ja.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:48 schreef Equites het volgende:
Kreeg die ander nu ook geel voor scheids blokkeren?
Had het gezegd he Paulquote:
op Falta bedoel jequote:Op zaterdag 17 december 2011 22:58 schreef inZanity het volgende:
Real Madrid
Ronaldo
3 punten voorsprong op Farca!![]()
![]()
Ik vraag me af wanneer de UEFA/FIFA hier wat aan gaat doen. Om bij de wereldtop te horen moet je minimaal 400 miljoen euro schuld hebben, of een rijke Sjeik als eigenaar hebben.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik had ook niks anders verwacht, was meer hoop.
Ik juich niet te vroeg, vond Sevilla redelijk gevaarlijk de 1e helft dus even kijken hoe het loopt met 10 man. Al zal Real op de counter ook gevaarlijk blijven.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:58 schreef inZanity het volgende:
Real Madrid
Ronaldo
3 punten voorsprong op Farca!![]()
![]()
Al krijgt Madrid nóg een rode kaart, dit verliezen ze nooit meerquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:01 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Ik juich niet te vroeg, vond Sevilla redelijk gevaarlijk de 1e helft dus even kijken hoe het loopt met 10 man. Al zal Real op de counter ook gevaarlijk blijven.
nooit, zolang die clubs de fifa kas spekken zullen ze blijven.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer de UEFA/FIFA hier wat aan gaat doen. Om bij de wereldtop te horen moet je minimaal 400 miljoen euro schuld hebben, of een rijke Sjeik als eigenaar hebben.
Wanneer barst de luchtbel toch?
Er is wederzijdse afhankelijkheid, een cl zonder Man utd, Barcelona en Real verliest een hoop aan toeschouwers.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer de UEFA/FIFA hier wat aan gaat doen. Om bij de wereldtop te horen moet je minimaal 400 miljoen euro schuld hebben, of een rijke Sjeik als eigenaar hebben.
Wanneer barst de luchtbel toch?
Geef die man een rubriek op RTL, Op reis met Sjierd.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sierd gaat ons zo uitleggen wat je kan eten in Sevilla.
Nu weet ik ook het favoriete restaurant van Guus Hiddinkquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Over de brug en dan calle Betis inquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
En wie kent Guus niet !?quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:07 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Nu weet ik ook het favoriete restaurant van Guus Hiddink
Ik zou zeggen Spaanse voetbalsteden met Sierdquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geef die man een rubriek op RTL, Op reis met Sjierd.
Doordat er een verwachtingspatroon is. Net zoals El Clásico. Onofficieel WK finale voor clubteams.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:04 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Er is wederzijdse afhankelijkheid, een cl zonder Man utd, Barcelona en Real verliest een hoop aan toeschouwers.
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zelfde scorebord als nu alleen dan rood
GMTAquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:16 schreef Ambrosius het volgende:
Sierd, niet teveel overdrijven, die bal komt recht op 'm af.
Commentator zit nog steeds Gol te schreeuwen na de 0-3?quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:21 schreef WuTanG het volgende:
Ik weet niet wat jullie allemaal te horen krijgen van Sierd.
Enige wat ik van de Spaanse commentator versta is, Gol Gol Gol Gol Goooool! xD
'Had ik maar..' HCP 2 gedaanquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:29 schreef inZanity het volgende:
Zoals verwacht dus een simpele overwinning voor Real.
En terecht. Ik hoorde de schop zelfs door de speakersquote:
Check zijn ogen, staat constant strak die gast.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:43 schreef Paul-89 het volgende:
Ik wist helemaal niet dat die Ozil zo'n feestbeest is.
Wie niet?quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:47 schreef Leanishibe het volgende:
Het is nu dus duidelijk dat Ronaldo gek is op tieten.
EYquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
* Dj_Day-V checkt even of ajacieden aanwezig zijn hier.
Nee.
AJAX PUBLIEK
Daarom Eredivisie > Primera Divisionquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:50 schreef Ambrosius het volgende:
Compleet weggetikt zeg, beetje triest eigenlijk.
Tis nog niet afgelopenquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:50 schreef Ambrosius het volgende:
Compleet weggetikt zeg, beetje triest eigenlijk.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daarom Eredivisie - excelsior > Primera Division
quote:
Morgen mag je juichen als ze winnen (in het andere topic) vandaag staat Barca gewoon 2equote:Op zondag 18 december 2011 00:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]![]()
Eind van de rit is de best spelende ploeg ter wereld toch weer winnaar. Net als voorgaande jaren.
Barcelona
quote:Op zondag 18 december 2011 00:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]![]()
Eind van de rit is de best spelende ploeg ter wereld toch weer winnaar. Net als voorgaande jaren.
Barcelona
Dat was Ronaldo Fenomeno inderdaad, nu waarschijnlijk de zwaarstequote:Op zondag 18 december 2011 09:11 schreef bianconeri het volgende:
Ronaldo met afstand de beste speler vd wereld!
Heel erg grappig hoor. En idd die vent is moddervet, hilarisch te zien voetballen.quote:Op zondag 18 december 2011 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was Ronaldo Fenomeno inderdaad, nu waarschijnlijk de zwaarste
Leuke voetballer hoor, die C. Ronaldo. Maar haalt het natuurlijk bij lange na niet bij Messi.quote:Op zondag 18 december 2011 09:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Heel erg grappig hoor. En idd die vent is moddervet, hilarisch te zien voetballen.
C. Ronaldo is met afstand de beste vd wereld!!
Nu beter?
Messi is niet zo goed, afstandschoten veel minder en koppen ook.quote:Op zondag 18 december 2011 09:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Leuke voetballer hoor, die C. Ronaldo. Maar haalt het natuurlijk bij lange na niet bij Messi.
Vorige week week maar weer eens het verschil gezien.
Maar neem aan dat je dat zelf ook wel ziet.
En je bent volwassen?quote:Op zondag 18 december 2011 09:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Messi is niet zo goed, afstandschoten veel minder en koppen ook.
Verder gelijkwaardig, maar ja dan heb je nog schwalbe koning messi die dan ook nog vaak jankt ook als er wat is. Nou das dus lekker -1 voor Messi.
Och, Ronaldo schopt nog geen deuk in een pakje boter als ie tegen Barca moet voetballen.quote:Op zondag 18 december 2011 09:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Messi is niet zo goed, afstandschoten veel minder en koppen ook.
Verder gelijkwaardig, maar ja dan heb je nog schwalbe koning messi die dan ook nog vaak jankt ook als er wat is. Nou das dus lekker -1 voor Messi.
Niet mee eens. Ronaldo is en blijft een fantastische voetballer. Hij heeft alleen de pech dat hij bij Madrid speelt, en niet bij Barcelonaquote:Op zondag 18 december 2011 09:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Och, Ronaldo schopt nog geen deuk in een pakje boter als ie tegen Barca moet voetballen.
Hij zal wel weer huilie, huilie doen als Barca (en Messi) er weer met de prijzen vandoor gaan (zoals gewoonlijk).
Over 15 jaar is iedereen C. Ronaldo allang weer vergeten terwijl Messi in het rijtje Pele,Cruijff en Maradonna terecht komt.
Dat weet ik niet zou hij het bij Barcelona beter doen? Absoluut een hele goeie speler maar geen teamspeler en hij laat het in de topwedstrijden nogal eens afwetenquote:Op zondag 18 december 2011 09:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ronaldo is en blijft een fantastische voetballer. Hij heeft alleen de pech dat hij bij Madrid speelt, en niet bij Barcelona
Ik weet niet of hij het beter zal doen. Hij zal wel meer prijzen pakken in ieder gevalquote:Op zondag 18 december 2011 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zou hij het bij Barcelona beter doen? Absoluut een hele goeie speler maar geen teamspeler en hij laat het in de topwedstrijden nogal eens afweten
Messi moeten we eerst maar eens buiten Barcelona zien. Bij Argentinië speelt ie weinig klaar.quote:Op zondag 18 december 2011 09:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Och, Ronaldo schopt nog geen deuk in een pakje boter als ie tegen Barca moet voetballen.
Hij zal wel weer huilie, huilie doen als Barca (en Messi) er weer met de prijzen vandoor gaan (zoals gewoonlijk).
Over 15 jaar is iedereen C. Ronaldo allang weer vergeten terwijl Messi in het rijtje Pele,Cruijff en Maradonna terecht komt.
Zo eentje maakte hij er vorig jaar ook, precies hetzelfde alleen dan andere stand maar zelfde wedstrijd.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:42 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Daarintegen had hij in de eerste helft een fantastische redding
Nee, vaak komen de culinaire tips pas op het eind.quote:Op zondag 18 december 2011 22:11 schreef chufi het volgende:
Heeft Sierd het al gehad over de heerlijke paellas op de chiringuitos op het strand?
Dan krijgt ie honger denk ik.quote:Op zondag 18 december 2011 22:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee, vaak komen de culinaire tips pas op het eind.
Nee.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ook geen FC Barcelona - Osasuna op Sport1 zometeen dus?
Best knap dat je voorloopt op Sport1.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:38 schreef Trystar het volgende:
[..]
Met mijn mobiel gaat het wat langzamer dus ben steeds te laat
Huh? Ik kijk Sport1.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Best knap dat je voorloopt op Sport1.
4-1 Benzema!!!!!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Serieus ik heb nooit dat herhalen hier begrepen
Ja, maar had geen zin om de spelling op te zoekenquote:
Maar je hebt hem dus niet kunnen kopen...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:44 schreef gniffie het volgende:
Die had ik al meer dan een half jaar geleden ontdekt.
Omdat het zo'n klassieker is, heb ik 'm op youtube gezetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |