Zijn toch wel stuk voor stuk goede aanvallers alleen heeft Heerenveen zo'n uitermate zwak middenveld en verdediging. Die Breuer is echt een parodie op een verdediger.quote:zondag 18 december 2011 17:53 schreef tochweerhenk het volgende:[/b]
Assaidi-Dost-Narsingh beste aanval van Nederland?
Dat is echt een belediging voor Nederland dan.
Die 3 zullen het nooit gaan maken bij een topclub.
Hoezo. Die heeft ook veel geld gekost en speelde in het begin bij AJAX ook niet geweldig, maar dat is nu anders. Dat is wat ik ermee bedoel, als je mee begrijpt.quote:Op zondag 18 december 2011 17:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Blijft lastig om normaal te reageren. Kleuter
Duidelijk verschil in niveau vandaag, dat zeker. Het verbaasd me nog steeds dat PSV in Rdam verloren heeftquote:
Derksen dacht dat wij het WK even zouden winnenquote:Op zondag 18 december 2011 17:56 schreef tochweerhenk het volgende:
Derksen dacht dat Heerenveen ging winnen.
Derksen denkt ook dat Feyenoord middenmoot-materiaal heeft...quote:Op zondag 18 december 2011 17:56 schreef tochweerhenk het volgende:
Meneer422 denkt het nog steedsquote:Op zondag 18 december 2011 17:56 schreef tochweerhenk het volgende:
Jahoor, nog een kwartiertjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee 0-5 kun je nog iets aan gaan doenquote:
dat gaat ook gebeurenquote:Op zondag 18 december 2011 18:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Check ze snel de bal uit de goal halen alsof ze nog 5-5 gaan maken
Dat denkt er 1tje op veld wel jaquote:
Jij zou al naar de kleedkamers gegaan zijn?quote:Op zondag 18 december 2011 18:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Check ze snel de bal uit de goal halen alsof ze nog 5-5 gaan maken
?quote:Op zondag 18 december 2011 18:02 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Jij zou al naar de kleedkamers gegaan zijn?
Maw: natuurlijk zal geen enkele voetballer het bijltje erbij neergooien, hoe kansloos het ook is.quote:
Feyenoord gaat ook gewoon Europees voetbal halen, als ze zo door gaanquote:Op zondag 18 december 2011 18:03 schreef Helpmefok het volgende:
Jezus wat is PSV sterk. Geeft alleen maar weer aan hoe briljant Feyenoord is om dit PSV compleet stuk te spelen in De Kuip
Maar serieus, respect aan PSV.
PSV en Ajax CLquote:Op zondag 18 december 2011 18:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Feyenoord gaat ook gewoon Europees voetbal halen, als ze zo door gaan
Zeker, maar Tyton is ook goed en Isaksson is in de zomer wegquote:Op zondag 18 december 2011 18:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Isaksson speelt goed hoor laatste weken
Zeker, en het was ook maar een geintje. Keept de laatste maanden gewoon goedquote:Op zondag 18 december 2011 18:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Isaksson speelt goed hoor laatste weken
Dat is waarquote:Op zondag 18 december 2011 18:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeker, maar Tyton is ook goed en Isaksson is in de zomer weg
Daar teken ik voorquote:Op zondag 18 december 2011 18:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
En de verliezer van dit weekend is : Ajacied422
quote:Op zondag 18 december 2011 18:13 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Zo doet ge da jonguh, vuile kutfriezen.
1 + 5 = 6quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 18:13 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Zo doet ge da jonguh, vuile kutfriezen.
Ajax CL zie ik echt niet gebeuren. Denk AZ. Voor de rest met je eens.quote:Op zondag 18 december 2011 18:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV en Ajax CL
AZ, Feyenoord, Twente, en Vitesse/Heerenveen EL
Volgens mij bijna 7.quote:Op zondag 18 december 2011 18:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lange Jan moest 5 minuten wachten ofzo
Ach, toegeven gaan de meeste toch niet doen. Allemaal met mama en papa aan tafel en aan het etenquote:
quote:Op zondag 18 december 2011 18:21 schreef ZaZoe het volgende:
PSV heeft het kampioenschap weer helemaal in eigen hand, 1 puntje verschil nog maar
Complot ?!quote:Op zondag 18 december 2011 18:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax - Heerenveen 5-1
Heerenveen - Twente 1-5
Heerenveen - AZ 5-1
Heerenveen - PSV 1-5
quote:Op zondag 18 december 2011 18:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ajax CL zie ik echt niet gebeuren. Denk AZ. Voor de rest met je eens.
+ Willems & Marceloquote:Op zondag 18 december 2011 18:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vooral Toivonen, Labyad, Gini en Strootman waren super
Wat moeten we met AZ in de CL?quote:Op zondag 18 december 2011 18:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ajax CL zie ik echt niet gebeuren. Denk AZ. Voor de rest met je eens.
Ik zweef niet, ik genoot van deze weergaloze voetbalshowquote:Op zondag 18 december 2011 18:25 schreef Rickazio het volgende:
[..]
niet gaan zweven he, winst in rdam en je stond gwn 1ste
quote:Op zondag 18 december 2011 18:25 schreef Rickazio het volgende:
[..]
niet gaan zweven he, winst in Venlo en je stond gwn 1ste
Koploper worden en blijven tot na de laatste wedstrijdquote:Op zondag 18 december 2011 18:29 schreef ZaZoe het volgende:
Eerste wedstrijd na de winterstop AZ - Ajax, PSV dan de koploper?
IK DOE ME RIEM LOS VOOR DEZEEEEEquote:Op zondag 18 december 2011 18:30 schreef Akwasi het volgende:
VOETBAL VAN EEN ANDERE PLANEET WAS HET!
Winnen in Utrecht, is mogelijk voor PSV ja. Dus wie weet.quote:Op zondag 18 december 2011 18:29 schreef ZaZoe het volgende:
Eerste wedstrijd na de winterstop AZ - Ajax, PSV dan de koploper?
Winnen in Utrecht moet te doen zijnquote:Op zondag 18 december 2011 18:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Winnen in Utrecht, is mogelijk voor PSV ja. Dus wie weet.
quote:Op zondag 18 december 2011 18:30 schreef Akwasi het volgende:
VOETBAL VAN EEN ANDERE PLANEET WAS HET!
quote:zoefzoef2718 december 2011 om 18:45
Na een seizoenshelft balans opmaken. Ajax en Twente blijven selecties met meeste kwaliteit. PSV en az blijven eigenlijk outsider voor titel. Al met al moet Ajax kampioen kunnen worden, met alle blessures & CL wedstrijden veruit zwaarste gehad en heeft dus beste prestatie geleverd. Ajax speelt voorjaar altijd het beste. Ik zie het zonnig in.
De Alkmaarders kunnen sowieso wat leren van ALLE supportersgroepenquote:Op zondag 18 december 2011 19:08 schreef Harveo het volgende:
De supporters van Heereveen bleven wel allemaal zitten toen ze dik achter stonden. Kunnen de Alkmaarders nog wat van leren.
zit wat in, veel punten verloren in zware wedstrijden na CL wedstrijden. Zie Ajax nog wel kampioen worden, Twente is sowieso afgevallen. PSV anders inderdaad, die hadden sowieso de kwaliteit om met een paar acties kutwedstrijden te winnen en laten steeds meer zien ook daadwerkelijk samen te kunnen voetballen.quote:
beetje flauw dit, Alkmaar heeft geen supporters.quote:Op zondag 18 december 2011 20:32 schreef LDS het volgende:
[..]
De Alkmaarders kunnen sowieso wat leren van ALLE supportersgroepen
Jawel ik ken er één.quote:Op zondag 18 december 2011 20:45 schreef Adames het volgende:
[..]
beetje flauw dit, Alkmaar heeft geen supporters.
Hier heb je er nog 1quote:
quote:EFKA19 december 2011 om 10:02
Niet overdrijven. Had Dost de eerste kans van de wedstrijd verzilverd, dan had je een hele andere wedstrijd gehad.
quote:
Bij Ajax moet je niet kijken naar uit en thuis wedstrijden, maar naar 12:30 wedstrijden.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Clubs tegen top 10
AZ
Thuis: Ajax, Heerenveen, NAC, FC Twente, FC Groningen
Uit: Roda JC, Vitesse, PSV, Feyenoord
PSV
Thuis: Vitesse, Feyenoord, FC Twente, Heerenveen, AZ
Uit: FC Groningen, NAC, Ajax, Roda JC
FC Twente
Thuis: FC Groningen, Feyenoord, Roda JC, NAC, Ajax, Heerenveen
Uit: Vitesse, PSV, AZ
Ajax
Thuis: Roda JC, PSV, FC Groningen
Uit: AZ, Feyenoord, NAC, Heerenveen, FC Twente, Vitesse
Feyenoord
Thuis: Ajax, Vitesse, FC Groningen, NAC, AZ
Uit: PSV, FC Twente, Roda JC, Heerenveen
Ajax krijgt nog moeilijke uitwedstrijden
PSV krijgt de moeilijkste wedstrijden allemaal thuis, op Ajax-uit na.
AZ mag nog naar Vitesse, PSV en Feyenoord. Die zie ik niet winnen in Eindhoven en Rotterdam.
Twente en Feyenoord hebben het niet echt makkelijk of te moeilijk. Maar die zie ik geen kampioen worden.
1. PSV
2. Ajax
3. AZ / Twente
4. AZ / Twente
5. Feyenoord
6. Vitesse / Heerenveen
7. Vitesse / Heerenveen![]()
![]()
Feyenoord-uit, Utrecht-thuis, Excelsior-uit en ADO-uit.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Bij Ajax moet je niet kijken naar uit en thuis wedstrijden, maar naar 12:30 wedstrijden.
Feyenoord verwacht is sowieso puntverlies (gelijkspel dus). Utrecht is te doen (gelukkig thuis), Exelsior makkie, ADO is niks.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Feyenoord-uit, Utrecht-thuis, Excelsior-uit en ADO-uit.
Ajax moet wel naar het Avondje NAC. Hebben ze -in mijn beleving- slechte herinneringen aan.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Bij Ajax moet je niet kijken naar uit en thuis wedstrijden, maar naar 12:30 wedstrijden.
okequote:Op woensdag 28 december 2011 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Clubs tegen top 10
AZ
Thuis: Ajax, Heerenveen, NAC, FC Twente, FC Groningen
Uit: Roda JC, Vitesse, PSV, Feyenoord
PSV
Thuis: Vitesse, Feyenoord, FC Twente, Heerenveen, AZ
Uit: FC Groningen, NAC, Ajax, Roda JC
FC Twente
Thuis: FC Groningen, Feyenoord, Roda JC, NAC, Ajax, Heerenveen
Uit: Vitesse, PSV, AZ
Ajax
Thuis: Roda JC, PSV, FC Groningen
Uit: AZ, Feyenoord, NAC, Heerenveen, FC Twente, Vitesse
Feyenoord
Thuis: Ajax, Vitesse, FC Groningen, NAC, AZ
Uit: PSV, FC Twente, Roda JC, Heerenveen
Ajax krijgt nog moeilijke uitwedstrijden
PSV krijgt de moeilijkste wedstrijden allemaal thuis, op Ajax-uit na.
AZ mag nog naar Vitesse, PSV en Feyenoord. Die zie ik niet winnen in Eindhoven en Rotterdam.
Twente en Feyenoord hebben het niet echt makkelijk of te moeilijk. Maar die zie ik geen kampioen worden.
1. PSV
2. Ajax
3. AZ / Twente
4. AZ / Twente
5. Feyenoord
6. Vitesse / Heerenveen
7. Vitesse / Heerenveen![]()
![]()
NAC met het kunstlicht aan ? dan vrees ik het ergste ja .quote:Op woensdag 28 december 2011 22:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ajax moet wel naar het Avondje NAC. Hebben ze -in mijn beleving- slechte herinneringen aan.
Zie het wel goedkomen.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ajax moet wel naar het Avondje NAC. Hebben ze -in mijn beleving- slechte herinneringen aan.
Precies, goed gelezen!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:46 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Niemand wint daar in de avond en het labiele Ajax toevallig wel ?
niet snappen dat daar hele rare krachten kunnen loskomen in de avondquote:Op donderdag 29 december 2011 00:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Precies, goed gelezen!
Applausje voor jezelf!
Niet snappen dat jij er niks van snaptquote:Op donderdag 29 december 2011 00:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
niet snappen dat daar hele rare krachten kunnen loskomen in de avond
jij maakt volgens mij jezelf wijs dat ze ook kunnen winnen van Barcelona of niet ?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet snappen dat jij er niks van snapt
Dit bedoel ik dus ...quote:Op donderdag 29 december 2011 00:26 schreef vincerusso het volgende:
[..]
jij maakt volgens mij jezelf wijs dat ze ook kunnen winnen van Barcelona of niet ?
nee serieus, als Psv en Twente er verliezen , dan kan Ajax er ook zomaar verliezen.quote:
Jij ookquote:
Wat een aardige jongen ben jij tochquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond weer.
Om te beginnen met #adorod.
Fijne 2e seizoenshelft allen
Enige user met normale sociale vaardigheden. Hij valt daardoor ook een beetje buiten de boot tussen de overige autisten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat een aardige jongen ben jij toch![]()
Allemansvriend: Ajacied442
Grootste Feyenoord supporter: Ajacied442
Grootste PSV supporter: Ajacied442
Grootste Ajacied: Ajacied442
Grootste troll: Ajacied442
Grootste lapo hunter: Ajacied442![]()
Jij ook een fijne 2e seizoenshelft.
FINALE VAN TVOH MONGOL!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Kan best een leuke wedstrijd worden, maar ik ben toch bang dat ik maar 45 minuten zal kijken door VI op het grotendeels zelfde tijdstip.
Ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waar alleen de huisvrouwen naar kieken
Neem ik opquote:
Niet eens live kijkenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neem ik op. Mijn moeder is vanavond niet thuis en we kijken altijd samen, en die traditie wilde ik niet breken. Zeker niet met de finale.
Nee. Waar is trouwens de connectie met de eredivisiequote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:39 schreef j0rdiiii het volgende:
De favorieten van Ajacied422:
[..]
Kunnen die nog winnen?
Geen idee.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Waar is trouwens de connectie met de eredivisie
Wat vind je van Paul turner?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Waar is trouwens de connectie met de eredivisie
Geintje hoorquote:
Ik vind hem een klotestem hebben. Voor de rest natuurlijk goede gast buiten TVOH. Wel stemmen voor Hordijk hé.quote:
Hordijk? welke is dat..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geintje hoor
[..]
Ik vind hem een klotestem hebben. Voor de rest natuurlijk goede gast buiten TVOH. Wel stemmen voor Hordijk hé.
3-3quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is het nog een leuke pot? Ik weet dat 'ie zo al afgelopen is maar vraag het toch
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:18 schreef Ajacied422 het volgende:
vanavond
18:45 Graafschap - Heerenveen
19:45 Excelsior - NAC
20:45 Twente - RKC
Alle uitploegen ftw
Ga jij maar lekker Skyrim spelen.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:43 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker Skyrim spelen.
quote:
quote:
quote:
quote:
Wat is je moeder gaan doen dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:41 schreef Stevenzenl het volgende:
Vrouwtje de deur uit, Eredivisie weer begonnen, heerlijk weer een zaterdagavond voetbal kijken
Best kansloze zaterdagavond, maargoed
Heerenveen de bovenliggende partij zoals gewoonlijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Anyhow, heb de laatste 10 minuten gezien van graafschap - heerenveen, hoe was de eerste helft verder?
Gelukkig die penalty gekregen.quote:
Was toch geen geluk, Dost wil de bal op goal koppen maar krijgt duidelijk een duw.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:54 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Gelukkig die penalty gekregen.
Zomer missen ze niks aan.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:17 schreef tochweerhenk het volgende:
Volgende week Heerenveen dus sowieso zonder Janmaat en Zomer.
Wat een geluk voor de tegenstander.
FC Utrecht man. Daar wint elke Heaumeau vanquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:17 schreef tochweerhenk het volgende:
Volgende week Heerenveen dus sowieso zonder Janmaat en Zomer.
Wat een geluk voor de tegenstander.
Eerst miste hij, daarna scoorde hijquote:
Dan hadden Schmidt en Gouweleeuw ook wel eruit gemogen als Janmaat voor veel minder erg rood kreeg.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:28 schreef Insomnia_ het volgende:
De Graafschap kennende wordt het 2-0 voor Heerenveen.
Ja. RKC had al 5 van zulke overtredingen gemaakt en de eerste de beste van Twentekant wordt gelijk met geel bestraftquote:
Komt omdat hij een veelbelovende aanval stopte met een overtreding.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja. RKC had al 5 van zulke overtredingen gemaakt en de eerste de beste van Twentekant wordt gelijk met geel bestraft
haha iddquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:03 schreef Muto het volgende:
Die kinderen tegen die NAC-speler: lekker voor je. lekker voor je. lekker voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |