Nee, ik had een donkerblauw (bijna zwart) t-shirt aan. Maar ik was dus inderdaad met Neerlands_trots. Rechts naast ons stond Neo_Mullen dus. En jij dus nog wat rechts.quote:Op zondag 18 december 2011 14:24 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
[..]
Had een van jullie een blauw, ruitjeshemd aan? Naast jullie (ongeveer) stond ook iemand al in Mylo Xyloto tourshirt toch? Volgens mij zie ik op jou filmpje van the scientist de camera van een vriend van mij staan...
Ben ook erg benieuwd naar de roadie #42 blog van ons concert. Het stukje met UATW moet hij wel even noemen....
Toen we buiten in de rij stonden had ik een kerstmuts op, en mijn vriend een ding op zijn hoofd met 2 lichtgevende bolletjesquote:Op zondag 18 december 2011 15:34 schreef Lexis het volgende:
[..]
Nee, ik had een donkerblauw (bijna zwart) t-shirt aan. Maar ik was dus inderdaad met Neerlands_trots. Rechts naast ons stond Neo_Mullen dus. En jij dus nog wat rechts.
@Djin
Waren jullie met z'n tweeën met twee kerstmutsen? Dan sta ik net niet op de foto die je van jullie zelf hebt gemaakt.
Haha ben ik mee op de foto gegaan!quote:Op zondag 18 december 2011 15:36 schreef DjinN het volgende:
Hadden jullie btw ook die Banaan en Pinda gezien ??En Big Brother Ruud
Die maak ik zelfquote:Op zondag 18 december 2011 17:45 schreef Duuc-nl het volgende:
Waar heb je die foto vandaan? Wil ik ook!
Wat denk je zelfquote:Op zondag 18 december 2011 17:46 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Kan je die heel mischien heel even uploaden?![]()
![]()
![]()
Hehe, 3 nummertjes helaas maar.quote:Op zondag 18 december 2011 17:49 schreef Duuc-nl het volgende:
ooooh je was zon fotograaf die de hele tijd vooraan stond (:
Ja kan er ook niks aan doenquote:Op zondag 18 december 2011 18:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Grappig om te lezen dat al die fokkers hier bij elkaar stonden.
quote:Op zondag 18 december 2011 23:00 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die een (grote) goede kwaliteit heeft van deze foto?? Dit moet mijn bereaubladachtergrond worden!!!
quote:Op zondag 18 december 2011 17:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
Absurde contracten die ik allemaal heb moeten tekenen. Helaas
Ja heb ikquote:Op zondag 18 december 2011 23:00 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die een (grote) goede kwaliteit heeft van deze foto?? Dit moet mijn bereaubladachtergrond worden!!!
Zoals ik ook tegen anderen in DM/PM heb aangegeven. Deel linkjes, like het OOR verslag of op mijn eigen site. Ik vind het tof dat jullie mijn werk waarderenquote:Op zondag 18 december 2011 23:15 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Oke, Probz voor de foto, dat wel. Hij is echt super tof!!!!!!!!
Is een hele toffe foto Dark!quote:Op zondag 18 december 2011 23:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zoals ik ook tegen anderen in DM/PM heb aangegeven. Deel linkjes, like het OOR verslag of op mijn eigen site. Ik vind het tof dat jullie mijn werk waarderen
Kut fan site, even mailen dat ze mijn foto's zonder toestemming en naamsvermelding erop hebben gezet. Dat wordt een factuurtjequote:Op zondag 18 december 2011 23:22 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Ik begin nu pas echt te beseffen hoe speciaal gisteravond eigenlijk pas. Misschien zijn ze na het volgende album zo groot en doen ze (net als U2) alleen nog maar stadion tours. Bedenk dat landen als spanje, italie, zwitserland en dergelijke ze niet eens binnen mee maak, daar doen ze alleen stadions.
Dit ga ik echt lang vasthouden...
@dark_Angelus, ik kwam op jou review door middel van coldplaying.com, Hoeveel van hier zitten eigenlijk ook op die site?
Thanksquote:Op zondag 18 december 2011 23:23 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Is een hele toffe foto Dark!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |