Nou, ik ben daar in ESF-tijd zelf ook wel een frequente -maar blijkbaar geheel onopvallendequote:Op zondag 18 december 2011 01:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik besefte me even niet dat jullie wisten dat ik uit ESF kwam
Maar ja
Ja, je bent eigenlijk wel een bekende poster daar. Maar ik zie het altijd heel zwart-wit: mensen die ik van ESF ken en mensen van F&F. En jij valt onder de tweede categorie, dus maak ik her en der wel eens een rare opmerkingquote:Op zondag 18 december 2011 01:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik ben daar in ESF-tijd zelf ook wel een frequente -maar blijkbaar geheel onopvallende- poster
Truste greys, truste Strega en Pagan
Ah, op die manier. Dan nog vind ik het wel een beetje grappig, want ik post daar veel langer dan hierquote:Op zondag 18 december 2011 01:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja, je bent eigenlijk wel een bekende poster daar. Maar ik zie het altijd heel zwart-wit: mensen die ik van ESF ken en mensen van F&F. En jij valt onder de tweede categorie, dus maak ik her en der wel eens een rare opmerking
Dat er geen fiets is, terwijl je er wel een nodig hebt... te weinig aanbod, te veel vraag...quote:Op zondag 18 december 2011 01:57 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik mag dan wel een newb wat betreft ov-fietsen zijn, dit klinkt mij wel erg idioot in de oren. Wat wordt hiermee bedoeld?
http://www.nu.nl/economie/2696264/vijf-grijpt-naast-ov-fiets.html
Naast de fiets grijpen?
Oh, ik dacht even dat er dan een fiets uit zo'n ding komt, maar dat je hem niet aan kan pakken en dat je dan dus niet de fiets mee kan nemen, maar wel betaaltquote:Op zondag 18 december 2011 01:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat er geen fiets is, terwijl je er wel een nodig hebt... te weinig aanbod, te veel vraag...
quote:Op zondag 18 december 2011 02:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh, ik dacht even dat er dan een fiets uit zo'n ding komt, maar dat je hem niet aan kan pakken en dat je dan dus niet de fiets mee kan nemen, maar wel betaalt
Ja er stond zo duidelijk vermeld "Eén op de vijf grijpt wel eens mis", dus dan ga ik zoiets denkenquote:Op zondag 18 december 2011 02:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
ja ik lig in bed maar ik kan niet slapen
Ja, jij ook.quote:
Wauw, dat is goed nieuwsquote:Op zondag 18 december 2011 00:54 schreef Pagan het volgende:
Na heeeel veel gezeur met verschillende meds, die ook nog eens tegen elkaar inwerkten en samen behoorlijk invloed hadden op mijn gemoedsrust lijkt de balans eindelijk gevonden. Vooralsnog is operatie #3 van de baan.
*stuitersmiley*
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |