Kom, even heel eerlijk, de vorige keer stond je vooraan in Rewimo d'r topic om het vuurtje op te stoken en je was niet bepaald subtiel.quote:Op zondag 18 december 2011 19:18 schreef Troel het volgende:
Goh, en dat was eigenlijk wat ik in eerste instantie wilde zeggen. Misschien moet ik maar niet iemand meer een hart onder de riem proberen te steken, wordt toch enkel verkeerd opgevat
't Is dat je het zelf zegt, dan durf ik het ook wel te zeggenquote:Op zondag 18 december 2011 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze wordt wel echt rap oud ook qua uiterlijk, maar nog immer heel erg cute
Oh dat zie ik heel goed iddquote:Op zondag 18 december 2011 19:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
't Is dat je het zelf zegt, dan durf ik het ook wel te zeggen... ik dacht echt 'da's net zo'n lief rimpelomaatje met lachje
'
Ja, dat merken we hier ook aan Kundun, die word ook echt een dagje ouder.quote:Op zondag 18 december 2011 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze wordt wel echt rap oud ook qua uiterlijk, maar nog immer heel erg cute
Ik was niet subtiel nee, ben ik nooit geweest en zal ik ooit nooit worden gok ikquote:Op zondag 18 december 2011 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Kom, even heel eerlijk, de vorige keer stond je vooraan in Rewimo d'r topic om het vuurtje op te stoken en je was niet bepaald subtiel.Toch? Eerlijk?
Dus dan is het niet zo gek dat de alarmbellen af gaan dat je uitgerekend op dit moment je even komt melden in de SC... Kan je je vast iets bij voorstellen, niets menselijks is ons vreemd.
Maar jou kennelijk ook niet, dus dat is alleen maar netjes van je
Als dat niet zo is, dan had ik inmiddels een telefoontje gehad voor Pim en Tim. Aangezien die daar op de wachtlijst staan voor het geval dat het nieuwe gezin toch niet zou werkenquote:Op zondag 18 december 2011 19:26 schreef Samzz het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat wij een wachtlijst hebben... Maar nu heb ik ook helemaal niks van doen met de kittens van/uit pleeggezinnen, dus het kan maar zo zijn dat het waar is.
De quarantaine zit iig bij lange na niet vol meer.
Ja, daarom zei ik ook dat het maar zo kan zijn dat er een wachtlijst is.quote:Op zondag 18 december 2011 19:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Als dat niet zo is, dan had ik inmiddels een telefoontje gehad voor Pim en Tim. Aangezien die daar op de wachtlijst staan voor het geval dat het nieuwe gezin toch niet zou werkenVandaar dat ik het met redelijke zekerheid durf te zeggen
Ik heb net de 'Er is geen internet meer' aflevering weer gezienquote:Op zondag 18 december 2011 19:56 schreef Samzz het volgende:
Whooo, het is gewoon Soutpark weekend! Ik kijk de hele avond al en het gaat maar door en door, fuck yeah
!
Sinds gisterenquote:Op zondag 18 december 2011 19:51 schreef Greys het volgende:
Troel, hoe lang zitten jouw katten nu bij het nieuwe baasje?
En krijg je vaak updates? Ik las in je topic dat ze zich er gelukkig goed thuis voelen, klinkt goed in elk geval, zal wel een hele geruststelling voor je zijn!
Jaa, die was er net op ja, die is echt baasquote:Op zondag 18 december 2011 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb net de 'Er is geen internet meer' aflevering weer gezien
Oh dat laatste is helemaal top ja, dan kan je regelmatig lezen hoe het met ze gaat.quote:Op zondag 18 december 2011 19:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Sinds gisteren![]()
"De ene deed meteen of het huis van hem was, de andere heeft zich 24 uur op zolder verstopt maar is inmiddels ook naar beneden gekomen, dus nu maken ze gezamenlijk de boel onveilig...."
Dat kreeg ik vanmiddag te horen
En ze zitten bij iemand die ik via een ander forum regelmatig spreek, dus dat is wel fijnmet updates zal het dus ook wel goed komen
Oh daar zat ik juist op te wachtenquote:Op zondag 18 december 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
Oh, gadver. Nu een programma met Hans Teeuwen een Ruby Wax.
ZAPPEN!
Oh, het lijkt mij helemaal niks dus ik heb gezaptquote:
Dat is al een iets ouder programma toch? Volgens mij heb ik dat al een keer gezien, namelijk!quote:Op zondag 18 december 2011 20:04 schreef Greys het volgende:
Oh ik vind het nu al hilarisch![]()
EDIT: dat programma dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |