Luie aap.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil chips maarwil niet naar beneden leaupen
quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En ik krijg ook al geen drinken
Haai!quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:11 schreef PriemGirl het volgende:
Heee zoeper ! Ik zag je nog net in het ander topic posten! Jeetje weer goed druk zo te horenDoe je wel mee met de koffer?? Doordat je je niet liet zien; hebben ze je even overgeslagen namelijk
(anders even melden aan Lin en Puckzz).
En hoi AG !
Ma flodder, EINZ!!1!quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:13 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over vrouwen met sigaren...
Jaaaa....quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ma flodder, EINZ!!1!
Maar wat zeggen ze dan
Kinderenquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mwehe.
Baby van 2 maanden geef ik net de fles, maar ondertussen is ze ook d'r luier aan het vullen. Dat ging echt zo: drinkt, stopt met drinken,, drinkt verder, stopt met drinken,
, repeat.
En daarna viel ze in mijn armen in slaap.Maar nu moet ik straks wel die poepluier verschonen!
Die zijn welquote:
Ik vind kinderen altijd al stom tsssssquote:Op zondag 18 december 2011 00:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Had ik ook op jouw leeftijd![]()
Puber!
Uhuh, herkenning. Nu vind ik andere kinderen heel vaak ook nog stom, maar dan blame ik de ouders voor de opvoeding en ik ben er heilig van overtuigd dat mijn kinderen niet zo wordenquote:Op zondag 18 december 2011 00:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind kinderen altijd al stom tsssss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |