quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:22 schreef msnk het volgende:
Deadliest Warrior: Legends en Mortal Kombat season pass zijn beide 50% off. Vraag me af of MK een price drop is of een 1-day sale.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is een daily deal vanwege het aftellen naar kerst
CONFIRMED, alleen vandaag dus. Lange_Lans, als je het wil halen heb je weinig bedenktijdquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Daar ben ik dus niet zo zeker van. Is dat bevestigd door Nelson of denk je dat gewoon?
Ik neem aan dat je de voice sensitivity bedoelt? Mijn wired headset pakt mijn stem ook niet gauw op nee. Tijdje terug was er een user die zei dat het met zijn nieuwe wireless headset wel goed werkte. Misschien dat proberen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:19 schreef pugehenis het volgende:
Heeft men hier ook last van de headset van de xbox? Als in dat je elkaar amper verstaat behalve als je schreeuwt?
Zou bijna skype gaan gebruiken naast m'n xbox.
Nope ik heb een Tritton Trigger Headset.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:19 schreef pugehenis het volgende:
Heeft men hier ook last van de headset van de xbox? Als in dat je elkaar amper verstaat behalve als je schreeuwt?
Zou bijna skype gaan gebruiken naast m'n xbox.
hmm, ik heb ook zo'n één. Ik heb er geen problemen meequote:Op zaterdag 24 december 2011 23:42 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb zo'n wireless headset van Microsoft. Ik krijg van iedereen te horen dat ik vrij slecht te verstaan ben. Blijkbaar klink ik heel zacht terwijl ik iedereen wel heel goed hoor.
EA sale ff in de gaten houden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:04 schreef Lijnloos het volgende:
Van de blog van MajorNelson:
[ afbeelding ]
Ugh...quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:04 schreef Lijnloos het volgende:
Van de blog van MajorNelson:
[ afbeelding ]
Die wil ik ook nog graag een keer! Heb hem bij oneplays staan dusik verwacht ik hem begin 2014 te kunnen spelen :pquote:
En de kerstvakantie daarna. En die daarna.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:05 schreef MaxC het volgende:
Skyrim ook maar gehaald, heerlijke game voor de kerstvakantie
Ik heb een beetje hetzelfde. Het is vrij lineair hack-en slash werk, en hoewel ik de kleurtjes leuk vind, is het toch allemaal net iets 'te klein' om het echt mooi te vinden...quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:14 schreef jimjim1983 het volgende:
vind bastion een beetje tegenvallen. heb t pas een uur gespeeld maar dat hele gebeuren met die vertelstem voegt uiteindelijk maar weinig toe.
Army of Two!quote:Op woensdag 28 december 2011 16:39 schreef Xa1pt het volgende:
Ik zag Trine en Rayman al voorbij komen, zijn er nog meer leuke aanraders om met 2 man te co-open?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |