quote:Zijn reet, thank you.
Op 01 september 2000 12:09 schreef Doc het volgende:Madeliefje
hoefde alleen maar no in d'r reet te steken
quote:WHOEHAHAHAHAHA sommige mensen bezorgen me echt gekneusde ribben van het lachen
Op 01 september 2000 12:16 schreef Doc het volgende:
En jij mag ook last krijgen van je nick![]()
![]()
![]()
quote:Mooi en doet het erg pijn? Ik hoop het, stuk onbenul
Op 01 september 2000 12:20 schreef Aneurism het volgende:
WHOEHAHAHAHAHA sommige mensen bezorgen me echt gekneusde ribben van het lachen
quote:Wat is Madelief nou voor een mietennaam! Een echte vent noemt zich niet 'Madelief'. Het blijft dus D'r reet! Homo
Op 01 september 2000 12:18 schreef Madeliefje het volgende:
Zijn reet, thank you.
quote:Denk 't wel ja. En gezellig als ik ook langs kom. Dacht het niet, nee
Op 01 september 2000 12:18 schreef SunChaser het volgende:
Doc, kom jij nog op de M&G morgen? Ik overweeg het nog. Niet dat ik het van jou laat afhangen, maar zou wel gezellig zijn denk ik.
quote:WHOEHAHAHAHAHAHAHAHA soms laat je me zo lachen dat ik niet meer bij kom, en dat terwijl je toch alleen maar niets nuttigs kan zeggen
Op 01 september 2000 12:25 schreef Doc het volgende:
Mooi en doet het erg pijn? Ik hoop het, stuk onbenul![]()
![]()
![]()
GRAPPIG vind ik dat
Zeg Doc reageer nog een keer, kan ik nog meer lachen
quote:alsof jij er een bent
Op 01 september 2000 12:26 schreef Doc het volgende:
Wat is Madelief nou voor een mietennaam! Een echte vent noemt zich niet 'Madelief'. Het blijft dus D'r reet! Homo![]()
![]()
quote:Nee niet als je dit humeur mee neemt
Op 01 september 2000 12:28 schreef Doc het volgende:
Denk 't wel ja. En gezellig als ik ook langs kom. Dacht het niet, nee![]()
![]()
Dan is het:
RUN DOC IS HERE!!
quote:Ik noem me dan ook Madeliefje, schat. Bovendien vind ik het niet leuk dat je over flikkers praat alsof het erg zou zijn om poot te zijn. Een bruinridder is ook maar een mens.
Op 01 september 2000 12:26 schreef Doc het volgende:
Een echte vent noemt zich niet 'Madelief'.
quote:Behalve als je ook nog moderator op fok bent natuurlijk
Op 01 september 2000 12:32 schreef Madeliefje het volgende:
Een bruinridder is ook maar een mens.
quote:Ja Doc je laat je psychopaa... ehm psychologen houding niet erg gelden hier
Ik noem me dan ook Madeliefje, schat. Bovendien vind ik het niet leuk dat je over flikkers praat alsof het erg zou zijn om poot te zijn. Een bruinridder is ook maar een mens.
quote:Kwam je maar niet meer bij, dan hoefde ik dit suf geleuter van jou niet aan te horen
Op 01 september 2000 12:29 schreef Aneurism het volgende:
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHA soms laat je me zo lachen dat ik niet meer bij kom, en dat terwijl je toch alleen maar niets nuttigs kan zeggen
quote:Jij durft niet eens naar een M&G te komen als sataN niet mee gaat
Op 01 september 2000 12:31 schreef Aneurism het volgende:
Nee niet als je dit humeur mee neemtDan is het:
RUN DOC IS HERE!!
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 01-09-2000 12:37]
quote:Nog erger, een verkleinwoordje als NICK
Ik noem me dan ook Madeliefje, schat. Bovendien vind ik het niet leuk dat je over flikkers praat alsof het erg zou zijn om poot te zijn. Een bruinridder is ook maar een mens.
En je wil zeker ook zeggen dat ze ook rechten hebben of zo
quote:Was het maar zo
Op 01 september 2000 12:37 schreef Aneurism het volgende:
DOC!!!! STOPPP!!!
* Aneurism lacht zich kapot
anders lach ik me dood!!!
quote:misschien ook zodat ik ieder moment je nu totaal kan negeren door gewoon een volgende post te lezen ipv een idioot die in mijn oren gaat schreeuwen over zijn ochtendhumeurtje zodat ik hem wel MOET in zijn bek uitlachen
Op 01 september 2000 12:36 schreef Doc het volgende:
Jij durft niet eens naar een M&G te komen als sataN niet mee gaat![]()
![]()
Nee dit is dan stukken beter
quote:Nee Docje. Dat zou overdreven zijn.
Op 01 september 2000 12:39 schreef Doc het volgende:
quote:Goed Doc ik wil nu weten of je dit echt meent, anders haal ik een admin erbij.
Nog erger, een verkleinwoordje als NICK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Kruip godverdomme terug in die stinkende klote baarmoeder van je lelijke,dikke moeder.
Op 01 september 2000 12:43 schreef Aneurism het volgende:
misschien ook zodat ik ieder moment je nu totaal kan negeren door gewoon een volgende post te lezen ipv een idioot die in mijn oren gaat schreeuwen over zijn ochtendhumeurtje zodat ik hem wel MOET in zijn bek uitlachen
quote:Dat voorspelt zware barensweeën. Sterkte.
Op 01 september 2000 12:46 schreef Aneurism het volgende:
Ik had namelijk een volwassen vent verwacht.
quote:Dan denk ik dat ik je echt nu totaal bok want lezen en schrijven kon ik al op mijn 5de nu jij weer!
Op 01 september 2000 12:48 schreef Doc het volgende:
Kruip godverdomme terug in die stinkende klote baarmoeder van je lelijke,dikke moeder.
En als je zelf niet wil trap ik je der wel in .
Ik heb het gevoel dat ik slimmer dan jou ben want ik kan al sinds me zesde lezen ,mischien dat jij het pas sinds een paar dagen kan en dat je het meteen op de computer gaat uit proberen,maar in iedergeval ik kan het al een tijdje .
En wie ben jij om te zeggen dat ik die naam niet mag gebruiken de kerstman,sinterklaas of Tupac zelf ??? nee dus houd je tering smoel .
Dus wie is hier nou de aap.
reageer graag snel terug .
fuck al that fake ass motherfuckers that can read sinds yesterday.
I'm out
quote:those.....
Op 01 september 2000 12:48 schreef Doc het volgende:
fuck al that fake ass motherfuckers that can read sinds yesterday.
I'm out
quote:Had het tegen Doc ja
Op 01 september 2000 12:54 schreef Aneurism het volgende:
whoeehahahahahahagoeie
Je had ook niet moeten gaan pitten Doc, dat krijg je er nu van
quote:Shit jullie zijn echt een stelletje stinkapen, jullie weten echt niet waar jullie het over hebben! Vooral die gozer van 13 die zich de Aneurism noemt. Ik bedoel gozer je hebt net leren lezen, je hebt zeker een maand geleden voor het eerst de naam tupac gehoord of niet? Ga naar je moeder jo, stinkaap! Je verdient het niet om die naam te dragen, fake ass! Ik kom hier later nog weleens op terug, want ditmoest gewoon even gezegt worden.
Op 01 september 2000 12:50 schreef Aneurism het volgende:
Dan denk ik dat ik je echt nu totaal bok want lezen en schrijven kon ik al op mijn 5de nu jij weer!
quote:
Op 01 september 2000 12:59 schreef Doc het volgende:
Shit jullie zijn echt een stelletje stinkapen, jullie weten echt niet waar jullie het over hebben! Vooral die gozer van 13 die zich de Aneurism noemt. Ik bedoel gozer je hebt net leren lezen, je hebt zeker een maand geleden voor het eerst de naam tupac gehoord of niet? Ga naar je moeder jo, stinkaap! Je verdient het niet om die naam te dragen, fake ass! Ik kom hier later nog weleens op terug, want ditmoest gewoon even gezegt worden.
WEAK MUTHAFUCKERS DON'T DESERVE TO BREATHE!!
dit is het onzin forum jongens, niet het 'scheld iedereen voor het ergste wat je kunt verzinnen' forum.....
quote:EN trouwens jullie blijven maar afvragen waarom ik hem blijf aanvallen en blijf zeggen dat hij fake is, kijk het boeit niet dat hij negen was toen Tupac stierf, het gaat er om dat hij alleen in Tupac geinteresseerd raakte door zijn mistirieuze dood en de alive theories, dat vindt ik fake, het gaat hem niet om de muziek dat is voor hem een bijzaak. Waarschijnlijk zijn jullie op de zelfde manier met Tupac in "aanraking" gekomen dus daarom willen jullie mij niet begrijpen, maar ja fuck it!
Op 01 september 2000 13:03 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[img]dit is het onzin forum jongens, niet het 'scheld iedereen voor het ergste wat je kunt verzinnen' forum.....
De reden is gewoon dat ik hem fake vindt en dat heeft niet met leeftijd te maken maar zijn houding en zijn manier van praten, hij moet open staan voor nieuwe kennis die ouderen zoals ik hem kunnen geven. RESPECT WEET JE??? Maar nu is het voor mij te laat, he fucked up, so he better back the fuck up.
EN over dat homo gedoe, dat is zielig man, toen ik zei: "ik ga je naaien" was dat natuurlijk niet letterlijk bedoeld jochie, ik bedoelde dat ik ging bewijzen dat jij fake bent, dan weet iedereen hoe je bent en dan ben je dus genaaid, want je kunt je hier dan niet meer anders voor doen, snap je ???
Anyway, hope y'all feel me now.
BOOYA!!
quote:Goed ik heb nog steeds geen antwoord gehad op mijn vraag, heb ik die niet snel genoeg ga ik naar een admin!
Op 01 september 2000 12:59 schreef Doc het volgende:
Shit jullie zijn echt een stelletje stinkapen, jullie weten echt niet waar jullie het over hebben! Vooral die gozer van 13 die zich de Aneurism noemt. Ik bedoel gozer je hebt net leren lezen, je hebt zeker een maand geleden voor het eerst de naam tupac gehoord of niet? Ga naar je moeder jo, stinkaap! Je verdient het niet om die naam te dragen, fake ass! Ik kom hier later nog weleens op terug, want ditmoest gewoon even gezegt worden.
WEAK MUTHAFUCKERS DON'T DESERVE TO BREATHE!!
Waar heb je het dan over? ik zie niet meer dan een kerel die zegt dat ie ouder is en denkt dat ie wijzer is, maar ondertussen merk ik daar rete weinig van!Die gozer die zich Aneurism noemt is geen dertien maar 18 en over een aantal dagen 19...
Tupac waarom zou ik die naam moeten kennen?
Cobain is A een stuk beter
B een stuk bekender
C Een stuk langer dood
D My style
Daarnaast zal ik heus wel een stuk korter lezen dan jou maar ik WEET wel wat ik schrijf!!Waarom zou ik niet Aneurism mogen heten?? Ik bezorg je anders behoorlijk een Vaatvernauwing!
OUWE LUL!!!!
GA DOOD EN LAAT EEN LANGE STERFROCHEL ACHTER, DAN HEB IK WAT OM VAN TE GENIETEN. WANNEER IK JE ZIEL UIT JE ZIELIGE TERE LIJFJE DRUK EN JE NEK DOORBIJT TOT JE HART TE ZWAK IS OM ZELF TE KLOPPEN
denk niet dat je met je GANGSTA shit kan aankomen! Moet je naar de west side of east side gaan: They will eat you alive!!!!
RASIST
quote:Vaak sterft een kolonie uit door voedselgebrek of een afzondering. Een totale konijnenpopulatie kan uitsterven op een eiland
Op 01 september 2000 13:03 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
dit is het onzin forum jongens, niet het 'scheld iedereen voor het ergste wat je kunt verzinnen' forum.....
quote:Aight, Annie dude, U know what U R??
Op 01 september 2000 13:10 schreef Aneurism het volgende:
Goed ik heb nog steeds geen antwoord gehad op mijn vraag, heb ik die niet snel genoeg ga ik naar een admin!Waar heb je het dan over? ik zie niet meer dan een kerel die zegt dat ie ouder is en denkt dat ie wijzer is, maar ondertussen merk ik daar rete weinig van!Die gozer die zich Aneurism noemt is geen dertien maar 18 en over een aantal dagen 19...
Tupac waarom zou ik die naam moeten kennen?
Cobain is A een stuk beter
B een stuk bekender
C Een stuk langer dood
D My style
Daarnaast zal ik heus wel een stuk korter lezen dan jou maar ik WEET wel wat ik schrijf!!Waarom zou ik niet Aneurism mogen heten?? Ik bezorg je anders behoorlijk een Vaatvernauwing!OUWE LUL!!!!
GA DOOD EN LAAT EEN LANGE STERFROCHEL ACHTER, DAN HEB IK WAT OM VAN TE GENIETEN. WANNEER IK JE ZIEL UIT JE ZIELIGE TERE LIJFJE DRUK EN JE NEK DOORBIJT TOT JE HART TE ZWAK IS OM ZELF TE KLOPPENdenk niet dat je met je GANGSTA shit kan aankomen! Moet je naar de west side of east side gaan: They will eat you alive!!!!
RASIST
JUST A SLAVE LIKE FAVA FLAVE
HAHA
Ik zie wat je doet gozer, een beetje lopen gaan dissen voor vermaak en dan pak je mij omdat je weer dat ik altijd wat te zeggen hebt en de grootste uitdaging hier ben, ok als je dat wilt moet je het zelf weten, liever heb ik een normale discussie, maar jou gierige ass wil weer ruzie en blijkbaar de rest ook want er wordt niks zinnigs gezegd!
Ok, ik mocht van jou het woord Sell Out niet gebruiken omdat ik niet zou weten waar het op slaat toch? Nou jochie Ill break it down 4 ya. Een Sell Out is iemand die weet dat er shit fout is, hij weet dat het niet goed gaat, maar hij laat het niet merken, hij doet net alsof het niet zo is, he's just pretendin. Dat doen jullie dus ook, jullie doen net of jullie een discussie op kunnen zeten als ik niet zo veel ruzie maakte hier, nou maak ik een paar weken geen ruzie, gebeurt er poep! helemaal niks, en DAN NOG houden jullie vol dat het hier best wel eens een leuke discussie kan worden, wat gebeurt er? Die aap van een Public Enemy ziet dat er geen discussie komt en gaat mij dissen om deze post vol te krijgen, aha that; s what y'all like, weer wat geleerd PE guy! Shit y'all ain't on my level.
Ok en dan zeg je dat ik hier met een discussie moet komen, wat moet met jullie discusseren dan?? Alsof jullie mij wat over Tupac kunnen leren>?? Shit, ik doe neit arrogant dat is gewoon zo, jullie moeten met vragen komen en misschien als ik jullie weer begin te respecteren, dan antwoord ik wel en leren jullie weeer wat, dus loop nou niet te lullen dat ik hier met de vragen moet komen, kan ik ze zelf weer beatnwoorden zeker, of kunnen jullie ze effe voor me opzoeken bij een of andere site, nee dank je. Better reconize who the rookies are, aight??
So shit zeg, heb ik die gozer weer effe flink gedist.......
LATER,
quote:Als je het over mij hebt dat ik Tupac goed vind heb je het echt fout. En kom nou gauw niemand heeft respect voor een LUL als jou die de grootste bullshit uitkraamt!
Op 01 september 2000 13:06 schreef Doc het volgende:
EN trouwens jullie blijven maar afvragen waarom ik hem blijf aanvallen en blijf zeggen dat hij fake is, kijk het boeit niet dat hij negen was toen Tupac stierf, het gaat er om dat hij alleen in Tupac geinteresseerd raakte door zijn mistirieuze dood en de alive theories, dat vindt ik fake, het gaat hem niet om de muziek dat is voor hem een bijzaak. Waarschijnlijk zijn jullie op de zelfde manier met Tupac in "aanraking" gekomen dus daarom willen jullie mij niet begrijpen, maar ja fuck it!De reden is gewoon dat ik hem fake vindt en dat heeft niet met leeftijd te maken maar zijn houding en zijn manier van praten, hij moet open staan voor nieuwe kennis die ouderen zoals ik hem kunnen geven. RESPECT WEET JE??? Maar nu is het voor mij te laat, he fucked up, so he better back the fuck up.
EN over dat homo gedoe, dat is zielig man, toen ik zei: "ik ga je naaien" was dat natuurlijk niet letterlijk bedoeld jochie, ik bedoelde dat ik ging bewijzen dat jij fake bent, dan weet iedereen hoe je bent en dan ben je dus genaaid, want je kunt je hier dan niet meer anders voor doen, snap je ???
Anyway, hope y'all feel me now.
BOOYA!!
Ik had het er over dat jij zei dat homo's straks nog om rechten gaan vragen.
Dat is rasisme, en er staat in de POLLS dat je daarvoor word gekickt wat ik nu heel graag zie gebeuren!!
quote:Tuurlijk heeft de homofiele medemens ook rechten. Wil je dat soms in twijfel trekken?
Op 01 september 2000 13:14 schreef Aneurism het volgende:
Als je het over mij hebt dat ik Tupac goed vind heb je het echt fout. En kom nou gauw niemand heeft respect voor een LUL als jou die de grootste bullshit uitkraamt!Ik had het er over dat jij zei dat homo's straks nog om rechten gaan vragen.
Dat is rasisme, en er staat in de POLLS dat je daarvoor word gekickt wat ik nu heel graag zie gebeuren!!
Ok stelletje kutmongolen die alles van mij lopen te quoten, shit! Stelletje gieren. First off, Jaap met jou had ik geen beef weet je maar nu je me probeert aftezeiken raad ik je aan een stap terug te nemen gozer. ik bedoel Jaap je zit wel op de goede weg maar je bent er niet. Je weet wel het een en ander van Tupac en je hebt volgnes mij ook wel respect voor hem. Maar dat kut kind van een tupac fan>? Die gozer kan echt mijn kont likken! Die gozer is zo fuckin nep. I don't like fake ass bitches like U claimin they love Pac, but when it's on U gonna be the coward runnin away with ya ass whooped! U feel me? Probaly not, cuz U R a fake ass bitch. Het moet gewoon gezegd worden weet je. Jullie moeten mij hier niet zien als tha hater ofzo, want ik ben alleen uit op dat kleine bijdehante kut jochie die denkt alles te zijn en die eigenlijk poep weet. Ik bedoel toen Tupac stierf was jij 9!! Je bent nu toch 13, je hebt het zelf gezegd op tupac.com, dus ontken het niet jochie! Hoe kun je jezelf dan godverdomme een grote fan van tupac noemen als je hem nooit heb gekent toen hij nog leefde plus je weet echt niks als je denkt dat fake ass Puff Daddy, Tupac heeft vermoord. Damn Hell no, he ain't got guts, just like U! I suggest u better start kissin Puffy's but! Cuz y'all the same kind:FAKE ASS BITCHES!!
En ga nou niet weer proberen bijdehand te doen want op dit gebied ben ik untouchable, ja! So don't even think bout fuckin with me!
BETTER RECONIZE!!
M.O.B. >>>>> 662!!!!!!!
quote:Dus homo's zijn een apart ras? Hoe politiek correct.
dat homo's straks nog om rechten gaan vragen.
Dat is rasc?isme
quote:En oja, wat ik ook nog wilde zeggen
Als je het over mij hebt dat ik Tupac goed vind heb je het echt fout. En kom nou gauw niemand heeft respect voor een LUL als jou die de grootste bullshit uitkraamt!Ik had het er over dat jij zei dat homo's straks nog om rechten gaan vragen.
Fuck U bitch,
Ga je moeder beffen ofzo man, shit. Je kent Tupac al een paar jaar, ja whatever! Toen je negen was zeker, toen kon je net lezen man. WAt een kneus ben jij zeg. En waarom loop je nou mijn woorden te stelen. Ik zeg dat jij alles van internet hebt en vervolgens zeg jij datzelfde over mij, get your own!! Biatch! Punk ass juvenile!
En wat je nou weer loopt te lullen man te fake voor woorden check: Fake ass zei:
",want ik wist het wel maar ik wou alleen weten of jij het wist"
WHATEVER!! Wat is dat nou voor kneuze reden en je hebt het nu toch gezien, Ik wist het toch kutaap!
En dan zeg je nog eens dat het wel 'lang duurde' voordat ik het antwoord had, ik bedoel denk je nou echt dat ik hier dagelijks kijk ofzo, ik heb ook nog een leven weet je, ik ga niet als jij de hele tijd achter de computer zitten en te lopen faken en bijdehand te lopen doen, nee ik ben hier alleen omdat ik jou punk ass tegen kwam.
GET A LIFE!! Stop messin around, cuz U gonna lose this one!
Still Smokin'
quote:Ja, maar ik heb je kundig weten te ontlopen. Zou het me morgen weer lukken?
Op 01 september 2000 13:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
zeg Doc, was jij nu ook in Wageningen?
quote:Nee ik was niet aan het dissen zoals jij het noemt, ik was zoals jij het noemt just fooling around!
Op 01 september 2000 13:13 schreef Doc het volgende:
Aight, Annie dude, U know what U R??JUST A SLAVE LIKE FAVA FLAVE
HAHA
Ik zie wat je doet gozer, een beetje lopen gaan dissen voor vermaak en dan pak je mij omdat je weer dat ik altijd wat te zeggen hebt en de grootste uitdaging hier ben, ok als je dat wilt moet je het zelf weten, liever heb ik een normale discussie, maar jou gierige ass wil weer ruzie en blijkbaar de rest ook want er wordt niks zinnigs gezegd!
Ok, ik mocht van jou het woord Sell Out niet gebruiken omdat ik niet zou weten waar het op slaat toch? Nou jochie Ill break it down 4 ya. Een Sell Out is iemand die weet dat er shit fout is, hij weet dat het niet goed gaat, maar hij laat het niet merken, hij doet net alsof het niet zo is, he's just pretendin. Dat doen jullie dus ook, jullie doen net of jullie een discussie op kunnen zeten als ik niet zo veel ruzie maakte hier, nou maak ik een paar weken geen ruzie, gebeurt er poep! helemaal niks, en DAN NOG houden jullie vol dat het hier best wel eens een leuke discussie kan worden, wat gebeurt er? Die aap van een Public Enemy ziet dat er geen discussie komt en gaat mij dissen om deze post vol te krijgen, aha that; s what y'all like, weer wat geleerd PE guy! Shit y'all ain't on my level.
Ok en dan zeg je dat ik hier met een discussie moet komen, wat moet met jullie discusseren dan?? Alsof jullie mij wat over Tupac kunnen leren>?? Shit, ik doe neit arrogant dat is gewoon zo, jullie moeten met vragen komen en misschien als ik jullie weer begin te respecteren, dan antwoord ik wel en leren jullie weeer wat, dus loop nou niet te lullen dat ik hier met de vragen moet komen, kan ik ze zelf weer beatnwoorden zeker, of kunnen jullie ze effe voor me opzoeken bij een of andere site, nee dank je. Better reconize who the rookies are, aight??So shit zeg, heb ik die gozer weer effe flink gedist.......
LATER,
TUPAC???
PUBLIC ENEMY???
ze kunnen me beide geen ass schelen dus als je me ergens niet mee kan dissen (gangsta nerd!)dan is het dat wel!!
Wat ik nou nog steeds niet hoor PIK is of jij een vieze rasist bent of niet!
quote:Rascist......
Op 01 september 2000 13:24 schreef Aneurism het volgende:
Ik pak jou niet, ik pak liever iets vrouwelijksEngerd
Wat ik nou nog steeds niet hoor PIK is of jij een vieze rasist bent of niet!
quote:Werkelijk? Ennehh, je kunt al lezen sinds je vijfde?
eerst dacht ik dat je gewoon aan het kloten was
quote:Ik betwijvel het
Op 01 september 2000 13:23 schreef Doc het volgende:
Ja, maar ik heb je kundig weten te ontlopen. Zou het me morgen weer lukken?
quote:Zielig klein oud mannetje, besef je niet met wat voor waanideeen je aan het rondspuiten bent!
Op 01 september 2000 13:21 schreef Doc het volgende:
En oja, wat ik ook nog wilde zeggenFuck U bitch,
Ga je moeder beffen ofzo man, shit. Je kent Tupac al een paar jaar, ja whatever! Toen je negen was zeker, toen kon je net lezen man. WAt een kneus ben jij zeg. En waarom loop je nou mijn woorden te stelen. Ik zeg dat jij alles van internet hebt en vervolgens zeg jij datzelfde over mij, get your own!! Biatch! Punk ass juvenile!
En wat je nou weer loopt te lullen man te fake voor woorden check: Fake ass zei:",want ik wist het wel maar ik wou alleen weten of jij het wist"
WHATEVER!! Wat is dat nou voor kneuze reden en je hebt het nu toch gezien, Ik wist het toch kutaap!
En dan zeg je nog eens dat het wel 'lang duurde' voordat ik het antwoord had, ik bedoel denk je nou echt dat ik hier dagelijks kijk ofzo, ik heb ook nog een leven weet je, ik ga niet als jij de hele tijd achter de computer zitten en te lopen faken en bijdehand te lopen doen, nee ik ben hier alleen omdat ik jou punk ass tegen kwam.
GET A LIFE!! Stop messin around, cuz U gonna lose this one!
Still Smokin'
Wat moet ik van internet afhalen? dat je de grootste lul van FOK bent en dat je niet normaal kan reageren?! Over tupac hoef ik niets te weten, ik wil immers geen kneus als jouw zijn! Dus ik weet echt niet waar je het over hebt, NIRVANA IS ANDERS DAN TUPAC LUL
en ik kon op mijn 5de al een stuk meer dan dat jij nu kan.
Spreek nederlands lul anders kan ik je niet verstaan, want engels kan je al helemaal niet
quote:Ik ben af en toe wat naive,
Op 01 september 2000 13:29 schreef Madeliefje het volgende:
Werkelijk? Ennehh, je kunt al lezen sinds je vijfde?
quote:Ik een racist? Waarom zou ik een racist zijn? Waar heb ik racistische uitlatingen gedaan?
Nee ik was niet aan het dissen zoals jij het noemt, ik was zoals jij het noemt just fooling around!
Ik pak jou niet, ik pak liever iets vrouwelijks stick with your own kind stupid!
Trouwens eerst dacht ik dat je gewoon aan het kloten was, maar ik krijg steeds meer de indruk dat je gewoon mot zoekt.Nou dat doe je maar met je wijf die je ballen paars trapt zodat je geen a meer durft te zeggen.TUPAC???
PUBLIC ENEMY???
ze kunnen me beide geen ass schelen dus als je me ergens niet mee kan dissen (gangsta nerd!)dan is het dat wel!!Wat ik nou nog steeds niet hoor PIK is of jij een vieze rasist bent of niet!
En by the way
HAHA, Guess we got a fuckin war going on now, huh??
Never thought my homey would get involved huh??? Dumbass!
WHEN WE RIDE, OUR ENEMIES DIE!!!
Better watch your back, little ass muthafucker!! U gonna feel the wrath of my homey and me. We gonna bomb on your ass!
Gozer (13-jarige mietje) je bent en blijft gewoon te laag voor mij, ik weet dan ook niet waarom ik uberhaupt al post met zo'n mietje als jij, maar goed blame it on the liqouer!!! Je bent gewoon zo fuckin zielig, maar ja : NO MERCY!! Imma whoop yo ass!!! Klein kut mannetje, en ga nou niet lopen zeiken dat ik het niet alleen kan ofzo, omdat nu mijn homey erbij is, want voor dat hij hier was had ik je ook al meerdere keren genaaid! Alleen nu is het wat eerlijker weet je? Twee Bossplaya's tegen de cowards!!
(Sorry dat ik zoveel engels ertussen gooi, want ik weet dat je erg erg erg slecht in engels ben toch?)
En wat zeik je nou man, dat ik "iets meer weet dan jij" Shit dat is zacht uitgedrukt man, jij weet poep! poep!!!!! Je hebt toch gezien watvoor informatie ik gelijk verschafte, ik heb jou nog niks nieuws zien vertellen hoor, dumb ass greedy muthafucker!
En dan blijf je, net als Lucifer al zei, mijn zinnen stelen! Alles wat ik tegen je zeg herhaal je tegen mij, shit dat is laag man. U TOOK MY STYLE!!
LITTLE MAN, DON'T FUCK AROUND WITH REAL G 's
QUICK TO SNATCH YOUR UGLY ASS OFF THE STREET, SO FUCK PEACE!!!
En dan lopen er nog steeds een paar van die gasten te zeiken dat we hier alleen maar lopen te schelden en te dissen en dat ik niks anders kan. Je zag het toch je vroeg om info en je kreeg het. Maar aangezien dat kleine mannetje hier nog niet is weggerot, kunnen we geen zinnige discussie houden. Dat jochie moet optieften! En snel, klein zielig kutmannetje, fuck U!!
Als julllie wat willen weten of leren, vraag het dan, dan laat ik zien dat ik meer weet dan dat kleine ventje......
THEY TRY TO PLAY THE KING, BUT THE ACE IS BACK!!!!
quote:Geloof het nou maar
Op 01 september 2000 13:32 schreef Aneurism het volgende:
Ik ben af en toe wat naive,
geloof namelijk niet dat mensen zOOOO zielig kunnen reageren
quote:ja, het respect vooor vrouwen druipt hiervan af...
Ik pak jou niet, ik pak liever iets vrouwelijks ...
quote:Kom kom, Aneurism. Je hoeft jezelf niet zo naar beneden te halen. Op zich zeg je best zinnige dingen, maar ik vind Doc ook wel vrij overtuigend, de laatste paar posts.
Ik ben af en toe wat naive
Tell dem bitches ta no dissin on you, man!
ROFL. Shit (=Engels), beste topic van het jaar!!!
quote:Gozer, je bent zo een ongeloofelijke tering kut aap.
Ik ben af en toe wat naive,
geloof namelijk niet dat mensen zOOOO zielig kunnen reageren
IK GA JE ZO HARD NAAIEN NU, DAT JE SPONTAAN GAAT JANKEN, check it..
Heb je geen fuckin brains ofzo, je kleine miezerige kut kop, blijft maar denken wat te zijn hier. Je blijft me herhalen man, shit!! Dat mijn homey, hier nu is is gewoon toeval! Ik liet hem dat domme zielige kutstukje wat je op het 'tupac message board"had gepost lezen en hij schoot spontaan in de lach, toen kwam ik hier, ik zag hoe fake je was en liet het aan hem zien, hij volgt je al de hele tijd, alleen begint hij nu pas met posten. Even over dat domme stukje wat je hebt gepost bij tupac board, wacht nog niet huilen eerst verder lezen. Ik heb besloten om dat stukje hier maar eens te posten, want gelukkig heb ik het nog, kunnen de anderen ook eens lachen! Ons jochie Ben werd daar zo vernederd door de rest, ik heb hem gelijk daar nooit meer gezien, hopelijk gebeurt hier hetzelfde, check it: hij is de Dutch Tupac fan en kijk wat hij heeft geposted, vooral op de spelling leten ok? komt ie........
Author Topic: is Tupac death or alive discus with me and others
THA DUTCH PAC FAN
P l a y a
From:Heemskerk,Noord-Holland,Netherlands
Registered: Mar 2000
posted March 18, 2000 01:51 AM
--------------------------------------------------------------------------------
No no Tupac isn't dead .
He is alive man .
Why??? there are so much reasons why he is alive , i don't believe he's dead do you ???
------------------
killuminati
P l a y a
From:Glasgow, Scotland
posted March 18, 2000 06:12 AM
--------------------------------------------------------------------------------
aint too many people respondin hear but i aint sure if he is alive.
THA DUTCH PAC FAN
P l a y a
posted March 18, 2000 07:31 AM
Paisiaint man .
I have yust made it today so thats why nobody have seen it .
------------------
THA DUTCH PAC FAN
P l a y a
posted March 18, 2000 07:37 AM
I no it for sure that he is alive .
I mean there are so many reasons and so many facts .
Some say that they have seen him,thats bullshit .
Oké he's alive but have seen him .
IP: 212.64.41.60
Smokey
P l a y a
From:
Registered: Feb 2000
posted March 18, 2000 10:04 AM
There are no "facts" that prove he is alive, just theories.
MISSPAC
P l a y a
From:Holland
posted March 18, 2000 12:13 PM
I AGREE WITH SMOKEY.EVERYONE CAN MAKE UP THEORIES, THE QUESTION IS 'DO YOU BELIEVE IN THEM?'
PEACE
THA DUTCH PAC FAN
P l a y a
posted March 18, 2000 12:29 PM
His second artist name Makaveli .
Makaveli was a man that was hiding 7 years for his enemies .
And after that came back.
Watch the number 7.
1.He died after zeven days in the hospital .
2.He blowd his last breath out at the time
4.03 4+0+3=7
3.In the clip of "To Live and die in L.A" he was wearing hoes that came out after his dead .
4.7 months after his death his album All Eyez On me came out .
5. some people have seen him if its true i don't no .
6.He died when he was 25 2+5=7.
And there are many reasons more .
And i will stil believe he is alive .
But Misspac in which place of Holland do you live .
ik ben zelf namelijk ook nederlander dus daarom en hoe oud ben je trouwens
------------------
JG
B o s s p l a y a
From:Texas
Registered: Feb 2000
posted March 18, 2000 01:00 PM
DUTCH:
Niccolo Machiavelli never faked his death...
1) He died on the seventh day he was in the hospital... so what? It's called respitory failure.
2) he must be alive then, I can't argue with that, (sarcasm)
3) I don't think so... prove it.. and if he did, sometimes celebrities get advances on products.
4) No... All Eyez On Me came out long before his death...
5) I did just a second ago... he's in my house.
6) I'm 17... 1 x 7 = 7 What does this mean?
It's a fact Pac is dead.. What you all name is either fabricated bullshit or is just coincidental type of shit that proves nothing.
quote:Het is een bepaalde groepering waarover rasistische opmerkingen kunnen komen net als doc deed
Op 01 september 2000 13:17 schreef Madeliefje het volgende:
Dus homo's zijn een apart ras? Hoe politiek correct.
Trouwens Doc ik denk dat je de verkeerde voor je hebt
ik ben
A:nog nooit op een site van Tupac geweest
B:nooit een cd gekocht
C:Ik hoopte dat hij dood ging want zijn gelul slaat nergens op
D: Volgens de wet ben ik 18 jaar dus was ik ehm 14 toen hij stierf
E:Een echte Nirvana fan ben die schijt heeft aan jou en Tupac Shakur ofzo
DUS STERF WEAK FOOL
* Peppi-en-Kokki hebben er trouwens geen flauw idee van waar het over gaat, maar de scheldwoorden zeggen genoeg.....
quote:Oei. Pas maar op Doc. This one is out of your league.
Op 01 september 2000 13:40 schreef Aneurism het volgende:
Doc ik denk dat je de verkeerde voor je hebt
quote:
vooral op de spelling leten ok?
quote:Denk je nou echt niet dat je ras(c)istische hier beter door discriminerende kunt vervangen?
Het is een bepaalde groepering waarover rasistische opmerkingen kunnen komen net als doc deed
quote:Jochie luister nou, je bent echt hopeloos! mag je wel van je moeder naar Tupac luisteren, is Tupac niet te geweldadig voor zo'n kneusje als jij? Bijdehand kut mannetje!
Het is een bepaalde groepering waarover rasistische opmerkingen kunnen komen net als doc deedTrouwens Doc ik denk dat je de verkeerde voor je hebt
ik ben
E:Een echte Nirvana fan ben die schijt heeft aan jou en Tupac Shakur ofzoDUS STERF WEAK FOOL
STAY DUMB!!!!!!!!! BIATCH!!!
SHORTY WANNA BE A FAKE ASS (that's U)!!
Denk je nou gelijk dat je wat bent ofzo, nu al die apen jou kont likken? Shit man, ain't no peace! it's fuckin WAR!! Je wil niet meer reageren, omdat je gewoon in je broek schijt! Je bent gewoon fuckin bang, omdat er hier eens iemand is die veel meer over Tupac weet dan jij! Klein miezerig kutmannetje die je er bent. Doe maar !! Negeer me maar! I know who the realest is!!
Fuck U lil Bitch!!
quote:En voordat ik het vergeet wil ik het volgende nog even kwijt:
Het is een bepaalde groepering waarover rasistische opmerkingen kunnen komen net als doc deedTrouwens Doc ik denk dat je de verkeerde voor je hebt
ik ben
E:Een echte Nirvana fan ben die schijt heeft aan jou en Tupac Shakur ofzoDUS STERF WEAK FOOL
He gozers,
Luister ten eerste ben ik 17! Vier jaar ouder dan die Tupac fan, hiero, hij moet dus wat respect tonen, al is het alleen om dat ik ouder ben dan hem. Ik heb geen ruzie met de rest van jullie, maar ik snap niet dat jullie zijn kont blijven kussen! Ik als een persoon die Tupac al jaren volgt voel me gewoon vernederd door zo iemand als hij. Hij kent Tupac pas en loopt te claimen dat hij alles weet en hem door en door kent. EN je hoort mij hier niet zeggen dat ik het meeste weet ofzo, ik heb geen eigendunk, ik voel me gewoon op een hoger level dan die Tupac fan van 13! Snappen jullie dat of niet? Ik bedoel ik vind het best dat hij Tupac fan is, maar hij moet niet overdrijven, hij moet een hoop over Tupac leren als hij zich een echte fan wilt noemen, en dus moet ie wat respect tonen, voor diegene die dat al wel weten, ok? Hope I made myself clear! AND STOP QUOTING MY SHIT!!
DEATHROW'S FINEST!!
quote:Nou, zo gek is dat toch niet? Trek het je maar niet aan Aneurism. Ik ben eerlijk gezegd ook best onder de indruk van Doc's 2Pac kennis, al ben ik dan niet zo'n grote fan als jij.
Op 01 september 2000 13:46 schreef Doc het volgende:
Je bent gewoon fuckin bang, omdat er hier eens iemand is die veel meer over Tupac weet dan jij!
quote:Ik weet echt niet waar je het over hebt
Op 01 september 2000 13:33 schreef Doc het volgende:
Ik een racist? Waarom zou ik een racist zijn? Waar heb ik racistische uitlatingen gedaan?En by the way
HAHA, Guess we got a fuckin war going on now, huh??
Never thought my homey would get involved huh??? Dumbass!WHEN WE RIDE, OUR ENEMIES DIE!!!
Better watch your back, little ass muthafucker!! U gonna feel the wrath of my homey and me. We gonna bomb on your ass!Gozer (13-jarige mietje) je bent en blijft gewoon te laag voor mij, ik weet dan ook niet waarom ik uberhaupt al post met zo'n mietje als jij, maar goed blame it on the liqouer!!! Je bent gewoon zo fuckin zielig, maar ja : NO MERCY!! Imma whoop yo ass!!! Klein kut mannetje, en ga nou niet lopen zeiken dat ik het niet alleen kan ofzo, omdat nu mijn homey erbij is, want voor dat hij hier was had ik je ook al meerdere keren genaaid! Alleen nu is het wat eerlijker weet je? Twee Bossplaya's tegen de cowards!!
(Sorry dat ik zoveel engels ertussen gooi, want ik weet dat je erg erg erg slecht in engels ben toch?)
En wat zeik je nou man, dat ik "iets meer weet dan jij" Shit dat is zacht uitgedrukt man, jij weet poep! poep!!!!! Je hebt toch gezien watvoor informatie ik gelijk verschafte, ik heb jou nog niks nieuws zien vertellen hoor, dumb ass greedy muthafucker!
En dan blijf je, net als Lucifer al zei, mijn zinnen stelen! Alles wat ik tegen je zeg herhaal je tegen mij, shit dat is laag man. U TOOK MY STYLE!!
LITTLE MAN, DON'T FUCK AROUND WITH REAL G 's
QUICK TO SNATCH YOUR UGLY ASS OFF THE STREET, SO FUCK PEACE!!!
En dan lopen er nog steeds een paar van die gasten te zeiken dat we hier alleen maar lopen te schelden en te dissen en dat ik niks anders kan. Je zag het toch je vroeg om info en je kreeg het. Maar aangezien dat kleine mannetje hier nog niet is weggerot, kunnen we geen zinnige discussie houden. Dat jochie moet optieften! En snel, klein zielig kutmannetje, fuck U!!Als julllie wat willen weten of leren, vraag het dan, dan laat ik zien dat ik meer weet dan dat kleine ventje......
THEY TRY TO PLAY THE KING, BUT THE ACE IS BACK!!!!
Ik woon inderdaad in Noord Holland maar Heemskerk heb ik nog nooit bezocht en Hilversum is de plek waar ik verblijf
Dertien ben ik al 5 jaar niet meer en ik denk niet dat jij nog erg clean bent
Dus vertel op! Wat heb je gebruikt!
Ik quote strax het stukje wel waar ik bezwaar op heb.
Je zal ongetwijfeld meer weten van Tupac, en daar ben ik trots op.
Ik weet niet hoe ziek je bent maar zoek hulp Doc! Dit meen ik echt! Als je leest wat ik schrijf maak ik duidelijk dat ik geen reet om 2pac geef en dat ik er eerst alleen maar humor in zag. Nu vind ik je de grootste klootzak op aarde, en wanneer ik je zie zal ik je gore kop van je romp af rukken en in je gapende wonden schijten!
Ik vind dat je erg ver gaat
liev zijn!
geen flames!
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 01-09-2000 14:01]
quote:En Aneurism is lief natuurlijk
Op 01 september 2000 13:53 schreef Aneurism het volgende:
Nu vind ik je de grootste klootzak op aarde, en wanneer ik je zie zal ik je gore kop van je romp af rukken en in je gapende wonden schijten!Ik vind dat je erg ver gaat
quote:Shit, deze http://www.fokforum.nl/profile.fok?id=3092
Op 01 september 2000 13:53 schreef Aneurism het volgende:
Ik weet echt niet waar je het over hebtIk woon inderdaad in Noord Holland maar Heemskerk heb ik nog nooit bezocht en Hilversum is de plek waar ik verblijf
Dertien ben ik al 5 jaar niet meer en ik denk niet dat jij nog erg clean bent
Dus vertel op! Wat heb je gebruikt!Ik quote strax het stukje wel waar ik bezwaar op heb.
Je zal ongetwijfeld meer weten van Tupac, en daar ben ik trots op.
Ik weet niet hoe ziek je bent maar zoek hulp Doc! Dit meen ik echt! Als je leest wat ik schrijf maak ik duidelijk dat ik geen reet om 2pac geef en dat ik er eerst alleen maar humor in zag. Nu vind ik je de grootste klootzak op aarde, en wanneer ik je zie zal ik je gore kop van je romp af rukken en in je gapende wonden schijten!
Ik vind dat je erg ver gaat
Ik kan wel weer opnieuw beginnnen, maar dat zou opvallen? Of toch niet? Bij Annie weet je het nooit...
quote:TADAA
Nog erger, een verkleinwoordje als NICK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
RASIST!!!
kijk op de eerste pagina van dit topic
quote:En over welk RAS heb je het dan?
Op 01 september 2000 13:57 schreef Aneurism het volgende:
TADAARASIST!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 01-09-2000 14:01]
quote:Ik concludeer er hoogstens uit dat Doc betwijfelt dat verkleinwoordjes rechten hebben.
Op 01 september 2000 13:57 schreef Aneurism het volgende:
quote:Wie heeft er inspiratie nog als je 'full quotes' hebt
Op 01 september 2000 13:57 schreef bogus het volgende:
Er is geloof nog wel een topic opgediept, misschien kun je daar nog wat extra inspiratie uit putten.
Zelden zo gelachen op Fok!
Mijn complimenten, heren entertainers!
quote:Oh dus jij wilt beweren dat jij niet rasistisch tegen een groepering bent geweest.
Op 01 september 2000 14:00 schreef Doc het volgende:
En over welk RAS heb je het dan?
Joden zijn ook een groepering als je iemand k*tjood noemt is dat rasisme dus...
quote:Sorry dat ik de pret onderdruk maar ik neem aanstoot tegen Doc's taal!
Op 01 september 2000 14:03 schreef bogus het volgende:
This one's for the Hall of Fame!Zelden zo gelachen op Fok!
Mijn complimenten, heren entertainers!
quote:En ?
Op 01 september 2000 14:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Jongens, kan het wat minder?
quote:"Doc's taal" Hmmm...
Op 01 september 2000 14:07 schreef Aneurism het volgende:
Sorry dat ik de pret onderdruk maar ik neem aanstoot tegen Doc's taal!
En trouwens, dit draagt alleen maar bij aan de pret hoor!
quote:Tara aangezien jij ook mag slotten etc.
quote:
Op 01 september 2000 14:08 schreef Madeliefje het volgende:
En ?
Je pleit er zelf voor dat we op een bedrijfsachtige manier de site gaan runnen. Probeer bij Veronica de struktuur maar eens te vragen. Gaan ze je toch lekker zeggen dat je je met je eigen zaken moet bemoeien.
Waar krijgt een user mee te maken ?
Met posts. En die kan 'ie doen mbv gezond verstand en evt de policy ernaast.
Zolang dat op die manier gebeurt heeft een user verder alleen te maken met moderator-wissels, en we waren er al over uit dat dat niet volgens het 'laat de users stemmen' principe kan omdat dan de meest populaire persoon moderator zou worden in plaats van de meest geschikte.
quote:Ik ga me niet mengen in dit topic, ik vraag gewoon of jullie ervoor willen zorgen dat het niet uit de hand loopt.
Op 01 september 2000 14:09 schreef Aneurism het volgende:
Tara aangezien jij ook mag slotten etc.
Kan je de reacties op het eerste deel van deze topic lezen van Doc en kijken of hij rasistische beweegredenen heeft tegenover de Homogroepering??
quote:Kan zijn dat ie daar naartoe wil, maar dat is dan toch een misvatting. Moderators worden niet gekozen uit de vriendenkring.
Op 01 september 2000 14:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik pleiten voor bedrijfsvoering?
Danny en ted misschien, ik heb nooit iets daarover gezegd volgens mij.
Ik snap je niet hoor, ik probeer het wat in te dammen, dat het niet uit de hand loopt, da's all.
Door mijn 'kan het wat minder' weten de users dus dat ze niet te ver moeten gaan
quote:* Er sprake is van het plaatsen van illegale zaken als warez, mp3\'s, racisme of links hiernaar
Op 01 september 2000 14:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ga me niet mengen in dit topic, ik vraag gewoon of jullie ervoor willen zorgen dat het niet uit de hand loopt.
Goed dit zijn de Polls ik vind de teksten van Doc op pagina 1 Rasisme en op pagina 2 kwetsend
Ik neuk mijn moeder namelijk nooit, ik ben Doc niet!
Ik vind het dergelijk uit de hand gelopen dat er meerdere malen Polls zijn overtreden terwijl ik geen kwade intenties had. Dit heb ik naderhand zeer duidelijk gemaakt aan Doc en Doc gaat door.
Het oordeel is of AAN jou of aan de moderator die de feedback gaat lezen als jij geen actie onderneemt
quote:Of we starten er een Poll over.
Op 01 september 2000 14:20 schreef Aneurism het volgende:
* Er sprake is van het plaatsen van illegale zaken als warez, mp3\'s, racisme of links hiernaar
* Er sprake is van berichten die doelbewust kwetsend zijn voor anderen of links hiernaarGoed dit zijn de Polls ik vind de teksten van Doc op pagina 1 Rasisme en op pagina 2 kwetsend
Ik neuk mijn moeder namelijk nooit, ik ben Doc niet!Ik vind het dergelijk uit de hand gelopen dat er meerdere malen Polls zijn overtreden terwijl ik geen kwade intenties had. Dit heb ik naderhand zeer duidelijk gemaakt aan Doc en Doc gaat door.
Het oordeel is of AAN jou of aan de moderator die de feedback gaat lezen als jij geen actie onderneemt
quote:Dit schreef Danny ooit, wat wil je hiermee zeggen?
Op 01 september 2000 14:16 schreef Madeliefje het volgende:
Kan zijn dat ie daar naartoe wil, maar dat is dan toch een misvatting. Moderators worden niet gekozen uit de vriendenkring.
Verbal heb ik nog nooit ontmoet, havoc 1x, digger 2 of 3 keer, raiden ken ik nauwelijks.
De enige die ik ECHT goed ken van de modjes is Knorretje, maar als die nog niet geschikt is voor seksualiteit dan weet ik 't ook niet meer.
quote:Nou eh
Op 01 september 2000 14:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dit schreef Danny ooit, wat wil je hiermee zeggen?
quote:Vertel, oh schone bloem, heeft U alle kwoots bewaard?
Op 01 september 2000 14:25 schreef Madeliefje het volgende:
Nou ehTARAraboemdijee
, "Da's toevallig, vind je niet?"
quote:Nee mevrouw
Op 01 september 2000 14:30 schreef yvonne het volgende:
Vertel, oh schone bloem, heeft U alle kwoots bewaard?
quote:TARA is wat sneller dan Annie, die het volgens mij NOG STEEDS niet door heeft...
Op 01 september 2000 14:25 schreef Madeliefje het volgende:
Nou ehTARAraboemdijee
, "Da's toevallig, vind je niet?"
BTW
Beste Annie,
Maar welk RAS heb je het nou over?
Denk je dat "Homoos" een ras is of zo?
Met "Homoos" worden meestal mensen aangeduidt die van die sexuele geaardheid zijn dat ze het liefst met mensen van het eigen geslacht sex hebben. Dat heeft zeer weinig met rassen te maken.
quote:Eigenlijk ben ik heel aardig
Op 01 september 2000 14:33 schreef Madeliefje het volgende:
Nee mevrouwYvonne
. Ik zat aan m'n quotum, maar deze zal ik eeuwig koesteren. 'Schone bloem'. Wat aardig van u.
quote:O ja, is dat zo gozer,
Op 01 september 2000 14:07 schreef Aneurism het volgende:
Sorry dat ik de pret onderdruk maar ik neem aanstoot tegen Doc's taal!
DEATHROW'S FINEST!!
(of had ik deze al gebruikt?)
quote:Nee! Stommerd
Op 01 september 2000 14:30 schreef yvonne het volgende:
Vertel, oh schone bloem, heeft U alle kwoots bewaard?
quote:Dat treft. Ik ook! Hmzzzz.
Op 01 september 2000 14:41 schreef yvonne het volgende:
Eigenlijk ben ik heel aardig
Heeeey wacht even?!?!?!?
Dat komt uit een ander topic.
Probeer je me in de maling te nemen of zo?
quote:BTW ANITA
Op 01 september 2000 14:37 schreef Doc het volgende:
TARA is wat sneller dan Annie, die het volgens mij NOG STEEDS niet door heeft...BTW
Beste Annie,
Maar welk RAS heb je het nou over?
Denk je dat "Homoos" een ras is of zo?
Met "Homoos" worden meestal mensen aangeduidt die van die sexuele geaardheid zijn dat ze het liefst met mensen van het eigen geslacht sex hebben. Dat heeft zeer weinig met rassen te maken.
Ik zie nu in wat voor een zielig ventje je bent en zal me niet verder tot jouw niveau verlagen!
Aneurism
quote:Right on Modderfokker. You Go Boy! Don't even go there. Peace.
Op 01 september 2000 14:43 schreef Doc het volgende:
AND STOP QUOTING MY SHIT!!
quote:Nee hoor, dat heet disco.... discroma..... dickso...... ow jah, discriminatie.
Op 01 september 2000 14:46 schreef Aneurism het volgende:
BTW ANITA
ik heb het over groeperingen en iemand daarvan beledigen is een rasist als degene zijn geaardheid gebruikt om te kwetsen heet dat ook rasisme.Ik zie nu in wat voor een zielig ventje je bent en zal me niet verder tot jouw niveau verlagen!
Aneurism
quote:Heeeel goed, eindelijk iemand met net zo'n goed geheugen als ik
Op 01 september 2000 14:45 schreef Madeliefje het volgende:
Dat treft. Ik ook! Hmzzzz.Heeeey wacht even?!?!?!?
quote:nee, meer meer meer
Doc mijn complimenten, dit was nog leuker dan the topic gangasta rap. Wat zal jij een lol gehad hebben. Dus toch een van je leukste dagen ??
quote:Wat mijn serieuze reply betreft zie:
Op 01 september 2000 14:46 schreef Aneurism het volgende:
BTW ANITA
ik heb het over groeperingen en iemand daarvan beledigen is een rasist als degene zijn geaardheid gebruikt om te kwetsen heet dat ook rasisme.Ik zie nu in wat voor een zielig ventje je bent en zal me niet verder tot jouw niveau verlagen!
Aneurism
En wat was nou je bedoeling in dat topic?
Mij te laten bannen omdat jij dom bent?
quote:Yep, ik werd wakker met een excelent humeur en dat is alleen maar beter geworden
Op 01 september 2000 14:57 schreef Zusje het volgende:
nee, meer meer meerDoc mijn complimenten, dit was nog leuker dan the topic gangasta rap. Wat zal jij een lol gehad hebben. Dus toch een van je leukste dagen ??
[edit: o shit ik geef een verkeerde reply: ik wil dus zeggen dat ik nog steeds een kuthumeur heb en ONGELOVELIJK boos ben op Annie
]
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 01-09-2000 15:02]
quote:Oooooooooooooooh, dat is gemeen!
Op 01 september 2000 14:45 schreef Madeliefje het volgende:
Dat treft. Ik ook! Hmzzzz.Heeeey wacht even?!?!?!?
quote:You made my day punk
Op 01 september 2000 15:00 schreef Doc het volgende:
Yep, ik werd wakker met een excelent humeur en dat is alleen maar beter geworden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
thanks darlink
ik vinnet eigenlijk wel zielig
Bedankt Doc!
quote:Een of andere homo uit Afrika.
Op 01 september 2000 16:51 schreef Re het volgende:
wie is tupac?
quote:AIDS dus
Op 01 september 2000 16:58 schreef Love Mae King het volgende:
Een of andere homo uit Afrika.
quote:ja, of verhongering
Op 01 september 2000 17:05 schreef Re het volgende:
AIDS dus
quote:iets te hoog lood gehalte?
Op 01 september 2000 17:12 schreef Zusje het volgende:
of dorst
quote:maar het belangrijkste is.....hij is zo dood als maar kan. Een win-win situatie!
Op 01 september 2000 17:14 schreef Re het volgende:
iets te hoog lood gehalte?
quote:hoop dat hij dan geen aneurisma heeft gehad
Op 01 september 2000 17:22 schreef Love Mae King het volgende:
maar het belangrijkste is.....hij is zo dood als maar kan. Een win-win situatie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |