Zal wel 1200 zijn, is nog niet bevestigdquote:Op maandag 16 januari 2012 10:20 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Nice, nog een maandje. En weet je toevallig de prijs?
Inmiddels alweer een maand levertijd.quote:
kut, dacht dat t een normale game was ipv arcade. heb er nu minder goeie hoop opquote:Op maandag 16 januari 2012 10:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zal wel 1200 zijn, is nog niet bevestigd
Is dat een Xbox spel?quote:
Komt naar PS3, 360 en PC IIRCquote:
Alice wil ik ook nog maar schijnt wel redelijk snel saai te worden.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:42 schreef Retarded het volgende:
Heb Dead Space 2 uitgespeeld, en ben ook door de rest van mn games heen. Ik twijfel nu tussen Rayman, Deus Ex, Mortal Kombat of Alice Madness Returns.
Alice lijkt me een heerlijk geschift wereldje, en ik hou wel van dat soort games. Rayman hoor ik alleen maar goeie verhalen over, maar platformen is niet helemaal mijn ding meer. Mortal Kombat is gewoon cool, maar moet eigenlijk een goeie single player hebben. Deus Ex is lekker sfeertje, maar ben bang dat de game te lang is (verlies snel mn interesse in single players, 10 uur is wel de max. Dead Island heb ik 12 uur gespeeld ... en nu ligt ie stof te happen)
/edit: dus maar voor Alice gegaande rest zal wel niet veel duurder worden dan ze nu zijn, dus voor de volgende keer!
hij was ook maar 15 euro, dus ach ... heb Deus Ex toch maar bijbesteld, ook voor 15 euro's. Mocht ik het niks vinden dan ben ik hem zo weer kwijt voor hetzelfde geld.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Alice wil ik ook nog maar schijnt wel redelijk snel saai te worden.
Al vind ik nog steeds dat die cell-shaded graphics de boel verneukenquote:Op woensdag 18 januari 2012 08:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Verdomme zeg, die The Darkness II demo.
Deel 1 was al supertof, deel 2 lijkt gewoon nog even veel beter te worden.
Ik vond het juist enorm meevallen, het was wel cel-shaded maar ik vond 't alsnog grimmig overkomen. Sterker nog, ik vond deze stijl misschien wel beter dan die uit deeltje 1.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Al vind ik nog steeds dat die cell-shaded graphics de boel verneukenHet maakt de game minder grauw en duister... dat was bij deel 1 juist zo geweldig.
Verder was de demo wel erg tof ja, ik ga hem dan ook zeker spelen. Die graphics moet ik me maar overheen zetten
Ja ik ook, en ik vraag me af of je minions nog zelf kunt oproepen, of dat ze het allemaal versimpeld hebben...quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
.
Mis alleen de stem van Jackie...
Jij fapt op Todd Batty?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:25 schreef msnk het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)line-features/725836
*fap fap*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |