1 | Geen troll, bagger, gescheld, Pics in richting van bagger |
WMquote:Op zondag 18 december 2011 15:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik wil die Nokia Lumia wel kopen. Als ie in het zwart is ofzo
Citeh - Arsenal jaquote:Op zondag 18 december 2011 15:26 schreef tochweerhenk het volgende:
Het echte voetbal begint pas over een uur.
Eet Janssen daar niet regelmatig?quote:Op zondag 18 december 2011 15:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vind je het gek dat de Eredivisie geen waarde heeft als je reclame's zoals die van de Burger King toestaat. Totaal geen kwaliteit
Johnny van Beukering zal wel zitten stralenquote:Op zondag 18 december 2011 15:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vind je het gek dat de Eredivisie geen waarde heeft als je reclame's zoals die van de Burger King toestaat. Totaal geen kwaliteit
Hmm Long Chicken met kaas. jam jamquote:Op zondag 18 december 2011 15:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2011 15:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kip met kaasquote:Op zondag 18 december 2011 15:29 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Hmm Long Chicken met kaas. jam jam
Da's al niet veel beterquote:Op zondag 18 december 2011 15:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewoon Android rom er op en goan
quote:Op zondag 18 december 2011 15:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's al niet veel beter(lees, ik kan er niet mee omgaan
)
Gaat moeilijk als ze 4 punten boven PSV staan.quote:Op zondag 18 december 2011 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV gaat straks AZ niet voorbij
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 18 december 2011 15:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als ze 4 punten boven PSV staan.
Oude wijn, nieuwe zakkenquote:Op zondag 18 december 2011 15:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, het is Windows Phone 7.5; compleet ander iets dan Windows Mobile.
Kost aardig wat geld om de bank warm te houden...quote:
5.5Mquote:
Bakkal >>>> Ferquote:Op zondag 18 december 2011 15:33 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
En Bakkal voor een prikkie gehaald
Als TD/RVC?quote:Op zondag 18 december 2011 15:33 schreef Smoofie het volgende:
Uhm. Co gaat weg bij FCT en gaat naar Ajax ?
nee manquote:Op zondag 18 december 2011 15:33 schreef Smoofie het volgende:
Hoe weet je dat? Heb je Van Gaal gesproken?quote:Op zondag 18 december 2011 15:33 schreef Smoofie het volgende:
geweldig gedaan door van Geelquote:Op zondag 18 december 2011 15:33 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
FC Den Bosch zoekt nog een nieuwe trainer voor volgend seizoenquote:Op zondag 18 december 2011 15:33 schreef Smoofie het volgende:
Of gewoon als LULquote:
Nu gehuurd toch? Zal volgens jaar wel gratis naar jullie toegaan.quote:Op zondag 18 december 2011 15:33 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Natuurlijk, want een elftal bestaat uit 1 manquote:Op zondag 18 december 2011 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
'Als Guidetti niet mee had gedaan, en Twente 3x had gescoord, was de stand heel anders geweest
Gelukkig was het een citaat.quote:Op zondag 18 december 2011 15:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Natuurlijk, want een elftal bestaat uit 1 man
Mocht Feijenoord ooit weer eens geld in kas hebben moeten ze hem maar meteen ontslaanquote:Op zondag 18 december 2011 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met weinig geld is ie een werelddirecteur
zonder bron, schrijf ik m aan jou toequote:Op zondag 18 december 2011 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig was het een citaat.
Dan kan hij mooi naar NACquote:Op zondag 18 december 2011 15:36 schreef eight het volgende:
[..]
Mocht Feijenoord ooit weer eens geld in kas hebben moeten ze hem maar meteen ontslaan
Als jij een kutje had was je een vrouwquote:Op zondag 18 december 2011 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
'Als Guidetti niet mee had gedaan, en Twente 3x had gescoord, was de stand heel anders geweest
Van mij mag hij.quote:Op zondag 18 december 2011 15:33 schreef Smoofie het volgende:
Niet...quote:Op zondag 18 december 2011 15:37 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Als jij een kutje had was je een vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik zit mijn bezoek uit te lachen. Huiskamer vol Twentesupportersquote:Op zondag 18 december 2011 15:38 schreef 3M1N3M het volgende:
Hoe zou Jojo voor haar TV zitten?
''OOOOOHHHHHH OHOHOHOH''?
quote:Op zondag 18 december 2011 15:38 schreef Radioheader het volgende:
De keeper voorkomt verder gezichtsverlies
Nog geen spanks gehad dan?quote:Op zondag 18 december 2011 15:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik zit mijn bezoek uit te lachen. Huiskamer vol Twentesupporters
Dat mag ik hopen, het heeft ons een goal gekostquote:
quote:Op zondag 18 december 2011 15:38 schreef Radioheader het volgende:
De keeper voorkomt verder gezichtsverlies
IN YOUR FACEquote:Op zondag 18 december 2011 15:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik zit mijn bezoek uit te lachen. Huiskamer vol Twentesupporters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |