Dus dan breng je dat papier achterlangs naar je reet om het af te vegen en vervolgens moet je je hand terugtrekken om te kijken of het papier wit blijft? Best onhandig imo.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:00 schreef Janiks het volgende:
[..]
Simpel, wanneer je je reet afveegt en het wc papier wit blijft..
Hoe zie je het dan als je het staand doet? Met een spiegel??
Trouwens nooit geweten dar mensen dit staand doen
Moet je je hand dan niet terugtrekken als je staat? of heb jij ogen op je rugquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:05 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Dus dan breng je dat papier achterlangs naar je reet om het af te vegen en vervolgens moet je je hand terugtrekken om te kijken of het papier wit blijft? Best onhandig imo.
ik moest lachenquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:05 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Moet je je hand dan niet terugtrekken als je staat? of heb jij ogen op je rug
Tussen je benen door kijkenquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:05 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Dus dan breng je dat papier achterlangs naar je reet om het af te vegen en vervolgens moet je je hand terugtrekken om te kijken of het papier wit blijft? Best onhandig imo.
Dit idee heb ik ook jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:00 schreef renwan het volgende:
Iedereen die zegt het staand te doen is een troll
Shhhh, yeah, K*tzooi:)quote:Op donderdag 22 december 2011 22:51 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hihi, je bent dus aan de spuiterij!
Lekker belangrijkquote:Op zondag 18 december 2011 12:56 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Na onderzoek is gebleken dat er mensen zijn die hun billetjes zittend afgeven, oftewel de ene konthelft een beetje omhoog doen je weet wel. En dat er ook mensen zijn die dit staand doen
Bij welke groep hoor jij en waarom doe je dat zo?
Poll: Hoe veeg jij je billen af?
• Zittend
• Staand
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Durf ik nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:03 schreef ikmoesthardlachen het volgende:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/851/veeg.png/ (copy/paste deze link) | http://img851.imageshack.us/img851/2329/veeg.png (copy/paste deze link) ]
quote:
OP quotenquote:
Was goed, maar die site staat bekend als eentje met deeplink-beveiliging dus fok maakt er een copypasta link van.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |