Luie aap.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil chips maarwil niet naar beneden leaupen
quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En ik krijg ook al geen drinken
Haai!quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:11 schreef PriemGirl het volgende:
Heee zoeper ! Ik zag je nog net in het ander topic posten! Jeetje weer goed druk zo te horenDoe je wel mee met de koffer?? Doordat je je niet liet zien; hebben ze je even overgeslagen namelijk
(anders even melden aan Lin en Puckzz).
En hoi AG !
Ma flodder, EINZ!!1!quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:13 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over vrouwen met sigaren...
Jaaaa....quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ma flodder, EINZ!!1!
Maar wat zeggen ze dan
Kinderenquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mwehe.
Baby van 2 maanden geef ik net de fles, maar ondertussen is ze ook d'r luier aan het vullen. Dat ging echt zo: drinkt, stopt met drinken,, drinkt verder, stopt met drinken,
, repeat.
En daarna viel ze in mijn armen in slaap.Maar nu moet ik straks wel die poepluier verschonen!
Die zijn welquote:
Ik vind kinderen altijd al stom tsssssquote:Op zondag 18 december 2011 00:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Had ik ook op jouw leeftijd![]()
Puber!
Uhuh, herkenning. Nu vind ik andere kinderen heel vaak ook nog stom, maar dan blame ik de ouders voor de opvoeding en ik ben er heilig van overtuigd dat mijn kinderen niet zo wordenquote:Op zondag 18 december 2011 00:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind kinderen altijd al stom tsssss
quote:
Ja das een beetje jammer, regenquote:Op zondag 18 december 2011 01:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen om om half 1 door de zeikende regen op de scooter te moeten
Waarom bende gij nog wakker dan?
Ja... regen zuigtquote:Op zondag 18 december 2011 01:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja das een beetje jammer, regen
Ik ben nog wakker want ik heb vandaag een overdose chocolate gehad dus ik zit een beetje te stuiteren
0cohoholoaaaaa D:quote:Op zondag 18 december 2011 01:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja das een beetje jammer, regen
Ik ben nog wakker want ik heb vandaag een overdose chocolate gehad dus ik zit een beetje te stuiteren
En er staat een cryptische tekst op facebook en that confuses meeeeeequote:Op zondag 18 december 2011 01:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja... regen zuigt
Hahahaha, sukkeltje!!![]()
![]()
Verder alles oké?
Hahaha, van je dinges die nooit kan??quote:Op zondag 18 december 2011 01:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En er staat een cryptische tekst op facebook en that confuses meeeeee
Ja alles goed hoor
En melz is dronken, so funnyzit met der op facebook en ze kraamt gekke dingen uit
Of de alcohol??quote:Op zondag 18 december 2011 01:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jmisseljk van chcoladektransjes
ytuste linnnnnnnn ;* l ;*quote:Op zondag 18 december 2011 01:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lekker slapen chick, ga ik ook doen
Klote hequote:Op zondag 18 december 2011 03:12 schreef princess-a het volgende:
Hee Zoeper! Klinkt druk! Houd je dat wel vol?
Ik lig al een uur non stop te hoesten en te rillen van de kou, onder een dikke deken met lange broek aan en zulks.. Niks aan
Maar die zijnquote:Op zondag 18 december 2011 03:15 schreef megamandy het volgende:
Dit jaar houd ik het best goed vol![]()
Van mijn vriend mag ik met kerst niet mijn glitterschoenen aan naar zijn familie
Ik doe ze waarschijnlikk ook gewoon aan hoorquote:
En anders gewoon andere schoenen aan en als je binnen bent omwisselen voor je pumpsquote:Op zondag 18 december 2011 09:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik doe ze waarschijnlikk ook gewoon aan hoorals er geen sneeuw ligt want ik moet dan een stukje lopen
quote:Op zondag 18 december 2011 10:24 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh Ladies![]()
Zondag![]()
Maar eerst ff werken, ff de tijd inhalen die ik vrijdag eerder naar huis ben gegaan vanwege de CV.
Vanmiddag wat tappas voorbereiden voor volgende week kerstavond, en kennis maken met mijn nieuw verworven neefje en nichtje. Vinnik best een beetje engWant kinderen vinden mij meestal maar eng en raar
![]()
Maarja, volgende week met de hele schoonfamilie gourmetten (jah) dus dan is het wel handig als ze eerst een beetje kennis hebben gemaakt ipv dat er ineens een andere mevrouw naast Ome Patje zit
Balen Bubsquote:Op zondag 18 december 2011 07:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Klote heik hoest dan wel niet maar ben wel benauwd enzo, zit ook niet veel verbetering in
Ik ga gewoon hele mooie lak op doen. Dan heb ik de oudste dochter alvast in de pocketquote:Op zondag 18 december 2011 10:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ze vinden je vast hartstikke leuk! Voel je je alweer beter?
Ik ben niet zo slim wat dat betreftquote:Op zondag 18 december 2011 10:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ga gewoon hele mooie lak op doen. Dan heb ik de oudste dochter alvast in de pocket
En ik voel me gelukkig een stuk beter thnx
P-A beterschapff naar de ha anders? Krijg je een kuurtje en is het snel weer over.
Dat zijn de typische kenmerken van griep meissie. 's middags voelde ik me ook altijd wel wat beter, maar dan stort je 's avonds weer inquote:Op zondag 18 december 2011 10:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik ben niet zo slim wat dat betreftmoet dokter enzulks nog overhevelen naar Groningen, zit nu nog op 2 uur rijden afstand
Maar goed.. even flink thee drinken en hoestdrank enzo dan gaat het wel. Overdag is vaak wel oke maar sochtends, savonds en snachts voel ik me echt crap
![]()
Jij hebt een heerlijke dag zo te lezen
ik ben altijd vroegquote:Op zondag 18 december 2011 09:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoi! Wat ben jij alweer vroeg
Af en aan wel een beetje. Longen doen echt zeer nuquote:Op zondag 18 december 2011 10:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Balen Bubskon je wel een beetje slapen?
bah beterschap bubsquote:Op zondag 18 december 2011 11:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Af en aan wel een beetje. Longen doen echt zeer nu
Ritme...I hatez itquote:Op zondag 18 december 2011 11:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben altijd vroeghalf 10 is voor mij uitslapen
normaal ben ik er in het weekend wel half 9 uit
i love it! word wakker van de pijn, als ik te lang blijf liggen is het alleen maar erger, dus liever er vroeg uitquote:
succes meisquote:Op zondag 18 december 2011 11:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Weer aan het leren.
Moet paper nog aanpassen ook, mweh
Mat zwartquote:Op zondag 18 december 2011 11:40 schreef Sharana_LV het volgende:
wat te lakken op korte nagels? zwart? of mat lakje
zoya dovima? heb ook loredana? maar zwart is wel vet denk ikquote:Op zondag 18 december 2011 11:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mat zwartEn ik vind je nagels nog steeds mooi want je hebt lange nagelbedjes
Welke en welke?quote:Op zondag 18 december 2011 11:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zoya dovima? heb ook loredana? maar zwart is wel vet denk ik
I feel your painquote:Op zondag 18 december 2011 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook pinky brown op
en nu naar de hel die koopzondag voor kerst heet
Dacht ik ook al aanquote:Op zondag 18 december 2011 09:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En anders gewoon andere schoenen aan en als je binnen bent omwisselen voor je pumps
Maastricht was net al propvolquote:Op zondag 18 december 2011 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook pinky brown op
en nu naar de hel die koopzondag voor kerst heet
Dus ik antwoord:quote:Puckzzz,
ik zie dat er een aantal facturen die de deur uit konden niet verzonden zijn. Tenminste ze staan niet in de map bij facturen. Ik heb hier ook geen cc van ontvangen?
Omdat ik merk dat de mails van mij bij jou niet direct gelezen worden ga ik in elk geval de facturen rechtstreeks naar Carla doorzetten met een cc naar jou dit ter info.
En dan zie ik dus 1 (EINZZ!!! MAAR!!) mailtje die hij naar Carla heeft gestuurd. Mailtje komt mij niet bekend voor dus ik kijk ff na of ik die uberhaupt wel heb gehad van hem. Nee dus...quote:Excuses, ik heb vanwege mijn griep niet op volle kracht kunnen werken vorige week en er zijn dus wat mails blijven liggen.
Ben ze nu allemaal aan het verwerken.
Ik ben GVD op ZONDAG mijn achterstand aan het inhalen stelletje lijers!!quote:Patrick,
Ik neem aan dat dit mailtje voor Carla ook bedoeld is naar aanleiding van je eerdere mail over facturen die niet de deur uit waren gegaan. Maar ik heb nooit een mail over Werkendam facturen van je ontvangen.
Mensen diequote:Op zondag 18 december 2011 12:18 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en zo flauw he? Ik ben de hele vorige week hartstikke ziek geweest maar was wel op de zaak. En ja ik werk dan op halve kracht want mijn hersenen doen maar voor de helft mee. Maar ondertussen stuurt een collega me wel onderstaande mail met cc naar de bedrijfsleider
[..]
Dus ik antwoord:
[..]
En dan zie ik dus 1 (EINZZ!!! MAAR!!) mailtje die hij naar Carla heeft gestuurd. Mailtje komt mij niet bekend voor dus ik kijk ff na of ik die uberhaupt wel heb gehad van hem. Nee dus...
Dus stuur ik dit mailtje nog maar ff met de bedrijfsleider in de cc
[..]
Ik ben GVD op ZONDAG mijn achterstand aan het inhalen stelletje lijers!!
Oh menquote:Op zondag 18 december 2011 12:18 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en zo flauw he? Ik ben de hele vorige week hartstikke ziek geweest maar was wel op de zaak. En ja ik werk dan op halve kracht want mijn hersenen doen maar voor de helft mee. Maar ondertussen stuurt een collega me wel onderstaande mail met cc naar de bedrijfsleider
[..]
Dus ik antwoord:
[..]
En dan zie ik dus 1 (EINZZ!!! MAAR!!) mailtje die hij naar Carla heeft gestuurd. Mailtje komt mij niet bekend voor dus ik kijk ff na of ik die uberhaupt wel heb gehad van hem. Nee dus...
[..]
wtffquote:Op zondag 18 december 2011 12:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dus ik antwoord:
[..]
[..]
Toffe leiders zijnquote:Op zondag 18 december 2011 12:27 schreef Puckzzz het volgende:
Mja gelukkig kan ik heel goed met de bedrijfsleider opschieten, dus die begrijpt het wel. Ik had ook thuis kunnen blijven he? Dat waardeert ie wel
Ja fijn wel hoorquote:Op zondag 18 december 2011 12:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Toffe leiders zijnMijn leidinggevende vroeg vrijdag; waarom heb je vanmiddag gewerkt joh? je kon toch ook alleen naar kerstdiner komen?
Goeden baasquote:Op zondag 18 december 2011 12:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja fijn wel hoor
Ik was donderdag wel ziek naar huis geggaan. Krijg ik een mailtje:
Schrijf die uren even van je kort verzuim uren af, anders kost het je een wachtdag.
Meedenken
Kan hij weer niet?quote:Op zondag 18 december 2011 12:23 schreef Diconnected het volgende:
Hai. Ik word nooit meer verliefd en ik ga in een klooster wonen
Straks naar vrienden in Bbqkipjes plaats, kijken of ik ergens herrie hoor
quote:Op zondag 18 december 2011 12:50 schreef megamandy het volgende:
Mijn baas heeft vrijdag de gerstekorreltjes in mijn gezicht weggehaald in een pauze
Ff swatch opgezocht. Die is mooi!quote:
Wazzup? wat doet ie nu weer? Of juist niet eigenlijk...quote:Op zondag 18 december 2011 12:23 schreef Diconnected het volgende:
Hai. Ik word nooit meer verliefd en ik ga in een klooster wonen
Straks naar vrienden in Bbqkipjes plaats, kijken of ik ergens herrie hoor
Of juist nietquote:Op zondag 18 december 2011 13:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wazzup? wat doet ie nu weer? Of juist niet eigenlijk...
Is hij dit allemaal waard? Zo ja, ff doorbijtenquote:Op zondag 18 december 2011 13:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Of juist nietKlinkt wel grappig maar is het totaal niet
Die meneer is een klootzak. Klaar.quote:Op zondag 18 december 2011 13:18 schreef Diconnected het volgende:
Het komt er op dat meneer wel helemaal gek is op mij, maar ook op iemand anders. En laat hij nou net die ander vaker dan mij zien. Dus heb gister maar tegen hem gezegd dat ie lekker voor haar moet gaan, ik heb geen zin om het 5e wiel te zijn of z'n bootycall ofzomaar hij wil me wel als een hele goede vriendin houden want we hebben zo'n goede klik!
Hij zei dat ik het wel waard was om voor te vechten enzo. MAAR WAAROM DOE JE DAT NIET DAN
Pfff ik ben er echt helemaal klaar mee
Oh en ik moet nog met hem werken enzo. Heel fijn. Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen.
MORON IS HETquote:Op zondag 18 december 2011 13:18 schreef Diconnected het volgende:
Het komt er op dat meneer wel helemaal gek is op mij, maar ook op iemand anders. En laat hij nou net die ander vaker dan mij zien. Dus heb gister maar tegen hem gezegd dat ie lekker voor haar moet gaan, ik heb geen zin om het 5e wiel te zijn of z'n bootycall ofzomaar hij wil me wel als een hele goede vriendin houden want we hebben zo'n goede klik!
Hij zei dat ik het wel waard was om voor te vechten enzo. MAAR WAAROM DOE JE DAT NIET DAN
Pfff ik ben er echt helemaal klaar mee
Oh en ik moet nog met hem werken enzo. Heel fijn. Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen.
Have fun meissie.quote:Op zondag 18 december 2011 13:32 schreef Diconnected het volgende:
Ja echt ben er klaar mee om de leuke beste vriendin te zijn![]()
Ik ga nu lekker naar vrienden toe, ajuuuu
Ik ga een kadootje voor je bedenken als ik hier allemaal mee klaar ben hoorquote:
Eerste versie van CiO? 3 uurquote:Op zondag 18 december 2011 14:38 schreef Lindytje het volgende:
Spees, hoe lang ben jij met de eerste versie bezig geweest?
En doe mij ook goeden do's en don'ts van IJs!
Oh... nee.... van methoquote:Op zondag 18 december 2011 14:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Eerste versie van CiO? 3 uurEn dat zal ik nu weten ook
![]()
Had ik maar meer moeite gedaan voor de eerste versie
Mwehehe ik wil een 6 dan ben ik tevredenquote:Op zondag 18 december 2011 14:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh... nee.... van metho
CiO paper had ik een 8 voor, like a boss
Bwehehehe, gek.quote:Op zondag 18 december 2011 14:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga een kadootje voor je bedenken als ik hier allemaal mee klaar ben hoor. Zonder jou haal ik een 2
Dat wordt vannacht..quote:Op zondag 18 december 2011 14:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mwehehe ik wil een 6 dan ben ik tevreden![]()
Eh voor metho. Goeden vraag.
Morgen voor 11 uur online + hardy copy he dus zou wel beginnen als ik jou was
Mongolquote:Op zondag 18 december 2011 14:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat wordt vannacht..
Moet zo nog werken tot half 1 vannacht... dus daarna heb ik nog 10u de tijd om het verslag te maken...Moet lukken
YAYquote:
Oh kan wel. Morgen is toch lexis, da's simpel. En even wat sufs tussendoor is wel chill. (Anders ga ik toch maar op fok hangen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
YAY
dat ga ik nu ook doen, en dan vanavond weer eens naar dat stomme paper verder kijken.
Heb jij dan tijd/zin om spelvouten eruit te halen?
Jonge, hoef ma overdag toch niks te doen, dus alle tijd om te slapen danquote:
quote:Op zondag 18 december 2011 14:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jonge, hoef ma overdag toch niks te doen, dus alle tijd om te slapen dan
Goeden instellingquote:Op zondag 18 december 2011 14:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat wordt vannacht..
Moet zo nog werken tot half 1 vannacht... dus daarna heb ik nog 10u de tijd om het verslag te maken...Moet lukken
Mwehehehquote:Op zondag 18 december 2011 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Whoo, mijn oefencd zegt dat ik het uitstekend doe.
Suf ding.
Ik d8 ff dat jij whoop was.quote:Op zondag 18 december 2011 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Whoo, mijn oefencd zegt dat ik het uitstekend doe.
Suf ding.
Dat is een beledigingquote:Op zondag 18 december 2011 15:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik d8 ff dat jij whoop was.zit mobiel en zie geen UI's
Ik know, vandaar dequote:
Het kwam omdat je whoo zeiquote:Op zondag 18 december 2011 15:17 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik fail to see de whoopness van die post.
Da's faal.quote:Op zondag 18 december 2011 15:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het kwam omdat je whoo zeiik d8 dat dat je username was.
over twee dagen ook weer sushi nommen!quote:Op zondag 18 december 2011 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
zo, kerstkadoos binnen en all you can vreet sushi in den maag. Uitbuiken!
Ik heb al dagen geen chips en zooi op en de honger valt me heel erg mee. Mijn maag heeft nog geen 1x geknortquote:Op zondag 18 december 2011 16:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil gewoon íets nommen.
Het is maar goed dat ik mezelf nooit serieus op dieet gezet heb. Ik zou omkomen van de honger.
Neen dan is het een verkapte SOG.quote:Op zondag 18 december 2011 16:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel weer een vraag af. Is SOG ook SOG als je in je SOG bezig bent voor een ander vak?
M'n maag is het probleem niet, de koppijn wel.quote:Op zondag 18 december 2011 16:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb al dagen geen chips en zooi op en de honger valt me heel erg mee. Mijn maag heeft nog geen 1x geknort
Ok, net voor het avondeten dan maar dat is normaal.
Ik ben niet eens flauw geweest. Ik val meestal om als ik niets eet ofzo (zijn dat appelflauwtes?) maar ook geen last van gehad.quote:Op zondag 18 december 2011 16:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n maag is het probleem niet, de koppijn wel.(Appelflauwtes enzulks)
Ja.quote:Op zondag 18 december 2011 16:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben niet eens flauw geweest. Ik val meestal om als ik niets eet ofzo (zijn dat appelflauwtes?) maar ook geen last van gehad.
quote:Op zondag 18 december 2011 16:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja.
En ik weet wel manieren om ze te voorkomen, maar dan moet ik zelf gaan koken. En daar heb ik geen zin in.
Mja. M'n moeder kan nergens tegen en m'n vader is van het "wat de boer niet kent, vreet 'ie niet". En voor één persoon koken terwijl we nu al eten overhouden gaat me een beetje ver.quote:
Dat is idd een beetje achterlijk. Dan hou je 5x zoveel over. Voor 1 persoon koken kan bijna nietquote:Op zondag 18 december 2011 16:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja. M'n moeder kan nergens tegen en m'n vader is van het "wat de boer niet kent, vreet 'ie niet". En voor één persoon koken terwijl we nu al eten overhouden gaat me een beetje ver.
quote:Op zondag 18 december 2011 16:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja. M'n moeder kan nergens tegen en m'n vader is van het "wat de boer niet kent, vreet 'ie niet". En voor één persoon koken terwijl we nu al eten overhouden gaat me een beetje ver.
Maar dan denk ik 'het is te weinig'quote:Op zondag 18 december 2011 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
voor 1 persoon koken gaat prima, heb ik zes jaar gedaan. Je moet alleen minder koken
Tofquote:Op zondag 18 december 2011 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
mijn twintig euro korting deed het net wel in de online personeelswinkel, dus nu is er een tweede living colors onderweg
Kom maar kijken hoor, hij is heel schattigquote:Op zondag 18 december 2011 18:04 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb trouwens nog lang niet iedereens kerstboom gezien! hint
quote:Op zondag 18 december 2011 18:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tof.
[..]
Kom maar kijken hoor, hij is heel schattig.
De hele week behalve morgenavond en vrijdagquote:
Vooral vanwege dat laatste ben ik ook trots op jequote:Op zondag 18 december 2011 18:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Die van ons heeft nog steeds geen aankleding... geen tijd voor gehad. Ik ga er van de week mee aan de slag
Net kapsalon besteld want het gas doet het nog niet (koppeling bleek stuk te zijn...) dus we hebben sinds gisteravond geen CV aan, kunnen niet koken en niet douchen...
Verrekte koud (14 graden in de woonkamer....), maar ja, dikke truien aan en veel heen en weer rennen om warm te blijven
Morgen is de winkel die die dingen verkoopt weer open dus dan komt het goed
Sleuven zijn gefreesd voor de waterleiding, die wordt as we speak aangelegd door mijn meneer.
Ben ondanks dat onze kerstboom kaal is, het huis een teringzooi is en het koud is hier, ook wel heel erg trots op onszelf
Heb net bijna een Too Faced pakketje op Asos besteld, maar me ervan weerhouden
Whehehequote:Op zondag 18 december 2011 18:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vooral vanwege dat laatste ben ik ook trots op je!
mooi, vrijdag kan ik ook niet. Zal ik woensdag ff aanwippen?quote:Op zondag 18 december 2011 18:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De hele week behalve morgenavond en vrijdag.
Ja dag, dan moet ik weer foto's gaan maken van de voortgang en daar heb ik dan weer geen zin in en dan blijkt weer dat we het weer tering langzaam doen allemaal en niet afmaken enzoquote:Op zondag 18 december 2011 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
Kip, waarom heb je je klustopic eigenlijk niet heropend? Met al dat geklus!
Kerstmarkt? Niks gezienquote:Op zondag 18 december 2011 18:17 schreef Diconnected het volgende:
Kip! Ik kom net uit jouw durp bij de geweldige kerstmarkt
Gezelliequote:Op zondag 18 december 2011 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mooi, vrijdag kan ik ook niet. Zal ik woensdag ff aanwippen?
Ja bij oude markt daar! Bij de drankbaronie ofzeu!quote:Op zondag 18 december 2011 18:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kerstmarkt? Niks gezien
Waar isda?
Bij mijn zus wel, bij mij meh.quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 19:13 schreef PriemGirl het volgende:
Omnomnm hoofdgerecht voor oud en nieuw besteld:
- Opgevulde parelhoenfilet met boschampignonsaus
En zelfmaken:
- hertekalffilet met rode portsaus![]()
Volgende week niks te doen met mn verjaardag; dus dan ga ik kokkerellen
Ik heb zowaar het idee dat het diner een succes gaat worden![]()
Trouwens, thanks voor het kaartje nogquote:Op zondag 18 december 2011 19:13 schreef PriemGirl het volgende:
Omnomnm hoofdgerecht voor oud en nieuw besteld:
- Opgevulde parelhoenfilet met boschampignonsaus
En zelfmaken:
- hertekalffilet met rode portsaus![]()
Volgende week niks te doen met mn verjaardag; dus dan ga ik kokkerellen
Ik heb zowaar het idee dat het diner een succes gaat worden![]()
quote:Op zondag 18 december 2011 19:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Trouwens, thanks voor het kaartje nog!
was helemaal in de war van wie het was haha.
Hij zag de eerst de naam van jouwquote:Op zondag 18 december 2011 19:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ja ik denk... Ik zet er toch maar even mijn nick bij
![]()
quote:Op zondag 18 december 2011 19:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hij zag de eerst de naam van jouwen toen die van jou en toen zo van
want een collega van hem heet hetzelfde maar die woont niet waar jij woont + de vriendin heet anders
. Dus ik moest het even uitleggen hehe.
Dan gaan wij het ook ff proberenquote:Op zondag 18 december 2011 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
mijn twintig euro korting deed het net wel in de online personeelswinkel, dus nu is er een tweede living colors onderweg
Oh ik vond het heel schattig hoorquote:Op zondag 18 december 2011 19:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ja... ik vind het altijd zo onpersoonlijk als je aan 1 iemand een kerstkaart stuurt; terwijl je samenwoont. Ook al ken ik je vriend niet; wens ik hem net zo goed even goeien feestdagen
Kuch. Scuze my verwarring haha
Oh dat geeft nietquote:Op zondag 18 december 2011 19:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ik vond het heel schattig hoor. Wij doen gewoon niet aan kerstkaarten trouwens
.
quote:Op zondag 18 december 2011 20:22 schreef Diconnected het volgende:
Waarom kom ik nergens leuke vesten tegen?
quote:Op zondag 18 december 2011 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
*ik mag pas nieuwe lipstick kopen als ik er een heb opgemaakt *ik mag pas nieuwe lipstick kopen als ik er een heb opgemaakt *ik mag pas nieuwe lipstick kopen als ik er een heb opgemaakt *ik mag pas nieuwe lipstick kopen als ik er een heb opgemaakt *ik mag pas nieuwe lipstick kopen als ik er een heb opgemaakt
Foto please.quote:Op zondag 18 december 2011 21:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nieuwe diors zijn prettyyy;(
De nagellakjes ook trouwens
Oh die, ja. Must have rode.quote:Op zondag 18 december 2011 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://glamourtogo.be/2011/12/15/dior-les-rouges-or/
Ik heb die goudenquote:Op zondag 18 december 2011 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://glamourtogo.be/2011/12/15/dior-les-rouges-or/
Android?quote:Op zondag 18 december 2011 21:31 schreef Incantrix het volgende:
Nou, iets om batterij te sparen kan ik wel gebruiken hoor, dat kloteding is nog steller leeg als een iphone
App killer zoeken in de market, alles draait gewoon door op de achtergrond als je het 'afsluit'.quote:
Ga ik doen, thnxquote:Op zondag 18 december 2011 21:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
App killer zoeken in de market, alles draait gewoon door op de achtergrond als je het 'afsluit'.
Ja dat dingetje inddquote:Op zondag 18 december 2011 21:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
App killer zoeken in de market, alles draait gewoon door op de achtergrond als je het 'afsluit'.
eeeeeeeeeeeuhm ff kijkenquote:Op zondag 18 december 2011 22:49 schreef Sharana_LV het volgende:
iemand nog iets van beautybay meebestellen?
ja ik wil ook book of shadows maar aan de andere kant heb ik zoiets van ik heb naked al en 15thquote:Op zondag 18 december 2011 23:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik neem de naked, twijfel nog of ik de book of shadows er ook bij zal nemen
shipping is 4,80 maar we zijn met 3 personen dus dan geen kont meerquote:Op zondag 18 december 2011 23:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja ik wil ook book of shadows maar aan de andere kant heb ik zoiets van ik heb naked al en 15th![]()
hoeveel zijn shipping kosten btw? en kom eens op fb chat
Jaaa die wil ik hebbenquote:Op zondag 18 december 2011 23:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wachten op de nagellakjes ervan!
kankerpols!quote:Op zondag 18 december 2011 23:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb kanker denk ik. Er zit ineens een gekke harde knobbel in mijn pols
Heuy, geen grapjes over die ziekte!quote:Op zondag 18 december 2011 23:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb kanker denk ik. Er zit ineens een gekke harde knobbel in mijn pols
Klasgenootje van mij dat botkanker had ontdekte het doordat zijn arm zo makkelijk brak. Dus nee.quote:Op zondag 18 december 2011 23:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik maak geen grapjes, ik vind het serieus eng
maar het doet geen pijn!
Doet botkanker pijn?
Ik zeg ook dat je dat alleen moet doen als je het echt eng vind.quote:Op maandag 19 december 2011 00:02 schreef Stormqueen het volgende:
nee man gek!ik kijk wel ff aan of het minder of meer wordt, dan ga ik wel dokteurs bellen
maar wel lief van je![]()
een whut?quote:Op maandag 19 december 2011 00:06 schreef Mirjam het volgende:
nee hoor sq, het kan een ganglion zijn, en dat is vnl. lastig, maar het wel waard om in de gaten te houden.
mja, ik heb het ook geen naam gegevenquote:
Ik weet heel niks dokter-achtigs! Is vast niks, maar gewoon even kijken hoe het morgen is.quote:Op maandag 19 december 2011 00:05 schreef Stormqueen het volgende:
welnee moppies! Het is wel een rare bobbel maar het voelt als bot, geen idee hoe het komt. Misschien is het wel elefantitis ofzo, einz!
quote:Op maandag 19 december 2011 00:09 schreef Sharana_LV het volgende:
pff mirjam nou baal ik weer dat ik tot de 23ste moet wachten tot nieuwe house aflevering
mmmnee, dat is het niet denk ik, dit is echt knoeperthard als een botjequote:Op maandag 19 december 2011 00:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja, ik heb het ook geen naam gegeven
http://www.huidziekten.nl/folders/nederlands/ganglion.htm
precies, en het is het nooitquote:Op maandag 19 december 2011 00:11 schreef Stormqueen het volgende:
ohja house, daar denken ze dat iedereen altijd lupus heeft idd
quote:Beste student,
Je studiefinanciering wordt overgemaakt op 21 december. Het verschilt per bank wanneer het geld op je rekening staat.
quote:Op maandag 19 december 2011 00:14 schreef Stormqueen het volgende:
en die ene keer dat het echt lupus was dachten ze zeker dat het aids was, einz!!!
+1quote:
nee, werkt niet. Nagels er in duwen ook nietquote:Op maandag 19 december 2011 00:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ganglion..harde mep opgeven dan is het klaar
Hard genoeg meppen, werkt heus welquote:Op maandag 19 december 2011 00:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, werkt niet. Nagels er in duwen ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |