SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Fuckin duitse politiekquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:08 schreef gers het volgende:
waarom is stef stuntpiloot niet meer te koop
eeuhm warumquote:
ze verkopen meer vanwege de drankspellen en dat is niet goed omdatquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vanwege de drankspelletjes, kwam op het nieuws en er ontstond commotie
quote:Op zondag 18 december 2011 00:59 schreef JackieBrown het volgende:
Ik ben allerlei disneyliedjes aan het luisteren
Belle leert ons eigenlijk al vroeg om op foute mannen te vallen en te hopen dat ze veranderen. Het beest doet dat wel, irl doen ze het niet. Zulks een misleiding zo vroeg al
Met dit nummer begon ikquote:
Shoppen, zwemmen, massages, eten, uitgaanquote:Op zondag 18 december 2011 01:04 schreef JackieBrown het volgende:
Sinji
En tli!hoe is je minibreak??
Het goede levenquote:Op zondag 18 december 2011 01:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Shoppen, zwemmen, massages, eten, uitgaanMag het hele jaar zo gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op zondag 18 december 2011 01:36 schreef Chocolatebear het volgende:
Avond mijn boefjes.Faka sletjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig avondje, morgen vroeg brunchen met familie. Daar dan?quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 01:36 schreef Chocolatebear het volgende:
Avond mijn boefjes.Hola Choco!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit in de trein met lamme mensenquote:Op zondag 18 december 2011 01:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Rustig avondje, morgen vroeg brunchen met familie. Daar dan?
quote:
Waar ga je heen dan Sala?quote:Op zondag 18 december 2011 01:44 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Zit in de trein met lamme mensen
Lekkuhr toch. Echter zit jij als een autist te FOK!en, what happened?quote:Op zondag 18 december 2011 01:44 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Zit in de trein met lamme mensen
Ik zing deze nog regelmatig uit volle borst mee, als een klein kind.quote:
Ach, ik heb net een paar volledig opgevoerd, dansjes, gezongen, alles. Dead serious ook.quote:Op zondag 18 december 2011 01:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zing deze nog regelmatig uit volle borst mee, als een klein kind.
Haha, dit wil ik zienquote:Op zondag 18 december 2011 01:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ach, ik heb net een paar volledig opgevoerd, dansjes, gezongen, alles. Dead serious ook.
Tevens... neem eens op?
Beetje tipsy?quote:Op zondag 18 december 2011 01:53 schreef Sinji het volgende:
Ohai Choco en Sala. Nachtbrakerts
Wajjauw, en krio ook,
en Tli. Shit, minder prosecco voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |