jaaaaaaaa een meisje!!! wat superquote:Op zondag 18 december 2011 13:02 schreef Zoë23 het volgende:
mag er in de op (meisje) achter mijn naam?
quote:Op zondag 18 december 2011 13:30 schreef bitterend het volgende:
[..]
jaaaaaaaa een meisje!!! wat super![]()
quote:Op zondag 18 december 2011 15:03 schreef Kyara het volgende:
ik ben weer thuis
Urine was 0,25, bd goed en bloed ook. Pillen blijven slikken en koest houden en dan dinsdag weer bd meten op de poli.
quote:Op zondag 18 december 2011 15:03 schreef Kyara het volgende:
ik ben weer thuis
Urine was 0,25, bd goed en bloed ook. Pillen blijven slikken en koest houden en dan dinsdag weer bd meten op de poli.
We weten het wel, maar zeggen niksquote:Op zondag 18 december 2011 18:01 schreef Soempie het volgende:
DF, klinkt goed zo, die laatste loodjes. Weet je trouwens of het een jongen of meisje wordt (sorry als het al gevraagd is...)?
Hier ook. Maar nu ben ik wel extra benieuwd of je straks twee jongetjes hebt of een meisje en jongen. Lijkt me alletwee zo leuk.quote:Op zondag 18 december 2011 18:36 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
We weten het wel, maar zeggen niks
Pannenkoeken heb ik toevallig gisteren gegeten, en heb er nog een stapeltje liggenquote:Op zondag 18 december 2011 18:48 schreef Orea het volgende:
Octo! Hup, aan de pannenkoekenop een Ananas zitten
traplopen enzovoorts!!
Kyara, fijn dat je weer thuis bent!
Dat gevoel had ik vorige week vrijdag ook. Op mijn buik dan, maar die herkenning van vorige keer. Dat waren ook golfjes en pieken van zo'n 10-15sec en dan zo'n 3a4 minuten ertussen. Tijdens een warme douche waren ze weg, en na die avond ook niet meer terug gezien.quote:Op zondag 18 december 2011 18:51 schreef octopussy het volgende:
Het voelt als een enigszins pijnlijk verkramping van de liezen en schaamstreek, straalt een beetje uit naar de bovenbenen. Ik had bij Hannah's ook beenweeen dus dat komt me wel bekend voor. Alleen toen waren de weeën kunstmatig opgewekt dus misschien toch wel een beetje anders.
Het komt ook wel in golfjes, maar wel korte.
Ik wacht af. Als het hevig wordt of er komt echt goede regelmaat in dan ga ik wel even bellen met het ziekenhuis. Heb niet zoveel zin om voor jan lul daar heen te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar kvind t nu behoorlijk min..
Dat wist ik nietquote:Op zondag 18 december 2011 19:59 schreef Deepfreeze het volgende:
Vervelend zoe. Hoorde van een longarts dat het door de hormonen komt. Die zorgen dat een zwangere al iets hyperventileert, en als je gevoelig bent, heb je soms pech. Bij mij was het na een paar weken weer over. Hopelijk trekt het bij jou ook weg!
Jullie raden maar. Nog 15 dagen tot de 41+1 van Chris.. Dan horen jullie wel meer
Wel fijn dat je er uiteindelijk geen last meer van had.quote:Op zondag 18 december 2011 21:23 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik had het tussen de weeën door. Maar dat is eigenlijk de tijd om juist bij te komen. Uiteindelijk naar zkh ingestuurd voor pijnstilling, maar daar was ik dus al van het hypoventileren af.
Vreselijk was voor mij niet het goede woord. Eerder onhandig
ja je moet ook iemand anders aan je muts laten breien, duhquote:Op zondag 18 december 2011 20:43 schreef octopussy het volgende:
Oh pff Zoe, wat vervelend dat hyperventileren. Misschien is het dan wel handig om wat ontspanningstechnieken te leren om je ademhaling onder controle te houden. Zeker bij de bevalling wel zo nuttig.
Mignonne, het is alweer afgezaktIk ga maar weer een muts breien
Heb het de vorige keer niet gedaan en eigenlijk wel een beetje spijt van gehad. Vandaar dus nu maar gelijk aangemeld!quote:Op maandag 19 december 2011 09:00 schreef Zoë23 het volgende:
Labelloo; spannend!! en wat goed dat je mee doet aan MvM
Klopt ook wel, heb alleen niet zoveel geduldquote:Op maandag 19 december 2011 09:00 schreef Kyara het volgende:
Spannend Labelloo, volgens mij is 10 weken ook wel de normale termijn bij de vk.
quote:Op maandag 19 december 2011 09:00 schreef Kyara het volgende:
Hier geen gerommel in elk geval en gezien de ctg scans van de afgelopn dagen verwacht ik ook geen spontane bevalling op korte termijn. De kleine is wel lekker druk en heeft ook weer uigebouwd de afgelopen dagen. Maar volgens manlief is hij zijn spullen aan het pakken om zo langzamerhand uit hotel mama uit te kunnen checken
Aaahw!quote:Op maandag 19 december 2011 09:00 schreef Kyara het volgende:
Ik had hele mooie post gemaakt, is ie weg
Heerlijk geslapen in mijn eigen bedje. Helaas wel vroeg op omdat de hulp er is. Maar morgen lekker uitslapen.
Hier geen gerommel in elk geval en gezien de ctg scans van de afgelopn dagen verwacht ik ook geen spontane bevalling op korte termijn. De kleine is wel lekker druk en heeft ook weer uigebouwd de afgelopen dagen. Maar volgens manlief is hij zijn spullen aan het pakken om zo langzamerhand uit hotel mama uit te kunnen checken
Veel plezier met vertellen Katy!
Spannend Labelloo, volgens mij is 10 weken ook wel de normale termijn bij de vk.
Klopt idd!quote:Op maandag 19 december 2011 09:11 schreef Kuukske het volgende:
Hé maar Labello, las ik het nou goed en ben je een kloon?
Hmmm, vis heb ik ook nog liggen bedenk ik me net... Moet vast lukken om iets in elkaar te knutselen voor vanavond...quote:Op maandag 19 december 2011 10:16 schreef Kuukske het volgende:
Bloemkool. Zulcks een toeval. Dat eten wij ook, met zalm dan weliswaar. Oh, en een wijs besluit om je niet buiten te begeven.
En dan zijn de billen van jouw beeb al groter dan de billen van de mijne! Denk ik.:D En dan zit ik ook nog eens bevallingstopics te lezen.quote:Op maandag 19 december 2011 11:05 schreef Soempie het volgende:
Xanteh, welkom!
Katy, hoe reageerden ze op je werk? Hoop dat ze positief zijn!Maar durf na al die rare verhalen hier niet direct te roepen: veel plezier met vertellen..
Flugel, hoe is het nu met je planning voor je werk? Nog even thuis? Of is dit je thuiswerkdag?
Kyara, wat lief, uitchecken..
Kuuks, dat stemmetje komt hier ook binnen. Ook als ik bedenk hoe groot die billen zijn die hier in m'n buik heen en weer wiebelen...aargh, dat moet er ook nog uit!!!
Ik viel tegen kwart over 4 pas in slaap. Maar mocht er iets beginnen hier dan post ik wel hoor.quote:
Ook daar probeer ik me ontzettend aan vast te houden inderdaad.quote:Op maandag 19 december 2011 11:09 schreef Asyniur het volgende:
Dat bevallen komt helemaal goed hoor!
Probeer je er niet te druk om te maken. Als het echt zo vreselijk was, dan ging niemand voor een 2e (of 3e of...).
JD vond het ook leuk! 's Avonds nog lekker na liggen ouwebetten. En ook bij hem komt echt het besef van.. Ja.. het wordt nu wel heel echt. Dat gepraat over fases en ademhalingstechnieken.quote:Op maandag 19 december 2011 11:09 schreef Soempie het volgende:
![]()
Wat vond JDude?
[..]
Ik viel tegen kwart over 4 pas in slaap. Maar mocht er iets beginnen hier dan post ik wel hoor.
quote:Op maandag 19 december 2011 11:32 schreef Soempie het volgende:
Kuuks, je moet me niet meer op ideeen brengen hoor. Nu zit ik huilend vanaf deel 1 de bevallingsverhalen te lezen.Mooohoojooi.
Ik heb ook 2 paar spijkerzolen gekocht vorig jaar die je om je schoenen aantrekt, ze helpen echt hoor, ziet er alleen niet uit haha echt lelijk is het maarja trek ze wel aan als het nodig is.quote:Op maandag 19 december 2011 10:19 schreef Xanteh het volgende:
Ik hoorde van een vriendin van mij dat je bij de anwb van die anti-slipzolen voor onder je schoenen kan halen? Weet niet of dat echt veilig is natuurlijk. Jammer genoeg denk ik aan dat soort dingen als het te laat is
Kan ik trouwens in de OP? Uitgerekend op 21 april en we weten niet wat het wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Ahhuh.quote:
Tinu post überhaupt niet vaak, dus ik zal me hier vaker meldenquote:Op maandag 19 december 2011 14:59 schreef Soempie het volgende:
IARL, hoi!Gaat tinu hier ook meeposten of jij vooral?
Ja, dat is wel een goede. Ik ben niet zo van de naalden en het prikken en ik kreeg dus een infuusingang. Ze probeert het eerst in mijn polsen maar dat ging niet (rollende aders of zoiets) en ik durfde niet te kijken dus uiteindelijk zat ik met een infuusingang in mijn linkerhand. Alleen ben ik linkshandig en dat was dus echt NIET handig....... Waren ze even vergeten te vragen.....quote:Op maandag 19 december 2011 15:07 schreef Fee-nix het volgende:
Oja Soemp, ik zou voor jou (toch?) nog tips bedenken van de cursus.
t Belangrijkste wat ik heb meegekregen gisteren is: ga er niet klakkeloos van uit dat de artsen 'de experts' zijn. Tuurlijk hebben zij er voor gestudeerd, maar jij kent je eigen lijf als geen ander en weet wat je voelt. Vertrouw daarop. En durf dus te communiceren met de artsen. Stel vragen. Ook je partner kent jou beter dan de dokters en kan aan je zien of je het nog trekt of in paniek bent e.d., laat hem je spreekbuis naar de artsen zijn.
Als de artsen een ingreep voorstellen: vraag om extra tijd. Bespreek de redenen voor de ingreep. De voor- en nadelen van het wel doen en van het niet doen. Zo vertelde de docente gisteren dat er een keer een cursiste was die ze wee-opwekkers wilden geven omdat het 'nu toch wel moest gaan opschieten'. Bij doorvragen bleek dat dit was omdat de wisseling van de dienst er aan kwam...
Leuk leuk leuk! Ben nu al benieuwd naar de namen, * Troel loves joodse namenquote:Op maandag 19 december 2011 14:32 schreef iamredleader het volgende:
Zo, ook maar even hier posten
Mijn vrouw en ik verwachten #2, een broertje of zusje voor ons zoontje Jair. Uitgerekende datum 18 mei
Mogen Tinuviel en iamredleader daarom in de OP?
Ja je zult wel bij het echocentrum moeten zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 19:52 schreef SupremeEvil het volgende:
Ja, Breda! Moet naar de St Ignatiusstraat dienk k, vk is "Het Zomerhuis" ( weet nog niet welke dame, afspraak is in Teteringen)
Mijn verloskundige heeft jammergenoeg ook geen echoapparaat.quote:Op maandag 19 december 2011 19:44 schreef SupremeEvil het volgende:
Is dat niet raar? Dat de vk geen echo apparaat heeft, ik dacht dat ze die standaard hoorden te hebben. Of nou ja, dat leek me logisch. Bij die van ons krijg je ook een formulier mee en moet je een afspraak maken bij een andere locatie... Maar dat is denk ik als je weet hoever je bent. En anders hoop ik dat we dat ook nog voor morgen kunnen inplannen, want we zijn zo benieuwd
Met de drieling gaat alles goed. Ze worden om de twee weken volgens mij helemaal gecheckt in Rotterdam, dus das een flink eindje rijden vanuit Zeeland. Ze was de eerste 16 weken supermisselijk maar nu gaat het goed. Ze is alleen heeeeel snel moe, dus bezoek mag tussen 11 en 14 komen, en daarna is het weer 'rustig-aan-doen-tijd'. De kids komen waarschijnlijk wel een stuk vroeger, ergens in februari ofzo... Ze hoopt ze zolang mogelijk bij zich te houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Sam1993 op 19-12-2011 21:02:24 ]2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Waarom twijfel je aan BV? Ik ben niet van de maffia ofzo hoor, maar als jullie het financieel lastig hebben zou ik zeker een poging wagen of het lukt... Babyvoeding is echt heel erg duur...quote:Op maandag 19 december 2011 20:55 schreef Sam1993 het volgende:
Pure Evil: zo lees ik al dat ik blijkabar al meer heb dan dat ik echt relevant vond xd Maar ook al een paar dingen waar ik inderdaad niet aan gedacht heb.
dp: Vriend wil het liefste borstvoeding maari k begin enorm te twijfelen eraan. denk dat ik inderdaad start met flesvoeding ook al is borstvoeding financieel logischer voor ons.
Dankjewel alvast!
Oh ik weet niet hoever je van de grens met duitsland af woont, maar flesvoeding is hier volgens mij goedkoper (maar ik heb al een tijdje niet opgelet wat het nou in NL kost, als ik eerlijk ben) anyway, 3,99 voor 600 gram pak babyvoeding hier bij de NETTO in duitsland.quote:Op maandag 19 december 2011 20:58 schreef PureEvil het volgende:
ik had altijd flessen van de kruidvat, en daar passen dus de spenen van kruidvat op, maar ook die duurdere, van dodie enzo.
Ik weet niet hoedat je tegenover 2ehands dingen staat? Want hydrofielluiers zou je misschien bij iemand in de familie kunnen lenen? of op marktplaats?
@ Roosje, waskom is onnodig.....
rectaal thermomether is dan wel weer handig, hebben ze ook bij de kruidvat ofzo, is iets van 3/4 euro dacht ik.
Ja als je het zo bekijkt is het inderdaad een aaridg bedrag. ik kijk hier meestal per week omdat ik zoveel mogelijk van vriend zijn leefgeld(65) rond wil komen om wat ik binnekrijg als extra te behouden. Nu gaat dat super goed met zijn tweeen maar straks word dat vast heeel moeilijk of zelfs zo goed als onmogelijk Dus dat zou dan weer een groot plsupunt zijn van de bv. Toch maar eens gaan verdiepen dan.quote:Op maandag 19 december 2011 21:04 schreef flugeltje het volgende:
Een euro of 6/7 ben je sowieso wel kwijt aan een pak voeding van eigen merk (wij hadden in het begin hypoallergeen van Nutrilon, die was zelfs 16 euro) Je doet gemiddeld een week met een pak, dus tel maar uit. Het lijkt niet veel, maar als je een beperkt budget hebt is 't altijd aan iets anders ook te besteden
quote:Op maandag 19 december 2011 21:10 schreef oeke het volgende:
Boh, even tussendoor hoor, ben nog steeds aan het werk, al vanaf 9.30 vanochtend. Glukkig wel met een dinerpauze van anderhalf uur ertussen.
Maar dit is al de vierde lange dag op een rij die ik maak. Ik hoop dat al die stress en drukte niet al teveel effect heeft op de baby.
De vorige keer zei de vk dat het kleiner was dan ze verwachtte met deze termijn en dat blijft maar door mijn hoofd spoken.
Ik weet niet zo goed waarom ik dit neerzet want ik kan toch niks aan de situatie veranderen nu, maar blegh...
Ja dat is ook zo maar wel erg moeilijk aangezien ze heel veel bij haar moeder is die dit niet nodig lijkt te vinden. Heb al een gehad speentje vergeten mee te nemen na tilburg. mijn moeder is van menign dan jankt ze ma een keer goed ma dit was echt een hel.. (verwarrend voor zon kleintje bij de een wel ander neit. dus dan toch maar een nieuwe kopen heb er inmiddels wel 10 liggen...quote:Op maandag 19 december 2011 21:09 schreef Deepfreeze het volgende:
Qua speen, mijn zoontje had erg veel zuigbehoefte. Dus die had na een paar dagen al een fopspeen, anders was het niet te doen. Afwennen was met 9 maand 1dag gedoe. Dus ik zou zeggen, alleen aan beginnen als echt nodig, maar niet teveel over panikeren.
Rond de 2 is het vaak lastiger. Maar kun je wel met beloningsdingen aan de slag. En verder: doorzetten, hoe moeilijk ook.
Als je je teveel zorgen maakt is het misschien ook fijn als je tussendoor even naar de verloskudnige kan om te kijken of het al gegroeid is. wanneer kan je er weer heen?quote:Op maandag 19 december 2011 21:10 schreef oeke het volgende:
Boh, even tussendoor hoor, ben nog steeds aan het werk, al vanaf 9.30 vanochtend. Glukkig wel met een dinerpauze van anderhalf uur ertussen.
Maar dit is al de vierde lange dag op een rij die ik maak. Ik hoop dat al die stress en drukte niet al teveel effect heeft op de baby.
De vorige keer zei de vk dat het kleiner was dan ze verwachtte met deze termijn en dat blijft maar door mijn hoofd spoken.
Ik weet niet zo goed waarom ik dit neerzet want ik kan toch niks aan de situatie veranderen nu, maar blegh...
Zwangerdoos van etos heb ik zaterdag opgehaald. prenetal heb ik de bon van liggen (maar zit in heerlen) dus ngo even wachten tot ik voro meer erheen moet. die van krudivat en babypark wist ik nog niet Dankje!quote:Op maandag 19 december 2011 21:11 schreef PureEvil het volgende:
punt van mij was eigenlijk, misschien zit er meer in zo'n pak? 800 gram ofzo? En is het dan wel de moeite om heen en weer te rijden naar duitsland voor die voeding? Want aan benzinekosten wordt niet gedacht...
En toch even over de verzorgingsproducten hoor, bij de action kun je voordelig de shampoo/badspul/olie/wasgel halen, en ook billendoekjes. Misschien een tip?
Hmz, flugeltje, dan zijn ze toch wel wat duurder geworden volgens mij, in 2/3 jaar tijd, die huismerk voeding.![]()
Sam, heb je trouwens al die gratis dozen al aangevraagd? de blije doos van de prenatal, de doos van de etos, en de kruidvat tas?
en bij babypark kun je een catalogus aanvragen, en dan krijg je gratis een paar witte sokjes erbij.
Voor de andere dingen (kleding/kleerhangers) die je nu niet nodig hebt, zou je eens kunnen rondkijken op de koninginnenmarkt, bij ons wordt er altijd ontzettend veel babyspul aangeboden voor weinig
Ik hoop vooral door nu even door te stomen dat ik in de eerste week van januari even een paar dagen met mijn familie in een vakantiehuisje kan zitten.quote:Op maandag 19 december 2011 21:10 schreef flugeltje het volgende:
Heb je enig idee van de vooruitzichten? Komt er een rustiger tijd aan voor je?
Wel een beetje op jezelf passen he? Dat verlof heb je gewoon nodig... Natuurlijk is het fijn dat je projecten zo goed lopen, maar liever nu wat rust inbouwen dan straks instorten en helemaal niets meer kunnen...quote:Op maandag 19 december 2011 21:15 schreef oeke het volgende:
[..]
Ik hoop vooral door nu even door te stomen dat ik in de eerste week van januari even een paar dagen met mijn familie in een vakantiehuisje kan zitten.
Alhoewel ik mijn hart ervoor vasthoud.![]()
Toch iets teveel hooi op de vork en dan in januari weer een nieuw project, dus dat stoomt wel even door. Ik hoop dat ik uberhaupt 4 weken verlof kan nemen, ik begin het angstige vermoeden te krijgen dat het er 2 of 3 gaan worden.
De lijst die ik nu samenstel is niet iets wat ik zelf hoef te kopen. omdat mijn vriend ondersteuning krijgt vanuit radar (voor mensen met een licht verstandelijke beperking) komen wij in aanmerkign voro een beurs deze zullen ons het bedrag geven wat we nodig denken te hebben. maar heb dus wel een lijst nodig voor die dingen. Kleertjes rompers etc kopen we zowiezo zo goedkoopmogelijk dus v&d is een goede tip kom daar nooit omdat ik ze over het algemeen redelijk duur vind.quote:Op maandag 19 december 2011 21:21 schreef Sam1993 het volgende:
Nee we weten het ngo neit hopelijk woensdag dus. Kijkt de verloskudnige daar naar als je het haar vraagt? iedereen denkt een jongetje dat wel (dat heb ik vorige week hier gezegd) zelf hebben wij dit gevoel ook al vanaf het begin en alles wat ik krijg van mensen en de gratis dozen enzo krijg ik ook alles blauw misschien een voorteken maar weten doen we het nog niet (bijgeloof xd)
Ja, daar heb je wel gelijk in, maar helaas werkt het zo niet. Deadline is deadline en als ik het niet doe doet niemand het. Of althans, dan zoeken ze iemand anders en kan ik fluiten naar mijn geld. Er is wat dat betreft niet veel bescherming voor de zelfstandige.quote:Op maandag 19 december 2011 21:19 schreef flugeltje het volgende:
Wel een beetje op jezelf passen he? Dat verlof heb je gewoon nodig... Natuurlijk is het fijn dat je projecten zo goed lopen, maar liever nu wat rust inbouwen dan straks instorten en helemaal niets meer kunnen...
quote:Op maandag 19 december 2011 20:39 schreef Sam1993 het volgende:
hier de eerste echo gehad met 5 weken door onduidelijke redenen (kans bestond dat ik al 19 weken was) verder normaal pas echo bij de 10 a 12 weken.
Vent was pas 2 uur later thusi dan verwacht en inmiddels ook weer de deur uit... gezellig dan maar met meoders op msn wat beppen.
Voor de gene die me wilde helpen met het lijstje :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Sam1993 op 19-12-2011 22:09:44 ]2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Jawel, maar geen WW, of geen ziektewet. Daar moet je jezelf voor verzekeren dat is echter niet te betalen. Voor de kleine zelfstandige dan.quote:Op maandag 19 december 2011 21:41 schreef Troeta het volgende:
Ik dacht dat zelfstandigen tegenwoordig ook een zwangerschapsuitkering kregen? Of zijn dat allemaal rare regels?
Je hebt er iniedergeval niet overheen gelezen hij staat er gewoon niet tussen.. de box van de kline is bij zijn ex afgefikt in de kelder die was van zijn oom maar mijn tante heeft er al een voor me geregeld. boxkleed is wel handig had ik ngo neit aan gedacht dankje;)quote:Op maandag 19 december 2011 21:55 schreef Roosje84 het volgende:
Sam ik zou ook nog extra hydrofiel luiers (die je al 3 hebt) op de lijst zetten aangezien je hier een beurs voor krijgt.
Misschien is een box en boxkleed ook nog wel handig om op de lijst te zetten. Al hoort het niet helemaal bij slapen maar ok. Weet niet of je die nog hebt van het dochtertje van je vriend maar dat is vaak ook een wat grotere uitgave.
Sorry als ik erover heen gelezen heb want ben niet heel erg helder meer...
Mogen ze mij uitleggen hoe ik het origineel moet meenemen als het een linkje is...quote:Op maandag 19 december 2011 22:03 schreef Fee-nix het volgende:
Oeke ik hoop ook dat je in januari dan even bij kunt komen! Probeer ook als je zo hard werkt toch wat rustmomentjes in te lassen op een dag. Even 20 minuutjes liggen tussen de middag scheelt al een hoop! Succes!
Ja die kruidvat bon heb ik ook. Bij 2 winkels in mijn stad doen ze er totaal niet moeilijk over. Maar ik had mijn schoonmoeder gevraagd ook wat pakken te scoren, en bij de winkel waar zij was (kom ik nooit, andere kant vd stad) deden ze juist heel moeilijk! Zo van: ja uitprinten is niet de bedoeling he, je moet het origineel hebben. Anders kan iemand hem zo vaak uitprinten als ie wil. Uhmmmm, dat was wel mijn bedoeling ja
. En ik zet ook nog altijd braaf mijn naam en adres op die dingen. Hoop maar dat ze daar niks mee doen
.
Mijn vriendin mocht verplicht gaan solliciteren met d'r zwangere buik...quote:Op maandag 19 december 2011 21:55 schreef oeke het volgende:
[..]
Jawel, maar geen WW, of geen ziektewet. Daar moet je jezelf voor verzekeren dat is echter niet te betalen. Voor de kleine zelfstandige dan.
Dus zou ik eerder dan de 4/6 weken voor de uitgerekende datum ziek worden door zwangerschap dan is het pech gehad. Geen inkomen.
Gelukkig is de zwangerschapsuitkering er tegenwoordig. Mijn vriendin kreeg er bijvoorbeeld geen en heeft dus heel lang doorgewerkt en was ook heel erg snel weer aan het werk. Ik ben net een van de gelukkigen.
Hm, de sector waar ik in werk is momenteel niet zo populair in Nederland. Er is weinig subsidie meer voor kunst en cultuur.quote:Op maandag 19 december 2011 22:01 schreef Roosje84 het volgende:
Oeke wel aan jezelf denken he...![]()
Zijn er geen mogelijkheden om zo'n stagaire te subsidieren via de gemeente of zo..
Honger.quote:
Idemquote:
Octo heeft er wel zin in geloof ikquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:24 schreef covie het volgende:
Ik wil deze week een verse beeb *stampvoet*
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:48 schreef Asyniur het volgende:
Ow Son wat leuk!
Wij vertrekken volgende week naar Winterberg.
En ik wil ook verse beebs
Hier een drukke buikbeeb en slecht geslapen
Is zo'n voetenzak in de maxicosi ook voldoende?quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:28 schreef Fee-nix het volgende:
Toevallig heb ik net vanochtend ook een lijstje voor de zkh tas gemaakt Kyara.
Dit staat er bij mij nu op:
- makkelijke kleding om in te bevallen (nachtpon, warme sokken)
- schone kleren voor na de bevalling (fleecevest, joggingbroek, bv hemdje, bv bh, gaas onderbroek, sokken)
- toiletspullen (lippenbalsem, tandenborstel en -pasta, borstel, deo, shampoo, doucheschuim, brillenkoker, zoogcompressen)
- slippers
- kleertjes, warme omslagdoek/deken baby (paar setjes + jasje, muts, warme slofjes)
- fototoestel (+ extra accu)
- 2 euro muntstuk voor de rolstoel
- geld voor de parkeergarage (opgeladen chippas)
- identiteitsbewijs
- pasje zorgverzekering
- autostoeltje
Dit is de lijst die ik van mijn vk heb gehad. Wat tussen haakjes staat zijn mijn eigen toevoegingen.
O hebben wij ook niet hoor. Gewoon een gebreide deken. Heerlijk warm en daar stop ik de baby gewoon helemaal mee in.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is zo'n voetenzak in de maxicosi ook voldoende?. Wij hebben niet zo'n lodgerding ofzo gekocht.
Nadat ik in het ziekenhuis lag voor de curettage hebben we meteen voor hem een Nintendo DS gekochtquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:56 schreef Keshet het volgende:
Zorg ook dat je entertainment voor je partner bij je hebt. Ook voor hen duurt 't lang. Schone kleding voor je partner kan ook handig zijn.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:56 schreef Keshet het volgende:
Zorg ook dat je entertainment voor je partner bij je hebt. Ook voor hen duurt 't lang. Schone kleding voor je partner kan ook handig zijn.
Ja bij ons hadden ze die dus niet. Dus voor de zekerheid meenemen!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:07 schreef Keshet het volgende:
En schroom niet om om oordopjes te vragen als je luidruchtige kanmergenoten hebt!
Nicole, GMTA!![]()
had ik ook!!!en haar tel ging aan midden in de nacht met klote bollywood muziekquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:07 schreef MeNicole2 het volgende:
Als ik ooit weer moet bevallen en naar het ziekenhuis moet neem ik oordoppen mee. Had met Matthias ook een op de kamer liggen die alleen maar aan het kreunen en steunen was en steeds aan het huilen. Gek werd ik ervan. Had al om een andere kamer gevraagt maar die was er niet meer vrij. Vraagt die kersverse moeder naast me de volgende ochtend ook nog of ik ook zo lekker heb geslapen! Kon der wel van der bed trekken
Uhuh, ik ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:07 schreef Kyara het volgende:
Ik heb ook altijd een plastic tas bij me voor vuile was. Ook op vakantie.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:11 schreef Kyara het volgende:
oordopjes.....tja....ik ben ooit eens in een discotheek in slaap gevallen.
Bedoel je dat je rommelt?quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:16 schreef Soempie het volgende:
Hier al de hele tijd harde buiken en echt alles komt er uit behalve de baby.Lijkt wel of m'n lichaam even grote schoonmaak aan het houden is ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kuuks, ik heb een joggingbroek gehaald in de winkelstraat aan de kant van de hema. Beetje achterin, raar smal sportzaakje. Was in de aanbieding en m´n buik kan er helemaal in.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Hm, goeie. Ik snuffel daar nooit in die kledingrichting.quote:
Ik moet écht es naar de Action, volgens mij is die winkel hemels.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:20 schreef Soempie het volgende:
Slijmprop, nee dat niet hoor!
Beetje smerig, maarreOhh!! Ik weet welke je bedoelt. Die zit naast die Vodafone-winkel toch? Daar ga ik eens kijken in m'n vakantie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kuuks, ik heb een joggingbroek gehaald in de winkelstraat aan de kant van de hema. Beetje achterin, raar smal sportzaakje. Was in de aanbieding en m´n buik kan er helemaal in.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Typisch.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:23 schreef Fee-nix het volgende:
Spannend Soemp! Kan zijn dat je lijf zich zo aan t voorbereiden is idd.
Kuuks, wat gek, bij mijn Zeeman hadden ze wel joggingbroeken maar dan weer geen big shirts.
Ik kom nooit in de Lunet. Maar wel in Arendshof in Oosterhout. Misschien is dat wat. Roosendaal vind ik ook weer zowat voor een joggingbroekquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:25 schreef Soempie het volgende:
de Action in Breda is echt verschrikkelijk hoor. Daar wil je echt niet rondlopen. Een vriendin van me gaf aan dat die in Roosendaal een stuk netter is en fijner om te winkelen, maar daar ben ik nooit geweest.
En inderdaad, dat sportzaakje. Ze hadden er een tijdje terug bakken met zoveel procent korting.
OEHHOEEE! Spannuuuuuuundquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:32 schreef Kyara het volgende:
Soemp, kan goed dat je lichaam zich aan het klaarmaken is hoor. Ik heb wel vaker gehoord dat je darmen dan ook geleegd worden.
+1!!!quote:
Bij mij was de MvM test een stuk lichter dan die van het kruidvat die met dezelfde urine was gedaan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:10 schreef Labelloo het volgende:
Kom ff binnenvallen hoor...! Mevrouw van Moeders voor Moeders is net geweest (had me gisteren aangemeld en ze kwam al snel langs) en ze heeft een test gedaan. Er kwam een (heel) licht streepje in beeld, ze heeft er wel 3 gedaan! Hij is wel positief, maar heel licht. Gisteren heb ik nog een Clearblue gedaan en deze was behoorlijk positief, een stuk duidelijker dan zaterdag. Weet iemand of de testen van MvM misschien wat minder gevoelig zijn?
Dank voor je antwoord!quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:18 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Bij mij was de MvM test een stuk lichter dan die van het kruidvat die met dezelfde urine was gedaan.
Volgens de standaardberekening zou ik nu 5 weken en 1 dag zijn. Omdat ik een late eisprong heb denk ik dat ik misschien nog wel een paar dagen terug gezet kan gaan worden. Hoe ver was jij toen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:23 schreef MeNicole2 het volgende:
Hier waren de testen van mvm juist heel duidelijk. Het paarse knalde ervan af.
Veel verschil in tijdstip misschien? Zelf met geconcentreerde ochtendurine getest en bij MvM wat later op de ochtend/dag?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:10 schreef Labelloo het volgende:
Kom ff binnenvallen hoor...! Mevrouw van Moeders voor Moeders is net geweest (had me gisteren aangemeld en ze kwam al snel langs) en ze heeft een test gedaan. Er kwam een (heel) licht streepje in beeld, ze heeft er wel 3 gedaan! Hij is wel positief, maar heel licht. Gisteren heb ik nog een Clearblue gedaan en deze was behoorlijk positief, een stuk duidelijker dan zaterdag. Weet iemand of de testen van MvM misschien wat minder gevoelig zijn?
Ik heb ochtendurine opgevangen en bewaard tot vanmiddag.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:56 schreef Webkim het volgende:
[..]
Veel verschil in tijdstip misschien? Zelf met geconcentreerde ochtendurine getest en bij MvM wat later op de ochtend/dag?
Ik had het de vorige keer ook. Na de bevalling was het weg. Heb het nooit laten onderzoeken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:12 schreef PureEvil het volgende:
@ Asy, weet je zeker dat die afscheiding wel echt afscheiding is, en geen infectie? Want daar hoef je niet perse wat van te merken....
Ik ben echt supercharmant als ik zwanger benquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:19 schreef Fee-nix het volgende:
Je bent dus gewoon een uiterst charmante zwangere, Asy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik boer vreselijk aan de andere kantquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:54 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik had het de vorige keer ook. Na de bevalling was het weg. Heb het nooit laten onderzoeken.
Hoewel, 1x heb ik urine laten onderzoeken op blaasontsteking ivm troebel en vaak plassen maar daar kwam ook niks uit. Het hoort er gewoon bij (bij mij dan).
Net als boeren. Echt zodra ik zwanger ben dan ben ik echt bijna de hele dag aan het boeren.
Als je urine bewaard vervliegt de HCGquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:34 schreef Labelloo het volgende:
[..]
Ik heb ochtendurine opgevangen en bewaard tot vanmiddag.
Ik zit mezelf volgens mij weer een beetje gek te maken. Het was echt wel een positieve test, het lijntje knalde er alleen niet af. Ze heeft nog een testje achtergelaten die ik op een later tijdstip nog een keer kan doen, dus dat is wel fijn!Positief blijven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MJ, wat naar van je hond!![]()
Bedankt voor je antwoord! Ga de overgebleven test inderdaad nog met verse ochtendurine doen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:06 schreef Orea het volgende:
[..]
Als je urine bewaard vervliegt de HCGdus altijd voor een testje verse urine gebruiken
Dus gewoon morgenochtend opnieuw doen met verse urine (of nu, maar dus meteen testen en niet de urine een tijdje bewaren) De MvM testen zijn best gevoelig.. Dus maak je geen zorgen! Komt goed
Ik had voor ze kwam best veel gedronkenurine was zo licht als water.. en een mini streepje
volgende ochtend knalde ie...
Ik geef de hond de schuldquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:07 schreef Orea het volgende:
Hier ook een partij ruftenboeren valt wel mee.. maar mijn darmen zijn duidelijk aan het werk
Charming...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |