Luie aap.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil chips maarwil niet naar beneden leaupen
quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En ik krijg ook al geen drinken
Haai!quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:11 schreef PriemGirl het volgende:
Heee zoeper ! Ik zag je nog net in het ander topic posten! Jeetje weer goed druk zo te horenDoe je wel mee met de koffer?? Doordat je je niet liet zien; hebben ze je even overgeslagen namelijk
(anders even melden aan Lin en Puckzz).
En hoi AG !
Ma flodder, EINZ!!1!quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:13 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over vrouwen met sigaren...
Jaaaa....quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ma flodder, EINZ!!1!
Maar wat zeggen ze dan
Kinderenquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mwehe.
Baby van 2 maanden geef ik net de fles, maar ondertussen is ze ook d'r luier aan het vullen. Dat ging echt zo: drinkt, stopt met drinken,, drinkt verder, stopt met drinken,
, repeat.
En daarna viel ze in mijn armen in slaap.Maar nu moet ik straks wel die poepluier verschonen!
Die zijn welquote:
Ik vind kinderen altijd al stom tsssssquote:Op zondag 18 december 2011 00:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Had ik ook op jouw leeftijd![]()
Puber!
Uhuh, herkenning. Nu vind ik andere kinderen heel vaak ook nog stom, maar dan blame ik de ouders voor de opvoeding en ik ben er heilig van overtuigd dat mijn kinderen niet zo wordenquote:Op zondag 18 december 2011 00:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind kinderen altijd al stom tsssss
quote:
Ja das een beetje jammer, regenquote:Op zondag 18 december 2011 01:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen om om half 1 door de zeikende regen op de scooter te moeten
Waarom bende gij nog wakker dan?
Ja... regen zuigtquote:Op zondag 18 december 2011 01:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja das een beetje jammer, regen
Ik ben nog wakker want ik heb vandaag een overdose chocolate gehad dus ik zit een beetje te stuiteren
0cohoholoaaaaa D:quote:Op zondag 18 december 2011 01:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja das een beetje jammer, regen
Ik ben nog wakker want ik heb vandaag een overdose chocolate gehad dus ik zit een beetje te stuiteren
En er staat een cryptische tekst op facebook en that confuses meeeeeequote:Op zondag 18 december 2011 01:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja... regen zuigt
Hahahaha, sukkeltje!!![]()
![]()
Verder alles oké?
Hahaha, van je dinges die nooit kan??quote:Op zondag 18 december 2011 01:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En er staat een cryptische tekst op facebook en that confuses meeeeee
Ja alles goed hoor
En melz is dronken, so funnyzit met der op facebook en ze kraamt gekke dingen uit
Of de alcohol??quote:Op zondag 18 december 2011 01:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jmisseljk van chcoladektransjes
ytuste linnnnnnnn ;* l ;*quote:Op zondag 18 december 2011 01:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lekker slapen chick, ga ik ook doen
Klote hequote:Op zondag 18 december 2011 03:12 schreef princess-a het volgende:
Hee Zoeper! Klinkt druk! Houd je dat wel vol?
Ik lig al een uur non stop te hoesten en te rillen van de kou, onder een dikke deken met lange broek aan en zulks.. Niks aan
Maar die zijnquote:Op zondag 18 december 2011 03:15 schreef megamandy het volgende:
Dit jaar houd ik het best goed vol![]()
Van mijn vriend mag ik met kerst niet mijn glitterschoenen aan naar zijn familie
Ik doe ze waarschijnlikk ook gewoon aan hoorquote:
En anders gewoon andere schoenen aan en als je binnen bent omwisselen voor je pumpsquote:Op zondag 18 december 2011 09:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik doe ze waarschijnlikk ook gewoon aan hoorals er geen sneeuw ligt want ik moet dan een stukje lopen
quote:Op zondag 18 december 2011 10:24 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh Ladies![]()
Zondag![]()
Maar eerst ff werken, ff de tijd inhalen die ik vrijdag eerder naar huis ben gegaan vanwege de CV.
Vanmiddag wat tappas voorbereiden voor volgende week kerstavond, en kennis maken met mijn nieuw verworven neefje en nichtje. Vinnik best een beetje engWant kinderen vinden mij meestal maar eng en raar
![]()
Maarja, volgende week met de hele schoonfamilie gourmetten (jah) dus dan is het wel handig als ze eerst een beetje kennis hebben gemaakt ipv dat er ineens een andere mevrouw naast Ome Patje zit
Balen Bubsquote:Op zondag 18 december 2011 07:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Klote heik hoest dan wel niet maar ben wel benauwd enzo, zit ook niet veel verbetering in
Ik ga gewoon hele mooie lak op doen. Dan heb ik de oudste dochter alvast in de pocketquote:Op zondag 18 december 2011 10:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ze vinden je vast hartstikke leuk! Voel je je alweer beter?
Ik ben niet zo slim wat dat betreftquote:Op zondag 18 december 2011 10:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ga gewoon hele mooie lak op doen. Dan heb ik de oudste dochter alvast in de pocket
En ik voel me gelukkig een stuk beter thnx
P-A beterschapff naar de ha anders? Krijg je een kuurtje en is het snel weer over.
Dat zijn de typische kenmerken van griep meissie. 's middags voelde ik me ook altijd wel wat beter, maar dan stort je 's avonds weer inquote:Op zondag 18 december 2011 10:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik ben niet zo slim wat dat betreftmoet dokter enzulks nog overhevelen naar Groningen, zit nu nog op 2 uur rijden afstand
Maar goed.. even flink thee drinken en hoestdrank enzo dan gaat het wel. Overdag is vaak wel oke maar sochtends, savonds en snachts voel ik me echt crap
![]()
Jij hebt een heerlijke dag zo te lezen
ik ben altijd vroegquote:Op zondag 18 december 2011 09:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoi! Wat ben jij alweer vroeg
Af en aan wel een beetje. Longen doen echt zeer nuquote:Op zondag 18 december 2011 10:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Balen Bubskon je wel een beetje slapen?
bah beterschap bubsquote:Op zondag 18 december 2011 11:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Af en aan wel een beetje. Longen doen echt zeer nu
Ritme...I hatez itquote:Op zondag 18 december 2011 11:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben altijd vroeghalf 10 is voor mij uitslapen
normaal ben ik er in het weekend wel half 9 uit
i love it! word wakker van de pijn, als ik te lang blijf liggen is het alleen maar erger, dus liever er vroeg uitquote:
succes meisquote:Op zondag 18 december 2011 11:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Weer aan het leren.
Moet paper nog aanpassen ook, mweh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |