quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:18 schreef Den_Haag het volgende:
Dat wordt een splitboard regelen en omhoog wandelen.
Ow jeej, das anders als de "sneeuwapp" aangeeft. Die zegt morgen nog sneeuw en dan de komende week niks meer maar wel heel koud... Ik hoop dat jij gelijk hebtquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:20 schreef saaw het volgende:
Vanmiddag was de helft van de liften dicht, dikke storm boven die zeker de komende 2 dagen nog blijft hangen en een hoop sneeuw meebrengt.
Huidige weerbericht:
donderdag: -9° met 18 cm sneeuw
vrijdag: -12° met 30 cm sneeuw
zaterdag: -12° met 9 cm sneeuw
zondag: -12° met 27 cm sneeuw
maandag: -11° met 22 cm sneeuw
hoop dat het daarna ook nog een beetje koud blijft
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:36 schreef kupsani het volgende:
[..]
Ow jeej, das anders als de "sneeuwapp" aangeeft. Die zegt morgen nog sneeuw en dan de komende week niks meer maar wel heel koud... Ik hoop dat jij gelijk hebtdat wordt poeder rijden
Jeuj!!! Wij gaan vanacht aanrijden. Gisteren nog ff mijn boadje strak in de wax gezet en morgen gaan we vlammen!!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:53 schreef saaw het volgende:
En dan word je sochtends wakker, ligt er dik een halve meter verse sneeuw, en het gaat maar door!
quote:
Dan hoop ik maar dat ons hotel er nog staat morgenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:14 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik las het ja!!!
Lees ook van iedereen verhalen over ingesneeuwde hotels. Las ook 8 meter in Val Tholawines overal..
Bron: http://www.wintersportweerman.nl/quote:Om te beginnen: het rondzingende gerucht dat de Gratbahn op het Kitzsteinhorn bij Kaprun onder een gigantische lawine zou zijn bedolven, is een opgeklopt verhaal.
Heb net de heer Brennsteiner, de technischer leiter van de Kapruner Bergbahnen aan de lijn gehad en die heeft droogjes uitgelegd dat vanochtend natuurlijk vele Sprengungen zijn geweest om de lawines kunstmatig te triggeren die het liften- en pistegebied kunnen bedreigen. Daarbij is in het gebied van het bergstation van de Gratbahn ook “wat sneeuw” belandt dat vervolgens in enkele uren tijd netjes werd opgeruimd. Aan het einde van de middag was de lift al gewoon weer open.
Ja, dat klopt, maar ik had het ook gewoon vetter gevonden als die strepen gewoon horizontaal door zouden lopen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |