Dat. Lijkt mij wel een toffe gozert. Maar om z'n looks gun ik het hem nietquote:Op zondag 18 december 2011 16:29 schreef alors het volgende:
Volgens mij is Jan Kooijman beste een chille gast, alleen haten mannen hem om zijn looks en omdat ie Gijpie zn Talent Award kreeg
jaloersquote:Op zondag 18 december 2011 16:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat. Lijkt mij wel een toffe gozert. Maar om z'n looks gun ik het hem niet
Zelfde heb ik met Arie Boomsma![]()
Arie Boomsma en looks?quote:Op zondag 18 december 2011 16:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik haat hem eerder dat ie smerige grappen ging maken over Gijp zijn depressie.quote:Op zondag 18 december 2011 16:29 schreef alors het volgende:
Volgens mij is Jan Kooijman beste een chille gast, alleen haten mannen hem om zijn looks en omdat ie Gijpie zn Talent Award kreeg
Ik vind ze geen van beide bijzonder qua looksquote:Op zondag 18 december 2011 16:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
rond 20:00 ergensquote:Op zondag 18 december 2011 16:32 schreef Swomp het volgende:
Het zal al vast 100x gevraagd zijn, maar hoelaat gingen ze het huis in ?
nee?quote:Op zondag 18 december 2011 16:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind ze geen van beide bijzonder qua looks
dan glijdt het niet wegquote:Op zondag 18 december 2011 16:33 schreef henkde_j het volgende:
Hebben ze die brievenbus weer niet aangepast? Waarom niet een met glijbaan?
Of twee brievenbussenquote:Op zondag 18 december 2011 16:33 schreef henkde_j het volgende:
Hebben ze die brievenbus weer niet aangepast? Waarom niet een met glijbaan?
Neu... De eerste vind ik veel teveel een jochie, de tweede heeft me teveel plaatjesquote:
Waarheden werden gesproken.quote:Op zondag 18 december 2011 16:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn favoriete album van het jaar. Ben Howard - Every Kingdom. Iedereen zou deze CD moeten hebben!
Die 2e komt halverwege weer ergens, zoals altijd.quote:
En dat weer gigantisch hypen natuurlijk.quote:Op zondag 18 december 2011 16:34 schreef Swomp het volgende:
[..]
Die 2e komt halverwege weer ergens, zoals altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |