ja.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:48 schreef Equites het volgende:
Kreeg die ander nu ook geel voor scheids blokkeren?
Had het gezegd he Paulquote:
op Falta bedoel jequote:Op zaterdag 17 december 2011 22:58 schreef inZanity het volgende:
Real Madrid
Ronaldo
3 punten voorsprong op Farca!![]()
![]()
Ik vraag me af wanneer de UEFA/FIFA hier wat aan gaat doen. Om bij de wereldtop te horen moet je minimaal 400 miljoen euro schuld hebben, of een rijke Sjeik als eigenaar hebben.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik had ook niks anders verwacht, was meer hoop.
Ik juich niet te vroeg, vond Sevilla redelijk gevaarlijk de 1e helft dus even kijken hoe het loopt met 10 man. Al zal Real op de counter ook gevaarlijk blijven.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:58 schreef inZanity het volgende:
Real Madrid
Ronaldo
3 punten voorsprong op Farca!![]()
![]()
Al krijgt Madrid nóg een rode kaart, dit verliezen ze nooit meerquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:01 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Ik juich niet te vroeg, vond Sevilla redelijk gevaarlijk de 1e helft dus even kijken hoe het loopt met 10 man. Al zal Real op de counter ook gevaarlijk blijven.
nooit, zolang die clubs de fifa kas spekken zullen ze blijven.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer de UEFA/FIFA hier wat aan gaat doen. Om bij de wereldtop te horen moet je minimaal 400 miljoen euro schuld hebben, of een rijke Sjeik als eigenaar hebben.
Wanneer barst de luchtbel toch?
Er is wederzijdse afhankelijkheid, een cl zonder Man utd, Barcelona en Real verliest een hoop aan toeschouwers.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer de UEFA/FIFA hier wat aan gaat doen. Om bij de wereldtop te horen moet je minimaal 400 miljoen euro schuld hebben, of een rijke Sjeik als eigenaar hebben.
Wanneer barst de luchtbel toch?
Geef die man een rubriek op RTL, Op reis met Sjierd.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sierd gaat ons zo uitleggen wat je kan eten in Sevilla.
Nu weet ik ook het favoriete restaurant van Guus Hiddinkquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Over de brug en dan calle Betis inquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
En wie kent Guus niet !?quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:07 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Nu weet ik ook het favoriete restaurant van Guus Hiddink
Ik zou zeggen Spaanse voetbalsteden met Sierdquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geef die man een rubriek op RTL, Op reis met Sjierd.
Doordat er een verwachtingspatroon is. Net zoals El Clásico. Onofficieel WK finale voor clubteams.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:04 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Er is wederzijdse afhankelijkheid, een cl zonder Man utd, Barcelona en Real verliest een hoop aan toeschouwers.
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zelfde scorebord als nu alleen dan rood
GMTAquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:16 schreef Ambrosius het volgende:
Sierd, niet teveel overdrijven, die bal komt recht op 'm af.
Commentator zit nog steeds Gol te schreeuwen na de 0-3?quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:21 schreef WuTanG het volgende:
Ik weet niet wat jullie allemaal te horen krijgen van Sierd.
Enige wat ik van de Spaanse commentator versta is, Gol Gol Gol Gol Goooool! xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |