Ik vind Gordon ook meer een neger dan Heino.quote:
neequote:Op zondag 18 december 2011 18:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geef hem een kans, misschien is hij juist deze week erg leuk..alles voor de kijkcijffers
nja, voor hem is het allemaal nieuw dus wellicht wat zwaarder. En waarschijnlijk had ie het vanmiddag even moeilijk, of was ie net in diepe slaap (heb het niet gezien). Ze zijn zo'n beetje halverwege en dan is er wel vaker een inkakmomentjequote:Op woensdag 21 december 2011 20:05 schreef Franktastic1984 het volgende:
Ik vind hem vooral goed in de interviews met mensen aan de telefoon/ bij de brievenbus. Hij stelt wat meer vragen dan de standaard vragen Request-vragen als 'wat heb je aangevraagd' en 'hoeveel heb je betaald'.
Ik vind hem echter wel wat meer afwezig in vergelijking met Coen en Gerard. Zij zitten meer bij elkaars shifts en lopen rond.
Vond het ook vreemd dat hij er niet bij was vandaag toen de tussenstand van het geldbedrag werd bekend gemaakt. Dat is toch altijd zo'n gezamenlijk momentje. Gerard zei ook iets in de trant van 'Laat hem maar even'.
schijnt oorontsteking te hebbenquote:
ik vind dat ie juist erg goed is met Brit. betrekt haar erbij en maakt haar zelfs een beetje draaglijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:45 schreef Fabss het volgende:
Ik vind deze shift nou niet heel spetterend. Hij mist een beetje de chemie met Britt.
Dat bedoelde ik ook ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind dat ie juist erg goed is met Brit. betrekt haar erbij en maakt haar zelfs een beetje draaglijk.
Nou en. Wat een luisteraarquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:06 schreef Szura het volgende:
Grootste mongool op de Nederlandse radio.
PM's op Fok rondsturen om je programma te vullen
Gelukkig is het radio...quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ah hij heet Timur dus, wat een rotkop heeft die gozer.
In het begin had hij ook echt dat 538 toontje nog, maar hij heeft zich snel ontwikkeld en je hoort aan zijn muzieksmaak dat hij bij 3FM veel meer op zijn plek is. Ik had precies hetzelfde, wat is dit nou weer toen hij net begon maar inmiddels bij ik fan!quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik moest hem toen ie net bij 3FM kwam helemaal niet... maar ik ben er aan gewend geraakt... en op een kleine irritatiedip na dankzij mijn eigen ochtendhumeur kan ik er deze week prima naar luisteren!
Knap dat 538 toontje als hij nooit bij 538 heeft gezeten. Hij is te horen geweest op Veronica fm, yorinfm en Caz.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In het begin had hij ook echt dat 538 toontje nog, maar hij heeft zich snel ontwikkeld en je hoort aan zijn muzieksmaak dat hij bij 3FM veel meer op zijn plek is. Ik had precies hetzelfde, wat is dit nou weer toen hij net begon maar inmiddels bij ik fan!
nouja bedoelde meer dat commerciële toontje. DJ's bij 538 enzo vind ik over het algemeen vrij uitwisselbaar. Op de grote sterren na.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:28 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Knap dat 538 toontje als hij nooit bij 538 heeft gezeten. Hij is te horen geweest op Veronica fm, yorinfm en Caz.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |