Niet mee eens. Middenveld werd compleet overlopen en Cabral leed alleen maar balverlies.quote:Op zondag 18 december 2011 17:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben je helemaal gek ofzo? Dat was juist een fout van Koeman. Wanneer krijgt Feyenoord het moeilijk? Als we terug gaan lopen.
Wat haalt hij weg? Cabral, Guidetti, Schaken, 3 aanvallers.
Daardoor kwam Twente véél te vaak gevaarlijk dichtbij.
Wat mij betreft het eerste échte smetje van Koeman: dit had ons 2 punten kunnen kosten. Héél fout.
De Vrij redde wel de wedstrijd met die weergaloze tackle, en die kwam er in voor Schaken.quote:Op zondag 18 december 2011 17:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Cabral leed veel te veel balverlies, dus logisch.
Guidetti gaf zelf aan dat hij er uit moest, dus ook logisch.
Dan kan je twisten over Schaken.
Een spits die vraagt om een wissel moet je niet laten staan.quote:Op zondag 18 december 2011 17:37 schreef Helpmefok het volgende:
En já, ik weet dat Schaken geen fuck meer deed, en já, ik weet dat Cabral niet in de wedstrijd zat, en já, ik weet dat Guidetti zelf vroeg om een wissel.
Mokotjo op het middenveld i.p.v Cabral kon ik nog begrijpen. Maar dat je daarna nog twee spitsen eruit haalt... groot rood kruis.
Dus?quote:Op zondag 18 december 2011 17:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
De Vrij redde wel de wedstrijd met die weergaloze tackle, en die kwam er in voor Schaken.
Biseswar kwam er daarna in, dus niet alle aanvallers gingen eruit. Hoe had hij het dan moeten doen? Imho was er de laatste 15 minuten geen echte kans meer voor Twente en was de angel er wel uit. Ik zie wel een correlatie met de wissels.quote:Op zondag 18 december 2011 17:37 schreef Helpmefok het volgende:
En já, ik weet dat Schaken geen fuck meer deed, en já, ik weet dat Cabral niet in de wedstrijd zat, en já, ik weet dat Guidetti zelf vroeg om een wissel.
Mokotjo op het middenveld i.p.v Cabral kon ik nog begrijpen. Maar dat je daarna nog twee spitsen eruit haalt... groot rood kruis.
Het kwaliteitsverschil tussen Schaken en Cabral wordt steeds duidelijker.quote:Op zondag 18 december 2011 17:42 schreef OProg het volgende:
[..]
Daarom. Schaken had tenminste nog een goede periode gehad. Cabral lukte eigenlijk niks vandaag.
Wordt wel eens tijd ja.quote:Op zondag 18 december 2011 17:49 schreef eight het volgende:
[..]
Het kwaliteitsverschil tussen Schaken en Cabral wordt steeds duidelijker.
Zelfs Caland zal dit nu langzamerhand inzien.
quote:Op zondag 18 december 2011 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
Hé Caland, ik ben bijna klaargekomen over m'n toetsenbord door het spel van Schaken in de eerste helft. Heb jij ook zo kunnen genieten van die Cabral van je?
topwissels!quote:Op zondag 18 december 2011 17:55 schreef Merkie het volgende:
Mokotjo voor Cabral. Biseswar voor Guidetti (dus een aanvaller voor een aanvaller), en dan de laatste 5 minuten nog een extra verdediger erbij (die zich ook uitbetaalde). Wat is hier nou precies mis mee, Helpmefok? De enige twijfelachtige wissel is imo Mokotjo <> Cabral, maar die begrijp jij nog wel.
Niet overdrijven, dat zou elke speler gedaan hebben.quote:Op zondag 18 december 2011 17:55 schreef Droopie het volgende:
Net terug uit de kuip. Wat een tyfushond die Fer, eerst tof klappen naar de twentefans, oke dat is op het randje. Maar dan nog een penalty claimen in de laatste minuut...gadver nog erger dan Lurling
Biseswar viel anders goed in vond ik. Voorin was niemand meer in staat om de bal vast te houden (Guidetti op, Cabral en Schaken onkunde). Biseswar hield de bal vast en heeft volgens mij geen één keer balverlies geleden en zorgde nog bijna voor de 4-2 in de slotfase.quote:Op zondag 18 december 2011 18:01 schreef Helpmefok het volgende:
Hmm. Die opmerking over 'De Vrij maakte die geniale sliding' vind ik legitiem, de wissel van Schaken is dus legitiem als je puur die ene actie moet beoordelen (en ik vond het een prachtactie dus ik ga met je mee).
Biseswar was een dramawissel, wat heeft die nou in godsnaam uitgebracht. Gooi dan Achahbar erin in plaats van Guidetti, of de licht geblesseerde Cissé. Dit was nog steeds een kutwissel
Mokotjo voor Cabral was legitiem, het middenveld had het erg moeilijk ( werd overlopen ) dus daar met 5 man staan is nuttig. Zeker aangezien Cabral kut was.
Kortom: Een zeer goede wissel (De Vrij, houdt de 3 punten in Rotterdam), een 'OK' wissel (tactisch gezien logisch, maar ik vond in tegenstelling tot de rest hier helemaal niet dat het middenveld daarna weer 'versterkt' was), één dramawissel.
Ik kijk vandaag nogal zwartgallig (reden is al eerder genoemd) dus daarom noem ik het een 'smetje'. Waarschijnlijk had ik op een dag met een beter humeur geroepen "GEWELDIG HOE KOEMAN DE VRIJ ERIN GOOIT EN DE PUNTEN BINNENHOUDT" zonder te kijken naar de rest.
Kortom: "wel OK" maar Biseswar was een echte
En Biseswar is ook gewoon een verstandige wissel, want én snel (dus counter) en kan altijd goed een bal vasthouden met z'n kont tegen de man. Daarom handig in zo'n situatie als vanmiddag.quote:Op zondag 18 december 2011 18:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Biseswar viel anders goed in vond ik. Voorin was niemand meer in staat om de bal vast te houden (Guidetti op, Cabral en Schaken onkunde). Biseswar hield de bal vast en heeft volgens mij geen één keer balverlies geleden en zorgde nog bijna voor de 4-2 in de slotfase.
jaa ij. Wacht effe dan ff uploadenquote:Op zondag 18 december 2011 18:02 schreef onlogisch het volgende:
Iemand een goeie foto van dat spandoek dat na de wedstrijd snel werd uitgerold?
Guidetti gaf het idd zelf aan. Maar hij kon ook nauwelijks meer op z'n benen staan.quote:Op zondag 18 december 2011 18:03 schreef Haringkop het volgende:
Geweldige eerste helft zeg! Twente totaal niet gezien. De wissels van koeman waren wel logisch, Cabral en Schaken zorgden alleen maar voor balverlies zodat Twente nog gevaarlijk kon worden. Begreep alleen de wissel van Guidetti niet, maar die vroeg er schijnbaar zelf om?
Toch beginnen die wedstrijden thuis tegen ado en nec wel heel zuur te worden, kijk waar we dan gestaan hadden. Maar verder respect voor de ploeg en staf voor de eerste seizoenshelft. Hopelijk trekken we het door, want we kunnen zo ook maar weer 8e staan.
Maar wat een verschil met vorig seizoen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |