sorry hoorquote:
het waren anders maar 3 reacties ipv 10 of meer....quote:
Nope..heb geen kaartje over helaas, maar ze zijn toch nog gewoon te verkrijgen ?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jij mag dat
Heb je niet toevallig een kaartje over voor ;'t malieveld?
Ik hoopte op een vriendenprijsjequote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:52 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nope..heb geen kaartje over helaas, maar ze zijn toch nog gewoon te verkrijgen ?
Aahhquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik hoopte op een vriendenprijsjeik ben arm!
Aaahhwquote:
Stukje van de maker van Xylobandsquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:38 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
Lag ik gisteravond in bed, begon mijn Coldplay bandje van Ahoy ineens een tijdje knipperendacht echt wtf
Dus tenzij je de code's weet te kraken of in de buurt was van de videoshoot geloof ik je verhaal niet helemaalquote:How far can you transmit?
I think at the moment we can go to about 300 metres. Hence the story of the lady who lived near the Charlie Brown video shoot who’d been to a gig and suddenly found that her wristband was flashing again!
A lot of fans have been asking if they could make the wristbands work at home?
Not at the moment, no. We are looking at a product which does work at home, but the main concern is that if you make it possible to activate them at home, then you’d get people trying to set them off at a gig, and spoiling the effect.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:41 schreef DjinN het volgende:
[..]
Stukje van de maker van Xylobands
[..]
Dus tenzij je de code's weet te kraken of in de buurt was van de videoshoot geloof ik je verhaal niet helemaal
Omdat ik dat al verwachtte, heb ik een stukje gefilmdquote:
Neeeeeeeee ik ben vervloekt!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:16 schreef Apotheose het volgende:
er is vast een dode fan die ronddwaalt en die bandjes tot leven brengt
Hahaha wel gaaf manquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:07 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik dat al verwachtte, heb ik een stukje gefilmd
Ook een foto'tje maar die is wat minder duidelijk.. 2 uur snachts in een donkere kamer:p
http://www.imagebam.com/image/3705de172959539
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |