Dat is wel vaker zo ja. Dat zou veel meer gestructureerd kunnen. Er bestaat ook nog een Stichting Historisch Dieselmaterieel, waar je weinig tot niets over hoort (ik niet tenminste). Die houden zich bezig met 2 locs serie 2200 en een zooi rijtuigen om zodoende een "klompentrein" te kunnen laten rijden. Geen idee hoe het daar tegenwoordig mee is. Maar misschien zou het effectiever zijn om die club samen te voegen met de DE3 club. Maar een idee hoor.quote:Op maandag 19 december 2011 09:24 schreef dennistd het volgende:
bij de stichting DE3 heb ik altijd het idee dat het een aantal mensen zijn die maar een stichting begonnen zijn om 1 van de 4 plan U's te redden, omdat niemand hem wou hebben vanwege zijn staat...
De SHD heeft Plan U's, maar die hebben ze vanwege roestrijden. Het gaat ze meer om die 2200 (die in Zutphen is ook van hun).quote:Op maandag 19 december 2011 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is wel vaker zo ja. Dat zou veel meer gestructureerd kunnen. Er bestaat ook nog een Stichting Historisch Dieselmaterieel, waar je weinig tot niets over hoort (ik niet tenminste). Die houden zich bezig met 2 locs serie 2200 en een zooi rijtuigen om zodoende een "klompentrein" te kunnen laten rijden. Geen idee hoe het daar tegenwoordig mee is. Maar misschien zou het effectiever zijn om die club samen te voegen met de DE3 club. Maar een idee hoor.
Leeuwarder Courantquote:Curator wil impasse stoomtrein doorbreken
SNEEK - Curator Robert Verdonk wil in januari met alle betrokken partijen om de tafel om te kijken of een doorstart van het stoomtreinplan tussen Sneek en Stavoren mogelijk is.
,,Hoe langer de impasse duurt, hoe moeilijker het wordt. Er zijn diverse initiatieven, maar niemand durft de eerste stap te zetten'', aldus Verdonk. Hij zei dit zaterdagmorgen tijdens een bijeenkomst met vrijwilligers van de Friese Stoomtrein Maatschappij in Sneek.
Gedeputeerde Jannewietske de Vries stelde ook alle kansen te willen aangrijpen. ,,Wy hawwe dit nedich.'' Het bestuur, dat het faillissement vorige maand heeft aangevraagd, kreeg een staande ovatie.
Ja precies. Kan het ook niet helpenquote:Op maandag 19 december 2011 12:48 schreef V2 het volgende:
Wat is die in de rechter kolom, derde van onder? München Pasing ofzo? Jammer dat die niet zo leesbaar is...
Goede reden om nog eens terug te gaanquote:Op maandag 19 december 2011 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Kan het ook niet helpen
Ja, daar wordt dat bordje niet leesbaarder van natuurlijkquote:
Goed gedaan hoor, en weer de oude of nog licht gekreukeld?quote:
Bijgeslapenquote:Op maandag 19 december 2011 12:56 schreef bork het volgende:
[..]
Goed gedaan hoor, en weer de oude of nog licht gekreukeld?
Verwachtingen waren erger. En om de vertregingen te bepertken tot 1 gebied, word het losgekoppeldquote:Op maandag 19 december 2011 16:52 schreef Mathijz het volgende:
Vorig jaar met Noord Holland voor een beetje wind
Waarom maakt dat iets uit?quote:Op maandag 19 december 2011 16:56 schreef Peterselieman het volgende:
en laat in Noord-Holland nu erg veel met schommelboten gereden worden, dus ja dan is het logisch dat ze het losgekoppeld hebben destijds
zijn vanwege het hogere zwaartepunt iets gevoeliger voor wind en zouden daardoor wat langzamer moeten rijden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |