1 | Geen troll, bagger, gescheld, Pics in richting van bagger |
WMquote:Op zondag 18 december 2011 15:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik wil die Nokia Lumia wel kopen. Als ie in het zwart is ofzo
Citeh - Arsenal jaquote:Op zondag 18 december 2011 15:26 schreef tochweerhenk het volgende:
Het echte voetbal begint pas over een uur.
Eet Janssen daar niet regelmatig?quote:Op zondag 18 december 2011 15:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vind je het gek dat de Eredivisie geen waarde heeft als je reclame's zoals die van de Burger King toestaat. Totaal geen kwaliteit
Johnny van Beukering zal wel zitten stralenquote:Op zondag 18 december 2011 15:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vind je het gek dat de Eredivisie geen waarde heeft als je reclame's zoals die van de Burger King toestaat. Totaal geen kwaliteit
Hmm Long Chicken met kaas. jam jamquote:Op zondag 18 december 2011 15:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2011 15:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kip met kaasquote:Op zondag 18 december 2011 15:29 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Hmm Long Chicken met kaas. jam jam
Da's al niet veel beterquote:Op zondag 18 december 2011 15:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewoon Android rom er op en goan
quote:Op zondag 18 december 2011 15:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's al niet veel beter(lees, ik kan er niet mee omgaan
)
Gaat moeilijk als ze 4 punten boven PSV staan.quote:Op zondag 18 december 2011 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV gaat straks AZ niet voorbij
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 18 december 2011 15:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als ze 4 punten boven PSV staan.
Oude wijn, nieuwe zakkenquote:Op zondag 18 december 2011 15:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, het is Windows Phone 7.5; compleet ander iets dan Windows Mobile.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |