Ik heb de film in de bioscoop gezien in 3D. De film was echt indrukwekkend, ik werd er helemaal ingezogen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:34 schreef speknek het volgende:
Transformers: Dark of the Moon
*Knip*
5.5
Hoewel Kevin Spacey een van mijn favoriete acteurs is, had ik deze film nog niet gezien: Popcorn en cola dus, en press play. Het bleek helaas nogal een tegenvaller.quote:Op een dag duikt in het Centraal Station van New York plots, uit het niets, een individu op met een zwarte bril die beweert afkomstig te zijn van een verre planeet, K-Pax. De man, die zichzelf Prot noemt, wordt meteen door de politie opgepakt en naar de psychiatrische instelling van dr. Mark Powell gebracht. Wanneer blijkt dat geen enkele medicatie werkt, wil dr. Powell meer te weten komen over de man. Vooral omdat er sinds zijn komst vreemde dingen gebeuren met de andere patiënten.
Prot wordt met sterrenkundigen geconfronteerd en doet met zijn kennis iedereen verstomd staan. Dr. Powell begint zich af te vragen of Prot wellicht toch de waarheid spreekt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een verhaal met veel potentie - maar deze film weet daar geen gebruik van te maken.
Ik geef een 4,5 uit 10 - en 2 punten daarvan zijn voor de moeite van de acteurs om er toch nog iets van te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer: 7
Super 8 (2011, VS, J.J. Abrams)
J.J. Abrams heeft duidelijk een film gemaakt die geïnspireerd is op die klassieke kinder-avonturenfilms uit de jaren 80 als Stand By Me, The Goonies en E.T. Wat mij betreft is hij compleet in de missie geslaagd. Deze film mag toegevoegd worden aan het bovenstaande rijtje.
Leuk extraatje is dat het zombiefilmpje van de kinderen zelf tijdens de aftiteling te zien is.
cijfer: 7.8
Mjah. Ik post hem eigenlijk al jaren in dit topic. Nooit een probleem geweest tot dit jaar. Misschien toch maar een apart topic voor openen dan.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Is het niet handiger om daar een apart topic voor te openen?
Net zoals het mij ook handiger lijkt om een apart topic voor al die maandlijstjes te maken. Dan kunnen mensen die het willen ze daar kwijt/checken en raakt dit topic niet zo vol met lijstjes.
Ik poste mijn maandlijstje ook altijd in dit topic, dus maak me er ook schuldig aan.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:04 schreef Gorro het volgende:
[..]
Mjah. Ik post hem eigenlijk al jaren in dit topic. Nooit een probleem geweest tot dit jaar. Misschien toch maar een apart topic voor openen dan.
Inderdaad geweldige muziek van Ennio Morricone.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:50 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik luisterde 10 jaar terug (ongeveer) altijd naar de muziek van deze film, op een platenspeler welteverstaan. Beste muziek ooit in een film.
Ik denk dat die kritiek vooral kwam op die Whatiwatch copy/paste lijsten.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik poste mijn maandlijstje ook altijd in dit topic, dus maak me er ook schuldig aan.Maar kan de kritieken van anderen daarop wel begrijpen. En volgens mij kan het net zo goed in een apart topic. Dan is iedereen blij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond deze juist wel heel goed gelukt!quote:Op zondag 1 januari 2012 22:16 schreef Klipnap het volgende:
The Lord Of The Rings (1978)
[ afbeelding ]
Verhaal: Frodo moet de Ring van macht vernietigen. Het verhaal in deze film loopt tot Helm's Deep; daarna komt deel 2 van deze film.
Beoordeling: Voor een jaren '70 film is deze misschien goed gelukt, maar dezer dagen komt het zielig over. Die Balrog, Boromir is net een viking, Aragorn een indiaan, Sam een downie, en Gandalf kijkt de helft van de tijd stoned. Maar ook hebben ze bijna alle zinnen rechtstreeks uit het boek overgenomen, en ontbreekt het aan emotie. Wat ben ik blij dat Peter Jackson de reeks later ook heeft verfilmd.
Imdb: 5,9
Ik: 5
Nja, ieder zijn smaakquote:Op zondag 1 januari 2012 23:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vond deze juist wel heel goed gelukt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |