En dan concurerreren tegen Aguero,Dzeko,Balotelli, Adebayor (Als tottenham hem niet koopt) en wellicht Van Persie?quote:Op zondag 18 december 2011 15:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Guidetti wisselen. Anders gaat Man C hem in de winterstop terug halen.
Past hij mooi tussen. Zelfde caliber.quote:Op zondag 18 december 2011 15:19 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
En dan concurerreren tegen Aguero,Dzeko,Balotelli, Adebayor (Als tottenham hem niet koopt) en wellicht Van Persie?
Ron Beton in de spits!quote:Op zondag 18 december 2011 15:20 schreef Dekatria het volgende:
Ik maak me wel zorgen over het verdere verblijf van Guidetti nu. Straks kaapt City 'm ineens terug, zit je dan zonder spits
Ben wel teleurgesteld dat ik niet besloot te gaan vandaag. Och ja.quote:Op zondag 18 december 2011 15:21 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ontplof, zit gewoon te janken. Ik had dit zó nodig na vanochtend (voor zij die niet meelazen: hond is overleden). Echt geweldig om mijn club dit te zien doen
het heeft iets mytisch. Je verliest iets, je wint iets. Ik ben blij dat ik thuis gebleven ben, ondanks dat de Kuip kolkt. FEYENOORD
Ik verkoop een nier voor Guidettiquote:Op zondag 18 december 2011 15:15 schreef Marktplaatsman het volgende:
Alles doen om Guidetti te kopen van Man City. Desnoods verkoopt het hele bestuur een nier
Ah joh, sterkte!quote:Op zondag 18 december 2011 15:21 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ontplof, zit gewoon te janken. Ik had dit zó nodig na vanochtend (voor zij die niet meelazen: hond is overleden). Echt geweldig om mijn club dit te zien doen
het heeft iets mytisch. Je verliest iets, je wint iets. Ik ben blij dat ik thuis gebleven ben, ondanks dat de Kuip kolkt. FEYENOORD
Misschien over 5-6 jaarquote:Op zondag 18 december 2011 15:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Past hij mooi tussen. Zelfde caliber.
quote:Op zondag 18 december 2011 15:15 schreef Marktplaatsman het volgende:
Alles doen om Guidetti te kopen van Man City. Desnoods verkoopt het hele bestuur een nier
mwah. City heeft nog 20 andere spitsen van hetzelfde kaliber.quote:Op zondag 18 december 2011 15:20 schreef Dekatria het volgende:
Ik maak me wel zorgen over het verdere verblijf van Guidetti nu. Straks kaapt City 'm ineens terug, zit je dan zonder spits
Even serieus, loop er eens wat minder mee te koop. Begint storend te worden, als het dat al niet is.quote:Op zondag 18 december 2011 15:26 schreef Helpmefok het volgende:
Ik meen serieus dat ik mijn voetbalwinsten van de afgelopen 3 maanden aan de club zou geven als daarmee het behoud van dit elftal vast zou staan
quote:Op zondag 18 december 2011 15:21 schreef Helpmefok het volgende:
Ik had dit zó nodig na vanochtend (voor zij die niet meelazen: hond is overleden).
Ik word een beetje moe van je geleuter over dat gokken van jequote:Op zondag 18 december 2011 15:26 schreef Helpmefok het volgende:
Ik meen serieus dat ik mijn voetbalwinsten van de afgelopen 3 maanden aan de club zou geven als daarmee het behoud van dit elftal vast zou staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Ik denk dat City drukker bezig is met voor tientallen miljoenen andere spitsen uit te geven deze winter...quote:Op zondag 18 december 2011 15:20 schreef Dekatria het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2011 15:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Even serieus, loop er eens wat minder mee te koop. Begint storend te worden, als het dat al niet is.
Ik herinner me een Ryo Myaichi. Ging weer terug, loopt nu daar te verpieteren en nu wil Wenger 'm weer hier stallen.quote:Op zondag 18 december 2011 15:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik denk dat City drukker bezig is met voor tientallen miljoenen andere spitsen uit te geven deze winter...
Eeen Schaken,Guidetti,Ryo voorhoede zou zo mooi zijnquote:Op zondag 18 december 2011 15:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik herinner me een Ryo Myaichi. Ging weer terug, loopt nu daar te verpieteren en nu wil Wenger 'm weer hier stallen.
Precies. Bovendien hebben we Schaken dus wie wil Ryo nogquote:Op zondag 18 december 2011 15:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik herinner me een Ryo Myaichi. Ging weer terug, loopt nu daar te verpieteren en nu wil Wenger 'm weer hier stallen.
Ze zitten allemaal bij mij thuisquote:Op zondag 18 december 2011 15:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik loop heel enschede te bellen om te kutten niemand neemt op
Ik zit nu bij mijn vriendin in Belgie, normaal zou ik nu tussen de tukkers zitten vind het bijna jammer .quote:Op zondag 18 december 2011 15:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal bij mij thuisWat een kutsfeer.
Je kunt eerder op Co Adriaanse kutten.quote:Op zondag 18 december 2011 15:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik loop heel enschede te bellen om te kutten niemand neemt op
Zenne!quote:Op zondag 18 december 2011 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zit nu bij mijn vriendin in Belgie, normaal zou ik nu tussen de tukkers zitten vind het bijna jammer .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |