Hij neemt zichzelf anders behoorlijk serieus in zijn filmsquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:30 schreef Falco het volgende:
Statham is geen haar beter dan Seagal. Laatstgenoemde is zich er in ieder geval bewust dat ie in lollerfilms speelt.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als je Seagal vergelijkt met Statham moet je toch eens wat meer films gaan kijken
ja en in het echt schijnt hij ook zo te zijnquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij neemt zichzelf anders behoorlijk serieus in zijn films
"you go this way, i punch you here..you fly that way"
Ik hou er van om serieuze films af te wisselen met goede actiefilms.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]misschien moet je wat minder hersenloze actiefilms kijken.
Heb je Crank wel eens gezien dan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:38 schreef jimjim1983 het volgende:
the bank job heb ik niet gezien, maar probeer je nou te zeggen dat the transporter films en crank geen hersenloze actiefilms zijn?
ja, geweldige film. het is een soort parodie op hersenloze actiefilms door zelf nog hersenlozer te zijn.quote:
Na het zien van Drive was ik benieuwd naar andere acteerperformances van Ryan Gosling. Eerst Ides of March gekeken, wat niet heel erg boeiend was. Daarna dus deze.quote:Cindy (Michelle Williams) en Dean (Ryan Gosling), ooit gepassioneerd verliefd op elkaar, zien nu na jaren samen te zijn geweest hun huwelijk langzaam uiteenvallen. Met de hoop deze situatie op te lossen besluiten zij samen een hotelkamer te boeken, waar zij terugkijken op hun ontmoeting en de prille, hoopvolle liefde die ze ooit deelden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weinig actie, saai, paar mooie wagens en sexy babes, allebei minimaal in beeld gebracht.
Het mooie camerawerk kan dit echt niet redden, wat een deceptie.
6.5/10 (IMDB: 8.1/10 - 201/250)The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:19 schreef El_Matador het volgende:
Drive (2011)
Vol verwachting begon ik aan Drive. Grote woorden, de beste film van 2011. Helaas blijkt het een flinterdun verhaaltje, onmogelijke actie en grove fouten in het verhaal.Waarom geef je hem dan een 6,5 (wat toch een ruim voldoende is) als je hem zo vond tegenvallen en alleen maar kritiek op hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weinig actie, saai, paar mooie wagens en sexy babes, allebei minimaal in beeld gebracht.
6.5/10 (IMDB: 8.1/10 - 201/250)
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:19 schreef El_Matador het volgende:
Drive (2011)
Vol verwachting begon ik aan Drive. Grote woorden, de beste film van 2011. Helaas blijkt het een flinterdun verhaaltje, onmogelijke actie en grove fouten in het verhaal.Dan heb je het hele idee achter de film totaal niet begrepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weinig actie, saai, paar mooie wagens en sexy babes, allebei minimaal in beeld gebracht.
6.5/10 (IMDB: 8.1/10 - 201/250)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Onzin, hij houdt gewoon van ander soort films.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan heb je het hele idee achter de film totaal niet begrepen.
Af en toe kan uit een motivatie voor het al dan niet leuk vinden van een film toch blijken dat iemand de dingen wel erg bizar interpreteert of dat de film beoordeeld wordt op een onrealistisch verwachtingspatroon of iets dergelijks. Niet alles valt te motiveren als "Ach, ja, dat is gewoon mijn mening, over smaak valt niet te discussiėren", soms kan iemand gewoon uit zijn nek lullen. Dan heb ik het niet over dit specifiek geval, maar in 't algemeen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:10 schreef Waaghals het volgende:
Dat gelul altijd dat iemand een film niet begrepen heeft als hij een film niet leuk vind.
Altijd dat gezeur over een film niet begrijpenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan heb je het hele idee achter de film totaal niet begrepen.
Euh?? Jawel! Als je iets niet leuk vind, dan lul je helemaal niet uit je nek? En over smaak valt idd NIET te discussiėren...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
. Niet alles valt te motiveren als "Ach, ja, dat is gewoon mijn mening, over smaak valt niet te discussiėren", soms kan iemand gewoon uit zijn nek lullen.
Omdat ik ben blijven kijken. De film is mooi gefilmd, maar gewoon een enorme tegenvaller. Zoals ik dat meer heb met "gehypte" films. Iemand hierboven noemde Donnie Darko, waar ik het al vaak over heb gehad. 2001 ASO, zelfde.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 07:18 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Waarom geef je hem dan een 6,5 (wat toch een ruim voldoende is) als je hem zo vond tegenvallen en alleen maar kritiek op hebt?
Jawel hoor. Als jij een bepaalde film niet begrijpt heeft dat niets met smaak te maken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
Euh?? Jawel! Als je iets niet leuk vind, dan lul je helemaal niet uit je nek? En over smaak valt idd NIET te discussiėren...
Ik zeg er nochtans duidelijk bij dat ik het niet over de mening heb, maar over de motivering ervan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
Euh?? Jawel! Als je iets niet leuk vind, dan lul je helemaal niet uit je nek? En over smaak valt idd NIET te discussiėren...
Ok, als je het idd zo uitlegt kan ik niet anders dan je gelijk geven.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zeg er nochtans duidelijk bij dat ik het niet over de mening heb, maar over de motivering ervan.
Als jij Schindler's List slecht vindt omdat het saai is, dan zeg ik "Oneens, maar goed, dan hebben we een andere smaak". Als jij Schindler's List slecht vindt omdat het oversentimentele Hollywoodmeuk is, dan zeg ik "Ik zie je punt, toch niet helemaal eens, maar dat is dan jouw mening". Als jij Schindler's List slecht vindt omdat de film te opgewekt is, omdat er te weinig hilarische grappen inzitten of omdat het een amateurprojectje is met een veel te klein budget, dan zeg ik "Misschien heb je 't niet helemaal begrepen". Daarover valt zeker te discussiėren en die argumenten vallen perfect onderuit te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |