek binnen hebben gekregen trouwens... dacht dat dit soort doeken werden geweerd?
Ik verbaas me er ook over. Wat heeft de TiFogroep gedaan dat dit weer mag?
pi_105733798
Tis geen speler meer van ons he :p
pi_105734083
Geniaal spandoek. _O_

Jongens, wat is het toch een prachtclub. Die eerste helft was zo geil. Tweede helft start je geweldig en kun je en moet je scoren. Dan krijg je een kutdoelpunt tegen en voel je al aankomen dat het spannend wordt.

Maar na de 2-3 heeft Feyenoord de beste kansen gehad en heeft Twente geen kans meer gehad. Dus... Ook mooi trouwens dat KGB ook naar het publiek kwam. Mooi moment.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_105734346
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:22 schreef Muto het volgende:
Geniaal spandoek. _O_

Jongens, wat is het toch een prachtclub. Die eerste helft was zo geil. Tweede helft start je geweldig en kun je en moet je scoren. Dan krijg je een kutdoelpunt tegen en voel je al aankomen dat het spannend wordt.

Maar na de 2-3 heeft Feyenoord de beste kansen gehad en heeft Twente geen kans meer gehad. Dus... Ook mooi trouwens dat KGB ook naar het publiek kwam. Mooi moment.
Ik krijg het warm van je post O+ En warm van onze club.

Hebben jullie dat ook een beetje: dat je het gevoel hebt dat er 'van hogerop' ingegrepen is na afgelopen seizoen? Dat god gezegd heeft: zo kan het niet verder.

Ik bedoel, komop zeg: Fer en Wijnaldem voor de veel betere Bakkal en Clasie.
Ahmadi die 'unleashed' is _O_. Leerdam die briljant speelt.

Maar, iets wat we NOOIT hadden verwacht: sinds Kuijt vertrok hebben we nooit meer een normale spits gehad. Ik bedoel: Charisteas, say whuuuuuuuut :D _O-.
De beste is nog Castaignos geweest, een jeugdspelertje van 18 :').
Nee, nu staat daar John Guidetti.

Een ode aan deze man:

Tegen Ajax was hij helaas ziek,
De held die thuis speelt met het publiek.
Planking, hartjes maken of net als balotelli armen over elkaar,
veel supporters vonden je gedrag in het begin een beetje raar.
De opmerking: "deze arrogante trekjes horen niet thuis in onze stad",
komen uit de keel van Merkie, die nu jouw spel aanbad.
Je hebt ADHD net als ik,
misschien is er nog zo'n link tussen ons: heb jij ook zo'n grote pik?

_O_ GUIDETTI _O_
  zondag 18 december 2011 @ 18:32:10 #24
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_105734460
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:29 schreef Helpmefok het volgende:
Een ode aan deze man:

Tegen Ajax was hij helaas ziek,
De held die thuis speelt met het publiek.
Planking, hartjes maken of net als balotelli armen over elkaar,
veel supporters vonden je gedrag in het begin een beetje raar.
De opmerking: "deze arrogante trekjes horen niet thuis in onze stad",
komen uit de keel van Merkie, die nu jouw spel aanbad.
Je hebt ADHD net als ik,
misschien is er nog zo'n link tussen ons: heb jij ook zo'n grote pik?
Gast _O-
pi_105734487
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:29 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik krijg het warm van je post O+ En warm van onze club.

Hebben jullie dat ook een beetje: dat je het gevoel hebt dat er 'van hogerop' ingegrepen is na afgelopen seizoen? Dat god gezegd heeft: zo kan het niet verder.

Ik bedoel, komop zeg: Fer en Wijnaldem voor de veel betere Bakkal en Clasie.
Ahmadi die 'unleashed' is _O_. Leerdam die briljant speelt.
Maar, iets wat we NOOIT hadden verwacht: sinds Kuijt vertrok hebben we nooit meer een normale spits gehad. Ik bedoel: Charisteas, say whuuuuuuuut :D _O-.
De beste is nog Castaignos geweest, een jeugdspelertje van 18 :').
Nee, nu staat daar John Guidetti.

Een ode aan deze man:

Tegen Ajax was hij helaas ziek,
De held die thuis speelt met het publiek.
Planking, hartjes maken of net als balotelli armen over elkaar,
veel supporters vonden je gedrag in het
begin een beetje raar.
De opmerking: "deze arrogante trekjes horen niet thuis in onze stad",
komen uit de keel van Merkie, die nu jouw spel aanbad.
Je hebt ADHD net als ik,
misschien is er nog zo'n link tussen ons: heb jij ook zo'n grote pik?

_O_ GUIDETTI _O_
Deze man heeft rhymes _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')