Swallowed in the seaquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:52 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Vanavond voor het eerst sinds lange tijd weer een concert. Ben benieuwd of ze nog wat andere nummers spelen. Op twitter vroeg Phill Harvey naar suggesties voor een acoustic song. http://twitter.com/#!/coldplay Swallowed in the sea zou best kunnen terugkomen....
Tevens is op twitter een concertfilm a Live 2003 aangekomndigd. Voor eind dit jaar, wordt nog opgenomen...
tof tof
twitter:coldplay twitterde op dinsdag 17-04-2012 om 17:14:01Three handsome men and a singer rehearsing... CM http://t.co/2ofEYRJY reageer retweet
Paradise hoor je overal. Maar VLV was dan ook een ongeloofljk veel beter album. Ook toegankelijk en poppy maar wél met wat meer diepte.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Charlie Brown en Princess of China zijn niet echt aangeslagen in de hitlijsten.
Vinden jullie Mylo Xyloto geflopt in vergelijking met Viva La Vida and Death..?
ik snap denk ik wel wat je bedoelt. Ik heb live 2003 natuurlijk gekeken en heb ze in het Goffertpark, Pinkpop en Ahoy eind vorig jaar gezien en het was inderdaad intiemer. Dat komt sowieso omdat de vrolijkere nummers toen nog niet uitwaren.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:07 schreef thettes het volgende:
Tja het is een eeuwige discussie dus ik hou er nu ook maar mee op, maar ik vond ze toen echt veel beter. Veel intiemere sfeer. Ik heb ze sinds VLV nog twee keer live gezien en het is echt een entertainmentspektakel. Heb ongelooflijk genoten hoor, maar gewoon een heel mooi concert zoals in 2003 ligt dichter bij mezelf.
ach dat boeit me eigenlijk niet. Zo lang ze maar muziek blijven makenquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Charlie Brown en Princess of China zijn niet echt aangeslagen in de hitlijsten.
Vinden jullie Mylo Xyloto geflopt in vergelijking met Viva La Vida and Death..?
Nooit RSD releases de dag zelf online kopen. Geef het een maandje en je vindt ze voor vijf pond.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:56 schreef RonB79 het volgende:
Iemand hier die de nieuwe RSD 7" vandaag heeft gehaald? Hier was hij uitverkocht dus ik heb hem online moeten kopen (auw).
I know... maar ik wil het NU!quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:00 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nooit RSD releases de dag zelf online kopen. Geef het een maandje en je vindt ze voor vijf pond.
true...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:00 schreef MacorgaZ het volgende:
Vind het beter klinken dan de meeste Mylo Xyloto-nummers.
story of my lifequote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nu wil ik ook naar Malieveld, maar ik heb geen kaartjes en bovendien niemand om met me mee te gaan
Dinsdag waren Will & Guy, dat kan je teruglezen op coldplay.com, was wel leuk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:18 schreef Apotheose het volgende:
als je nog een vraag voor Coldplay hebt... Je kunt ze nu stellen op Twitter met #coldplaylive. Johnny en Chris zijn online. De kans dat je vraag echt beantwoord wordt zal wel wat klein zijn maar worth a try
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:18 schreef Ame_thyst het volgende:
Ze gaan werken aan een nieuw album. Nou veel meer hoef ik niet te weten
quote:
twitter:coldplay twitterde op donderdag 24-05-2012 om 21:43:52Turin's Olympic Stadium looking very twinkly just now... A http://t.co/mAZ03LiQ reageer retweet
Ik ben jaloers op die motherfuckers in Turijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:56 schreef Ame_thyst het volgende:
twitter:coldplay twitterde op donderdag 24-05-2012 om 21:43:52Turin's Olympic Stadium looking very twinkly just now... A http://t.co/mAZ03LiQ reageer retweet
Tenzij het verdergaat in de inspiratieloze stijl van Mylo Xyloto.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:18 schreef Ame_thyst het volgende:
Ze gaan werken aan een nieuw album. Nou veel meer hoef ik niet te weten
Jouw ondertitelquote:
Dat gaat ook makkelijk als het origineel een lelijk stuk troep is.quote:
Agree, nu de rest van de nummers van mx nog acousticquote:Op maandag 25 juni 2012 17:28 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat gaat ook makkelijk als het origineel een lelijk stuk troep is.
Deze klinkt wel wat beter ja, niet zo totaal-niet-Coldplay.
Dat dus.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:13 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik niet, hoef die Mylo Xyloto troep niet te horen
Hear Hear!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:13 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik niet, hoef die Mylo Xyloto troep niet te horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |