SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Fuckin duitse politiekquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:08 schreef gers het volgende:
waarom is stef stuntpiloot niet meer te koop
eeuhm warumquote:
ze verkopen meer vanwege de drankspellen en dat is niet goed omdatquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vanwege de drankspelletjes, kwam op het nieuws en er ontstond commotie
quote:Op zondag 18 december 2011 00:59 schreef JackieBrown het volgende:
Ik ben allerlei disneyliedjes aan het luisteren
Belle leert ons eigenlijk al vroeg om op foute mannen te vallen en te hopen dat ze veranderen. Het beest doet dat wel, irl doen ze het niet. Zulks een misleiding zo vroeg al
Met dit nummer begon ikquote:
Shoppen, zwemmen, massages, eten, uitgaanquote:Op zondag 18 december 2011 01:04 schreef JackieBrown het volgende:
Sinji
En tli!hoe is je minibreak??
Het goede levenquote:Op zondag 18 december 2011 01:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Shoppen, zwemmen, massages, eten, uitgaanMag het hele jaar zo gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op zondag 18 december 2011 01:36 schreef Chocolatebear het volgende:
Avond mijn boefjes.Faka sletjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig avondje, morgen vroeg brunchen met familie. Daar dan?quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 01:36 schreef Chocolatebear het volgende:
Avond mijn boefjes.Hola Choco!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit in de trein met lamme mensenquote:Op zondag 18 december 2011 01:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Rustig avondje, morgen vroeg brunchen met familie. Daar dan?
quote:
Waar ga je heen dan Sala?quote:Op zondag 18 december 2011 01:44 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Zit in de trein met lamme mensen
Lekkuhr toch. Echter zit jij als een autist te FOK!en, what happened?quote:Op zondag 18 december 2011 01:44 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Zit in de trein met lamme mensen
Ik zing deze nog regelmatig uit volle borst mee, als een klein kind.quote:
Ach, ik heb net een paar volledig opgevoerd, dansjes, gezongen, alles. Dead serious ook.quote:Op zondag 18 december 2011 01:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zing deze nog regelmatig uit volle borst mee, als een klein kind.
Haha, dit wil ik zienquote:Op zondag 18 december 2011 01:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ach, ik heb net een paar volledig opgevoerd, dansjes, gezongen, alles. Dead serious ook.
Tevens... neem eens op?
Beetje tipsy?quote:Op zondag 18 december 2011 01:53 schreef Sinji het volgende:
Ohai Choco en Sala. Nachtbrakerts
Wajjauw, en krio ook,
en Tli. Shit, minder prosecco voor mij
KK lekker spaghettequote:Op zondag 18 december 2011 02:02 schreef krioro het volgende:
Whehe. Ik wilde Apocalypto gaan kijken maar werd afgeleid door muziek en krijg nu zin in spaghetti.
So random hahaquote:Op zondag 18 december 2011 02:02 schreef krioro het volgende:
Whehe. Ik wilde Apocalypto gaan kijken maar werd afgeleid door muziek en krijg nu zin in spaghetti.
Wel verstandig. Krijg je wel extra betaald voor zo'n nachtdienst?quote:Op zondag 18 december 2011 02:02 schreef Sala-adin het volgende:
Ik kon ook na werk uitgaan maar niet gedaan, wou met jullie chillen achter mijn lappie
Nee fatoe ik ben kenker moe en geen zin om nog meer geld uit te geven nu de komende 2 dure weken
Neen gewoon vast uur tarief van een donnie.quote:Op zondag 18 december 2011 02:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wel verstandig. Krijg je wel extra betaald voor zo'n nachtdienst?
Disney got u too? Zeker lady en de vagebond en dan daarom spaghetti nu he.. ik snap hetquote:Op zondag 18 december 2011 02:02 schreef krioro het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2011 02:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Disney got u too? Zeker lady en de vagebond en dan daarom spaghetti nu he.. ik snap het
quote:Op zondag 18 december 2011 02:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Disney got u too? Zeker lady en de vagebond en dan daarom spaghetti nu he.. ik snap het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Deze is in hoge Disney sferen vanavondquote:Op zondag 18 december 2011 02:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Welterusten, jij vroegslaper.quote:Op zondag 18 december 2011 02:07 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoofd---->kussen
Night night y'all.
True that.quote:Op zondag 18 december 2011 02:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Deze is in hoge Disney sferen vanavond
Echt hequote:Op zondag 18 december 2011 02:15 schreef krioro het volgende:
Sebastiaan is dan wel weer tof, met z'n Surinaamse accent.
Lol nu pasquote:Op zondag 18 december 2011 02:22 schreef aight1 het volgende:
ik heb net ontdekt dat jackie brown een film uit 1997 is
Spuit 11quote:Op zondag 18 december 2011 02:22 schreef aight1 het volgende:
ik heb net ontdekt dat jackie brown een film uit 1997 is
Doe voor de kerst een complete Disneyshow met de familie Brown!quote:Op zondag 18 december 2011 02:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Echt hem'n vader kan hem zo goed nadoen haha
Kus haar dan
Wat is PFquote:Op zondag 18 december 2011 02:22 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Lol nu pas
Die film is keihard alleen PF is nog harder!
sorryquote:
Haha dit... is geen slecht ideequote:Op zondag 18 december 2011 02:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe voor de kerst een complete Disneyshow met de familie Brown!
Mortal Kombatquote:Op zondag 18 december 2011 02:23 schreef aight1 het volgende:
hele avond playstation 2 oldskool tekken mortal combat dbz alles
hah ja die was ik maar ik verloor want wist niet meer hoe het moestquote:Op zondag 18 december 2011 02:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haha dit... is geen slecht idee
[..]
Mortal KombatScorpion zo een baas
oh kut ja ik ben niet helemaal meer nuchter en nadenken kost moeitequote:Op zondag 18 december 2011 02:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Pulp Fiction!!
En geeft niet, vind het erger dat je Mortal Kombat met een 'c' schreef
Alles is vergevenquote:Op zondag 18 december 2011 02:29 schreef aight1 het volgende:
[..]
oh kut ja ik ben niet helemaal meer nuchter en nadenken kost moeite
en is grote fout ik schaam me diep nu.
quote:Op zondag 18 december 2011 11:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik droomde over A_F, Sinji en Kriowat de neuk
Zieke orgie, ik zeg het je.quote:
Ik weet t niet meer precies maar we zaten ergens ofzo en a_f naast mij en toen rook ik parfum dus rook ik aan z'n nekquote:
Whehehehe.quote:Op zondag 18 december 2011 11:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet t niet meer precies maar we zaten ergens ofzo en a_f naast mij en toen rook ik parfum dus rook ik aan z'n nekomdat ie die chanel bleu liet zien op de cam ofzo. Ik heb echt space dromen wtf
Ik ben onschuldig!quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 12:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Laat me raden:: En je werd wakker met shit in je boxer?
Haha ja ik zag het, valt mee danquote:Op zondag 18 december 2011 12:45 schreef Sala-adin het volgende:
Er is een protest actie gaande dus vandaar
Die zijn ook fijn.quote:Op zondag 18 december 2011 14:57 schreef Maisnon het volgende:
Nou al mn plannen voor vandaag gaan niet doormaarja, dan maar een relax zondag
Hola!quote:Op zondag 18 december 2011 17:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat een stilte hier vandaag
Waddup peeeeeepz?
Lekker tochquote:Op zondag 18 december 2011 15:17 schreef Chocolatebear het volgende:
Uitgebreid luxe brunchen, dit dat. En wat eet ik wanneer we aan tafel zitten? Fucking veel brood met roerei en bacon.
BURGEMEEEEEEEEESTER VAN WWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEZZZZZZZZZZZZZZZZZZEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLquote:
Heeft u ook zo'n zin in blokfluitles?quote:Op zondag 18 december 2011 17:43 schreef gers het volgende:
[..]
BURGEMEEEEEEEEESTER VAN WWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEZZZZZZZZZZZZZZZZZZEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLL
als bewaker bij de playboymansion ?quote:
alle fokkers hebben toch een baan met een moeilijk lekker wijf als typeteef en verdienen 3 x modaal met een 8 urige werkweek ?quote:
ow sorry hoorquote:
horeca, productiewerk of telefoonterreurquote:Op zondag 18 december 2011 17:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik werk niet, maar moet wel werk gaan zoeken.
Iemand nog suggesties?
productiewerk is ook kut maar verdiend wel aardigquote:Op zondag 18 december 2011 17:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Horeca zou ik alleen doen als ik als DJ ergens terecht kan, en anders heel misschien achter de bar. En callcenter is ook kut man
.
Horeca is best wel leuk hoor. Bij een beetje een drukbezochte tent vliegen de uren voorbij (de schoenen ook ivm met kenkerveel lopen en rennen, maar ach) en met leuke collega's zit je al helemaal goed.quote:Op zondag 18 december 2011 17:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Horeca zou ik alleen doen als ik als DJ ergens terecht kan, en anders heel misschien achter de bar. En callcenter is ook kut man
.
Ja precies, maar dan moet de werksfeer en de tent wel echt leuk zijn. Ik ga niet ergens werken waar ik het niet naar me zin heb. En dat van die schoenen snap ik niet helemaal =$ ?quote:Op zondag 18 december 2011 18:01 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Horeca is best wel leuk hoor. Bij een beetje een drukbezochte tent vliegen de uren voorbij (de schoenen ook ivm met kenkerveel lopen en rennen, maar ach) en met leuke collega's zit je al helemaal goed.
dat maakt voor vrouwen toch niet uitquote:Op zondag 18 december 2011 18:02 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik wil ook de horeca in maar ik word telkens afgewezen want geen ervaringZo kan ik ook nooit ervaring opdoen, homo's.
Nee daarom snap ik het ook nietquote:Op zondag 18 december 2011 18:06 schreef gers het volgende:
[..]
dat maakt voor vrouwen toch niet uit
de mannen kijken toch alleen maar naar je tetten ipv de biertjes
Nou ik werk nu een maand of 3 bij een restaurant/zaalverhurend kasteel en heb al een paar schoenen stukgelopen daar, nu tweede paar en dat is ook al aardig naar de klote aan het gaan maar we hebben dan ook een grote locatie.quote:Op zondag 18 december 2011 18:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja precies, maar dan moet de werksfeer en de tent wel echt leuk zijn. Ik ga niet ergens werken waar ik het niet naar me zin heb. En dat van die schoenen snap ik niet helemaal =$ ?
Aaah, dat is wel kut ja. Wanneer word je 18? Je moet gewoon een keer tijdens uitgaan aan het begin van de avond vragen aan iemand of ze nog mensen nodig hebben, deed ik ook en de volgende avond was ik aan het werk.quote:Op zondag 18 december 2011 18:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee daarom snap ik het ook nietOf ze wijzen me al bij voorbaat af, met sollicitatiebrief ofzo en bij sollicitatiegesprekken hoor ik alleen maar ja leuke meid, spontaan niet verlegen ditdat, we bellen. bellen ze: Nee je bent het niet geworden doei.
Het vlot echt enzo.
is vasi onder de 18quote:Op zondag 18 december 2011 18:10 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Aaah, dat is wel kut ja. Wanneer word je 18? Je moet gewoon een keer tijdens uitgaan aan het begin van de avond vragen aan iemand of ze nog mensen nodig hebben, deed ik ook en de volgende avond was ik aan het werk.
In maart. Maar daar waar ik gesolliciteerd had moest je 16 voor zijn, en anders 18 maar werd ik toch uitgenodigd omdat ik ouder lijkquote:Op zondag 18 december 2011 18:10 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Aaah, dat is wel kut ja. Wanneer word je 18? Je moet gewoon een keer tijdens uitgaan aan het begin van de avond vragen aan iemand of ze nog mensen nodig hebben, deed ik ook en de volgende avond was ik aan het werk.
Oh dat valt wel mee tochquote:Op zondag 18 december 2011 18:07 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nou ik werk nu een maand of 3 bij een restaurant/zaalverhurend kasteel en heb al een paar schoenen stukgelopen daar, nu tweede paar en dat is ook al aardig naar de klote aan het gaan maar we hebben dan ook een grote locatie.
Als je in een club wilt dan werk je alleen in het weekend waarschijnlijk, verdient wel goed tho. Toen ik 18 was liep ik soms na een weekendje werken met flinke flappen de deur uit om doordeweekd heerlijk geen fuck uit te voeren.
haha dronken mensen en mensen met een pilleke op zijn volgensmij echt gulquote:Op zondag 18 december 2011 18:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Oh dat valt wel mee tochgewoon geen Louboutins aantrekken dan
.
En ja, bedoel je dan dat je veel fooi krijgt? Kan me niet voorstellen dat clubs echt goed betalen.
Nog geen 16quote:Op zondag 18 december 2011 18:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
In maart. Maar daar waar ik gesolliciteerd had moest je 16 voor zijn, en anders 18 maar werd ik toch uitgenodigd omdat ik ouder lijkMaar ja zal het eens proberen
Wat? Je moest 16 of ouder zijn. Ik ben nu 17.quote:Op zondag 18 december 2011 18:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nog geen 16had ik ook niet gedacht
ik had je veel ouder geschatquote:Op zondag 18 december 2011 18:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat? Je moest 16 of ouder zijn. Ik ben nu 17.
ooooooh ik denk al! Dat je nog jonger wasquote:Op zondag 18 december 2011 18:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat? Je moest 16 of ouder zijn. Ik ben nu 17.
Klopt, ik pik sowieso dingen retesnel op en dat zeg ik ook. Vraag zelfs om een proefdag maar zelfs dat mag niet batenquote:Op zondag 18 december 2011 18:15 schreef Maisnon het volgende:
Maar ik had niet verwacht dat ze je in de horeca op zoveel plekken wegsturen met als reden dat je te weinig ervaring hebt.
In principe heb je zoiets toch wel snel opgepikt? En inderdaad wat je zegt, anders kan je toch nooit ervaring krijgen
Wij werden onder de tafel betaald. Toen ik 18 was kreeg ik 9 euro, we maakten laaaange dagen/nachten (club was open van vrijdag tot zondag). Vrijdagmiddag begonnen we dan al met de club klaarmaken, in de avond/nacht feest en dan rond een uur of 8 in de ochtend naar huis. Nou was ik er dan meestal al vanaf een uur of 7 in de middag dus 13 uur. Zaterdag erop weer in de middag beginnen met klaarmaken, 's nachts een feestje, rond 6 uur sloot dat af. Wij schoonmaken tot en uur of 7-8, en dan ging het om 12 uur weer open. In die 4 uurtjes ging ik dan boven of ergens anders ff pitten, om daarna tot middernacht weer te werken.quote:Op zondag 18 december 2011 18:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Oh dat valt wel mee tochgewoon geen Louboutins aantrekken dan
.
En ja, bedoel je dan dat je veel fooi krijgt? Kan me niet voorstellen dat clubs echt goed betalen.
gewoon proberen mais zal wel meevallenquote:Op zondag 18 december 2011 18:18 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil nu ook een bijbaantje (heb ik gewoon echt echt nodig) en ik dacht dus ook aan een paar leuke café 's hier in de buurt. Denk wel dat ze hier niet zo heel erg over ervaring beginnen omdat het nooit echt druk is.
Probleem is dat ik wat andere redenen heb om me weg te kunnen sturen (niet eerlijk, maarja)
Da's lief van je om te zeggenquote:Op zondag 18 december 2011 18:20 schreef gers het volgende:
[..]
gewoon proberen mais zal wel meevallen
je hebt toch geen piemel op je hoofd getattooeerd ofzoquote:Op zondag 18 december 2011 18:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Da's lief van je om te zeggen
Ik hoop het niet, maar elke representatieve baan is een beetje lastig nu, hmpf
geen tatoeage, en niet op mn hoofdquote:Op zondag 18 december 2011 18:28 schreef gers het volgende:
[..]
je hebt toch geen piemel op je hoofd getattooeerd ofzo
sinji is een neger?quote:Op zondag 18 december 2011 18:30 schreef Sinji het volgende:
Jeuuhhh, Hotwings Tuesday Sunday omnomnom
Hoe is het hier?
dan zal het wel allemaal meevallenquote:Op zondag 18 december 2011 18:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
geen tatoeage, en niet op mn hoofd![]()
![]()
Ik moest hieraan denkenquote:Op zondag 18 december 2011 18:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
geen tatoeage, en niet op mn hoofd![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crazy ass rapper is crazy
quote:Op zondag 18 december 2011 18:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik moest hieraan denken:")SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crazy ass rapper is crazywatte ?quote:[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
alleen van je zusjequote:
Hier is bijna alles doordeweeks open (Rembrandtplein enzulks)quote:Op zondag 18 december 2011 18:22 schreef Phantomesse het volgende:
Wil wel even benadrukken dat het niet in elke club zo werkt, sowieso zijn de meesten alleen op vrijdag en zaterdag open en word je wit betaald, geen idee hoeveel je dan zou krijgen.
Ahja, dat is waar ookquote:Op zondag 18 december 2011 18:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hier is bijna alles doordeweeks open (Rembrandtplein enzulks)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wssup y'all?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op zondag 18 december 2011 19:05 schreef Juminelle het volgende:
Zondagavond chillings
Cookie doughSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wssup y'all?![]()
Zondagavond chillings
Vreetzak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wssup y'all?
Zondagavond chillings
jezus dat zijn flink wat calorieënSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wssup y'all?
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Zondagavond chillings
Cookie dough.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wssup y'all?All good things are wild and free.
Zondagavond chillings
Haha nicee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wssup y'all?I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Zondagavond chillings
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wssup y'all?
Die zijn lekkerder.
Multi-quote! edit: oh lama![]()
juminelle is feestelijk rondquote:
Hehe, neee niet meerquote:Op zondag 18 december 2011 19:17 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Volgens mij kan ze eten wat ze wil met d'r killerbody.
Huiswerkquote:Op zondag 18 december 2011 19:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe, neee niet meerBegin best een fatty te worden voor mijn doen.
Iemand een toffe planning voor vanavond?
Ja ook al ja?quote:Op zondag 18 december 2011 19:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe, neee niet meerBegin best een fatty te worden voor mijn doen.
Iemand een toffe planning voor vanavond?
quote:Op zondag 18 december 2011 19:27 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja ook al ja?![]()
Ik heb geen plannings, heb het hele weekend geld bespaardstraks alleen ff een pak peuken halen en verder geen plans, wellicht film kampvuur met buurjongen.
Vrijdag niet gedaanquote:
Nee het is nu écht TE koud om me langer dan 1 minuut buiten te begeven.quote:
Ik dacht serieus dat ik de enige was hier die 'm kendequote:Op zondag 18 december 2011 19:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waarom moet ik bij 'winning' altijd denken aan dat nummer van Lil B. Aids voor je oren
Ja ech keikankerhard.quote:
ugh zeg er wat vanquote:Op zondag 18 december 2011 19:33 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja ech keikankerhard.
Neeman, hij is halfbloed Moluks en dus zéker geen lelijke jongen, echter dat hij altijd goudmijnt in zijn neus met volle overtuiging doet mij een beetje inwendig braken.
Eigenlijk wel vermakelijk om te zien hoe iemand zo tantoe slecht kan zijn en toch succesvolquote:Op zondag 18 december 2011 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat ik de enige was hier die 'm kende. Ken je Wonton Soup? Te slecht
.
Bweheheh, gewoon in jouw buurt doen ook. Wat een baasquote:Op zondag 18 december 2011 19:33 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja ech keikankerhard.
Neeman, hij is halfbloed Moluks en dus zéker geen lelijke jongen, echter dat hij altijd goudmijnt in zijn neus met volle overtuiging doet mij een beetje inwendig braken.
quote:Op zondag 18 december 2011 19:34 schreef Sinji het volgende:
[..]
Eigenlijk wel vermakelijk om te zien hoe iemand zo tantoe slecht kan zijn en toch succesvol
De mensheid werkt naar 12-12-12
quote:Op zondag 18 december 2011 19:33 schreef Phantomesse het volgende:
Neeman, hij is halfbloed Moluks en dus zéker geen lelijke jongen
21-12-12quote:Op zondag 18 december 2011 19:34 schreef Sinji het volgende:
[..]
Eigenlijk wel vermakelijk om te zien hoe iemand zo tantoe slecht kan zijn en toch succesvol
De mensheid werkt naar 12-12-12
Hij is 1 van de meest schaamteloze personen die ik ken, tevens zijnwe praktisch broer en zusquote:Op zondag 18 december 2011 19:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bweheheh, gewoon in jouw buurt doen ook. Wat een baas
Echter totaal niet onze stijlquote:
Ah ew, nevermindquote:Op zondag 18 december 2011 19:43 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Echter totaal niet onze stijl
Hij droeg Vans waaaaaaaaaaay before anyone, en daarmee zeg ik dan ook wel genoeg.
Hij moet zijn hoofd scheren, zijn baard scheren, nieuwe outfits nemen, stoppen met neuspeuteren en iets beter letten op zijn persoonlijke zorg en danis het best wel een leuke jongen.
jaquote:Op zondag 18 december 2011 19:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ben ik de enige met een skelet van kippengaas waar ik al m'n snotjes tegen aan opspaar? De Eiffeltoren heb ik al, ben nu bezig met de Burj al Arab.
Klopt, ligt aan onsquote:Op zondag 18 december 2011 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ah mooi. Dan ligt het niet aan mij dus.
Juist wel dan toch.quote:Op zondag 18 december 2011 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ah mooi. Dan ligt het niet aan mij dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Taj Mahal is bijna af.quote:Op zondag 18 december 2011 19:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ben ik de enige met een skelet van kippengaas waar ik al m'n snotjes tegen aan opspaar? De Eiffeltoren heb ik al, ben nu bezig met de Burj al Arab.
quote:Op zondag 18 december 2011 19:47 schreef Phantomesse het volgende:
MD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat de chest piercing?
waarom weggehaald dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Jup. Ik mis 'm, ik voel me leeg, echter zonder dat steenje precies in de lijn van mijn decolleté zien mijn boobs er veel groter uitquote:
ffuuuuuquote:Op zondag 18 december 2011 19:49 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hij is er gisteren tijdens mijn slaap uit gevallen.
Beetje mensen lopen opgeilen hier he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohquote:Op zondag 18 december 2011 19:49 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hij is er gisteren tijdens mijn slaap uit gevallen.
quote:Op zondag 18 december 2011 19:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje mensen lopen opgeilen hier he.
quote:Op zondag 18 december 2011 19:47 schreef Chai het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)een_kaneeljonko.html
Liever in mijn slaap dan bij de piercerquote:
Ik ook nietquote:
Ghehehehhehe, dat was uiterdaard het plan.quote:Op zondag 18 december 2011 19:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje mensen lopen opgeilen hier he.
Is zo'n gaatje niet heel lelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt op een moedervlek ?quote:Op zondag 18 december 2011 19:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Is zo'n gaatje niet heel lelijk?
Serieus naar het gaatje kijkenquote:Op zondag 18 december 2011 19:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Choco, hoe was het met die collega. Jajong steez?quote:Op zondag 18 december 2011 19:58 schreef Chocolatebear het volgende:
Kankerhete Koelieschotels.
Tevens, Hey y'all.
Ik werd het laatste uurtje van mijn shift overgeplaatst naar een kenkerchille ploeg, dus ben van die mongool ontsnapt.quote:Op zondag 18 december 2011 20:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
Choco, hoe was het met die collega. Jajong steez?
Te laat.quote:
quote:
Wajjauw, ik wil daar werken. Trolley vol met booz huntenquote:Op zondag 18 december 2011 20:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik werd het laatste uurtje van mijn shift overgeplaatst naar een kenkerchille ploeg, dus ben van die mongool ontsnapt.
En we hebben nog een trolley vol bier gekraakt, dus ik heb mijn verdriet kunnen verzuipen.
[..]
Te laat.
Ik snap ook niet helemaal hoe het gegaan isquote:Op zondag 18 december 2011 19:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar phan wtf,hele implantaat is er dus gewoon uitgeflikkerd? Hoe wild heb je dan wel niet geslapen want normaliter kan zoiets echt niet door zo'n flikker gaatje
Hahahahaha.quote:Op zondag 18 december 2011 19:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Laatst had ik een discussie of deze Elle Varner een 'MD' bovenop haar chest heeft. Ik zei dus dat het gewoon een ketting was. Enlighten me?quote:Op zondag 18 december 2011 20:03 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik snap ook niet helemaal hoe het gegaan isPlaatje is inderdaad groter dan het gaatje zelf maarja, rekbaarheid der huid he. Heb wel op mijn buik geslapen en werd de hele nacht heel oncomfortabel wakker (lag half met mijn hoofd op mijn laptop ook en had min bril nog op
)dat het niet gebloed heeft en ik het niet gevoeld heb snap ik ook niet echt
[..]
Hahahahaha.
Mja je ziet het amper, als ik een bh aanheb zie je het sowieso niet want momenteel zit ik op een maatje waarbij ze samendrukken en zonder lijkt het inderdaad gewoon op een moedervlekj:') Ik stoor me er niet aan in ieder geval.
Kan je hem niet terug laten plaatsen?quote:Op zondag 18 december 2011 20:03 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik snap ook niet helemaal hoe het gegaan isPlaatje is inderdaad groter dan het gaatje zelf maarja, rekbaarheid der huid he. Heb wel op mijn buik geslapen en werd de hele nacht heel oncomfortabel wakker (lag half met mijn hoofd op mijn laptop ook en had min bril nog op
)dat het niet gebloed heeft en ik het niet gevoeld heb snap ik ook niet echt
[..]
Hahahahaha.
Mja je ziet het amper, als ik een bh aanheb zie je het sowieso niet want momenteel zit ik op een maatje waarbij ze samendrukken en zonder lijkt het inderdaad gewoon op een moedervlekj:') Ik stoor me er niet aan in ieder geval.
Dat is juist de bedoelingquote:Op zondag 18 december 2011 20:05 schreef Maisnon het volgende:
Had je sowieso niet phan dat mensen er altijd naar gingen staren en dat het dan awkward werd![]()
Is gewoon een ketting denk ik. Op al haar foto's zie je 'm verder niet namelijkquote:Op zondag 18 december 2011 20:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Laatst had ik een discussie of deze Elle Varner een 'MD' bovenop haar chest heeft. Ik zei dus dat het gewoon een ketting was. Enlighten me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op zondag 18 december 2011 20:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is gewoon een ketting denk ik. Op al haar foto's zie je 'm verder niet namelijk
Edit: Oh, hier:Voortaan geen discussies meer, ik heb altijd gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ook wel een fucking grote MD zijn dan eigenlijkquote:Op zondag 18 december 2011 20:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Voortaan geen discussies meer, ik heb altijd gelijk
Beter blijft deze weersvoorspelling staan tegen oud&nieuw aan, zou kankerchill zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb overigens zomaar uit het niks ineens zin in oesters van Nam Kee![]()
![]()
Enige voordeel zijn de Klusjesmannenquote:
quote:Op zondag 18 december 2011 13:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zoutvaatje
Grote Smurf
Tik 'm aan, ouwe
quote:Op zondag 18 december 2011 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beter blijft deze weersvoorspelling staan tegen oud&nieuw aan, zou kankerchill zijn.
Nee man, ik wil een witte kerstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb overigens zomaar uit het niks ineens zin in oesters van Nam Kee![]()
Ik wil ook oesters
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op zondag 18 december 2011 20:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja breng het vooral effe lekker hierheen man
quote:Op zondag 18 december 2011 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beter blijft deze weersvoorspelling staan tegen oud&nieuw aan, zou kankerchill zijn.
Weinig kans dat ze dat nu al wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb overigens zomaar uit het niks ineens zin in oesters van Nam Kee![]()
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
quote:Op zondag 18 december 2011 20:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hier heb je het , ik hoef het niet terugquote:Op zondag 18 december 2011 20:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sneeuwquote:Op zondag 18 december 2011 20:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee man, ik wil een witte kerst
Ik wil ook oesters
Wishful thinkingquote:
WUT?!quote:Op zondag 18 december 2011 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
ik zie Nam Kee niet meer op thuisbezorgd.nl staan![]()
![]()
![]()
Jij was vroeger ZEKER zo'n boy die pufjes in z'n hand liet om ze vervolgens onder iemand z'n neus te releasen.quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij was vroeger ZEKER zo'n boy die pufjes in z'n hand liet om ze vervolgens onder iemand z'n neus te releasen.
Hitler op het kinderfeestjequote:Op zondag 18 december 2011 20:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Enige voordeel zijn de Klusjesmannen.
[..]
Fucking gaar, dan maar direct er naartoe bellen. Ik ga nu de film downloaden, puur om ze te fucken.quote:
Ugh, scherpquote:Op zondag 18 december 2011 20:19 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Huhiihohiihihi een massala scheetje
Niet zo zeurenquote:Op zondag 18 december 2011 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
HUUUH trouwens, ik zie Nam Kee niet meer op thuisbezorgd.nl staan![]()
![]()
![]()
Tering, da's wel heel schraalquote:Op zondag 18 december 2011 20:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Niet zo zeurenDit zijn mijn opties bij thuisbezorgd.nl:
[ afbeelding ]
Hoe kan jij leven?quote:Op zondag 18 december 2011 20:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moonlight...quote:Op zondag 18 december 2011 20:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan gewoon roti etc. laten bezorgen hoorquote:
quote:Op zondag 18 december 2011 20:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Moonlight...
Voor al uw bezorgde.. strandwandelingen bij maanlicht? shoarma en patat. Whut?
Hier bezorgt die bier service alleen Bavariaquote:Op zondag 18 december 2011 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb zelfs enkele zaken ertussen staan die 24/7 bier leveren geloof ik.
Lekkere stem heeft ze! Maar het is een ketting ja, steentje is ook veel te groot voor een MD, die trekt 'm zo uit je huid met dat gewichtquote:Op zondag 18 december 2011 20:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Laatst had ik een discussie of deze Elle Varner een 'MD' bovenop haar chest heeft. Ik zei dus dat het gewoon een ketting was. Enlighten me?
Viel opzich wel meequote:Op zondag 18 december 2011 20:05 schreef Maisnon het volgende:
Had je sowieso niet phan dat mensen er altijd naar gingen staren en dat het dan awkward werd![]()
Nou inderdaad een mooie vrouw!quote:Op zondag 18 december 2011 20:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zou ook wel een fucking grote MD zijn dan eigenlijk
Elle is weltrouwens.
Goede zaak, letterlijk.quote:Op zondag 18 december 2011 20:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hier bezorgt die bier service alleen Bavaria.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |