Ik heb Rutte al horen zeggen dat de overheid geen extra geld zal geven aan deze actiequote:Op dinsdag 20 december 2011 20:40 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Jan Kees de Jager die eerst even al ons belastinggeld erdoorheen jaagt voor de directeuren van het Rode Kruis en een paar aandachtsgeile Dj,s
Het werd vorig jaar ook niet verdubbeld, maar toch nog 7,5 miljoen binnen gehaald.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik heb Rutte al horen zeggen dat de overheid geen extra geld zal geven aan deze actie
Laat me koud. Het is de vijfde colonne tegen de vijfde colonne...quote:Op woensdag 21 december 2011 19:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik heb Rutte al horen zeggen dat de overheid geen extra geld zal geven aan deze actie
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:45 schreef N.icka het volgende:
Geweldige actie ,kijk elke dag . Super
ja natuurlijk , en dat moeten we allemaal gelovenquote:Op woensdag 21 december 2011 19:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Die we beter in eigen land hadden kunnen gebruiken in plaats van het weg te geven aan de bodemloze put.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:49 schreef miep63 het volgende:
[..]
Het werd vorig jaar ook niet verdubbeld, maar toch nog 7,5 miljoen binnen gehaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |