godver, samenvatting in het nederlands?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
http://www.craigslist.org/about/best/lax/35274458.html
Meer heb ik er niet over te zeggen.
Nee. Ik geef je een kans om een zwaar leven te voorkomen, als je die niet aan wilt grijpen moet je het zelf weten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:28 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
godver, samenvatting in het nederlands?
Je vriendin bafte je tarrelvrij ?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gisteren met Valentijnsdag hoefde ik voor de verandering een keer geen pleepapier te gebruiken.
Helemaal. Alsof ik een Klinex doekje had gebruikt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je vriendin bafte je tarrelvrij ?
Ik gebruik die tissues meestal om zaad op te vangen na het fappen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Helemaal. Alsof ik een Klinex doekje had gebruikt.
Heb je wel eens die dikke plakkerige gehad?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:34 schreef smitjew het volgende:
Zo fijn, als ik aan de dunne ben hoef ik maar 1keer te vegen.
Tientallen wc rollen zijn gesneuveld in de strijd.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heb je wel eens die dikke plakkerige gehad?
Man man man je blijft vegen man
staand pissen is makkelijker dat zitten voor mannenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:57 schreef CrashO het volgende:
Mannen die zittend vegen, pissen zeker ook zittend
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:07 schreef GuitarJJ het volgende:
Zittend, een klein beetje opzij leunend. Staand
Daarnaast ben ik een propper i.p.v. een vouwer ()
Fout. Alleen knappe vrouwen poepen nietquote:
So truequote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee. Ik geef je een kans om een zwaar leven te voorkomen, als je die niet aan wilt grijpen moet je het zelf weten.
Ik poep niet. Betekent dat.......?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:16 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
Fout. Alleen knappe vrouwen poepen niet
ik bepaal wel of jij poept ofnietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik poep niet. Betekent dat.......?
Eg niequote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:19 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ik bepaal wel of jij poept ofniet
materiaal om dat te kunnen bepalen kan altijd in PM/DM
tot die tijd moet jij dus gewoon poepenquote:
Neequote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:25 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
tot die tijd moet jij dus gewoon poepen
Oh Jawelquote:
?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:00 schreef Monopoly het volgende:
Schopje terug naar ONZ. Wat een feest was het vannacht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |