Bespaar je de moeite en bel de pizzabakker zou ik zeggen.quote:Overigens komt ze hoofdzakelijk om samen gezellig een filmpje te gaan kijken
Zou ik nog lekkerder vinden ook.quote:Op zondag 18 december 2011 15:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite en bel de pizzabakker zou ik zeggen.
haha, nouja goed, ze neemt zelf een toetje mee zegt ze. Dus om dan de pizzeria te bellen is ook weer zo.....zo.... ja zo....makkelijk eigenlijkquote:Op zondag 18 december 2011 15:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite en bel de pizzabakker zou ik zeggen.
het toetje is ze zelfquote:Op zondag 18 december 2011 15:47 schreef mikemareen het volgende:
[..]
haha, nouja goed, ze neemt zelf een toetje mee zegt ze. Dus om dan de pizzeria te bellen is ook weer zo.....zo.... ja zo....makkelijk eigenlijk
Onzin, je weet niet eens wat hij gaat kokenquote:
Dit.quote:
Wat een boefje hequote:Op zondag 18 december 2011 16:27 schreef Aleandra het volgende:
Filmpje kijken....... ja ja dat zal wel !!
hij kan ook een flinke winterpeen op tafel leggen?quote:Op zondag 18 december 2011 16:36 schreef Aleandra het volgende:
Oja, hij begint met het voorgerecht (oesters) en dan gaat ie door naar het toetje, hoofdgerecht slaat hij over want hij heeft eigenlijk pijn in zijn hand en kan geen aardappels schillen..........toch?
Ik heb gelukkig niet meer zoveel pijn aan mn handquote:Op zondag 18 december 2011 16:36 schreef Aleandra het volgende:
Oja, hij begint met het voorgerecht (oesters) en dan gaat ie door naar het toetje, hoofdgerecht slaat hij over want hij heeft eigenlijk pijn in zijn hand en kan geen aardappels schillen..........toch?
Veel Succes en we zien de foto's wel verschijnen!quote:Op zondag 18 december 2011 16:41 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig niet meer zoveel pijn aan mn hand![]()
Ik ga denk ik toch romantisch een stampotje maken. Sterker nog, ik zet t alvast op t vuur en als ze binnen is hoef ik alleen nog maar het gas aan te doen en lekker zoenen!! mmmm!
Daarna hup, stampen, kip snijt ze zelf maar. Daarna gaat ze lekker tegen me aan liggen en naar de Hangover kijken. Dan "hang" ik 'm er ook even "over" heen
En dan vergeet ie zijn aardappels, branden ze aan en wordt het alsnog een 'broodje worst'.quote:Op zondag 18 december 2011 16:41 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Ik ga denk ik toch romantisch een stampotje maken. Sterker nog, ik zet t alvast op t vuur en als ze binnen is hoef ik alleen nog maar het gas aan te doen en lekker zoenen!! mmmm!
Ik dacht dat hij zin had in andijvie?quote:Op zondag 18 december 2011 15:51 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Onzin, je weet niet eens wat hij gaat koken
haha, nou we hebben wel de film gekeken, maar er is flink wat speeksel uitgewisseldquote:Op zondag 18 december 2011 17:06 schreef Aleandra het volgende:
[..]
En dan vergeet ie zijn aardappels, branden ze aan en wordt het alsnog een 'broodje worst'.
Maar dat mag de pret niet drukken.
Eet smakelijk straks en veel 'kijk'plezier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |